Bosch Serie | 6 WAT28442NL - Reviews

76 dB

8,9

Elise 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijk bedieningspaneel!

Fijne wasmachine, veel programma's wat ik erg fijn vind en weinig geluid producerend.O.a kort programma van 30 en 15 min. Sportprogramma en veel andere programma's die ook nog verkort kunnen worden. En ook leuk: je kunt zien of hij veel of weinig verbruikt per programma wat je instelt. In 1 woord: Geweldig!

J. 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil

Mooie machine stil en kleiner dan mijn vorige. Geen poespas gewoon wassen en makkelijk te bedienen. Wil je vlekken progamma's etc. dan moet je een ander type nemen. Standaard programma's voldoen voor mij. Levensduur kan ik nog niets over zeggen heb hem pas.

Pluspunten

• stil
  • klein
  • snel programma

Gerwin52 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine anno 2016

Degelijke wasmachine, welke zuinig is in gebruik en goed functioneert en vooral stil is. Eenvoudig in de bediening, dus bestudering van het boekje was niet nodig.

Pluspunten

• energie zuinig
  • Eenvoudige bediening
  • Beschermde trommel

Minpunten

• zware machine

Fam uit boxtel 08-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil , mooi display , mooie schone was

Het is een pracht apparaat geheel volgens de bosch traditie , handig in gebruik en uitermate stil.
zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • schone was
  • helder display

irene 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Na mijn vorige whirlpool is deze bosch een verademing. Hij is zo stil! Makkelijk te bedienen, zuinig en veel programma,s.
Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen want daar heb ik m nog te kort voor. Heb wel alle vertrouwen in deze wasmachine.

Pluspunten

• stil
  • makkelijke bediening
  • zuinig

Dirk 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine en droger gekocht van bosch

Zowel een wasmachine en warmtepomp droger van bosch aangeschaft. Mooie apparaten met vrijwel alles er op en er aan. Stil, zuinig en nog mooi om te zien ook en niet onbelangrijk, schoon was.

Pluspunten

• Stil, zuinig, mooi
  • En schone was.

Minpunten

• Voor mij geen

kwis70 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

lekker stil

Makkelijke bediening, als 't natuurlijk wel even zoeken met al de mogelijkheden. Grote beladingsmogelijkheid, prettig voor het nu zelf kunnen wassen van dekbedgoed e.d. Het 'eco'-draaien moet nog worden bezien, immers langere wastijd is langer draaien van de motor en langer warm houden van de was.

Pluspunten

• programma mogelijkheden
  • stil

Minpunten

• eco draaien te checken
  • deur niet links openen

Remy Lang 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geruisloos

Het uiterlijk en bedieningsgemak trokken mij in de winkel over de streep. Thuis blijkt deze wasmachine zo fijn geruisloos te zijn... geweldig! De wasresultaten zijn natuurlijk ook goed... kan niet anders met zo een uitgebreid aanbod van wasprogramma's.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Veel wasprogramma's
  • Aantrekkelijk uiterlijk
  • Bedieningsgemak

Margreet 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille wasmachine

Ik ben heel tevreden over deze wasmachine. Hij wast goed schoon, is lekker stil en wat vooral fijn is dat je kunt kiezen of het snel moet of zuinig! Ook kunnen de programma's aangepast worden naar eigen inzicht.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • stil
  • veel keuzemogelijkheden

d.knol 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Bosch wasmachine WAT28442NL

Wij zijn erg blij met de aankoop van de Bosch waschmachine WAT28442NL. Vooral het uitgebreide display met zijn vele mogelijkheden en tijdsinstelling en uiteraard de Eco-toets is een enorme pluspunt.

Pluspunten

• eco-toets
  • koolborstel vrij.
  • uitgebreid display

Nurullah 19-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch altijd nr #1

Heel fijn en mooi apparaat. Gebruiksvriendelijk economisch en betaalbaar.
Je zult er geen spijt van krijgen !!!

Pluspunten

• Verschillende programma's
  • Stil je hoort niks bijna
  • Grote opening is handig

Armeno Alberts 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

super stille wasmachine met elegant design

De Bosch vario perfect (serie 6) wasmachine is een zeer betrouwbaar en degelijk apparaat met alle noodzakelijke standaard programma opties plus een mooie set extra's zoals spoelstop, extra water, een allergie programma, etc.). Maar het meest bijzondere aspect van dit mooie stukje design is het verbazingwekkende lage geluidsniveau waarop de machine werkt. Je hoort hem nauwelijks! In mijn geval, waarbij de machine in de (woon)keuken staat waar ik niet zelden geconcentreerd werk verricht zoals het lezen van beleidsstukken, is dit een zeer comfortabel aspect. De programma's draaien op een geluidsniveau van ±49 decibel, wat vergelijkbaar is met bv licht autoverkeer op 30 meter afstand. Als de machine centrifugeert, is het slechts een fractie luider, nml ±75 decibel, wat overeenkomt met bv het geluidsniveau in een restaurant. Kortom: de Bosch wasmachine is in vergelijking met vele concurrenten een waarlijk super stille machine!

Pluspunten

• geluidsniveau
  • programma comfort
  • energieverbruik
  • design

Minpunten

• beperkte navul opties

petra bleijenberg 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijk programma in te voeren, nagenoeg geluidloos

DE wasmachine wast goed schoon, maakt nauwelijks geluid en is goed te bedienen. De bijgesloten korte handleiding hoef je eigenlijk niet te gebruiken.

Bart 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine goed bevallen

Mooi voorm gegevn machine , wat stil is in gebruik en makkelijk in de bediening. Een mooi apparaat wat we hebben gekozen vanwege de goede ervaring met Bosch. Hebben nu bijna alles van Bosch

gdravenhorst 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

bosch wasmachine

onze vorige wasmachine van bosch presteerd boven verwachting goed maar het werd tijd voor een nieuwe weer een bosch wij verwachten er veel van hij is zuiniger het kunnen bijladen onder de was we hopen weer op jaren bosch wasplezier

Van de Ven 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Wasautomaat Bosch WAT28442

Heerlijk stil, zeker t.o.v. onze 18 jaar oude machine. Bediening is overzichtelijk. Na één week kunnen we de duurzaamheid nog niet beoordelen. Vooralsnog een goede prijs/kwaliteit verhouding.

wasvrouwtje 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

juiste keuze

de vorige was een bosch, dus waarom zou je van iets goeds vananderen? Gewoon niet doen!!!Nog maar een paar dagen in ons bezit maar nu al zeer tevreden. Werkt naar tevredenheid !!

Hans 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

Een wasmachine die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft en goed staat aangeschreven en een goed was resultaat heeft.

Klaas 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch WCMM 69 Wasmachine

De wasmachine wast geweldig. Alles goed schoon. Bediening is gemakkelijk. Installeren geen probleem en.... hij is echt stil in vergelijking met onze vorige machine.

Metex Expeditie 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele fijne wasmachine

We hebben deze wasmachine pas een aantal dagen, maar ik merk nu al het grote verschil met mijn vorige. Hij is ontzettend stil, je hoort m niet centrifugeren en de was komt er heerlijk fris uit. Programma's zijn makkelijk te kiezen, en goed aan te passen. Het design is strak, en ziet er mooi uit. Geen indrukknopjes en frutseltjes, maar een draaiknop wat ik persoonlijk fijner vind. Tot nu toe ben ik heel erg tevreden en hopelijk blijft dat zo!