Samsung WW90K6604QW

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90K6604QW op Kieskeurig.be.

8,9

Erik van Dillen 20-09-2016

Zuinig en stil

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Het is een superstille machine, zelfs bij centrifugeren. Handig dat de machine een bericht via Smart Home geeft wanneer hij klaar is (of hoe lang het nog duurt). De was komt ook erg mooi uit de machine. De add wash functionaliteit hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Erg stil
  • Smart Home

Claudia en Hans 03-09-2017

Mooi en degelijk uitziende maschine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Heel mooie wasmachine heel nette prijs bij bemmel en kroon netjes bezorgt en oude machine in ons geval beneden gezet.
Machine is stil in gebruik ook bij centrifugeren zelfs op 1600 toeren is het geluid niveau best laag te noemen.
Bediening handig en overzichtelijk met veel instel mogelijkheden en goede indicatie via duidelijk display en geluidje bij einde wasprogramma (ook uit te schakelen)
Machine weegt ook de was waardoor er geen onnodig lange was tijd wordt gebruikt.
Machine later op de dag of nacht kunnen laten starten is ook wel tof.
Ook korte wasprogramma's van 15 en 30 min heel handig wel dan 800 toeren centrifugeren maar eventueel nadien nog na te doen op 1600 kost dan wel meer tijd uiteraard.
Ook heel handig is het later wasgoed toevoeg deurtje voor de vergeetachtige of haastige onder ons.
Tevens is de was via app op tel. te volgen en ik geloof zelfs te beinvloeden of starten (nog niet gebruikt)
Wat ik ook heel slim vind is dat wanneer veel korte wasjes gedraaid worden er na 40 wasbeurten er een alarmpje wordt gegeven dat je het eco trommelreiniging programma kunt laten doorlopen en dit is naar mijn mening zeker het behoud van je machine.
Achter gebleven zeepresten bij lage temperaturen kunnen je wasmachine echt op den duur ruïneren.
Dus heel slim bedacht de gemiddelde gebruiker zoals ik denkt er niet aan om eens een was programma te draaien zonder was en wasmiddel om zijn of haar wasmachine intern schoon te houden want op het oog zie je er zelden iets van.
Kortom doordacht product.
Wasmachine week in huis dus nog geen lange termijn ervaring maar het gevoel is goed.
En 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor is ook niet verkeerd natuurlijk.

• Good looking
  • Adwash deurtje

Minpunten

• 800 toeren bij korte wasjes (kan wel reden hebben)

WH 26-08-2017

Grote capaciteit en handige wifi bediening

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Qua specificaties doet 'ie niet onder voor de traditionele wasmachinemerken als bosch/siemens, AEG of Zanusi. En interessant geprijsd.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

Door de wifi aansluiting kan je via de machine via de Samsung Smart Home app bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Pluspunten

• Capaciteit van 9 kg
  • Wifi bediening
  • Tijdelijke actie: 5 jaar garantie

Steven 02-08-2017

Eigentijdse wasmachine met veel extra's

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Zowat alle wasprogramma's zijn aan te passen aan je persoonlijke eisen: snelle was, 3 of 4 of 5 keer spoelen, eco of super eco, temperatuur en centrifuge aan te passen naar je eigen wensen.
Heel stil, ook het centrifugeren, op afstand bestuurbaar via wifi, berichtje via een app wanneer de was klaar is...
Heel blij met het wasresultaat en ook met de machine zelf. Zeker een aanraden en dat voor een mooie prijs!

Pluspunten

• uiterst stl
  • veel persoonlijke instellingen
  • berichten via app

Jose 28-06-2017

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's. Met een extra deurtje om de vergeten was nog even toe te voegen. Ook dat de tijd wordt aan gepast aan de hoeveelheid was. Helemaal Top.

