Samsung WW80K6404QW AddWash - Reviews

74 dB
Energieverbruik per jaar
116 kWh

Edwin 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooie brede deur, makkelijk de was erin te doen

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer voordeling in gebruik. erg makkelijk da er later nog iets toegevoegd kan worden. Echt een aanrader

Cora 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, maakt weinig geluid.

Ik heb deze machine pas een week, maar ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Hij berekend zelf de tijdsduur bij sommige programma's, omdat je er dan toch minder instopt dan mag en dan past 'ie tijd en water aan. Maakt inderdaad weinig geluid.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • prijs/kwaliteit is goed

Minpunten

• nog niets kunnen vinden

Tessa 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, duidelijk display

Samen gekocht met een warmtepompdroger van Samsung en ik ben zeer tevreden tot nu toe. Ten eerste zien ze er geweldig uit naast elkaar en ze werken naar behoren. De wasmachine is zeer stil, het display is duidelijk en helder en de app op mijn tablet waarmee je kan zien wat je wasmachine op dat moment aan het doen is is ook fijn!

Pluspunten

• uiterlijk
  • geluidsniveau
  • wifi

Monique 08-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn die AddWash optie!

Ik was al verliefd op de Samsung met AddWash functie toen ik hem in de reclame zag. Met mijn warrige, drukke leven is het een absolute uitkomst! Je kunt nl. gewoon nog een vergeten sok toevoegen zonder het hele wasprogramma te hoeven stoppen. Verder is het een mooi ontwerp, en heeft de machine veel moderne menu opties, zoals een timer en een miniwasje.

Pluspunten

• AddWash optie
  • mooi ontwerp

Monique 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Súper handig die addwash

Toen ik de winkel instapte, wilde ik alleen even kijken naar een wasmachine en droger. Ik dacht dat Samsung erg duur was, maar een combinatie van de twee machines viel reuze mee! Daarnaast was ik door de reclame al verliefd op de addwash optie en met mijn warhoofd werkt het prima! Daardoor kun je na het aanzetten van de machine nog snel even wat was toevoegen (Ojeetje, daar ligt nog een sok, ojeetje, het tóch nog even die handdoek erbij). Fijn zo'n wasmachine die meedenkt :-)

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • addwash optie

Anja 11-10-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk display

Mijn dochter heeft paar maanden terug deze machine gekocht en mijn wasmachine was kapot en toen een aantal keer bij dochter gewassen en vond de machine zo fijn in de bediening en duidelijk en een schoon resultaat, zelfs bij een lage temperatuur dat ik zelf besloten heb om dezelfde te kopen en dit is zeker een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk
  • schone was
  • duidelijk

Tess 02-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne wasmachine

Echt een fijne wasmachine! Wast goed schoon en fris, Snelle programma's maar ook een programma als de was extra vuil is en dus wat intensiever gewassen moet worden. De app is echt een uitkomst en daarom heb ik deze machine ook aangeschaft. De addwash werkt ook erg fijn.
Jammer van de cash back actie, al mijn gegevens ingevuld en op t geld zitten te wachten. Blijkt dat er iets niet goed is ingevuld, maar weet niet wat en hoe op te lossen. Kan hierover geen contact opnemen met samsung voor hulp.
Zou nooit meer een "gewone" was machine willen, en iedereen deze machine aanraden!

Pluspunten

• addwash en app
  • ruime programma keuze
  • opties kun je veranderen, aantal x spoelen voorwas
  • goed schoon
  • stil

Minpunten

• katoenwas op 40gr, is of lang of kort.
  • Hiervoor moet je dus een ander wasprogramma kiezen

Addy 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

TOPPERTJE

Heb em net een dag of 4 maar wast perfect zeer zuinig snel klaar met de wasjes voorlopig een topapparaat

Pluspunten

• snel klaar
  • lekker stil

Minpunten

• voorlopig niets

Dikkies 30-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en veel mogelijkheden

Samsung Addwash gekocht voor toevoegen van was tijdens het wassen en de vele mogelijkheden. Korte programma`s voor kleine wasjes, en intensieve programma`s voor zwaar vuile was. Als allen staande heb je niet al te vaak een hele volle trommel, maar kan wel snele even wat wassen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bediening knoppemn
  • Addwash functie
  • Korte programma`s voor lichte vervuiling
  • Eco bubble voor als het echt vuil is

