Samsung WW70K5400WW

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Winterswijk1976 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Echt verrast door het gemak van Addwash

Complete en zeer degelijke wasmachine. En wat is het handig om was toe te voegen zeg. Easy to use! Prima prijs kwaliteit verhouding.

Lisanne 10-02-2017 Product paar weken in bezit

Wassen is een feestje met de Samsung AddWash!

Super goede wasmachine. De was ruikt heerlijk fris na het wassen en dat terwijl je maar weinig wasmiddel nodig hebt. Veel programma's en zelf naar wens aan te passen. AddWash-klepje is ideaal en ik heb er tot nu toe elke was nog gebruik van gemaakt! Wat ook heel fijn is is dat de wasmachine weinig geluid maakt en met centrifugeren niet heel erg trilt. Kortom, met deze wasmachine wordt wassen echt een stuk leuker!

Pluspunten

• Was kunnen toevoegen
  • Veel programma's
  • Echt een schone, frisse was

Minpunten

• Geen speciaal handwasprogramma

EdgarB 13-04-2016 Product paar weken in bezit

Prima machine, handig in gebruik

Vooral het Addwash systeem is erg handig!
De wasmachine is relatief stil en handig in gebruik. Veel voorgedefinieerde programma's maken het allemaal erg makkelijk. Daarbij is het eenvoudig en handig om zaken aan te passen in het programma. Je kunt bijvoorbeeld een keer extra spoelen of de temperatuur aanpassen. Functies als EcoBubble is toe te voegen aan een programma.
De centrifugefunctie is qua toeren in te stellen. Op 1400 toeren komt de was redelijk droog uit de machine.

earlbleau 05-09-2016 Product paar dagen in bezit

top wasmachine

Ik ben zeer tevreden met de wasmachine. Hij maakt weinig geluid, is heel erg zuinig. De programma's zijn heel erg makkelijk te bedienen, hij past het aantal minuten van het wasprogramma aan op het aantal kg wasgoed dat je erin doet. En het is heel handig om nog iets extra's toe te voegen als de machine al draait.

Glory Moonen 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

DE EERSTE 5 WASBEURTEN

De eerste witte was deed me echt verbazen,witter als bij onze oude machine ook de fijne was was zichtbaar in betere conditie als eerst. De donkere was goed schoen en gespoeld en centrifugeren zo goed als droog . De machine is zo goed als geluidloos als er geen muziekje speelde op het eind vergat je dat je hem in gebruik had. Dus ik kan ieder aanbevelen een Samsung Addwash in huis te halen .

Linda 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmashine uit mijn dromen

We hebben de wasmachine pas, maar ik ben er nu al heel blij mee. Hij is geruisloos, handig in de bediening en natuurlijk al gebruik gemaakt van het add wash klepje. Alleen het katoenprogramma duurt langer.

Marian 12-04-2016 Product paar weken in bezit

Prettige wasmachine met veel functionaliteiten

Deze wasmachine is zeer prettig en maakt het wassen nog gemakkelijker door alle functionaliteiten waaronder de EcoBubble en Add washfunctie

Hanke 06-09-2017 Product paar maanden in bezit

Keuze uit programma's is groot en precies wat je zoekt.

Wast goed schoon, maakt weinig lawaai. Erg prettig: programma's zijn zo uit te kiezen dat je helemaal zelf bepaalt op welke temperatuur je wilt wassen, hoe grondig je wilt spoelen, toerental centrifugeren enz.

Pluspunten

• nog een vergeten kledingstuk kunnen toevoegen
  • display is duidelijk
  • weinig lawaai

Minpunten

• melodietjes als 'ie klaar is
  • handleiding is ingewikkeld

Jac 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

stil

Mijn oude wasmachine ging naar 11 jaar stuk. Rond gekeken en kreeg advies voor een Samsung. Tot op heden geen spijt, is stil. Ga af en toe kijken of hij het nog wel doet. De andere wasmachine hoorde ik altijd. Als ik was vergeten ben kan je dat nog toevoegen en dat gebeurt nogal eens.

Pluspunten

• stil
  • tijdens het draaien kan je nog was toevoegen

Minpunten

• nu nog niet heb hem net een paar dagen

Louisa 08-02-2017 Product paar weken in bezit

Samsunbg AddWah

Fijn in gebruik, duidelijke programma's. Maakt niet veel lawaai tijdens het wassen. Ik heb er nu 2 wasjes mee gedraaid maar tot nu toe bevalt hij prima!

