Siemens iQ700 WM16O5C2NL

Beoordeling op basis van 120 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Johannes Greefkes 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens wasmachine

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

Monique 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht in de trommel!

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

T. Bronkhorst 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Tiny

gewoon een geweldige machine. je kan kleine wasjes op een lage temperatuur wassen, hij kan op een heel hoog toerental centrifugeren. en hij ziet er erg mooi uit.

Pluspunten

• kleine wasjes lage temp
  • hoog toerental centrifuge

Coby 14-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille machine met grote vulopening

Mooi apparaat met grote vulopening. Leuke bijkomstigheid is de verlichte trommel. Hij wast verder prima. Keus uit vele wasprogramma's.

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil
  • verlichte trommel
  • zuinig

Minpunten

• alle verschillende wasprogramma's

Bergen 06-07-2017 Product paar dagen in bezit

Schoon wasresultaat en stil

2 dagen in huis en al helemaal tevreden.
Stiller dan de oude Siemens (die 16 jaar dienst had gedaan) en een super schoon resultaat.
Veel mogelijkheden maar wel overzichtelijk en makkelijke bediening.
Let op, deur scharniert aan de linkerkant (links draaiende deur dus).
Dit was even wennen, aangezien ons oude machine het scharnier aan de rechterkant had zitten.

Pluspunten

• Schone was
  • stil
  • makelijk bedienbaar

Minpunten

• nog niet gevonden

Peter 06-07-2017 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Bediening is makkelijk het wijst vanzelf.
Geeft alles in het display weer hoe lang het duurt. Het uitschakelen als de was klaar is spaart energie.
Bij het wassen is de wasmachine super stil,en ook bij het centrifugeren hoor je niets.
Een geweldige machine.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Aanduiding op display van was tijd.

Siemens WM1605C2NL 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige aankoop

We hebben nu drie weken een nieuwe Siemens wasmachine, voor ons was het een logische keuze (oude machine was ook een Siemens), maar deze nieuwe machine is gewoonweg geweldig. Geen lawaai, was perfect en in gebruik zeer makkelijk.
Onze aankoop is super.

Son 04-07-2017 Product paar weken in bezit

stille en mooie wasmachine

Hele fijne wasmachine. Hij wast heel rustig en je hoort hem nauwelijks. Daarnaast is het echt een heel mooi apparaat om te zien. De gebruiksvriendelijkheid is prima, zelfs zonder het lezen van de handleidingen te gebruiken. Veel mogelijkheden qua programma's.

Pluspunten

• zacht geluid
  • grote trommel
  • gebruiksvriendelijke
  • mooi apparaat

SiemZ 03-07-2017 Product paar maanden in bezit

Prima wasmachine

We kozen niet voor de allergoedkoopste wasmachine, maar voor één die stil en duurzaam (degelijk en zuinig met stroom en water) zijn werk doet: Het jarenlang afleveren van schone was. De bediening is eenvoudig. Prima aankoop dus.

Pluspunten

• Doet zijn werk goed: schone was
  • Gebruikersvriendelijk

Gea 02-07-2017 Product paar weken in bezit

siemens wasmachiene WM16O5C2NL

BEN HEEL BLIJ MET DEZE MACHINE WAST HEEL GOED ERG DUIDELIJK WAS MET PLEZIER HEB NOG NOOIT ZO,N GOEIE WASMACHINE GEHAD

Pluspunten

• tijdsaanduiding
  • piepje als de was klaar is

Geerts 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Uitgebreid keuze programma

De grote trommel en 1600 toeren en het uitgebreide keuzeprogramma is heel fijn. Daarnaast heel stil,

Pluspunten

• uitgebreid keuzeprogramma
  • grote trommel
  • 1600 toeren
  • stil bij centrifugeren

Minpunten

• wasmand past net niet onder de deur

Faisel- amsterdam 28-06-2017 Product paar maanden in bezit

Goede wasmachine voor weinig geld

goede prijs- kwaliteit verhouding. De motor is erg stil. Ook het display en de diverse programma's zijn zeer gebruiksvriendelijk. Het is een echte aanrader voor mensen met kleine gezinnen of starters op de woningmarkt . top product

H.A. Dubelaar 22-06-2017 Product paar weken in bezit

grote deur om spullen er in te stoppen

Moest even zoeken hoe de programma's werkte omdat katoen wassen wel erg lang duurde maar met de eco-knop heb ik niet zo'n lang programma nodig.

Pluspunten

• heel veel programma's
  • met de eco-knop nog beter te regelen

Minpunten

• de machine is iets groter dan de 26 jaar oude
  • nog niet kunnen ontdekken

Lin 20-06-2017 Product paar weken in bezit

Maakt weinig geluid, was komt er al vrij droog uit

Fijn apparaat, hip design en makkelijk te bedienen. Ook sterk vervuilde was wordt goed schoon. Was komt er al vrij droog uit, apparaat maakt weinig geluid. Allerlei programma's en aanpassingen mogelijk, maar niet overdreven of onnodige opties. Werkt perfect naar onze verwachting. Tot nu toe deed mijn man altijd de was, maar ik ben nu zelf sinds lange tijd weer aan het wassen geslagen, dus voor mijn man kan dit apparaat helemaal niet meer stuk!

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Goede opties qua programma/aanpassen
  • Was komt er vrij droog uit
  • Makkelijke bediening

betsy 19-06-2017 Product paar maanden in bezit

fantastische wasmachine

grote vulopening, verlichting bij starten machine. Eenvoudig in te stellen. veel verschillende programma's. En nog energiezuinig ook. Wat wil een vrouw nog meer.
Kortom hier zit een zeer tevreden gebruikster van de Siemens wasmachine.

Heleen 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig uiterlijk

Schitterende uitstraling en erg functioneel. Bediening is duidelijk en overzichtelijk en eenvoudig. Wij zijn er zeer tevreden over.

J.C.van Vliet 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

fantastisch apparaat

Deze Siemens wasmachine, die wij afgelopen vrijdag gekocht hebben, heeft een oneindig aantal overzichtelijke programma's, die ook eenvoudig aan te zetten zijn, gezien het heldere display. Gezien ook de garantie van 1o jaar op de motor is het een apparaat met een gunstige prijs/kwaliteitverhouding. Dus aan te bevelen.

Pluspunten

• bediening
  • vele programma's

Willemleny 10-06-2017

Fantastischè machine

Week geleden gekocht , een paar keer mee gewassen was komt er perfect schoon uit dit vooral door de vele instelmogelijkheden.
Een fijne grote trommel die ook nog eens verlicht is.
De wasmachine ziet er ook nog eens mooi uit.
Dus een zeer goede koop
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Arthur & Randy 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie en degelijke Siemens wasmachine, bevalt super!

Wij hebben onlangs een Siemens WM16O5C2NL wasmachine aangeschaft. 8kg en 1600 toeren met 10 jaar garantie op de motor waren voor ons doorslaggevend. Hij heeft makkelijke programma's, is simpel in de bediening en niet geheel onbelangrijk, hij wast goed! Kortom wij zijn tevreden en bevelen deze van harte aan.

W.volten 08-06-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine

Prima wasmachine,mijn vorige was ook een Siemems,en daar heb ik ook jaren plezier van gehad, dus mijn keus was niet moeilijk!