Samsung WW80K6404QW AddWash - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Jo 18-12-2016

wasmachine met add wash

Ik gebruik de machine nog niet zo lang, dus mijn ervaring met het toevoegen van was is nog niet zo groot. Tot nu toe bevalt het me wel.

renver12358 24-12-2016

Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'. Ik hoor het graag van u.

Rene 22-12-2016

30 graden programma?

Ik zie geen vraag-antwoord optie dus dan maar via deze weg. Heeft deze wasmachine ook een 30 graden programma? Ik lees bij sommige andere modellen dat er alleen maar een 20 graden en 40 graden programma is, dat is toch heel onhandig? Veel van mijn kleding mag max 30 graden gewassen worden en dan is 20 graden wel erg 'koud'.

Mila 31-12-2016

Mooie uitstraling

Ik heb de machine nu een paar maanden,wassen is weer makkelijk
Wast mooi schoon,en ziet er fraai uit
Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Mooi met dat zwart

Minpunten

• Programma's duren lang

Esther 27-07-2016

Mooi apparaat!

Via een win actie deze mooie wasmachine via Samsung GEWONNEN! Dat is al super op zich natuurlijk!
Wast goed schoon, mooie, duidelijke bediening. Maakt geen herrie. Enig minpuntje is dat de wasmachine de belading niet aangeeft. Dit zou overbelading voorkomen. Verder niets dan lof! Samsung bedankt!

robert 18-11-2017

Vlotte Stille Wasmachine met handige extra mogelijkheden

Eén van de gunstige modellen in de vergelijking, en als 'Samsung apparaat' niet onverwacht een model dat veel waarde voor het geld biedt.

Bouwkwaliteit
Ik ben geen technicus maar de machine voelt stevig aan en is met 80kg van een degelijk gewicht. Ook het deurtje en de addwash klep voelen zeer solide. Alleen het wasmiddel bakje is wel van dat dunne goedkope plastic.

Installatie
De installatie is eenvoudig, de transport beveiligingsbouten verwijderen ( 3 stuks op de achterkant ) en de machine waterpas zetten met de stelbouten onderop.
Er zit een vrij duidelijke handleiding bij alleen de water aanvoer slang is totaal anders dan hierin aangegeven.

Wasresultaat
Ik heb de wasmachine nu twee weken in gebruik en daarbij wat verschillende programma’s getest. De was komt er goed schoon uit. Ook sportkleding die flink onder de modder zit door het mountainbiken is geen probleem. De optie voor snel wassen is super handig en doet het naar mijn mening bijzonder goed.

Bediening
De wasmachine heeft helaas geen touchbediening maar een grote draaiknop voor programma's en verder heel scala aan knoppen waarbij sommige bij langer indrukken een andere functie hebben. Er valt goed mee te werken maar het had beter gekund.

Wel een groot LED display en prachtige melodietjes tijdens het programma selecteren / eindigen. Maar ook de mogelijkheid voor geluid-uit.

Verder een start uitstel timer.

Kalibratiemodus
De wasmachine detecteert automatisch het gewicht van de was en stemt daarmee het watergebruik daarop af. De bedoeling is om gelijk na de installatie en bij verplaatsen of na een ruim aantal maanden de kalibratiemodus uit te voeren. (met lege trommel)

Samsung adverteerd de machine met de wasmachine app die de machine zou moeten kunnen bedienen, en alle meldingen op je telefoon kunnen geven: "samsung smarthome"; echter verlangt deze app toegang tot je locatie, je contacten en toegang tot bellen/sms ontvangen en werkt niet zonder deze permissies. Voor mij een no-go en erg jammer

Geluidsproductie.
De machine is zeer stil, hij staat praktisch in mijn woonkamer (1 deur naar bijkeuken) en is enkel met centrifugeren licht hoorbaar.
Volgens samsung dankzij de "digitale inductiemotor" die minder geluid en trillingen genereert.

De motor komt met 10 jaar garantie
De machine zelf met 2 jaar die je bij registratie op de samsung website kan uitbreiden tot 5 jaar. Helaas werkt de webpagina die dit moet verzorgen niet, een tweede jammer.

