Siemens iQ700 WM16O5C2NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 141 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Johannes Greefkes 29-06-2017

Siemens wasmachine

De vorige Siemens wasmachine heeft 21 jaar gewassen, vandaar deze keuze op Siemens. Verder ziet de machine er netjes uit, stevige constructie en lijkt de bediening eenvoudig door o.a. de juiste omschrijvingen in het gelukkig papieren bijgeleverde instructie boekje. Verder is de winkel waar de machine kochten dicht in de buurt en zijn onze service ervaringen met Expert Heemskerk OK. Wij als bejaarden vinden een winkel en service in de buurt prettig. Wat ons tegen valt is de ingewikkelde actie om de Siemens korting te krijgen. Het werken met internet wordt voor ons erg lastig en is haast niet meer te doen. Dit door de scherm interacties en het achteruit gaan van onze ogen en dergelijke. Mooier zou het zijn als de winkel zelf de Siemens kortingsactie zou kunnen verzorgen. Misschien kunt U als bedrijf hier iets mee? Minder internet en meer persoonlijke aandacht bij de verkoop van producten. Dat zou een vooruitgang kunnen betekenen. Laten we hopen dat de bedrijven dat nu eindelijk eens een beetje beter in gaan zien. Maak meer gebruik van vakmensen en minder van mensen die de hele dag achter een computerscherm iets commercieels uit trachten te vinden. Dit wekt sterke irritaties op!

Met dank voor uw medewerking.. De koper.. Jan Greefkes

gerrit 11-04-2017

Aan koop Simens wasautomaat

super apparaat mooi stil en makkelijk in gebruik
wij zijn er erg blij mee mede door de super service van de plaatselijke deler

Pluspunten

• stil
  • gebruik vriendelijk

Monique 30-12-2016

Licht in de trommel!

Wasdroger en wasmachine passen geheel bij elkaar. Grote deuren waardoor het makkelijk is om was erin en eruit te halen. Een lichtje in de trommel zorgt dat je kan zien of de trommel echt leeg is.

R.Kortekaas 22-02-2018

GELUKKIG MET

prima wasmachine lekker geluidloos en makkelijk te bedienen zelfs ook voor mijn man.
mooie uitstraling.

Henk 07-02-2018

Siemens IQ700 wasmachine.

Mooie machine, duidelijke bediening. We verwachten een lange levensduur en laag energieverbruik. We hebben de machine nog maar kort.

Cindy 04-02-2018

complete wasmachine

Pas een paar dagen in bezit, maar een fijne complete wasmachine met veel programma mogelijkheden en ruime wastrommel en door hoog toerental een redelijk droge was.

Pluspunten

• droge was door hoog toerental
  • handige bediening

mvdl 22-01-2018

Luid en duidelijk

21-1-2018 Aangeschaft. Duidelijk display. Makelijke bediening. Heel goed zelf te instaleren.Het registeren was wat lastiger omdat het type plaatje achterop de machine zit (eerst ff fotoojte van maken voor het plaatsen)Je moet een hoop getallen invullen.

parkiet 09-01-2018

perfecte machine

Ik gebruik mijn nieuwe machine nu ruim een week en ik ben er zo blij mee. Is zuinig meerdere programmas en je hoort hem amper.

Rudy55 08-01-2018

Prima wasmachine. Lekker schoon en lekker rustig!

Veel mogelijkheden met deze wasmachine. Daarnaast gebruik ik hem ook met een droger van Siemens en deze was/droogtoren werkt perfect. Was resultaat is zeer goed en je hoort hem bijna niet. Makkelijk in te stellen en wat ik ook prettig vind is dat je kunt aangeven wanneer de was klaar moet zijn. Top!

Michel72 30-12-2017

Beste koop voor redelijk bedrag

Zoals gezegd is het een goede keuze geweest om deze machine te kopen.
Ik raad hem aan iedereen aan.

Sander234 27-12-2017

Wast een stuk beter als de vorige

Gekocht omdat de vorige te klein was met een gezin. Wast goed schoon, is zo stil dat we deze wel s' nachts aanzetten en erg makkelijk in gebruik. Vooral de functie om de wastijd in te korten en de 15 minuten settings zijn erg handig.

