Samsung WW80K6405SW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6405SW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Karel 01-09-2019

Al na 2 jaar schade: koop dit niet

Geschreven voor: Samsung WW80K6405SW

Slechts 2 jaar hebben we van deze dure wasmachine kunnen genieten. Het bijvulklepje in de deur is al beschadigd en gebarsten. De barsten zijn volgens ons het gevoel van de hitte, volgens de Samsung slecht gebruikt. We kunnen de deur niet apart vervangen want die is zo niet verkrijgbaar. Dat hebben ze goed gezien.

Verder maakt de wasmachine bij draaien een luide pok. Na enig zoekwerk online blijkt dat heel wat mensen dat zelfde probleem hebben. Er staan zelfs filmpjes van online.

Iemand van Samsung thuis krijgen, kost minstens € 200 en dan heeft hij nog niets moeten doen en vervangen.

Dit toestel wast wel goed, maar ik geef één advies: koop dit niet. Dit is niet duurzaam gemaakt, ondank al hun mooie beloftes online.
Wij moeten die € 700 nu incasseren en verlies en wéér een dure machine kopen, omdat Samsung niet voorzien heeft om het te laten repareren tegen logische prijs.

Pluspunten

• Add wash is handig

Minpunten

• Snel kapot
  • Niet te repareren
  • Niet duurzaam