Samsung WW80K5400WW AddWash - Reviews

Energieverbruik per cyclus
0,13 kWh

suzanne 23-09-2016 Product paar weken in bezit

addwash

Makkelijk te bedienen. Centrifugeert erg goed, mijn was komt er droger uit dan mijn vorige 1400 automaat. Alleen danst hij wat meer als deze in een lekbak staat, beter dus direct op de vloer plaatsen.

n.nalbant 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudig kledingtoevoegbaar tijdens het wassen

Ik ben supper trots op mijn stralende was.dank zei mijn nieuwe Samsung Wasmachiene .hij is stil,makelijk in gebruik en zeer handig om de vergeten was tijdens het wassen toe te voegen.

Pluspunten

• 8 kilo
  • addwash
  • ecobubble
  • 10 jaar motorgarantie

monique lepelaar 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie gebruiksvriendelijke wasmachine

Ik heb sinds 2 dagen de wasmachine in huis en ben er nu al blij mee. Naar aan leiding van de reviews genomen en hij is het waard. Had hiervoor ook aan een Samsung die 8 jaar heeft gedraaid en daarom nu voor deze gekozen met de add was. ..

gracia 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

hele fijne apparaat

fijm apparaat heel veel mogelijkheden kunt er veel mee en goede service van expert in oss zeer tevreden met produkt

Barry en Dionne de Jong 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

ZEER TEVREDEN !

Wasmachine pas een paar dagen in bezit. Mooie vormgeving. Het aparte vak voor extra was toe te voegen is echt ideaal. Duidelijk display, mooie blauwe verlichting, leuke geluidjes als de was klaar is. Veel wasprogramma's. Alleen een minpuntje : Bij sommige wasprogramma's kun je de temperatuur niet anders instellen en moet je dus als je dat wel wilt voor een ander wasprogramma kiezen. Maar dat vind ik niet zo erg. Hoorde veel positieve reacties over deze wasmachine en ben blij met de keuze die we gemaakt hebben. Kan over de duurzaamheid nog niet veel zeggen, omdat ik deze wasmachine pas een paar dagen in mijn bezit heb.

Anneke 08-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede en mooie wasmachine.

Ik heb nu enkele keren gewassen, ben ik dik tevreden met het resultaat.
Ook het extra deurtje om nog wat was te kunnen toevoegen, is bijzonder handig