Samsung WW80K6404QW AddWash

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 144 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80K6404QW AddWash op Kieskeurig.be.

Jo 18-12-2016

wasmachine met add wash

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Ik gebruik de machine nog niet zo lang, dus mijn ervaring met het toevoegen van was is nog niet zo groot. Tot nu toe bevalt het me wel.

renver12358 24-12-2016

Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'. Ik hoor het graag van u.

robert 18-11-2017

Vlotte Stille Wasmachine met handige extra mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Eén van de gunstige modellen in de vergelijking, en als 'Samsung apparaat' niet onverwacht een model dat veel waarde voor het geld biedt.

Bouwkwaliteit
Ik ben geen technicus maar de machine voelt stevig aan en is met 80kg van een degelijk gewicht. Ook het deurtje en de addwash klep voelen zeer solide. Alleen het wasmiddel bakje is wel van dat dunne goedkope plastic.

Installatie
De installatie is eenvoudig, de transport beveiligingsbouten verwijderen ( 3 stuks op de achterkant ) en de machine waterpas zetten met de stelbouten onderop.
Er zit een vrij duidelijke handleiding bij alleen de water aanvoer slang is totaal anders dan hierin aangegeven.

Wasresultaat
Ik heb de wasmachine nu twee weken in gebruik en daarbij wat verschillende programma’s getest. De was komt er goed schoon uit. Ook sportkleding die flink onder de modder zit door het mountainbiken is geen probleem. De optie voor snel wassen is super handig en doet het naar mijn mening bijzonder goed.

Bediening
De wasmachine heeft helaas geen touchbediening maar een grote draaiknop voor programma's en verder heel scala aan knoppen waarbij sommige bij langer indrukken een andere functie hebben. Er valt goed mee te werken maar het had beter gekund.

Wel een groot LED display en prachtige melodietjes tijdens het programma selecteren / eindigen. Maar ook de mogelijkheid voor geluid-uit.

Verder een start uitstel timer.

Kalibratiemodus
De wasmachine detecteert automatisch het gewicht van de was en stemt daarmee het watergebruik daarop af. De bedoeling is om gelijk na de installatie en bij verplaatsen of na een ruim aantal maanden de kalibratiemodus uit te voeren. (met lege trommel)

Samsung adverteerd de machine met de wasmachine app die de machine zou moeten kunnen bedienen, en alle meldingen op je telefoon kunnen geven: "samsung smarthome"; echter verlangt deze app toegang tot je locatie, je contacten en toegang tot bellen/sms ontvangen en werkt niet zonder deze permissies. Voor mij een no-go en erg jammer

Geluidsproductie.
De machine is zeer stil, hij staat praktisch in mijn woonkamer (1 deur naar bijkeuken) en is enkel met centrifugeren licht hoorbaar.
Volgens samsung dankzij de "digitale inductiemotor" die minder geluid en trillingen genereert.

De motor komt met 10 jaar garantie
De machine zelf met 2 jaar die je bij registratie op de samsung website kan uitbreiden tot 5 jaar. Helaas werkt de webpagina die dit moet verzorgen niet, een tweede jammer.

Voorlopige conclusie
Over de levensduur kan ik nog niks zeggen natuurlijk aangezien ik hem net een paar weken heb. Geluidsproductie, energieverbruik en wasresultaat zijn top.
De machine is gewoon goed voor het bedrag wat je ervoor betaald. (ik heb 549 betaald)

Beoordeling
Ik vind de machine nu een 7tje waard door de wrange smaak van garantie niet kunnen registreren en de telefoon bediening app die kwa permissies gewoon niet op orde is maar had de machine waarschijnlijk een 8 gegeven als dit goed zou gaan.

• Snel en Schoon

Rene 22-12-2016

30 graden programma?

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Ik zie geen vraag-antwoord optie dus dan maar via deze weg. Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'.

J. Dijkshoorn 04-09-2017

Wasmachine, energie zuinig en stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Door goed advies bij Expert Koppenol te Naaldwijk hebben we deze wasmachine gekozen. Doorslagpunten: prijs, kwaliteit, energiezuinig, bijvulmogelijkheid tijdens wassen. Na de machine een aantal malen gebruikt te hebben blijkt dat we een goede keuze hebben gemaakt. Schone, frisse was en goed droog na centrifugeren op 1400 toeren. Geluidsarm en fijn te bedienen.

Elles 23-07-2018

Goede,orgen,

Kunt u vertellen hoe lang een programma op 30 graden ongeveer duurt?
Bedankt

Mila 31-12-2016

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Ik heb de machine nu een paar maanden,wassen is weer makkelijk
Wast mooi schoon,en ziet er fraai uit
Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Mooi met dat zwart

Minpunten

• Programma's duren lang

Esther 27-07-2016

Mooi apparaat!

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Via een win actie deze mooie wasmachine via Samsung GEWONNEN! Dat is al super op zich natuurlijk!
Wast goed schoon, mooie, duidelijke bediening. Maakt geen herrie. Enig minpuntje is dat de wasmachine de belading niet aangeeft. Dit zou overbelading voorkomen. Verder niets dan lof! Samsung bedankt!

