Samsung WW12K8402OW AddWash - Reviews

Energieverbruik per jaar
141 kWh

Maartje 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote wasmachine

Ontzettend mooie wasmachine. Erg stijlvol ontworpen. Handig de Addwash functie en een duidelijk overzicht met welk programma geselecteerd is etc.

Pluspunten

• AddWash

Daphne 16-04-2016 Product paar weken in bezit

Een functionele designer!

Deze wasmachine gaat echt met de tijd mee, daar heeft Samsung goed over nagedacht. Het is toch ideaal om gebruik te maken van de AddWash functie als je wat vergeten bent en dat op het laatste moment kunt toevoegen. Ook vind ik het erg fijn dat ik heel wat beddengoed in een keer kan wassen. Ik ben ook super tevreden met de Bubble Soak functie, die hardnekkig vuil verwijderd.Mijn vorige machine was goed, maar deze is toch beter met meer mogelijkheden en niet te vergeten de app, waarmee je de wasmachine op afstand kan bedienen, ideaal voor grote en drukke gezinnen.

Christel 12-04-2016 Product paar weken in bezit

Dat ik ooit zonder heb gekund!

9,4
De Add-wash functionaliteit is fantastisch. Je kunt heel simpel (vergeten) kledingstukken of extra wasmiddel toevoegen. Van volledige dekbedden tot delicate bloesjes tot sportkleding, alles wordt schoon en fris! Het design is mooi en strak en past heel goed bij de Samsung droger! Via je mobiel is het makkelijk om hem te bedienen of gewoon om te kijken hoe lang het programma nog duurt zodat je niet voor niets naar je wasmachine loopt. Hij wast super goed schoon en is heel makkelijk in gebruik. Aan het begin van een wasprogramma weegt hij de inhoud van de machine zodat het programma wordt aangepast. Een kind kan de was doen 😉