Samsung WW90K6604QW

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90K6604QW op Kieskeurig.be.

Erik van Dillen 20-09-2016

Zuinig en stil

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Het is een superstille machine, zelfs bij centrifugeren. Handig dat de machine een bericht via Smart Home geeft wanneer hij klaar is (of hoe lang het nog duurt). De was komt ook erg mooi uit de machine. De add wash functionaliteit hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Erg stil
  • Smart Home

Claudia en Hans 03-09-2017

Mooi en degelijk uitziende maschine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Heel mooie wasmachine heel nette prijs bij bemmel en kroon netjes bezorgt en oude machine in ons geval beneden gezet.
Machine is stil in gebruik ook bij centrifugeren zelfs op 1600 toeren is het geluid niveau best laag te noemen.
Bediening handig en overzichtelijk met veel instel mogelijkheden en goede indicatie via duidelijk display en geluidje bij einde wasprogramma (ook uit te schakelen)
Machine weegt ook de was waardoor er geen onnodig lange was tijd wordt gebruikt.
Machine later op de dag of nacht kunnen laten starten is ook wel tof.
Ook korte wasprogramma's van 15 en 30 min heel handig wel dan 800 toeren centrifugeren maar eventueel nadien nog na te doen op 1600 kost dan wel meer tijd uiteraard.
Ook heel handig is het later wasgoed toevoeg deurtje voor de vergeetachtige of haastige onder ons.
Tevens is de was via app op tel. te volgen en ik geloof zelfs te beinvloeden of starten (nog niet gebruikt)
Wat ik ook heel slim vind is dat wanneer veel korte wasjes gedraaid worden er na 40 wasbeurten er een alarmpje wordt gegeven dat je het eco trommelreiniging programma kunt laten doorlopen en dit is naar mijn mening zeker het behoud van je machine.
Achter gebleven zeepresten bij lage temperaturen kunnen je wasmachine echt op den duur ruïneren.
Dus heel slim bedacht de gemiddelde gebruiker zoals ik denkt er niet aan om eens een was programma te draaien zonder was en wasmiddel om zijn of haar wasmachine intern schoon te houden want op het oog zie je er zelden iets van.
Kortom doordacht product.
Wasmachine week in huis dus nog geen lange termijn ervaring maar het gevoel is goed.
En 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor is ook niet verkeerd natuurlijk.

• Good looking
  • Adwash deurtje

Minpunten

• 800 toeren bij korte wasjes (kan wel reden hebben)

WH 26-08-2017

Grote capaciteit en handige wifi bediening

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Qua specificaties doet 'ie niet onder voor de traditionele wasmachinemerken als bosch/siemens, AEG of Zanusi. En interessant geprijsd.

Met 9 kilo voldoende capaciteit.

Door de wifi aansluiting kan je via de machine via de Samsung Smart Home app bedienen. Als het programma is afgelopen krijg je een seintje. Scheelt onnodig heen en weer lopen naar boven.

Pluspunten

• Capaciteit van 9 kg
  • Wifi bediening
  • Tijdelijke actie: 5 jaar garantie

Steven 02-08-2017

Eigentijdse wasmachine met veel extra's

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Zowat alle wasprogramma's zijn aan te passen aan je persoonlijke eisen: snelle was, 3 of 4 of 5 keer spoelen, eco of super eco, temperatuur en centrifuge aan te passen naar je eigen wensen.
Heel stil, ook het centrifugeren, op afstand bestuurbaar via wifi, berichtje via een app wanneer de was klaar is...
Heel blij met het wasresultaat en ook met de machine zelf. Zeker een aanraden en dat voor een mooie prijs!

Pluspunten

• uiterst stl
  • veel persoonlijke instellingen
  • berichten via app

Jose 28-06-2017

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Prachtig eenvoudig te bedienen wasmachine met wat extra's. Met een extra deurtje om de vergeten was nog even toe te voegen. Ook dat de tijd wordt aan gepast aan de hoeveelheid was. Helemaal Top.