Minpunten

• App bediening lastig

Jolanda 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Prima wasmachine met veel gebruiksmogelijkheden. Topper. Ben er erg blij mee. Super dat je nog iets toe kunt voegen na starten van programma

L.M 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en zuinige wasmachine

Heb hem net in huis en al vaak gebruik tot nu toe te vrede . hij wast redelijk schoon zeker bij erg vuile was raad ik de bubble soak aan wordt vele beter schoon

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• tijd wassen lang

Mila 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling

Ik heb deze pas 4 dagen maar vind hem gebruiksvriendelijk en hij geeft weinig geluid
Verder moet ik het nog ondervinden

Rezso 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Een super wasmachine

Een super wasmachine de Samsung addwas 8kg.
was heel goed zonder geluid al is het aan moet
nog even kijken als het draait zo stil is het.
samen met mijn vrouw zijn wij heel blij met deze aankoop het is perfect.

DrYugo 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Veel functies en programma voor een wasmachine

Het product is in eerste instantie oogstrelend, met 8KG bevat het een behoorlijke inhoud, erg stil en trilt niet zoveel als mijn vorige wasmachine.

De bediening is echt superieur er wordt zelfs geluid afgespeeld tijdens het bedienen en als de wasmachine klaar is klinkt er een melodie dit is uiteraard ook uit te schakelen.

Ik ben verbaasd van het feit hoe droog de kleren uit de wasmachine komen. Het puntje van de zalm uiteraard de addwash fucntie, dit is ideaal voor als er was bijkomt vooral handig met kinderen.

Al om al super apparaat.

Pluspunten

• Functies
  • Addwash
  • Minder trillingen
  • Stiller wassen

Minpunten

• Uitleg gebruik met mobiel

Ans Kicken 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine geruisloos overzichtelijk

Heb machine een dag en ben nu al tevreden erover, eenvoudig in gebruik en gebruiksvriendelijk, de machine is geruisloos, horen deze bijna niet, na even te zoeken hoe alles werkt en programma's in elkaar zitten heb ik de machine makkelijk onder de knie

van Hal 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wifi module

De wifi module is een uitvinding, de mogelijkheid om de machine op afstand aan en uit te zetten is fantastisch.
Het Menu is duidelijk en de zwart/wit uitvoering ziet er sjiek uit.

Pluspunten

• Wifi Module
  • Uitvoering

Udo 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke display, handige app

Vandaag geïnstalleerd en voor het eerst gebruikt. Logische programma keuzes maar individueel aanpasbaar qua temperatuur en aantal spoelbeurten en centrifuge snelheid. Via een app te volgen en te bedienen, met een seintje als het wasprogramma klaar is (en een hoop andere mogelijkheden).

Pluspunten

• Wasprogramma aanpasbaar
  • Ruime trommel 8kg)
  • Duidelijke display
  • Info en bediening via app

Minpunten

• App moet steeds verbinden
  • Geen trommelverlichting

Tevreden klant 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Samsung Ad wash 8 KG

Zeer mooi vormgeven wasmachine. Makkelijk en duidelijk in het gebruik. Handige was programma's die duidelijk zijn welke je waarbij moet gebruiken.
Ook de ad-wash is al vaak gebruikt en werkt kosten besparend als je nog wat hebt laten liggen of kleding hebt dat alleen maar 1X spoelen nodig heeft kan je deze later nog toevoegen.

Esther 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat!

Via een win actie deze mooie wasmachine via Samsung GEWONNEN! Dat is al super op zich natuurlijk!
Wast goed schoon, mooie, duidelijke bediening. Maakt geen herrie. Enig minpuntje is dat de wasmachine de belading niet aangeeft. Dit zou overbelading voorkomen. Verder niets dan lof! Samsung bedankt!

nvt 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

een eenrader!

9,4
Mooie machine. was keurig schoon is gemakkelijk in het gebruik. een nadeel: de geluidjes na een programma zijn niet standaard en dus stonden de kinderen de eerste keren buiten met het idee dat de ijsboer langs kwam ;-)