Siemens iQ700 WM16O5C2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 164 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Johannes Greefkes 29-06-2017

Siemens wasmachine

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

gerrit 11-04-2017

Aan koop Simens wasautomaat

super apparaat mooi stil en makkelijk in gebruik
wij zijn er erg blij mee mede door de super service van de plaatselijke deler

Pluspunten

• stil
  • gebruik vriendelijk

Monique 30-12-2016

Licht in de trommel!

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

christien 19-04-2018

prijs/kwaliteit

een fijne,gebruiksvriendelije, geruisloze (vooral bij het centrifugeren) overzichtelijke wasmachine. Welke zeer zeker niet onder doet voor mijn oude miele apparaat. De aankoopprijs lag ver onder die van de miele en daar ik ook een warmtepompdroger van siemens heb gekocht omdat deze qua droogtijd sneller is als die van miele en ook weer goedkoper was mijn aanschaf dus niet moeilijk.

Pluspunten

• betaalbaar
  • geruisloos bij centrifugeren

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen ontdekken

Schouten 19-04-2018

Siemens wasautomaat WM16O5C2NL

Fantastische machine met heel veel programma keuzes! Zeer stil in gebruik en prettige eenvoudige bediening

• Zuinig
  • Veel programma keuzes
  • Eenvoudige bediening

Marjan71 19-04-2018

stille wasmachine

ik had al een Siemens wasmachine, die na 13 jaar echt minder werd. daarom wederom voor dit merk gekozen. geen spijt van, prima machine

H.wunnink 18-04-2018

wasmachine

ik had al een Siemens vaatwasser en die bevalt me prima.en nu was mijn Miele wasmachine op,en dacht ik ik koop ook een Siemens wasmachine.en ik ben er heel tevreden mee.hij heeft heel veel handige programma s. en ziet er ook nog eens mooi uit

Pluspunten

• veel programma s
  • mooie machine

El 17-04-2018

Wasmachine

Prima wasmachine met veel keuzes in wasprogramma's. Duidelijke display en makkelijk te bedienen. Wast prima schoon ook bij lagere temperaturen en is lekker stil.

Claudia 17-04-2018

Fijn wasmachine

De wasmachine maakt weinig geluid. De was komt er bijna droog uit. Makkelijk te bedienen en handige korte programma's. Piepje als hij klaar is maar dat wel stopt. Lampje bij openen trommel zodat je goed ziet dat alle was eruit is.
Kortom erg fijn wasmachine waar ik erg tevreden over ben.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijke bediening
  • Handige programma's
  • Wast goed
  • Was komt er goed droog uit

Robert Kramer 16-04-2018

Eenvoudig in gebruik

Ik heb dit product gekocht voor mijn alleen wonende vader die vergeetachtig wordt. De bediening moest zeer eenvoudig zijn en de technische veiligheid van het apparaat moest uitmuntend zijn. Hier voldoet het apparaat aan. Zelfs mag de bediening nog eenvoudiger worden.

Nancy 15-04-2018

Je hoort hem niet maar ziet hem wel

Op zoek naar een zo stil mogelijke wasmachine omdat hij bij ons in een ruimte staat op de eerste verdieping waar onze pubers studeren en slapen. Met pubers in huis wordt er veel gewassen. Sportkleding maar natuurlijk ook lekker veel handdoeken en beddengoed. Allemaal mogelijk met deze machien met de daarbij behorende programma's . Dan wil je een wasmachine die je eigenlijk bijna niet hoort. We kwamen bij deze wasmachine uit en inderdaad je hoort hem bijna niet. Zelfs bij het centrifugeren op 1600 toeren blijft de machine heerlijk acceptabel rustig.
Fijn dat hij ook verlichting in de trommel heeft zodat je alles goed kunt zien tijdens het inladen.
Ook leuk voor de portemonnee met de korting die je terug krijgt via Siemens.
Kortom iedereen blij....vader, moeder en kids!

Pluspunten

• Lekker stil en 1600 toeren
  • Veel programma's

Minpunten

• Na een week nog geen gevonden

van Roosmalen 14-04-2018

duidelijk display

ik heb voor dit product gekozen omdat er voldoende functies op zitten en het heeft een duidelijk display

Pluspunten

• duidelijk display

Minpunten

• dat niet alle programma's in tijd te verlagen zijn

Sjaan 14-04-2018

wasmachine Siemens WM16O5C2NL

Een erg fijn apparaat. Bedieningspaneel is makkelijk te bedienen. Maakt weinig geluid. Prima prijskwaliteit verhouding. Ben er erg blij mee!

Pluspunten

• weinig geluid
  • makkelijk te bedienen

henk 13-04-2018

zeer duidelijk en overzichtelijk scherm

ik ben zeer tevreden over deze machine erg stil en de was komt er lekker schoon uit, in het donker is het ook goed te zien met de trommel verlichting,
en dat alles voor een redelijke prijs.

h.c. schiphorst 12-04-2018

Prima Siemens wasmachine type WM1605C2NL

Prima machine, heel makkelijk in gebruik. geselcteerd op verstelbare toerentallen en de eco aanpassing. kon snel geleverd worden met volledige aansluiting thuis en meenemen oude, inmiddels kapotte apparaat dat helaas (geen Siemens) maar 11 jaar meeging.

Pluspunten

• verstelbare toerentallen
  • eco aanpassing

Minpunten

• niet gevonden
  • niet gevonden

siemens wasmachine 1600 toeren 11-04-2018

stille gebruiksvriendelijke machine

gebruiksvriendelijke machine, prijsvergelijk met andere machines komt voor mij deze in aanmerking.
centrifuge goed in te stellen in toeren tot 1600. wast prima, Bij de vorige machine waren de koolborstels versleten en de ophanging van de trommel na 15 jaar. beetje jammer van een machine van ruim 1200 euro. NDezu na 15 jaar voor bijna de helft klaar.Deze machine heeft geen koolborstels maar een iQdrive motor; Ik verwacht er veel van met 10 jaar garantie op de motor.

Pluspunten

• energie zuinig
  • gebruiksvriendelijk
  • grote trommel 7kg met grote deur

Frank2018 09-04-2018

Fijne wasmachine

Het is een goede stille wasmachine. Neemt weinig ruimte in beslag. De was komt er goed uit. Centrifugeert goed.

Pluspunten

• goed wasresultaat
  • weinig geluid
  • veel mogelijkheden

Hans Meijer 07-04-2018

Stil en krachtig

Perfecte wasmachine. Een van de goedkopere uit de serie, maar super krachtig (1600 toeren per minuut) en erg stil. Ben er super tevreden mee!

Pluspunten

• Krachtig
  • stil

Rodenburg 06-04-2018

Bijzonder grote wastrommel en uitgebreide programma's

Door advies van xxxx xxxExpert Berkel en Rodenrijs, uitstekende wasmachine, uitgebreide programma's en instellingen en een ruime wastrommel.

Pluspunten

• grote wastrommel
  • veel keuze programma's

Gerritsen 06-04-2018

Mooie stille wasmachine

De wasmachine nu een week in huis.
Hij bevalt super goed. Ik loop soms de bijkeuken in om te kijken of hij wel aanstaat !!!!! Wat natuurlijk wel het geval is. Deze wasmachine is veel stiller dan onze vorige AEG.
Het centrifugeren is ook echt stil voor een 1600 toeren.
Ik ben blij met mijn wasmachine dat ik er ook direct de droger uit deze serie heb besteld.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Voldoende programma’s
  • Verkorten van programma’s

Minpunten

• Tot nu toe geen