Samsung WW80K6604QW

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6604QW op Kieskeurig.be.

Samsung WW80K6604QW 08-12-2019

Zeer tervreden over Samsung wasmachine WW80K6604QW

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Zeer moderne machine. Bevalt erg goed. Dit is nu onze tweede machine. Tevene een Samsung droger gekocht. Deze machine is erg geluidsarm wat erg prettig is. Het display is helder en verteld je precies wat je moet weten. Nu pas twee wassen gedraaid maar nu wederom al tevreden. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Wat jammer is dat de deuren van de wasmachine en droger andersom open gaan, terwijl beide machines zojuist zijn gekocht. Dit is ruimteverlies in de berging/ overige ruimten. Ook passen de toestellen niet op elkaar waardoor je een tussenstuk nodig hebt.

Pluspunten

• geluisarm
  • Gemakkelijk was toe te voegen

Minpunten

• Deur gaat precies andersom met de droger open.
  • Wasmachine en droger passen niet op elkaar.

Jetty72 08-12-2019

Geweldige moderne machine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Sinds vandaag in het bezit van deze eyecatchers! Alleen het uiterlijk is al mooi. Dit is onze tweede wasmachine. Vanwege een verhuizing bleef de oude wasmachine achter en was de keuze niet zo moeilijk toen we een wasmachine en droger gingen kopen. Ze moesten beiden van het merk Samsung zijn! Dus niet alleen een wasmachine maar ook een droger zorgen voor schone en droge kleding. De wasmachine bevat de nieuwste technologie en een helder display. Het display geeft je aal informatie die nodig is. Het gezellige muziekje nadat het programma is afgelopen is een stuk beter dan een vervelend belletje of zoemtoon. Wat ook prettig is, is het tussentijds toevoegen van de was. Geweldig! De wasmachine is erg stil wat erg prettig is omdat deze vrij dicht bij de woonkamer. Om toch één klein minpuntje te noemen als het gaat over de combinatie van wasmachine en droger. Ze passen niet op elkaar. maar dit is echter simpel te verhelpen door een tussenstuk. Al met al dik tevreden!

Melisz1993 18-11-2019

Supper blij met deze wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Wij hebben deze wasmachine gekocht omdat ik sowieso al gek ben op Samsung en de reviews goed waren, ik heb hem nu een paar weken en ben er super blij mee, de addwash is ook zeker een plus punt, deze wasmachine is 100x beter als onze oude. De was komt er niet nat uit en ruikt heerlijk.

1975mb 05-11-2019

WERKT GOED STIL EN VOLDOET AAN ALLE VERWACHTING

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Gekocht vorige week aan werkt prima zoals verwacht. De wasmachine is goed te bedienen genoeg functies. Waar voor het geld!

KBDB 03-11-2019

Geweldig wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb dit apparaat nu 2 dgn en al 4 wassen gedraaid . En ik kan zeggen echt geweldig zo droog dankzei de 1600toeren . En geen herrie . En een mooie uitstraling . Ennn hij staat nog op zijn plaat . Top

Ron 03-11-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

zeer tevreden over mijn vorige Samsung wasmachine waarvan ik 9 jaar lang veel plezier heb gehad. Vanwege de goede reviews verwacht ik een prima apparaat te hebben gekocht!

Gosia84 29-10-2019

Super leuk

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb die afgelopen zaterdag gekocht en ben ik super blij mee. Zij was super kleren zijn schoon en ruiken lekker.

Rik O 29-10-2019

Zo stil en stabiel!

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Na dat onze vorige Samsung wasmachine het na 13 jaar dan echt het begeven, was de keuze voor een nieuwe Samsung snel gemaakt. Na plaatsing gelijk de eerste was gedraaid en vol verbazing geluisterd naar wat er niet was... Motor geluid, nee. Centrifuge geluid, nihil. Gerommel bij hoge touren, nope!
Kwaliteit bouw en zoveel extra's zoals addwash (wat een uitvinding!) en een grote hoeveelheid aan standen verwacht je eigenlijk niet voor dit geld. Daar kan menig concurrent nog wat van leren. En natuurlijk gewoon schoon en fris als altijd. Top wasmachine!