Pluspunten

• extra was toe te voegen
  • zeer zuinig met water
  • eenvoudig te bedienen
  • uiterst stil

Mar76 10-01-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De samsung 9 kilo addwash wasmachine 8s een pronkstuk op zich door zijn design. Daarbij is die enorm stil..wast geweldig schoon en heeft vele extra opties. Geweldige wasmachine dus.

kika 05-01-2019

Samsung Was

wasmachine werkt goed,
maar Samsung apps niet, ik krijg hoofdpijn van de apps.
notificaties van de app werken wel maar app geeft aan verbinding verbroken.
Nederlandse app geeft soms tekst in Duits aan, :)
wasmachine maakt ook best veel herrie, ik ga dit aanmelden bij de leverancier.

michelk 30-12-2018

Wat is deze machine stil en snel!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Bij een wasmachine denk je snel aan de geijkte merken. Toch door een vriend laten overtuigen om een Samsung te kopen. Wat een genot is deze machine hij is stil, zeer compleet, snel, heeft ook nog een app, mooi, kortom wij zijn meer dan tevreden en zeer blij verrast. Samsung gaat er vaker komen. En ja we hebben de droger ook al.

Mar 09-08-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Wasmachine maakt haast geen kabaal. Wast schoon. Gebruiksvriendelijk. Ben zeer tevreden over deze machine

• Wast schoon

J. Jense 31-05-2019

Rustige machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Rustige machine met voldoende keuzemogelijkheden en een goed wasresultaat. Goede Nederlandstalige handleiding meegeleverd, echter groot gebruiksgemak en niet ingewikkeld. Desgewenst te volgen op de smartphone.

Pluspunten

• Stille machine
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in het gebruik
  • Voldoende keuzemogelijkheden
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Kan niks bedenken

Jerez 23-04-2019

Geweldig aankoop

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Superblij met deze wasmachine perfecte aanvulling op mijn smart home, niks anders gewend van samsung

mar 18-04-2019

STILLE MACHINE

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

gekocht op basis van prijs/ kwaliteit, mogelijkheden en reviews. voldoet to op heden boven verwachting goed. App werkt prima ! nooit meer te vroeg naar zolder lopen om te kijken of machine klaar is.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Jim05 31-01-2019

prachtige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Erg tevreden over de machine, ik had al een wasdroger van Samsung en nu is de set compleet, makkelijk dat je nog was kunt toevoegen. Prima

Caro123 23-01-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Stille machine. Fijne programmakeuze. Het economische programma duurt lang maar omdat ik vaak 's nachts was voor mij geen probleem.

willem j 25-12-2018

Zeer lange programma's, app werkt niet en.....

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

.....was ruikt niet fris. Ik had een prima werkende Bosch, 8 kilo, 6 jaar oud en gaf deze weg. De samsung is een mooi apparaat echter: erg lange wasprogramma's (tot wel ruim 3 uur), app niet aam de praat te krijgen en de machine spoelt met enorm veel water waardoor de was niet naar wasverzachter ruikt. Bij mijn oude machine rook de was altijd lekker fris, nu (met exact hetzelfde middel) niets meer. Nee....nooit meer een samsung!!

DRENTH 05-11-2018

DE WAS WITTER DAN WIT

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

NA DE EERSTE WASBEURT ZEER TEVREDEN .EENVOUDIGE BEDIENING,ZEER STIL,ZUINIG . VAN DEZE MACHINE HOUDE WE VAN.

Jeroen73 03-11-2018

Een hele nieuwe beleving van de was doen!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Wat een pracht van een apparaat en dan de was resultaten... fantastisch!! Ben enorm blij met deze fijne wasautomaat met vele mogelijkheden. De adwash is echt een uitkomst voor ons gezin. De machine maakt weinig geluid, ideaal. Met deze machine word de was doen weer leuk!

Flame 01-11-2018

Hij wast zoals ik van een wasmachine verwacht!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Ik ben tevreden met mijn nieuwe wasmachine. Mijn vorige Samsung was ook prima dus ik heb weer gekozen voor de Samsung. Nu met zo'n leuk vakje waarin je nog een vergeten kledingstuk kan toevoegen. Verder maakt hij weinig lawaai en wast goed schoon.

Bouwman123 29-10-2018

Stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

We hebben deze wasmachine gekocht en zijn erg tevreden over de Samsung wasmachine, hij is stil, kunt hem via een app bedienen en je kunt na het aanzetten nog wat vergeten was toevoegen.

Bertus 18-10-2018

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

onlangs deze wasmachine gekocht en zijn meer dan tevreden over de wasresultaten, wasgeluid en add wasfunctie.