Bosch Serie 6 WAT28321NL - Reviews

7 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 143 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

DoNou 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Super stil

Toen de machine de eerste keer aan stond ben ik 2 x gaan kijken om er zeker van te zijn dat hij draaide! We hoorde hem nauwelijks. Wat een wereld van verschil.
Fijne en makkelijke programma's en zeer goed te combineren met het gezinsleven (2 kleine kinderen)
Wij hebben enorm veel was in de week en sinds tijden kan ik dit makkelijk, snel en STIL wegkrijgen als moeder zijnde.

• Snelle programma's
  • Alle was ECHT schoon
  • Eco programma's

Kraan73 04-10-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Wasmachine

Wat een heerlijke wasmachine ! Deze wasmachine is zuinig en muisstil vergeleken met onze vorige wasmachine. Door de diverse programma's ook korte wasprogramma's te kiezen. Het lijkt of hij de duur van het programma aanpast op de hoeveelheid was die erin zit ! Energiezuinig en muisstil en voor een goede prijs ! Aanrader !

Pluspunten

• Energiezuinig
  • korte wasprogramma's

RN 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Stille motor, centrifugeert prima, veel keuzeprogramma's en het is een mooi apparaat. Een extra service is de 10 jaar garantie op de motor. Dat geeft vertrouwen in deze machine.

w.enkhuizen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

groot scherm, goed afleeesbaar,rustig karakter, wast schoon

De machine is mooi en compact, goed afleesbare display, veilige waterbesturing en de hoogste toerental geeft een rustig geluid. De was is goed schoon na een wasbeurt

Boopie 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fluisterstille wasmachine met veel wasprogramma's

Fijne machine en wat wij prettig vinden is dat je ook kleine snelle wassen kan draaien. Machine is heel stil en wast grondig schoon zonder dat het er gekreukt uitkomt.

Pluspunten

• zeer stil
  • kleine snelle wassen
  • was tussentijds toevoegen
  • zelfreinig.wasmiddelbakje

Minpunten

• niet gevonden

Werkman 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk bedienbare wasmachine

Een goed aankoop geweest! Voorgaande machine was ook een Bosch, deze heeft zeker 12 jaar gedraaid zonder enige problemen. Daarom was de keuze nu ook niet zo moeilijk.
Vooral het I-Dos systeem is geweldig! Nooit meer teveel wasmiddel aan de was toe voegen, enigste nadeel is dat bij een uitgestelde start tijd het display niet uitgaat of dimt. Hij staat op zolder waar mijn zoon ook slaapt, en die vind het erg irritant, dus stellen we de tijd niet meer uit!

Pluspunten

• Bediening
  • groot display
  • Touch bediening

Minpunten

• Display dimt niet
  • Geen actuele tijd

Rachel 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

We hebben de wasmachine nu bijna twee weken en zijn erg tevreden. De wasmachine is makkelijk te bedienen en echt veel stiller dan onze vorige wasmachine. De machine wast goed schoon. Handig is dat je het programma kunt instellen op extra snel wassen (speed) of juist extra langzaam (eco). Hij centrifugeert ook prima als je juist een kleine was wilt doen (dat ging bij onze vorige wasmachine vaak mis omdat het gewicht in de trommel dan niet goed verdeeld was). Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat spoelen en centrifugeren bij elkaar zit (kun je niet los van elkaar instellen) en dat voorwas niet los aan te zetten is (dat zit bij de katoen programma's). Ook staan op verschillende websites soms verschillende kenmerken bij de beschikbare programma's. Fijn aan deze wasmachine is dat je een anti- allergie programma hebt (60 graden) en diverse opties (extra snel, mix, fijn/ zijde, kreukherstellend, katoen 20/40/40/90 graden, katoen met lagere temperatuur (energiezuinig wassen) of katoen met voorwas. Levensduur van de machine kunnen we nog niets over zeggen omdat we hem pas net hebben aangeschaft. Reden voor ons om deze machine aan te schaffen was de energiezuinigheid, de motor met 10 jaar garantie en het anti- allergie wasprogramma.

Pluspunten

• Anti- allergie wasprogramma voor gevoelige huid
  • Wast goed schoon
  • Makkelijk te bedienen
  • Kiezen tussen speed of eco

Minpunten

• Spoelen en centrifugeren niet los van elkaar
  • Voorwas niet apart in te stellen

Eize van der Sluis, Joure 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille machine

De prijs / kwaliteitsverhouding van de Bosch wasmachine vinden wij heel goed.
Het apparaat doet waar het voor gemaakt is en kent een groot gebruiksgemak.
Het geluidsniveau is ook heel gunstig. Zelfs bij het centrifugeren en pompen.
We hopen nog jaren plezier te hebben van deze wasmachine.

