Whirlpool Сaremotion 1407 SM - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Natasja 06-02-2017

Fijne machine met duidelijke bediening

Fijne wasmachine die zonder te kijken in de handleiding makkelijk gebruikt kan worden.hij is stil energie zuinig en voor een snelle was ook fijn te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Veel programma's

Lotte 13-09-2016

Stille wasmachine met overzichtelijke programma's

Deze wasmachine is zeker niet de duurste of meest uitgebreide, maar ik was zo tevreden over mijn vorige Whirlpool wasmachine die 9j (!) trouw diens heeft gedaan, dat ik voor het zelfde merk heb gekozen. Wat ik het meest opvallend vind aan deze machine is het beperkte geluid tijdens centrifugeren. We hebben wel de schokdempers onder de pootjes bijgekocht.
De trommel is ruim en de kleuren komen er prima uit op elke temperatuur. Het automatisch berekenen van de tijd die nodig is o.b.v. het ingestoken gewicht en gekozen programma, is zeer handig als je niet altijd een volle machine hebt.

Pluspunten

• Geruisloos
  • aanpassing tijd
  • Overzichtelijke display

mwr 01-04-2016

fantastisch

een mooie wasmachine met veel mogelijkheden,je kunt de centrifuge apart gebruiken, en op verschillende toeren.Mijn eerste was ging erg goed en schoon, ik heb alleen het korte wasje gedaan, verder heb ik hem nog te kort, maar voorlopig ben ik er blij mee.