Siemens iQ700 WM16O5C2NL

AEG L8FB86ES
9,0 (11)

Marc 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Slim en zuinig

Wij zijn erg blij dat we voor dit model hebben gekozen. Een zeer zuinige machine door de eco modus. De functie waarmee je kunt instellen wanneer je was klaar moet zijn is erg handig. Wat helemaal top is, is dat je als de machine draait, je hem nog kunt pauzeren en kunt openen om er nog wasgoed bij te stoppen.

Pluspunten

• Eco stand
  • Pauzeren
  • Trommelverlichting

Vogels 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille 8 kilo wasmachine

Super fijne wasmachine, grote keuze aan programma's. Ook super kort programma van 15 minuten. Hij is stil in geluid. Duidelijke en simpele bediening. Ieder programma is ook weer aan te passen in tijd, graden en centrifuge snelheid. Trommel is verlicht wat makkelijk is om nog in de trommel te kijken. Hij geeft geluidssignaal als hij klaar is en gaat daarna ook gewoon uit dus geen knipperende lampjes en knopjes die pas uit gaan als jezelf de machine uit zet. Je kunt ook het programma laten starten op een tijdstip dat jou uitkomt. Kortom een super machine met zeer goede prijs kwaliteit.

• Veelzijdigheid

De vier vlinders 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

ruime capaciteit en verlichting in trommel

Wij vinden onze wasmachine en droger prachtig eruit zien, er zitten vele mogelijkheden op voor allerlei soorten wasgoed verschillende temperaturen en droogtes, het zijn echt super apparaten zoekt u een goede prijs kwaliteits verhouding neem dan een siemens wasmachine en droger.

Pluspunten

• Veel capaciteit
  • Weinig geluid
  • 1600 toeren
  • verlichting in de trommel

Jelmer 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne stille wasmachine!

Fantastisch apparaat. Doet precies wat het moet doen. Mooi lichtje die de trommel verlicht zodat je het goed kunt zien. Fijne bediening, van ieder programma kun je een kortere duur maken. Uitgestelde timer is ook ideaal. Voor een gezin van ons met 3 kleine kinderen hebben we al gauw 6/7 trommels per week. Apparaat kan dat makkelijk aan. Is ook heel stil!

• Lichtje in trommel
  • Uitgesteld starten
  • 'Speed perfect' optie die de duur halveert

Minpunten

• Loeizwaar apparaat

M.Vlieger 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige wasmachine!

We hebben onlangs een mooie wasmachine van Siemens gekocht.
We zijn er heel blij mee. De was is mooi schoon en de machine maakt een mooi rustig geluid. Heel tevreden dus! Complimenten!

Pluspunten

• mooi schoon
  • rustig
  • veel mogelijkheden
  • was ruikt heerlijk
  • mooie machine

Timmers 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens wasmachine en droger wat een genot

Wij liepen even voor oudjaarsdag Bemmel en Kroon binnen. Opzoek naar wat duidelijkheid tussen de wereld van witgoed en merken. De verkoper vertelde ons honderd uit, maar duidelijk uit wat voor ons de beste optie is. Voor een gezin toch wel erg belangrijk om de goede uit te kiezen. Na 15 jaar een nieuwe in een oud huis met houten vloeren. Ik hoor hem niet meer. Heerlijk! Kan zelfs aan als we gaan slapen.
Een keuze aan programma's voor ieder stofje wel wat. En bij de droger zelfs een rekje voor schoenen in te drogen. ideaal voor de kinderschoenen. En evt wollen truien.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Van der Pol 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, veel luxe en toch eenvoudig

Ik ben zeer tevreden over de wasmachine! Aangezien ik veel wassen per week draai was ik op zoek naar een degelijke wasmachine. Deze machine is eenvoudig te bedienen. Wasresultaten zijn prima. Wasmachine maakt weinig geluid en is zuinig in energie verbruik

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• Bedieningsknoppen zijn erg gevoelig.

Oosting 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijke bediening, mooi wasresultaat

De eerste wasjes laten zich zeer makkelijk bedienen en bovendien is het resultaat goed schoon. De bediening is niet alleen gemakkelijk maar ook nog eens uitgebreid wat betreft wasopties.

Pluspunten

• bedieding
  • schone was

F. Fooij 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, stabiel, centrifugeert perfect

Mijn vorige wasmachine was ook een Siemens, en heeft altijd goed (en lang) gewerkt. Daardoor ben ik trouw aan het merk Siemens. De nieuwe wasmachine is super - erg stil, en centrifugeert zo goed, dat bijv handdoeken of beddengoed veel minder kort in de droger hoeven.

