Samsung WW80K6405SW - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Chiara 30-09-2017 Product paar weken in bezit

Veel opties, addwash is zó fijn.

De addwash gekozen omdat ik altijd wel een rondslingerende sok of shirtje tegenkom als ik nét de wasmachine aan heb gezet. Met de addwash kan deze toch nog mee. De uitgestelde starttijd is ook erg handig. Wast schoon, ook korte programma's mogelijk. Heel soms blijft er een sokje in de rand van de deur hangen wat dan niet meegewassen wordt, maar alleen nat wordt, maar dat neem ik maar voor lief. Wellicht helpt het als ik de kleine dingen achteraan in de trommel leg. Mijn vorige wasmachine was 14 jaar oud (ook een Samsung) dus ik ben erg blij met alle nieuwe opties. Ik ben benieuwd naar mijn energierekening over een paar weken.
Geeft zelf na 40 wasbeurten aan dat de machine moet worden gereinigd, waar ook weer een programma voor is.

Pluspunten

• Add wash
  • Veel opties, ook korte programma's
  • Geluid kan ook uit
  • Is stil (beh. bij centrifugeren)

Minpunten

• Trilt behoorlijk bij centrifugeren

Annemiek 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe liefde!

Het was liefde op het eerste gezicht. Goede eigenschappen, doet wat we afspreken, is snel, betrouwbaar en altijd te bereiken vanaf mijn mobiel...mijn nieuwe liefde mijn nieuwe wasmachine.
Als we alle romantiek weglaten en kijken naar wat deze machine allemaal kan, het gebruikersgemak, en de manier waarop je was ruikt en schoon is als de machine klaar is is een aanrader voor iedereen.
We zijn heel blij met elkaar en gaan voor een goed huwelijk voor meerdere jaren.

Carin 06-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine, wast goed, maar mis wel wat opties.

Wasmachine ziet er goed uit, de was wordt mooi schoon, er zitten veel programma's op. De addwash is ook super handig. Display is duidelijk.
Ik mis wel de uitgestelde start, die zit er op, maar dan duurt het programma langer. Ik wilde een uitgestelde start voor het nachttarief. b.v. dat die over 2 uur pas aangaat, dit zit er niet op terwijl ik dat wel verwacht had, stond ook in de omschrijving. Ook de app werkt niet goed. Ik kan wel zien wat de wasmachine allemaal doet maar hem niet op afstand aan zetten enz. Ook mis ik een licht in de machine.

Pluspunten

• Wast goed
  • duidelijke programma's en veel keus
  • mooi display

Minpunten

• geen uitgestelde start, b.v. over 2 uur aangaan
  • app werkt niet goed
  • geen licht

Erwin 03-09-2017 Product paar weken in bezit

Prima Wasmachine

Kan geen minpunten vinden aan deze koop. Prima wasmachine die makkelijk in gebruik is. Is een aanrader!

Pluspunten

• Tijdsindicatie
  • Addwash
  • Gebruiksgemak
  • Stille motor

Francis 03-09-2017 Product paar dagen in bezit

Addwash wasmachine

mooie vormgeving, makkelijk in het gebruik, goede verhouding prijs/kwaliteit EN does the job (was komt schoon uit de wasmachine)

Petra 30-08-2017 Product paar dagen in bezit

Grote deur, Makkelijk was toevoegen, heerlijk stil

Vandaag de wasmachine binnen gekregen. Hij meet goed hoeveel was erin zit en past daar de duur van het programma op aan. Ben 2 keer wezen kijken of de machine nog aan stond omdat ik hem niet hoor (hadden hiervoor een machine van 18 jaar oud).
Het toevoegen van was is ook ideaal hier met 2 kleine kinderen.

• Veel opties
  • Grote opening
  • Was toevoegen
  • Duidelijk en makkelijk in te stellen.

Minpunten

• Nog niet ontdenkt

Ingrid VM 27-08-2017 Product paar maanden in bezit

Fantastisch apparaat tegen prima prijs

Heel fijne wasmachine! In het verleden altijd gekozen voor Miele en Bosch. Nu de Samsung en totaal geen spijt van. De machine is heel makkelijk te bedienen, zelfs met app op je telefoon. Zeer stil, zuinig en gebruiksvriendelijk. Met drie kinderen in huis is de Add Wash klep echt een toegevoegde waarde voor die rondslingerende sokken die je later nog kan toevoegen. Met ingebouwd reinigingsprogramma na 40 wasbeurten. Wast heel schoon, zeker met gebruik van Bubble soak. Programma's duren daardoor wel wat langer.
Al met al hele fijne wasmachine, aanrader!