Linda 29-10-2019

Hele fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Hele fijne wasmachine, hij is stil, grote deur waardoor je je wasgoed makkelijk in de machine kunt stoppen- ook beddengoed! Daarnaast kun je middels het luikje in de deur makkelijk een kledingstuk toevoegen als de machine al aanstaat. Wat ik zelf ook erg fijn vind zijn de korte programma's. Ideaal als je even snel iets schoon wil krijgen

Pluspunten

• grote deur
  • korte programma's
  • add wash

Maros 26-10-2019

Erg stil vergeleken met andere wasmachines

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Hij maakt weinig geluid in gebruik, en een vrolijk geluid als hij klaar is. Ziet er super strak uit. Werkzaam met een app ( handig ) De add-wash is Super, al paar keer gebruikt. Veel mogelijkheden in programma's. Zeker een aanrader.

amalziyani 24-10-2019

makkelijk bruikbaar

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Een aantal weken geleden deze wasmachine van Samsung aangeschaft. Hiervoor het duurste merk wasmachine gehad. Ik kan deze wasmachine echt aanraden. Hij doet totaal niet onder voor zijn duurdere broertjes. Ik ervaar zelfs dat de was schoner uit de machine komt. Ik vind de addwash ook heel prettig. Het gebeurd mij zo vaak dat wanneer de was net draait, ik nog ergens in huis iets tegenkom wat die ronde mee had moeten wassen. Ook vind ik de machine tijdens het centrifugeren stil genoeg en moet ik altijd lachen om het liedje wat hij speelt wanneer de was klaar is. De bediening is ook super makkelijk en het design vind ik vooral erg mooi. Tot zover dus heel tevreden maar eerlijk is eerlijk, de levensduur zal uiteindelijk bepalen of ik zo tevreden blijf.

ThomasD 20-10-2019

Snel, schoon en stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Wasmachine nu 2 dagen in huis. Vorige was echt aan vervanging toe maar deze haalyt er vlekken uit was die er met vorige niet uit kregen. Verder is het een stille machine en heeft erg fijne snel programma.

Hass 15-06-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Ik heb recent Addwash Wasmachine 8kg aangeschaft hier ben ik zeer tevreden mee. de wasmachine is super stil en doet zijn werk goed.

John 15-06-2019

Stil snel energiezuinig

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Dit is mijn 2e Samsung was machine deze is na 14 jaar uit dienst gegaan. Deze ben ik nu 1 maand aan het gebruiken en bevalt prima. Snelle programma's voor dagelijkse wasjes machine bepaalt zelf ahw gewicht hoe lang het programma loopt. 1600 toeren drogen prima

MaartenV 31-05-2019

Prima, maar lees de handleiding

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Prima wasmachine. Doet goed zijn werk, drogen werkt maar kost wat extra tijd. Ook is het belangrijk om de machine bij ontvangst te calibreren voor een goed resultaat.

Jan57 27-05-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Onze Miele 20 jaar gebruikt. Deze was echt af. Gezocht naar een goed alternatief.Via vele reviews op de Samsung gekomen. We hebben de machine nu 2 dagen op verschillende programma's getest. Wat een geweldig apparaat. Zeer stil en goed te bedienen. Schone en droge was. Dit waren we niet gewend. Zeer aan te bevelen.

Brigitte 26-05-2019

Een prima werkende wasmachine zoals men mag verwachten

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Prima wasmachine, doet wat het moet doen, even wennen, maar via gebruikshandleiding makkelijk en snel onder de knie, genoeg mogelijkheden, redelijk stil, zuinig en ook nog mooi.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • uiterlijk
  • stil
  • zuinig
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs
  • registratie via website

ErwinMeppel 24-05-2019

Uitstekende prijs/prestatieverhouding

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Uitgebreide keuze in programma's, erg stil, zuinig met energie en water en heel handig om tijdens de was nog extra was toe te kunnen voegen.

Anoniem 22-05-2019

Schone was in een mooie stille design machine

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

De vele mogelijkheden zorgen voor een passende wasbeurt en de was komt er schoon, goed gecentrifugeerd en fris uit. Samen met de samsung droger een goede keuze.

Anntje 21-05-2019

Fijne grote vulopening

Geschreven voor: Samsung WW80K6604QW

Fijne machine doet wat hij moet doen alle kinderkleding na een dag buitenspelen weer heerlijk schoon. Addwash is ideaal voor de vergeten stokken.
Je kunt een extra keer spoelen kiezen voor als je hele vuile was hebt wat dus perfect is met kinderen.