Bosch Serie 4 WAN28242NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 61 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WAN28242NL op Kieskeurig.be.

8,9

Jannie 27-02-2018

Heerlijk stil, rustig & stabiel!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Geweldige machine: Hij is heerlijk stil, rustig en staat erg stabiel!
Gebruiksvriendelijke bediening. Mooie ruime opening, makkelijk voor in- en uitladen!

• Rustig
  • Stabiel
  • Gebruiksvriendelijke bediening
  • Ruime opening

Evelien 31-10-2018

Fijne wasmachine, nakkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Super fijne machine! Makkelijk in gebruik, en heel belangrijk heel erg stil!! Er zijn 2 min puntjes, de
Machine piept best hard wanneer deze klaar is met het programma. Maar dat is niet mega storend. En soms kun je de displaj wat lastig zien. Maar gezien de prijs en kwaliteit, is dit een hele goede keuze geweest!

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Pieptoon te luid
  • Displaj soms slecht zichtbaar

Van Vugt 08-11-2017

Prettig in het beruik

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Gekozen middenklas wasmachine. Blijkt een apparaat te zijn van een goede prijs - kwaliteit klasse. Praktisch en geluidsarm. Prima te plaatsen in een open zolder. Weinig of geen geluidsoverlast

Pluspunten

• economische duur programma
  • geen geluidsoverlast

Kees G 18-11-2018

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Nadat mijn oude wasmachine langzaam, maar toch plotseling was overleden, niet zoveel zin om uren te zoeken naar een vervanger. Bij Cool blue kreeg ik een pop up waar deze (meest verkochte" wasmachine werd aanprijst.
Nog even door de honderden (over het algemeen positieve) reviews gebladerd te hebben. deze maar aangeschaft.
Lekker stil, timer is ook handig. Tekst onder het display slecht leesbaar.

Pluspunten

• stil
  • timer

Minpunten

• tekst onder display slecht leesbaar in schemer

Nel 02-10-2018

Super stil en veel handige programma keuzes.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Na 5 jaar een slechte ervaring met en Samsung toch weer terug naar een vertrouwde Bosch.De Samsung bleek niet zo duurzaam als we verwacht hadden.

Pluspunten

• Machine is erg stil
  • Was ruikt heerlijk fris
  • Veel programma keuzes.
  • Bediening erg gemakkelijk.

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Freek van der Vegt 13-09-2018

super fijne wasmachine, prima prijs kwaliteits verhouding

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Heel blij met deze wasmachine,
waar wij al vertrouwd mee waren bij onze schoondochter en zoon,
die dezelfde machine hebben, en daar ook heel tevreden over zijn.

Pluspunten

• energiezuinig
  • niet duur voor deze kwaliteit

MK 24-08-2018

prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Na getob met een onbekend merk heb ik toch weer voor de degelijkheid van Bosch gekozen.
Deze wasmachine heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De betrouwbaarheid van een goed merk met voldoende mogelijkheden tegen een prima prijs. De was wordt goed schoon en je hoort de machine amper. Ik ben heel tevreden over de mogelijkheden, zoals de programma's donker wasgoed en dekbedden en de mogelijkheid zelf de temperatuur in te stellen.
Jammer vind ik wel dat je je instellingen (temperatuur en toerental) niet kunt zien op het display.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • stil
  • zuinig
  • fijne programma's zoals donker wasgoed

Minpunten

• display onhandig

grochu 01-07-2018

bosch serie 4

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

dit is echt goed apparaat, goed balans tussen kwaliteit en prijs, veel programma's om te kiezen, groot en duidelijk display

Pluspunten

• voorwasfunctie
  • functie "klaar in"

Minpunten

• beperkt vermogen om temperatuur in te stellen
  • geen de centrifugeersnelheid in te stellen

Stephanie 02-04-2018

Makkelijk en duidelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Een erg fijne wasmachine met verschillende programma's. Geeft aan hoeveel kilo erin mag, zo overlaad je de wasmachine niet snel. Is erg stil, zit ook een nachtstand op en uitstel. Mijn was komt er weer schoon en met een fijne geur uit.

Pluspunten

• Meerdere programma's
  • Uitstel van wasprogramma
  • Bijna geluidloos
  • Zit een trommelreinigingsprogramma op

Patrick Sp. 21-05-2020

Prima aankoop!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Eerste indruk en handelingen geven positieve verwachting voor de toekomst. Inhoud trommel 7 kg., stil in db en afmetingen wasmachine compact, Duidelijke bediening en weergave op display. Kort program op 30 graden (30 min.) en 40 graden (35 min.). Enige nadeel is electr. snoer, lengte 150 cm, maar zit wel aan de onderkant. Opgelet dus bij de afstand naar de trekschakelaar of stopcontact. Nieuw snoer plaatsen kan problemen geven bij claim in de garantieperiode. Dan maar korte (geaarde!) verlengkabel (tot achter de wasmachine) aan de trekschakelaar gezet.

Pluspunten

• Kort program op 30 en 40 gr.
  • Geluid/db
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Electr. snoer aan de onderkant

TimV 05-05-2020

Echt een prettige wasmachine!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Mijn aller eerste wasmachine, en helemaal tevreden mee. Ik heb er inmiddels al veelvuldig gebruik van gemaakt en verschillende wasprogramma's gebruikt. Ik ben vooral blij met de ECO stand. Daarnaast is hij erg stil en doet hij zijn werk zoals hij het moet doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Scholten 13-04-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Wast netjes, fijn dat hij aangeeft wanneer hij klaar is. Stille machine. Prima prijs-kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeannette 09-02-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Ik ben zeer tevreden met mijn wasmachine, en de goeie service die jullie geven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 05-02-2020

Wasmachine WAN28242NL

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Fijne machine, zuinig, makkelijk in gebruik mooi in combinatie met de Bosch wasdroger WTW8446ENL/09 [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 11-01-2020

Lekker rustig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Heerlijk wat een rust als die centrufugeerd. Ongekend. Voor de rest ook gewoon een prima machine met niet teveel opsmuk maar met voldoende programmas. Wat ons betreft een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Dennis S 03-01-2020

Stille wasmachine, korte duur was fantastisch

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

De wasmachine gekocht icm een Bosch wasdroger. Na 12 jaar was onze oude Bosch wasmachine aan vervanging toe. Een fijne wasmachine, stil en voor een gezin met kleine kinderen, ideaal ivm de korte wasduur van 15 en 30 minuten die mogelijk is. Ook de warmere wassen kun je binnen het uur laten draaien. Wij zijn blij met deze aankoop [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 29-12-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Geweldige wasmachine, prima prijs en kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marnix 26-10-2019

Heerlijk stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Sinds een aantal dagen de wasmachine in ons bezit. Een verademing ten opzichte van onze vorige wasmachine. De wasmachine is erg stil en maakt weinig geluid bij het wassen en centrifugeren. Ook de grote voorlader is groot genoeg om makkelijk de was in de machine te doen. Daarnaast heeft de wasmachine veel keuze in de programma's, waaronder duurzame en korte programma's. De bediening gaat zeer eenvoudig dmv een draaiknop. Een zeer fijne en goede prijs/kwaliteit verhouding!

• Keuze programma's
  • Eko vriendelijk

Thomas 14-10-2019

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Na installatie meteen in gebruik genomen en flinke hoeveelheid weggewerkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Selma 11-10-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WAN28242NL

Een gebruiksvriendelijke wasmachine, heerlijk stil met een uitstekend wasresultaat. Centrifugeert op 1400 toeren (indien gewenst) zodat de wasdroger ook sneller klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]