Voorlopige conclusie
Over de levensduur kan ik nog niks zeggen natuurlijk aangezien ik hem net een paar weken heb. Geluidsproductie, energieverbruik en wasresultaat zijn top.
De machine is gewoon goed voor het bedrag wat je ervoor betaald. (ik heb 549 betaald)

Beoordeling
Ik vind de machine nu een 7tje waard door de wrange smaak van garantie niet kunnen registreren en de telefoon bediening app die kwa permissies gewoon niet op orde is maar had de machine waarschijnlijk een 8 gegeven als dit goed zou gaan.

• Snel en Schoon

eenwieler 17-09-2017

Erg stil

Stille machine die ook korte wasjes kan doen.Mooi design ,ruime trommel en het gemak om tussendoor was toe te voegen.

Pluspunten

• bediening
  • groot display

Minpunten

• zwarte deur

J. Dijkshoorn 04-09-2017

Wasmachine, energie zuinig en stil

Door goed advies bij Expert Koppenol te Naaldwijk hebben we deze wasmachine gekozen. Doorslagpunten: prijs, kwaliteit, energiezuinig, bijvulmogelijkheid tijdens wassen. Na de machine een aantal malen gebruikt te hebben blijkt dat we een goede keuze hebben gemaakt. Schone, frisse was en goed droog na centrifugeren op 1400 toeren. Geluidsarm en fijn te bedienen.

Richard 21-07-2017

Stille kracht

Top wasmachine. Haast geluidloos. Makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Klepje voor toevoegen van vergeten wasgoedje super handig. Zuinig in gebruik. Beter betaalbaar dan pak hem weg een Miele.

Pluspunten

• Zuinig
  • Geluidloos
  • Handig klepje
  • Makkelijke duidelijke bediening
  • Makkelijke aansluiting

Minpunten

• Nog geen bekend

Hennie 20-07-2017

Stil, krachtig, snel en zuinig

Had ik m maar eerder gekocht wat een fijne machine. Stil, krachtig, zuinig en zeer schoon. Mn vrouw vindt die klep voor tijdens het wassen toevoegen echt een pluspunt.

Pluspunten

• stil
  • snel

Berlin 20-07-2017

goed groot vulvak. duidelijke knoppen.

toen wij voor een nieuwe machine gingen kijken was onze keuze al snel op deze gevallen. duidelijke knoppen duidelijk display, al met al gebruikers vriendelijk.
we hebben gelijk de machine in gebruik genomen en wat ons gelijk opviel is dat hij zo lekker stil is.

Pluspunten

• mooie uitstraling.
  • duidelijk display.

Tevreden klant 03-08-2016

Samsung Ad wash 8 KG

Zeer mooi vormgeven wasmachine. Makkelijk en duidelijk in het gebruik. Handige was programma's die duidelijk zijn welke je waarbij moet gebruiken.
Ook de ad-wash is al vaak gebruikt en werkt kosten besparend als je nog wat hebt laten liggen of kleding hebt dat alleen maar 1X spoelen nodig heeft kan je deze later nog toevoegen.

Peter 17-05-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Uitstekende wasmachine, maar de service is ver te zoeken

6,6
Wij hebben de voorganger van deze wasmachine nu 2 jaar en een maand in ons bezit. Nu heeft hij een motorstoring welke binnen de garantietermijn is opgetreden, maar op advies van Samsung gereset is. Nu komt deze storing weer terug, en je raadt het al, net buiten de garantieperiode. Kosten 148,50. Samsung gebeld, deze vinden dit een uitstekende service! Misschien goed om in de reviews stil te staan bij service en duurzaamheid over tijd! De volgende keer toch gewoon weer een A merk! Goedkoop blijkt toch weer duurkoop ;-(

schlemmermadl 19-04-2016

super wasmaschine

de programmas zijn individueel te wijzigen,
de add-wash-functie is voor ons met kleinkind heel handig .. vaak wordt direct iets vies na inschakeln van de wasmaschine .. kan die nog makkelijk mee in ... tijdverzet startmogelijkheid is geweldig ! in de ochtend inschakeln en middag na werk is die klaar ! handig !