Anne 03-11-2017

Eenvoudige bediening, geluidsarm, praktisch

Fijne wasmachine met eenvoudige bediening, uitgebreide programmakeuze, geluidsarm, mooi design, gekocht omdat andere wasmachine aan vervanging toe was, met de iQ motor hoop ik op minder snelle slijtage van de motor, sinds 2 dagen in gebruik; zéér tevreden!
Prijs/kwaliteit goed, mede door speciale actie!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Geluidsarm
  • Diversiteit programmakeuze

M. Ettema 01-11-2017

Voldoet prima

Wasmachine is een stuk groter dan mijn vorige. Dat is wel wennen. Moet meer was opsparen. Wel handig dat nu mijn dekbedden ook gewassen kunnen worden. Verder een prima machine. Wast schoon en centrifugeert voldoende. Met het speed programma ook snel. Machine is makkelijk in de bediening.

Pluspunten

• grote opening
  • redelijk stil
  • speed optie is ook snel

Minpunten

• vlekkenprogramma onvoldoende

Anneke van Zwam 30-10-2017

andere plannen

zoals ik hierboven al aangaf had ik (via de consumentenbond) een ander type wasmachine gepland, maar met behulp van de verkoper, toch voor dit grotere type gekozen en ik ben nu heel tevreden met mijn keuze. De grotere inhoud, het duidelijke display en wat volgens mij ook een groot compliment verdiend: de bijgevoegde gebruiksaanwijzing is perfect, zelfs voor een leek goed te begrijpen!

Pluspunten

• wast zuinig en schoon
  • gebruiksaanwijzing(zie bovenstaande tekst)
  • display:zeer goede info

Minpunten

• heb ik nog niet ontdekt

Brigietje64 29-10-2017

Geweldige machine

Fijne machine. Voordeel zuinigheid, trommelverlichting. Nu hopen dat hij een lange levensduur zal hebben.

Marie Beenackers 26-10-2017

Uitstekend wasresultaat!

Ik heb deze wasmachine nu ruim 15 dagen in gebruik en ben er erg content over! Het gebruik van wasmiddelen is minimaal, bedieningspaneel is erg eenvoudig, wast grondig schoon en is super stil!

Jolanda 14-10-2017

Wat een kwaliteit en afwerking!

Prachtige machine, straalt kwaliteit uit en is zeer stil. Handig in gebruik mooi afgewerkt. Goede NL beschrijving en besturing.

Pluspunten

• kwaliteit
  • stil

KoosL 11-10-2017

Uitstekende wasmachine

De wasmachine is erg gemakkelijk en eenvoudig te bedienen.
De wasprogramma's kun je naar eigen wensen aanpassen.

Willemien 30-09-2017

Veelzijdige machine

Het is een veelzijdige wasmachine met een uitgebreid aantal opties. Binnen deze opties kun je ook weer voor persoonlijke instellingen kiezen (bijvoorbeeld temperatuur en toerental centrifugeren). Erg stil (behalve het eindsignaal).

Pluspunten

• veel verschillende opties
  • mogelijkheid tot persoonlijke voorkeuren
  • erg stil

Minpunten

• hard eindsignaal, tot 3 keer toe

Neline de kruijf 26-09-2017

Wasmachine zeer goede pijs/kwaliteit verhouding.

Een wasmachine met veel keuzeknoppen, het nadeel is dat je niet apart je toerental kan instellen, omdat alles voor geprogrammeerd is, dit is vanwege energiezuinigheid wel goed.
Er is wel een extra mogelijkheid om te centrifugeren met en zonder spoel. Erg handig.
1600 toeren (de was is echt goed uit gecentrifugeerd, een stuk droger als mijn oude wasmachine).
De grote trommel is fijn, voor een gezin met 6 personen, er gaat veel was tegelijk in.
Zeer handig is het lampje in de trommel wat aangaat als het donker is.

Minpunten

• niet alle programma's centrifugeren op 1600 toeren