edwolvega 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

10 jaar garantie op Bosch motor

Consumentenbond had nog geen reviews want te nieuw (dec 2016), maar de Bosch WAT28321NL staat wel in de lijst, naast de WAT28361 die 100 euro duurder is met een iets andere waterbeveiliging. Ook een hogere score 6,7 dan de beste koop Whirlpool. Dus ik ga af op mijn eigen oordeel, na andere merken en modellen afgestreept te hebben in het budgetsegment (score tot maximaal 7,1).
De keuze van het merk is gebaseerd op mijn ervaring met de vorige wasmachine van Bosch, die heeft bijna 20 jaar dienst gedaan, alles werkt nog, dus die 10 jaar garantie geloof ik wel.
Qua functionaliteit valt op het gebruiksgemak, namelijk een grote keuzeknop en een enkele start/pauze/stop knop, heel handig om halverwege te pauzeren en was bij te doen, waarbij de machine laat zien of het dan wel veilig is.
Mijn vrouw vind het vooral handig om een nieuw kledingstuk in het verkorte programma van 15 minuten snel te kunnen wassen. Het is mogelijk om alleen te centrifugeren na een handwasje, dus onze oude centrifuge kan ook weg. Verder merk ik op dat de koolborstelloze motor erg stil is, zelfs bij 1400 toeren, en bijna geruisloos bij lager toerental (regelbaar). De Bosch cashback gaf de doorslag om nu in juni te kopen.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen, een grote knop
  • kwaliteit en betrouwbaarheid
  • geruisloos

Minpunten

• Geen nadelen opgemerkt

Wilfred 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Superstille wasmachine

Wij zijn erg blij met de machine. Voor een scherpe prijs een erg fijn apparaat. Even een domper dat de oude machine het niet meer deed, maar nu blij dat de Bosch er staat

Annemiek 12-07-2017 Product paar maanden in bezit

Prima wasmachine

Schone was en erg stil.
Veel keuzeprogramma's en zuinig in gebruik.
Alleen als de was klaar is hoor je dit apparaat

Pluspunten

• Schone was
  • Veel programma's
  • Erg stil
  • Eco programma's

Minpunten

• Minpunten? Geen minpunt gevonden!!!

Lenie 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

Goede wasmachine. Stuk stiller als de Miele die we hiervoor hadden. Even wennen aan het instellen van de wasprogramma's.

Pluspunten

• Stil en zuinig

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

John 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Degelijke wasmachine

Een degelijke wasmachine met niet teveel maar vooral ook niet te weinig functies, gewoon goed in gebruiksgemak. Maakt iets meer geluid met centrifugeren dan ik verwacht, maar niet storend. Ik zal hem zeker aanbevelen!

Pluspunten

• goede wasresultaten
  • gebruiksgemak

Saskia 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede keuze deze wasmachine.

Heb deze wasmachine nu een week in gebruik. Voor 75 euro meer heb ik nu een wasmachine welke veel minder geluid maakt ( ik hoor hem soms bijna niet), kan nu 2kg meer wassen en heb nu ook een koolstofborstelloze motor, met 10 jaar garantie. Verder is het display erg handig, ik kan nu ook zien hoelang de machine moet werken voordat het wasprogramma gereed is. Conclusie: goede koop en de levering was binnen 24 uur.

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • op motor 10 jaar garantie
  • Snelle levering
  • Makkelijk display.

Rik 03-07-2017 Product paar weken in bezit

Schone was en lekker stil!

Wij hebben het apparaat al een paar weken binnen en zojuist de eerste was gedraaid. Super stil, blijft echt op zo'n plek en schud niet op de vloer tijdens het centrifugeren.

Een echte aanrader!

Pluspunten

• stil
  • schone was
  • speedmode. De was binnen 1 uur klaar

Vince 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zelfde dag achterstallig was weggewerkt

Compleet product, snel geleverd en geïnstalleerd. Intuïtieve in gebruik zodat we dezelfde dag al onze achterstallige was konden wegwerken.

Drenthe 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch eco silence drive wasmachine

Energiezuinig, geruisloos, korte wasprogramma's en 10 jaar motorgarantie!
Super en veel plezier ervan

Mark 01-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stille machine

Na 1x gebruikt te hebben zijn we er al zeer tevreden mee. Maakt zeer weinig geluid, valt me meteen op. De bediening is ook erg makkelijk. Doordat de machine zelf het programma aanpast aan de hoeveelheid was, zou hij ook zeer zuinig zijn in energie verbruik. We gaan het zien !!
Top apparaat !

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Tevreden wasmaniak. 30-06-2017 Product paar weken in bezit

BOSCH WAT28321NL TOPPER!!

Deze wasmachine is voor de prijs kwaliteit een zeer goede aanschaf heb hem nu 2 weken en hij draait bijna elke dag. De was is schoon en je hoort hem nagenoeg niet

Pluspunten

• veel functies/keuzemogelijkheden
  • stil

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

MG SWAGTEN 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

SUPER TEVREDEN MET DEZE BOSCH WAT 28321

Vandaag geleverd en al verschillende wasmachines gedraaid, wasmachine draait rustig weinig lawaai, schone was, in korte tijd en toch super schoon en alle was komt er goed droog uit. Dus een super goede koop voor dit geld.