Mark 12-04-2018

Goede wasmachine met goede service

Prima wasmachine, ik kan ermee over weg dus dan kan iedereen het. Verder ziet alles er netjes uit en de service van Brenkman was perfect en snel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Prijs/kwaliteit
  • Goede afmetingen

DwZ 20-03-2018

Handige wasmachine met veel opties!

Mooie moderne machine. Je kunt een melding op je telefoon krijgen als de was klaar is. Of hem helemaal programmeren hiermee. Was even prutsen, handleiding is niet superduidelijk.

Resultaten zijn goed, machine is vrij stil maar resoneert wat bij centrifugeren. Was is schoon en ruikt nergens overdreven naar.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • resultaat

Minpunten

• handleiding
  • soms wat onduidelijke programma's

Dominique 24-02-2018

Geweldige wasmachine!

Ik heb voor de eerste keer een nieuwe wasmachine gekocht en ik ben ontzettend blij dat ik voor deze wasmachine heb gekozen. Ik heb nu pas 1 keer gewassen en mijn was is stralend schoon, ruikt heerlijk fris en wat zo fijn is is dat de wasmachine met centrifugeren geen geluid maakt! De app is ook heel handig, ik kan de wasmachine besturen op mijn telefoon en bijhouden wanneer mijn was klaar is. Ik raad iedereen deze wasmachine aan!

Pluspunten

• Geen geluid met centrifugeren
  • Zuinig
  • Via app bestuurbaar
  • Was wordt heel schoon en ruikt heerlijk fris!
  • Addwash

Marco 22-02-2018

Valt tot nu toe tegen.

Vanaf het begin lekkage bij de add-wash klep, vooral bij hoge temperaturen. Twee keer een monteur bij geweest, de eerste van Expert kon niks vinden en de tweede van Samsung heeft het rubber iets terug geduwd. Maar hij blijft nog vochtig voorbij het rubber. De wasmachine maakt ook veel lawaai bij het centrifugeren. Voor de rest is het gebruiksgemak lastig met al die keuzes en zijn de wasprogramma's veel langer dan mijn oude machine. Al met al toch een tegenvaller voor een wasmachine van deze prijsklasse.

Minpunten

• Lekkage Ad-Wash klep.
  • Lawaai met centrifugeren.

R Masson 18-02-2018

MOOIE VORMGEVING

Mooie wasmachine.
Verschillende wasprogramma's waar onder outdoor,wat heel goed van pas komt met kinderen.
Handig is ook het klepje aan de voorkant van de deur. Want zeg nou zelf iedereen vergeet wel eens iets om er bij te doen bijv. een sok.

Gerja 14-02-2018

Super wasmachine voor een leuke prijs

Super mooie wasmachine met heel veel mogelijkheden, het fijne vind ik dat er heel veel programma's opzitten en de uitgestelde tijd, zodat je als je uit je werk komt de was kunt ophangen/drogen zonder dat dit al de hele dag nat in de machine heeft gezeten. ook makkelijk dat je nog even iets toe kunt voegen aan de machine als je wat bent vergeten. Handleiding die er bij zit is ook makkelijk leesbaar.

Pluspunten

• veel programma's
  • apart donkere kleding programma
  • apart spoel programma
  • uitgesteld einde
  • verbruikt naar hoeveel was je er in doet, ook tijd

Daniélla Tijssens 09-02-2018

Nieuwe wasmachine

De wasmachine ziet er heel mooi uit als model. We hebben voor deze machine kozen vanwege de aanbieding die liep bij Bemmel en Kroon en in combinatie van de 50,- cashback van samsung zelf. De addwach was een leuke extra, maar of we dit veel gaan gebruiken zullen we gaan zien in de toekomst.
Nog niet gewassen met de machine, bijna weer weekend :P

Pluspunten

• Addwash
  • 8 kg