Pluspunten

• Add Wash
  • Bubble Soak
  • wast heel schoon
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• programma's duren soms wat lang

Anoniem 25-08-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine grote trommel

En ik heb de add wash al gebruikt, ideaal! Het is wel even zoeken hoe het apparaat werkt. Enig minpunt is de gebruiksaanwijzing, die mag wel wat uitgebreider. Gelukkig hebben we internet nog, daar is alles wel op te vinden.

Petra Poot 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine

De stap gemaakt.....Samsung wasmachine. Vanaf stap 1....zo makkelijk en zo relaxe. Je kan je wasprogramma aanpassen.....je kan er nog snel wat bijstoppen.....een unieke uitvinding.....werkt zelfs met mijn gsm.!

Pluspunten

• Zo makkelijk te begrijpen
  • Programma's zijn aan te passen.
  • Zo weinig geluid tijdens wassen
  • Zo weinig geluid tijdens centrifugeren
  • Je hoort een leuke deun als je was klaar is

Minpunten

• GEEN

Jelle Dijkhuizen 11-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine

Fijne wasmachine. Doet ze werk goed de add wash is een leuke toevoeging maar gebruiken wij weinig. De wifi mogelijkheden gebruiken wij wel. Vooral het berichtje dat de machine klaar is vinden wij fijn omdat wij de machine niet horen als we in de woonkamer zitten en daardoor vergaten wij bij de oude machine nog wel eens dat er een was in zat. Ik raad deze machine dan ook echt aan.

Pluspunten

• wifi
  • add-wash

Joost 06-08-2017 Product paar weken in bezit

Moderne wasmachine

Vervanging van oude wasmachine, dus een stuk moderner, stiller, en schoner. Makkelijk in gebruik te nemen. Veel keuze in programmas

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • design
  • add wash

Minpunten

• programmas duren erg lang
  • App connectie lastig

Cynthia 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Grote inhoud, makkelijke bediening, lang muziekje op einde, sommige programma's duren heel lang. Wast schoon en was ruikt lekker.

Pluspunten

• inhoud
  • veel programma's

Minpunten

• lange programma's
  • aan/uit makkelijk ingedrukt

Sacha 27-07-2017 Product paar weken in bezit

ADDWash werkt perfect

De wasmachine is best stil. Kleren worden goed schoon. De machine geeft ook aan wanneer hij 'leeg' moet draaien op een hoge temperatuur. Echt super blij mee.

Pluspunten

• kleding toevoegen

Jonathan 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Top Samsung wasmachine!

Vergeleken met onze oude wasmachine van Samsung is deze top!
+ Meer ruimte (8 kg ipv 6)
+ Mooi Design
+ Erg stil
+ Zuinig
+ Makkelijk te volgen en in te stellen via de Samsung Home app
+ Wasresultaat is goed
+ Prima prijs/kwaliteit verhouding
- Lange wasprogramma's (kortste is +/- 1,5 uur)

Pluspunten

• Mooi Design
  • Erg stil
  • Zuinig
  • Makkelijk in te stellen via de Samsung app
  • Wasresultaat is goed

Minpunten

• Lange wasprogramma's (kortste is +/- 1,5 uur)

vandeWetering 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Na 12 jaar weer toe aan een nieuwe wasmachine. Al snel sprong deze in het oog, vanwege de prijs en kwaliteit (getest door de consumentenbond). Na een paar dagen wassen weten we dat we een goede keuze hebben gemaakt. Alle functies die we nodig hebben zitten erop met makkelijke bediening. Hij is ook zo stil dat je bijna zou vergeten dat je een was hebt aan staan. Gelukkig houdt de handige app de voortgang van de wasbeurt in de gaten en krijg je een melding als hij klaar is. Wasse met klasse!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Op afstand monitoren

Minpunten

• Nog niet gevonden

romar1978 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Heb hem net maar wat opvalt is dat hij best wel weinig geluid maakt. De was is vrij droog na het wassen, dus dat scheelt weer in de droogtrommel qua kosten!Super blij.

Paulus 15-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top Wasmachine

Top dat je van alles kan toevoegen tijdens de was! Erg stil en zuinig, moeten nog het een en ander uitzoeken maar dat komt goed met Samsung

marleny 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede wasmachiene

een goede wasmachine, laat wel een chemische geur achter maar misschien omdat deze net nieuw is. veel opties en heel handig in combinatie met de app. mooi design

Smees 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Samsung AddWash is top

De wasmachine is nu bijna 2 weken in mijn bezit en voldoet naar tevredenheid. Hij wast schoon, heeft genoeg programma's en het toevoegen van vergeten wasgoed is toch wel erg handig. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Betuwenaar 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Deze wasmachine nu een paar dagen in gebruik. De was komt er heel schoon uit. Stil, zuinig en door beladingsmeting snel klaar. Kortom super machine.