Pluspunten

• extra was toe te voegen
  • zeer zuinig met water
  • eenvoudig te bedienen
  • uiterst stil

Mar76 10-01-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De samsung 9 kilo addwash wasmachine 8s een pronkstuk op zich door zijn design. Daarbij is die enorm stil..wast geweldig schoon en heeft vele extra opties. Geweldige wasmachine dus.

kika 05-01-2019

Samsung Was

wasmachine werkt goed,
maar Samsung apps niet, ik krijg hoofdpijn van de apps.
notificaties van de app werken wel maar app geeft aan verbinding verbroken.
Nederlandse app geeft soms tekst in Duits aan, :)
wasmachine maakt ook best veel herrie, ik ga dit aanmelden bij de leverancier.

michelk 30-12-2018

Wat is deze machine stil en snel!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Bij een wasmachine denk je snel aan de geijkte merken. Toch door een vriend laten overtuigen om een Samsung te kopen. Wat een genot is deze machine hij is stil, zeer compleet, snel, heeft ook nog een app, mooi, kortom wij zijn meer dan tevreden en zeer blij verrast. Samsung gaat er vaker komen. En ja we hebben de droger ook al.

Anoniem 29-05-2020

goedkoop en uitstekend voor een 1-personshuishoudi

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Gekocht voor mijn vader (92 jaar), super makkelijk om te installeren, heel duidelijke bedienings knoppen die voor zichzelf spreken, nog allerlei opties en voor een uitstekende prijs.

Melanie D 27-05-2020

Stille en snelle wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Snelle en stille wasmachine, duidelijke display, wast goed schoon! Veel keuzes aan programma's. Ik ben er erg blij mee!

• Snel
  • Wast milieu zuinig

Beeksma 11-05-2020

samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

hele fijne wasmachine , lekker stil wast goed schoon , de app nog niet geïnstalleerd maar dit ga ik zeker snel doen zodat ik ook als ik nog niet thuis ben vast de machine aan kan zetten !!! en ook niet onbelangrijk supersnel bezorgd door cool blue , fijn dat ze even van te voren een telefoontje doen dat ze er aan komen

Pluspunten

• super stil
  • ziet er mooi uit
  • wast schoon

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

A v d Baan 01-05-2020

Wasmachine 9 kg

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Dit is mijn 2e samsung mijn 1e samsung heeft 8 jaar probleemloos gedraaid tot dat de bevestiging van de trommel breekt (dit mag niet gebeuren in mijn beleving) . De wasmachine is mij goed bevallen draaid wel 4 x per week dus nu weer een samsung.

Anne Marie vd M 21-01-2020

Mindere kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Ik heb dit wasmachine bijna twee maanden maar absoluut niet tevreden. Lange programma’s en je kunt niet zelf de temperatuur bij centrifugeren kiezen. Kort programma is alleen op 1400 toeren.
De machine pakt iedere keer kleine beetjes water waardoor de waterdruk iedere keer terugvalt. Niet handig als je staat te douchen bijv.
Nee, geef mij maar een Miele of Siemens

Ril91 14-12-2019

Uitstekende wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De wasmachine werkt erg goed, verschillende en nuttige programma's. Eenvoudig te begrijpen, goede kwaliteit en goed voor de planeet.

Monique 06-12-2019

eenvoudig in gebruik en zeer stil

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

De machine werkt eenvoudig. Fijn dat je iets toe kunt voegen, wanneer je iets vergeten bent. Daarnaast is hij zeer stil als hij draait.

Pluspunten

• eenvoudig
  • stil

Jordy0087 03-12-2019

Super fijne machine!!!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Vorige maand deze wasmachine gekocht en super blij mee,hij is stil...handig in gebruik,overzichtelijk en door de add wash functie altijd makkelijk om die sok die uit de mand gevallen was er even bij te gooien! De smart functie is handig, om zo innde gaten te houden hoe lang de machine nog bezig is. Top machine!!

Anoniem 12-11-2019

The best choice!!

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Een hele fijne wasmachine met veel handige wasprogramma's. Te bedienen met een app, waarop je precies kunt zien over hoeveel minuten je wasprogramma klaar is. Lekker groot met 9kg, waardoor je veel kleding in 1 keer kunt wassen. Erg fijn met een groot gezin. Prijs kwaliteit verhouding is top! Zeker een aanrader.

Mar 09-08-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Wasmachine maakt haast geen kabaal. Wast schoon. Gebruiksvriendelijk. Ben zeer tevreden over deze machine

• Wast schoon

J. Jense 31-05-2019

Rustige machine

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Rustige machine met voldoende keuzemogelijkheden en een goed wasresultaat. Goede Nederlandstalige handleiding meegeleverd, echter groot gebruiksgemak en niet ingewikkeld. Desgewenst te volgen op de smartphone.

Pluspunten

• Stille machine
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in het gebruik
  • Voldoende keuzemogelijkheden
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Kan niks bedenken

Jerez 23-04-2019

Geweldig aankoop

Geschreven voor: Samsung WW90K6604QW

Superblij met deze wasmachine perfecte aanvulling op mijn smart home, niks anders gewend van samsung