Whirlpool WWDC 9614 - Reviews

9 kg
A
Geluidsniveau
82 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

Jeanette 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal deze was/droog combi

Geweldige prijs/kwaliteit heeft deze was/droog combinatie. Alle mogelijke wasprogramma's met of zonder drogen; alleen drogen kan ook. Op 30C twee korte was/droog programma's. Verschillende droog programma's. Timer functie (uitgestelde start) is ideaal en de machine schakelt vanzelf helemaal uit. Ziet er nog mooi uit ook.

Jeanette 08-12-2016 Product paar maanden in bezit

update ervaring WWDC 9614

Heel handig om een wasmachine en droger in één te hebben. Ziet er goed uit, goed resultaat met wassen en drogen. Wat na een poosje gebruik blijkt is, omdat het een combinatie apparaat is, er geen filter voor pluis en stof in zit, wat bij een aparte droger wel het geval is. Dus worden de vezels met het spoel/droog-water afgevoerd en kan de afvoer(put) dus verstoppen. Plaats dus ergens zelf een zeef of haal heel regelmatig de vezels uit de afvoer.

Minpunten

• Geen pluizenfilter; verstopping afvoer mogelijk

lex 26-12-2016

mijn was kreukelt enorm, (en EMORM met hoofdletters dus) heb jij daar geen last van?

Marcella 11-07-2017

Bij mij komt de was er ook allemaal als een kreukelsjaal uit, lang of kort wasprogramma, hoge of lage toeren centrifuge maakt niet uit. Echt zo'n spijt van deze aankoop.

Marcella 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Whirlpool WWDC9614 zou ik afraden aan te schaffen

Zwaar beneden de maat in vele opzichten. Gekocht vanwege zijn dubbele functie en het fraaie design. Het is een mooi ding om te zien; vandaar ook mijn waarderingscijfer van toch nog een 3. Maar waarom koop je een was/droogcombinatie, i.d.d. voor het wassen en drogen. Besef u dat deze machine zomaar 4 tot 7 uur voor 1 was staat te draaien. Voor een bonte was die niet echt vuil is, dus zonder voorwasprogramma, op 40 graden plus drogen duurt zesenhalf uur! Was resultaat valt mij erg tegen; vieze (sokken / ) was komt er niet schoon uit, zelfs niet wanneer er meteen gewassen wordt na gemorst te hebben, of het roze anti-vlekken goedje gebruik in combi met het geconcentreerde beertje wasmiddel. Gewassen was met het snel programma komt er soms mét transpiratie- of eau de toilet geur weer uit. Misschien nog vervelender is dat de was er als een kreukelsjaal uitkomt, en daarom persé gestreken moet worden. Dit is mijn vijfde wasmachine, en helaas de slechtste ooit. Laat u niet net als mij in de (keuken)winkel overhalen om een zogenaamde upgrade te krijgen naar dit merk.

Pluspunten

• uiterlijk machine
  • groot vulgat

Minpunten

• weinig wasprogramma's voor 40 graden of hoger
  • slecht wasresultaat
  • duur programma's erg lang