Siemens iQ300 iSensoric - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Birgit3 26-06-2017

Matig

Ik heb de wasmachine ongeveer een maand in gebruik. De bediening vind ik niet echt handig. Het product spoelt niet naar tevrdenheid, zelfs wanneer ik extreem weinig wasmiddel gebruik is de was na afloop van het programma meestal niet goed gespoeld en moet ik de spoelgang minimaal 2, tot meer dan 7 keer herhalen. Ik vind dit niet kunnen. Of is er wellicht de mogelijkheid om de wasmachine dusdanig in te stellen zodat het spoelprogramma wel goed werkt? In de gebruiksaanwijzing staat vermeld dat de machine automatisch extra spoelt als dit nodig blijkt. Ik merk hier echter helemaal niets van.

Ton Melis 22-05-2017

Geweldig apparaat

Geweldig apparaat, zeer tevredn, hopelijk net zo betrouwbaar als de vorige Siemens wasmachine (10 jaar oud)

Hofman 08-04-2017 Product paar maanden in bezit

wasmachine Siemens wast geruisloos ,schoon .

De was is schoon en fris ,de machine wast geruisloos ,enige min puntje is dat je de machine niet stop kunt zetten of op pauze ,dan opent de deur dus niet en moet je de was weer opnieuw laten draaien.

Pluspunten

• geruisloos
  • was schoon

Minpunten

• geen pauze knop
  • je kunt niet op minder toeren centrifugeren

Marlies Mostert-Bakkes 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Gisteren gekocht - direct in gebruik en doet zijn werk zonder problemen. Zeker al 6 keer gebruikt. makkelijk te bedienen en de was komt er redelijk droog uit na het centrifugeren zodat de drogertijd ook verkort wordt.

Debby 15-02-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine siemens

Afgegaan op andere positieve beoordelingen. Pas een paar weken in gebruik, make lijk te bedienen en een erg stil apparaat fijn tussendoor was erbij en verkorte programma's voor minder vuile was

Pluspunten

• Korte programma
  • Tussendoor was erbij

Mari 14-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne machine

Een hele fijne wasmachine, duidelijk door het digitale scherm. Wast prima schoon, veel keus in de programma's.

Pluspunten

• wast goed
  • duidelijk

TonnyYvonne 19-09-2016

Machine met een fantastisch wasresultaat

Ik heb deze wasmachine recentelijk gekocht en ik ben erg blij met de wasresultaten, op allerlei verschillende programma's.

Mari 16-09-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijke machine

Gemakkelijk te bedienen en erg stil. Geen ingewikkelde programma's. Je kunt tussendoor was toevoegen

Tonny 11-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne bediening

Mooie machine met groot bedienings gemak en een goed was resultaat. lekker stil, ook tijdens het centrifugeren. ziet er ook nog eens goed uir.

Pluspunten

• bedienings gemak
  • lekker stil
  • goed wasresultaat

Minpunten

Waterman63 09-09-2016

stille wasmachine

loop nog regelmatig naar de ruimte waar deze staat, want ik hoor 'm bijna niet. alleen met water pakken en centrifugeren.

An 04-09-2016 Product paar dagen in bezit

Stille motor

Een fijne stille wasmachine! Met diverse programma's, makkelijk te bedienen met een stille motor! Dit is erg fijn, want hij maakt weinig geluid! Ik hoop hier heel lang plezier van te hebben!

Pluspunten

• stille motor

Hans 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en weinig trillingen

Heerlijk wat een stille machine die weinig trilt en met een eenvoudig maar ook uitgebreid bedieningsgemak.

Pluspunten

• stil
  • weinig trillingen
  • eenvoudig te bedienen

Jan 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima wasmachine

Zeer stil, eenvoudig in gebruik, duurzaam, geen flauwekulopties, doet gewoon wat men van een wasmachine mag verwachten. Erg handig is de onderbreek functie, die naar hartelust kan worden gebruikt.

fam karssen 16-07-2016 Product paar weken in bezit

zeer tevreden

Fijne wasmachine met veel programma's. Prettig is dat de programma's kunnen worden verkort. handig als je eens haast hebt. Het wasresultaat blijft desondanks goed!!!!:)
Tijdens het wassen erg stil.

Bertus 15-07-2016 Product maand in bezit

top product

deze machine is de opvolger van mijn vorige siemens. de nieuwe wasmaschine maakt veel minder geluid tijdens de was dan de oude, centrifugeert 200 toeren meer en ook nog zuiniger. fijn is dat de motor 10 jaar garantie heeft.

Oostrom 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

De wasmachine is erg gemakkelijk in gebruik, er zitten veel mogelijkheden qua programma's op en evt tijdsduur.

Angelique 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Tot nu toe tevreden

Wasmachine 2 weken in bezit en tot nu toe tevreden. Genoeg mogelijkheden en een stuk stiller dan onze vorige wasmachine van 11 jaar.

Het enige waar ik mij aan stoor is dat er water in de rubberen rand blijft liggen. Na elke draai sta ik dus met een stuk keukenrol het laatste water op te zuigen om zo te voorkomen dat er geen schimmel in de rand komt.

Gerard 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

goede machine

gewoon een heel goede machine.

Margje 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

ik heb deze machine nog niet zo lang, maar tot nu toe bevalt hij prima. hij is gemakkelijk in gebruik en de was komt er schoon en goed gecentrifugeerd uit.
kortom een prima machine voor weinig geld

Bonma 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine

veel mogelijkheden voor kleine wasjes. Ideaal.
Loopt lekker rustig. Moet verder gebruik afwachten, pas een dag in bezit