Nico 06-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie scherm

Vorige Samsung wasmachine van € 300 euro ging 8 jaar mee. Het zou maar vijf jaar mee gaan zeiden ze toen in de winkel. Was resultaten waren nog niet slecht, maar waren bang dat het op het verkeerde moment zou laten afweten. Mijn vrouw vond de ecobubbel en addwash van belang, dus kochten wij deze versie. Nu 1 week in gebruik, vrouw redelijk tevreden alleen vind ze dat de katoenen was te lang duurt voor drie uur en helaas is de machine niet zo stil als ze in de winkel beweerden. In ieder geval wel een vooruitgang met de vorige die de buurvrouw wakker hield. Misschien komt het ook omdat wij het in de badkamer hebben staan. Zou mooi zijn als deze ook minstens 8 jaar mee zou gaan. Er is een garantie van 10 jaar op de koolborstelloze motor. Mijn vrouw heeft afgelopen week vaker de was gedaan dan anders. Gelukkig zou de wasmachine zuinig zijn in energie. Daar deed ik het nou weer voor.

Pluspunten

• Zuinig in energie
  • Genoeg water en toch zuinig
  • Duidelijk display
  • Addwash
  • Snelheid centrifugeren handmatig aan te passen

Minpunten

• Niet echt stil

Ger 06-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine

Net binnengekomen en meteen uitgetest wat een machine vele mogelijkheden stil en vooral schoon
wat leuk was er is een muziekje te horen als het wasprogramma is afgelopen

Pluspunten

• toppy

randy 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

add wash super!

werk precies zoals verwacht! je kunt het programma pauzeren en er was bij gooien.
hij schuit zelf je wasmiddel/poeder goed op door de ecobubble thanks samsung

Trees 02-02-2017 Product paar weken in bezit

prettige wasmachine

Mooie wasmachine met veel programma's. moet even wennen aan de tijdsduur maar was is schoon.
Nu ik alleen ben had ik niet zo'n grote wasmachine meer nodig wat prettig is.
Erg tevreden tot nu toe, was er nu 3 weken mee.

Anita 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik en geruisloos.

Wasmachine is makkelijk in gebruik. Goed leesbare display. Verschillende programma's, deze zijn naar je eigen wensen goed aan te passen.
De wasmachine is erg stil. Was komt er goed droog uit.

Pluspunten

• geruisloos
  • aanpasbare programma's

Ilse 29-01-2017 Product paar dagen in bezit

heerlijk frisse was

Fantastisch mooie machine. Eenmaal goed de gebruiksaanwijzing doorgelezen en alle adviezen opgevolgd, draait de machine als een zonnetje met een heerlijk frisse was als resultaat

Pluspunten

• zuinig
  • was toevoegen makkelijk
  • kleine wasjes, geen probleem
  • weinig geluid

Michel Baanstra 29-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een kind kan de was doen

Mooi vorm gegeven stille machine, waar het ideaal is dat je nog was of wasverzachter kan toevoegen.
Ook het eco bubble systeem en de grote vulopening en grote trommel perfect

Pluspunten

• erg stil
  • add wash

Taniom 28-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fraaie machine met goede prijs/kwaliteit verhouding

Wat aan deze machine gelijk opvalt is rust. Zowel het uiterlijk als het motorisch gedeelte.
Daarnaast heeft dit apparaat een speciaal programma om vlekken te verwijderen "bubble soak". Nog niet gebruikt, maar denk dat dit gaat werken. Verder verbruikt de machine weinig water en stroom. De "addwash" vindt mijn vrouw geweldig. Kortom denk dat dit een prima machine voor een eerlijke prijs is.

Pluspunten

• Zuinig met water
  • Laag energieverbruik
  • stil
  • veel instelmogelijkheden
  • Bubble soak

Minpunten

• instellings geluidjes (wel uit te zetten)
  • stelvoetjes moeilijk te bereiken

barbara 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

deze machine is heel fijn en makkelijk in gebruik. programma is makkelijk in te stellen, heel duidelijk beschreven allemaal. zelfs mijn dochter van 12 kan de machine bedienen

Monique 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Perfect!

Ik heb voor dit product gekozen vanwege het handige klepje waardoor je was dat je tegenkomt nog makkelijk erbij kan doen. Ook is hij erg zuinig en hoor je de wasmachine bijna niet lopen tijdens zijn werking. Enorm tevreden ermee!