Peter 17-05-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Uitstekende wasmachine, maar de service is ver te zoeken

6,6
Wij hebben de voorganger van deze wasmachine nu 2 jaar en een maand in ons bezit. Nu heeft hij een motorstoring welke binnen de garantietermijn is opgetreden, maar op advies van Samsung gereset is. Nu komt deze storing weer terug, en je raadt het al, net buiten de garantieperiode. Kosten 148,50. Samsung gebeld, deze vinden dit een uitstekende service! Misschien goed om in de reviews stil te staan bij service en duurzaamheid over tijd! De volgende keer toch gewoon weer een A merk! Goedkoop blijkt toch weer duurkoop ;-(

Hetty langenkamp 25-04-2019
  • Product gekregen

mooie uitstraling, ruim en zeer handig addwash.

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Mooie wasmachine met handige snufjes. Geeft ook heel weinig lawaai en wast goed schoon met ecobubble

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • wast goed schoon

Asmaatje 27-01-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Wasmachine van wat ik had was aan zn einde toe. Ik
Besloot om een Samsung te nemen en ben echt zo blij ermee.

eenwieler 17-09-2017

Erg stil

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Stille machine die ook korte wasjes kan doen.Mooi design ,ruime trommel en het gemak om tussendoor was toe te voegen.

Pluspunten

• bediening
  • groot display

Minpunten

• zwarte deur

Richard 21-07-2017

Stille kracht

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Top wasmachine. Haast geluidloos. Makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Klepje voor toevoegen van vergeten wasgoedje super handig. Zuinig in gebruik. Beter betaalbaar dan pak hem weg een Miele.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geluidloos
  • Handig klepje
  • Makkelijke duidelijke bediening
  • Makkelijke aansluiting

Minpunten

• Nog geen bekend

Hennie 20-07-2017

Stil, krachtig, snel en zuinig

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Had ik m maar eerder gekocht wat een fijne machine. Stil, krachtig, zuinig en zeer schoon. Mn vrouw vindt die klep voor tijdens het wassen toevoegen echt een pluspunt.

Pluspunten

• stil
  • snel

Berlin 20-07-2017

goed groot vulvak. duidelijke knoppen.

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

toen wij voor een nieuwe machine gingen kijken was onze keuze al snel op deze gevallen. duidelijke knoppen duidelijk display, al met al gebruikers vriendelijk.
we hebben gelijk de machine in gebruik genomen en wat ons gelijk opviel is dat hij zo lekker stil is.

Pluspunten

• mooie uitstraling.
  • duidelijk display.

Tevreden klant 03-08-2016

Samsung Ad wash 8 KG

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Zeer mooi vormgeven wasmachine. Makkelijk en duidelijk in het gebruik. Handige was programma's die duidelijk zijn welke je waarbij moet gebruiken.
Ook de ad-wash is al vaak gebruikt en werkt kosten besparend als je nog wat hebt laten liggen of kleding hebt dat alleen maar 1X spoelen nodig heeft kan je deze later nog toevoegen.

schlemmermadl 19-04-2016

super wasmaschine

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

de programmas zijn individueel te wijzigen,
de add-wash-functie is voor ons met kleinkind heel handig .. vaak wordt direct iets vies na inschakeln van de wasmaschine .. kan die nog makkelijk mee in ... tijdverzet startmogelijkheid is geweldig ! in de ochtend inschakeln en middag na werk is die klaar ! handig !

kingnl 20-08-2019

Zo zonder maar 5 minuten gedraait :-(

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

De wasmachine op 18 aug besteld en op 19 aug gebracht. De bezorgdienst netjes de machine naar zolder gebracht en aangesloten, wat uitleg gegeven en een spoelprogramma gestart (controle op lekkage). Mannen weer weggegaan en na 5 minuten stopt de machine er mee 1e met een 5c code de andere keren zonder code. Na 7 uurtjes proberen ook met hulp van samsung er mee gestopt. Er komt een monteur van samsung maar het vertrouwen is een beetje zoek in de machine

T 18-08-2019

Teleurstelling

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Ik begrijp niet dat samsung addwash zo'n goede reviews heeft. Ik moet mijn was vaak twee keer wassen om mijn was schoon te krijgen. Vaak zijn de vlekken nog niet uit de kleren, ruiken ze niet schoon of zit er nog stof of haren op. Ook draait was vaak helemaal in de knoop.

Wimak 05-07-2019

Fijne gebruiksvriendelijke stille machine!

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

14 juni heb ik deze super stille wasmachine gekocht. Hij is zo stil met wassen dat ik vaak er heen loop om te kijken of hij het nog wel doet. TOP!

Prince 17-06-2019

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Goede wasmachine, maakt weinig geluid en ziet er mooi uit, makkelijk te installeren en een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Makkelijk te gebruiken
  • Stille wasmachine

Minpunten

• Nog niet gevonden
  • Nog niet gevonden

Arash 13-06-2019

Mooie en kwalitatieve wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80K6404QW AddWash

Een aangename ervaring om je was mee te doen, makkelijk te gebruiken, heel miniem geluid en ziet er mooi uit.