Bosch Serie 4 WAN28292NL

Siemens iQ300 WM14N272NL

Siemens iQ300 WM14N272NL
7,8 (10)
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 83 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WAN28292NL op Kieskeurig.be.

Super van Bosch 20-12-2019

Super van Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Wat een fijne wasmachine. Grote trommel. Weinig geluid, en wat ik ook fijn vind is, dat er keuzeprogramma's zijn, die er ook echt toe doen. Duidelijk aanduidingen op het display, de mogelijkheid voor startuitstel, korte wasjes, dons, allergie, eco. Had ik maar al veel eerder deze Bosch gekocht, dan was me veel frustratie bespaard gebleven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

olsthoorn 04-12-2019

slecht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

binnen 3 jaar zijn de lagers op en de machine maakt een hoop herrie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasmachine 26-11-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

De machine wast goed en centrifugeert ook goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aanrader 20-11-2019

Super

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Een zeer gemakkelijke toegankelijke wasmachine. Bijna geluidsloos. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Corrie 12-11-2019

Wasautomaat Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Volgens mij wast deze machine schoner als mijn oude Bosch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Francien 07-11-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Deze machine werkt prima . De was wordt goed schoon en hij is stil, ook bij het centrifugeren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

nathalie 18-07-2019

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

veel verschillende programma's en elk programma kan snel of kort, op meerdere temperaturen, uitgestelde begintijd. enorm veel opties en programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jamie71 20-01-2019

Heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Toen onze oude wasmachine de geest gaf, was de keuze op de nieuwe al snel gemaakt.
Door de trommel van 7 kilo hoeven we minder vaak te wassen en het kunnen uitstellen van de begintijd is ook erg handig. Wij zijn erg tevreden over deze wasmachine.

Cees van Dongen 10-08-2017

superstil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Na 19 jaar hebben wij onze oude Bosch wasautomaat vervangen door een nieuwe Bosch . Er is erg veel verbeterd, vooral het geluid !

Marcees1951 09-04-2017

Het is een rustige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Het is een makkelijk te bedienen machine en hij wast héél rustig, je hoort hem bijna niet. heerlijk!!!

Jo1959 19-01-2017

Stille machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Ik heb de wasmachine nu een paar maanden. Het is een stil apparaat, zelfs tijdens het centrifugeren. Een nadeel is dat het witwas programma erg lang duurt, ik ben er nog niet achter hoe ik dit korter kan zetten. Verder blijft er altijd een restje water staan tussen de rubbers, dus moet ik na elke wasbeurt de rubbers drogen.

Windra140508 26-12-2016

Super machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Super machine, helemaal blij mee. Veel verschillende was programma's, makkelijk te bedienen. En stil qua geluid.

Johanna 09-12-2016

Prima wasmachine voor een prima prijs!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Prijs kwaliteit is in overeenstemming. Wast goed schoon en is zeer geluidsarm en gebruiksvriendelijk. Ik hoop dat ik er net zolang plezier van zal hebben als van mijn eerder Bosch wasmachine..Daar deed ik 15 jaar mee, zonder mankementen!

JH24 20-11-2016

Stille en veelzijdige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Ik heb deze machine nu een week en ik ben er erg tevreden mee. Stil, veel programmaoptie's, mooie vormgeving en een makkelijke, prettige bediening.

Pluspunten:

- Erg stil tijdens wassen. Je hoort de motor niet, alleen het gedempte geluid van water en wasgoed.
- Veel programmakeuzes.
- Eenvoudige en prettige bediening. Duidelijk afleesbaar display.
- De extra water optie is voor mij ideaal voor het goed uitspoelen van de kleding. De 15'/30' minuten wasjes zijn erg handig. De aanvullende opties en programma's waren de redenen dat ik toch voor deze machine ben gegaan i.p.v. de WAN28290NL.
- Goed centrifugeer resultaat, machine let goed op onbalans. Alleen met kleinere ladingen heeft de machine wat moeite om balans te vinden maar dat geld ook voor andere wasmachines.
- De stabiliteit van de machine valt in het bijzonder op. Goede stabiliteit tijdens centrifugeren, weinig vibraties.

Dingen die opvielen, maar niet bedoeld als negatieve punten:

- Water afpompen en centrifugeren maakt (ietwat) meer geluid dan ik had verwacht. Afpompen gaat snel en goed maar het geluid overheerst een beetje.

Gerjan 10-11-2016

Prima machina

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Inmiddels ruim twee weken in bezit en bevalt prima. Duidelijke instructies, redelijk stil. Wast schoon en komt redelijk droog trommel uit.

martin 04-11-2016

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Wij zijn sinds enkele dagen in het bezit van een nieuwe wasmachine, deze is ten opzichte van de oude zeker 80%stiller en op allerlei manieren in te stellen,.
ZUinig weet ik nog niet daar hebben we hem te kort voor.
MAar dat ie stiller is is wel n uitkomst aangezien hij in de keuken staat.

Elise 18-10-2016

mooi uiterlijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Helaas, ik had een Miele en was alles gewoon overzichtelijker .Niet zo;n druk display. Ik mis ik het kleine wasje van ong. 20 min. plus zover ik kan ontdekken kan ik de centrifuge niet los gebruiken. dus jammer genoeg toch voor mij althans enkele mispuntjes.Natuurlijk moet ik nog wennen aan een nieuw apparaat.

JAWIMA7 17-10-2016

een nieuwe waswereld

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

dat er in 17 jaar een nieuwe verbeterde waswereld was geschapen,was ons blijkbaar ontgaan. Deze wereld draait voortreffelijk door.

stoffel 16-10-2016

betrouwbaar en vooral goed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

voor mij was het lage geluidsniveau doorslaggevend.het is inderdaad een erg stille machine. Centrifugeren geeft natuurlijk het meeste geluid, maar desalniettemin geen erg hard geluid. tijdens de normale taken is de machine echt heel stil.Over de rest kan ik kort zijn: het display en de bediening is erg simpel en direct. de wasprestaties zijn meer dan uitstekend. ik hoop dat hij weer 16 jaar mee gaat zoals de vorige bosch WFK2691 eco-star.

Henk 06-10-2016

Super machine!!!!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28292NL

Dit is een wasmachine die precies doet wat jij wil: perfect wassen.
En dit voor een niet te hoge prijs.