Monique 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht in de trommel!

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

Doutje V 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

topapparaat

Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend voor een 1600 toerenmachine. Lekker stil ook weer in huis tijdens het wassen en centrifugeren.

Fiwie 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekende Wasmachine

Perfecte wasmachine. Hopelijk weer net zo lang plezier van deze machine als van mijn vorige. Makkelijk te bedienen, prima wasresultaat, handige programma's zoals outdoor/impregneren en trommel reinigen

Pluspunten

• Bediening
  • Zuinig

Benenalice 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Wast schoon en is stil, veel mogelijkheden

Onze oude Siemens wasmachine begaf het na 22 trouwe dienst. Hoewel we natuurlijk weer hopen op een lange levensduur, gaven vooral gebruiksvriendelijkheid en goede reviews de doorslag om deze machine te kopen. Erg stil, makkelijke bediening, mooie grote trommel en prima wasresultaat. Erg tevreden!

Mevrouw B 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Wast schoon en droog

Echt zo'n geval dat je je afvraagt waarom je dit niet veel eerder hebt gedaan. Wassen wordt een plezier. Wasgoed komt er na centrifugeren droger uit dan ik gewend was en niet meer gekreukeld. Ook is het een verademing dat niet de hele verdieping schudt bij het centrifugeren en dat je in een andere kamer niet meer hoort dat hij aanstaat. En dan is ie qua vormgeving ook nog mooi en praktisch met de verlichting in de trommel. Veel verschillende programma's die je ook nog kunt individualiseren. Ik vind het een topper.

Pluspunten

• wast schoon
  • weinig decibellen
  • veel programma's
  • licht in de trommel

Minpunten

• 60 graden programma duurt lang (2.5 uur)

wil kraayvanger 26-12-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine WM1605C2NL erg zuinig met eco knop

ik vind deze wasmachine opvallend zuinig. ook is de machine erg stil, je hoort bijna niet dat hij de was doet. ook de was resultaten zijn erg goed, dank zij de vele vlek programma's . hij centrifugeert tot 1600 toeren , dus de was komt er bijna droog uit.

Pluspunten

• stil
  • droge was

Fam. Berg 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

De Siemens wasmachine is makkelijk te bedienen en zuinig!

Via kieskeurig hebben we meerdere wasmachines met elkaar vergeleken. We kwamen al snel bij de Siemens uit. Onze oude Siemens, was 15 jaar oud en beviel uitstekend.
Door verschillende types naast elkaar te zetten konden we makkelijk zien, welke aan onze wensen voldoet. Zuinigheid, mogelijkheden en toeren zijn zo goed te vergelijken.
We hebben gebeld naar Electro World gebeld en een paar dagen later werd de machine bezorgd, geplaatst en aangesloten.
De Siemens Wasmachine bevalt goed, hij is makkelijk in gebruik. Je kunt eventueel nog was bijvullen, terwijl het wasprogramma al draait.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Zuinig
  • Je kunt was toevoegen

boerin 25-12-2016 Product paar weken in bezit

veel keuze in wasprogramma, weinig geluid

Het is een fijne wasmachine. Veel keuze in wasprogramma's, ook extra programma's met hierbij een duidelijk en simpel display. Je hoort hem bijna niet wassen en centrifugeren, ideaal. Echt vieze wasjes, ze komen er altijd superschoon uit!

Rahim 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

!!Werkelijke extra klasse van Siemens!!!

Onze nieuwe wasmachine is daadwerkelijk van extra klasse zoals op de deur van de wasmachine staat. Het is de Mercedes onder wasmachine....

Stil....goed en nuttige programma's. Na onze Siemens Wasdroger wilden wij ook per se een Siemens Wasmachine

Linders 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

degelijk fijn wasautomaat

Wasautomaat is erg stil, makkelijke bediening.
Standaard doet het apparaat lang over het wassen in verband met de milieubelasting maar dit is te omzeilen met de speedknop. Zo kan je toch wassen als je even weinig tijd hebt.

In de consumentengids werd dit apparaat niet beoordeeld terwijl dit zeker een kanshebber is als beste koop.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk in bediening

tilly 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bevalt uitstekend!

Heb er nu 4 maal mee gewassen en het is een zeer stille machine. Bediening is heel makkelijk en overzichtelijk met veel mogelijkheden. Groot duidelijk display. Grote vulopening om de was er makkelijk in te stoppen. Ook mogelijk om extra zuinig te wassen.