Bosch WAT28321NL - Reviews

76 dB (centrifugeren)

8,9

Kraan73 04-10-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Wasmachine

Wat een heerlijke wasmachine ! Deze wasmachine is zuinig en muisstil vergeleken met onze vorige wasmachine. Door de diverse programma's ook korte wasprogramma's te kiezen. Het lijkt of hij de duur van het programma aanpast op de hoeveelheid was die erin zit ! Energiezuinig en muisstil en voor een goede prijs ! Aanrader !

Pluspunten

• Energiezuinig
  • korte wasprogramma's

DoNou 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Super stil

Toen de machine de eerste keer aan stond ben ik 2 x gaan kijken om er zeker van te zijn dat hij draaide! We hoorde hem nauwelijks. Wat een wereld van verschil.
Fijne en makkelijke programma's en zeer goed te combineren met het gezinsleven (2 kleine kinderen)
Wij hebben enorm veel was in de week en sinds tijden kan ik dit makkelijk, snel en STIL wegkrijgen als moeder zijnde.

• Snelle programma's
  • Alle was ECHT schoon
  • Eco programma's

RN 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Stille motor, centrifugeert prima, veel keuzeprogramma's en het is een mooi apparaat. Een extra service is de 10 jaar garantie op de motor. Dat geeft vertrouwen in deze machine.

Boopie 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fluisterstille wasmachine met veel wasprogramma's

Fijne machine en wat wij prettig vinden is dat je ook kleine snelle wassen kan draaien. Machine is heel stil en wast grondig schoon zonder dat het er gekreukt uitkomt.

Pluspunten

• zeer stil
  • kleine snelle wassen
  • was tussentijds toevoegen
  • zelfreinig.wasmiddelbakje

Minpunten

• niet gevonden

w.enkhuizen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm, goed afleeesbaar,rustig karakter, wast schoon

De machine is mooi en compact, goed afleesbare display, veilige waterbesturing en de hoogste toerental geeft een rustig geluid. De was is goed schoon na een wasbeurt

Werkman 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk bedienbare wasmachine

Een goed aankoop geweest! Voorgaande machine was ook een Bosch, deze heeft zeker 12 jaar gedraaid zonder enige problemen. Daarom was de keuze nu ook niet zo moeilijk.
Vooral het I-Dos systeem is geweldig! Nooit meer teveel wasmiddel aan de was toe voegen, enigste nadeel is dat bij een uitgestelde start tijd het display niet uitgaat of dimt. Hij staat op zolder waar mijn zoon ook slaapt, en die vind het erg irritant, dus stellen we de tijd niet meer uit!

Pluspunten

• Bediening
  • groot display
  • Touch bediening

Minpunten

• Display dimt niet
  • Geen actuele tijd

Wilfred 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Superstille wasmachine

Wij zijn erg blij met de machine. Voor een scherpe prijs een erg fijn apparaat. Even een domper dat de oude machine het niet meer deed, maar nu blij dat de Bosch er staat

Patrick 22-02-2017 Product paar weken in bezit

Grote vulopening; fijne, stille en zuinige machine

We wilden graag een opvolger voor onze Bosch 6 kg machine. Deze heeft 7 kg met een 1400 toeren centrifuge. Een grote vulopening, een opvallend stille en zuinige machine.
Minpunten zijn het lange eco-programma dat bijna 4! uur duurt en de onbalansregeling die er voor kan zorgen dat de was op te lage snelheid centrifugeert en dus kletsnat uit de machine komt, vooral bij beddengoed is dit risico levensgroot.

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil

Minpunten

• lang eco-programma
  • onbalansregeling kan zorgen voor kletsnatte was

Arie 16-02-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille, makkelijk bedienbare wasmachine

Een heerlijke wasmachine ! Deze wasmachine is zuinig en muisstil vergeleken met onze oude wasmachine. Grote diversiteit aan programma's ook korte wasprogramma's. Energiezuinig, muisstil en een goede prijs ! Aanrader !... lees verder.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig
  • diversiteit programma
  • makkelijke bediening

Anita 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Stille machine

Na wat rondspeuren op internet, bleek onder andere deze bosch-machine te voldoen aan mijn wensen. Daarna gaf de prijs en het merk Bosch de doorslag.
De machine is echt behoorlijk geruisloos. Het led(?) venster is goed af te lezen en de aanduidingen rond de knoppen zijn voor het instellen van het programma goed leesbaar. 1400 toeren is voor de centrifuge ruim voldoende. Tot slot is het 15 minuten programma een prima aanvulling op de overige programmas.

Pluspunten

• prijs
  • 15 minuten programma
  • energie zuinig
  • weinig lawaai

Minpunten

• nog geen gevonden

Ruud 31-01-2017 Product paar weken in bezit

Service BCC

Wat,in tegenstelling tot veel revieuws,een geweldige service door BCC Alexandrium.
Op 28-11-2017 kocht ik een droger en wasmachine van merk Bosch, de wasmachine stopte er mee op 20 Januari ,technisch probleem waren juist zo tevreden, ,Bosch kwam en zag en ging, omruilen was het devies.
Toen BCC aangesproken op het mankement, deze regelde direct een nieuwe machine.
Gezocht op het www en veel negatiefs gelezen mijn ervaring mail of app maar meer nog stap naar je aankoop winkel.
BCC prima gewerkt, speciaal de verkoper Alexandrium thx, niets dan grote klasse.

JS 01-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine

Een enorme verbetering ten opzichte van onze vorige wasmachine. Modern, schoon, stil, veel opties en goed voor het milieu. Na de eerste drie wasjes al zeer tevreden. Bosch levert kwaliteit en de garantie op de motor is 10 jaar (als je je registreert).

Pluspunten

• Wast schoon
  • Stil tijdens wassen
  • Milieuvriendelijk
  • Modern

Minpunten

• Op dit moment nog geen

Mouse 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stil

Een makkelijk te bedienen wasmachine en zeer stil in het gebruik. Ook de mogelijkheid om te kiezen voor een extra energiezuinig programma.

• Energiezuinig

Jamal 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn Bosch WAT28321NL

9,6
Ik ben heel blij met mijn aankoop!!Betaalbaar, betrouwbaar en geen herrie. valt echt mooi op kwa prachtige desgn en doet heel goed zijn werk.

DP 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker vertrouwd en goed

9,6
Oude Bosch machine heeft het na 15 jaar probleem loos wassen begeven. Direct weer een Bosch besteld. Na de eerste was al zeer tevreden. Bosch doet wat ze zegt.

Ruud 06-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine met veel mogelijkheden

fluisterstil, energiezuinig en alle mogelijkheden welke je van een wasmachine mag verwachten, en natuurlijk staat Bosch voor jaren plezier.