Bosch WAN282M2NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN282M2NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Siel 21-10-2016

Super! Doet wat moet en bovendien superstil

Geschreven voor: Bosch WAN282M2NL

Deze machine is zeker aan te raden. Het grootste pluspunt de super stille motor. Ideaal voor een wasbeurt op nachttarief of savonds als je in de zetel zit.
De machine beschikt voor elk type was over een aangepast programma. De snelwasfunctie zorgt ervoor dat je specifieke kledingstuk, toch nog op tijd proper is. De programma's zijn eenvoudig te gebruiken de omschrijving klopt perfect. Het digitale display geeft het allemaal weer. Geen overbodige knoppen en opties. Een goeie stille gebruiksvreindelijke wasmachien.

Pluspunten

• Stille motor
  • Eenvoudig in gebruik
  • Voldoende programma's

Caroline 21-10-2016

Super stil wasmachine met prachtig wasresultaat !!

Geschreven voor: Bosch WAN282M2NL

Voor een leek een zeer gebruiksvriendelijk stil apparaat. Ideaal voor op een appartement. Zwiert zelfs op de hoogste toeren zo goed als geruisloos. Enorm veel keuze in programma's. Mooi design. Grote kuip. Ik was zeer aangenaam verrast. Dit apparaat heeft een heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader!!

Pluspunten

• Zo goed als geruisloos
  • grote programmakeuze
  • gebruiksvriendelijk

Philip 21-10-2016

Geluidloos !

Geschreven voor: Bosch WAN282M2NL

Onlangs dit Bosch toestel aangekocht via iBood. En dit voor een heel scherpe prijs. Ik ben weliswaar al een Bosch gebruiker, maar de geluidloosheid van de wasmachine viel me toch op. Die draait 'oorverdovend' stil. Het enige moment dat ik wist dat hij toch in werking was, was het ogenblik van bijvullen van het water. Ben tot op heden (heb nog geen lange-duur-test-ervaring) bijzonder tevreden van de prijs-kwaliteit.
Philip

Pluspunten

• Geluid
  • Eenvoudig bij te vullen

Minpunten

• nog geen gevonden tot nu