Bosch Serie 4 WAN28062NL - Reviews

7 kg
A+++-10%
Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

bep odijk 24-03-2016 Product maand in bezit

Bosch WAN28062 wasmachine

5,8
Het displaypaneel voor instellingen en informatie is erg onduidelijk, omdat het bijna niet leesbaar is. Bovendien is het aanzetten en laten draaien van de wasmachine erg moeilijk

Kees 20-03-2016 Product paar dagen in bezit

Garantie of toch niet

Deze machine is zeer geluidsarm en heeft een prima wasresultaat zit kennelijk een goede motor in want Bosch geeft 10 jaar garantie het addertje onder het bekende gras is dat je het type plaatje nodig heb om voor deze service in aanmerking te komen. Als je machine al is geinstalleerd is het mij veel te veel werk om alles nogmaals van de muur te trekken dus maak eerst even een foto van het beruchte plaatje dan kun je jezelf bij Bosch aanmelden voor deze service ik geloof het wel.De prijs prestatie van de machine vind ik prima de display en de bedieningsknop zijn duidelijk genoeg wel moet je het boekje gebruiken om alle mogelijkheden van dit apparaat te benutten

J 23-05-2017 Product paar maanden in bezit

Grote trommel

Erg handig in gebruik. Voldoende laadruimte. Zeer zuinig A+++. De ActiveWater sensor ook erg handig.

Kem 06-04-2017 Product paar dagen in bezit

Simpel te bedienen, stil en zuinig.

Voor de prijs is dit een goede machine, met een grote klep. Tijdens het centrifugeren maakt de machine weinig geluid. De programma's zijn begrijpelijk. Het geluidssignaal bij een voltooide wasbeurt is niet storend. De kleding is al redelijk droog na het wassen. Daar kan na registratie 8 jaar extra garantie op de motor bovenop de fabrieksgarantie van 2 worden verkregen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Kleding is aanzienlijk droog na was

Minpunten

• Design (visueel)

Luuk 20-02-2017 Product paar weken in bezit

Erg fijne geruisloze zuinige en makkelijke wasmachine

Heb samen met een Bosch condens droger (wte84105NL) deze wasmachine gekocht. Mooie aanbieding bij de Makro. Ik kwam voor een andere aanbieding maar de 10 jaar garantie en de goede recensies maakten dat ik deze nam. Moet zeggen geen woord teveel. Heb hem nu een maand en hij bevat erg goed. Geruisloos zoals beloofd, zuinig en makkelijk te bedienen. Aansluiten was ook een fluitje van een cent. Gewoon een makkelijk te bedienen met voldoende wasprogramma's om alle type was te kunnen doen.
Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• weinig geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen tot nu toe

Mehmet 24-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en snel

wij zijn erg blij met onze Bosch wasmachine. Wij hebben altijd Bosch apparaten gehad en dit keer werd ik goed geholpen door de klantenservice, monteur en de sterke mannen die onze nieuwe wasmachine naar 3 hoog brachten. Wasmaschine werkt super, is geluidloos, energiebesparend en mijn kleren ruiken geweldig.

Nogmaals bedankt Bosch, ook namens mijn kleren.

Pluspunten

• gelluidloos
  • kan op 20 graden wassen
  • supersnel optie

Laura Lunenburg 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, stille wasmachine

Fijne wasmachine, ideaal kort programma. Belangrijk vond ik dat de wasmachine weinig geluid maakt en dat is ook echt zo! Gelukkig piept de machine als het programma klaar is anders vergeet ik dat de machine draait omdat hij zo stil is! Fijn digitaal scherm, was is heerlijk schoon.

• digitaal scherm
  • snel programma

fiekeopstal 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Een mooie, stille wasmachine met veel verschillende programma's. Ook de mogelijkheid om was toe te voegen wanneer een programma al draait. Ideaal!

• Was toevoegen mogelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden
  • Nog niet gevonden

Minic 14-11-2016

Stille machine!

Heerlijk deze machine, gebruiksvriendelijk en zeer stil! Nu snel mijn achterstallige wasgoed wegwerken!

Nynkevdploeg 22-09-2016 Product paar maanden in bezit

Super stil

Dit is een fijne wasmachine, wat meteen opvalt is dat hij zo stil is! Het fijne aan de machine is dat je zoveel kunt aanpassen, bijvoorbeeld het toerental, snel en uitgestelde begintijd. Wat ik jammer vind is dat er voor wassen op 30 graden niet veel opties zijn. Nu was ik alles weer op 40 graden en is mijn was in een uur super schoon. Met snel is het zelfs in 45 minuten al klaar.

• Toerental aanpasbaar
  • uitgestelde starttijd

Minpunten

• opties 30 graden

bephi1 22-09-2016

perfecte wasmachine

We hebben deze wasmachine pas 2 maanden en zijn er zeer tevreden over.
De was komt er erg schoon uit en hij doet zijn werk zonder veel geluid te maken.

Ruud 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Een fijne machine met veel mogelijkheden.

Een gebruiksvriendelijke wasmachine met veel mogelijkheden. De machine is energiezuinig en geluidsarm. Een prima apparaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Energiezuinig
  • Goede wasresultaten

Tom 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterende machine,zijn er heel blij mee.

Nogmaals een mooie machine voor een mooie prijs.Gelijk proefgedraaid en het werkt goed.Wil het zeker aanbevelen zeker in deze tijd van bezuinigingen kan je zeker besparen.

Bianca73 22-04-2016

Fijne wasmachine

Deze Bosch wasmachine is in vergelijking met mijn vorige machine super stil. Met het wasprogramma Katoen 40 graden kan je 7 kilo wasgoed laden, maar dan duurt het programma wel 3:17. Ik druk dan op de knop Speed, dan mag je 4 kilo laden, maar is je was wel met een uurtje klaar. Wat ik ook vaak gebruik is het programma Mix; ideaal voor sportkleding, ook 4 kilo en dan duurt het 1:03.
Voor ons gezin, 3 vrouwen (veel was) en 1 man is het een prima machine.

buter1956 19-03-2016

Prima apparaat

bodijk 07-03-2016

Informatiesignalen op het display onduidelijk.

De informatiesignalen op het display zijn erg onduidelijk.
Bovendien is het erg lastig om het apparaat aan de praat te krijgen. Ik mis een duidelijke start knop.