Bosch Serie 6 WAT28690NL

Bosch Serie 6 WAT28690NL Best Reviewed sep 2017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 537 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Marco 12-09-2017

Bosch WAT28690NL Wasmachine

Wij hebben voor deze machine gekozen omdat deze een zelf doseer systeem heeft m.b.t. wasmiddel en wasverzachter. Via wasmachinehuis te Delft, een topbedrijf met hele goede service, deze gekocht en wij zijn super blij met deze machine, Hij is veel stiller dan de vorige die hadden en economisch voordeliger. Met zijn touch display is hij erg gebruikersvriendelijk en makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Ik kan deze wasmachine iedereen aanraden een goede prijs/kwaliteit verhouding en via Wasmachinehuis Delft ook nog een goede service met installeren en uitleg. Kortom wij zijn weer helemaal happy ;-)

• Economisch voordelig
  • Makkelijke automatische dosering wasmiddel
  • Gebruikersvriendelijk door touch display

Minpunten

• tot nu toe geen!

René 11-09-2017

Touch-Display geeft volautomatische info over i-DOS gebruik

Het aansprekende concept i-DOS werd door de Bosch dealer prettig en duidelijk uitgelegd. De keuze om onze oude Siemens ExtraKlasse machine te vervangen voor de WAT28690NL was in dit geval niet moeilijk. Machine is nu enkele dagen in gebruik. Het gebruiksgemak in de inmiddels vele benutte programma instellingen is heel plezierig. Zeker zijn wij nu al zeer enthousiast over de mogelijkheden die i-DOS blijkt waar te maken in de praktijk van het het gebruik. Het nieuwe wassen kan iets meer tijd vergen, is desgewenst aan te passen. Zijn zeer tevreden met de tot nog toe opgedane ervaringen; komen echt overeen met gestelde verwachting bij de aanschaf afweging. Veronderstellen dan ook met genoegen vele jaren deze nieuwe machine te zullen gebruiken

Pluspunten

• Uitgebreide gebruiksaanwijzing/programma-overzicht
  • trommelverlichting

Minpunten

• tot nog toe geen minpunten aan te geven

Van Leerdam 08-09-2017

Heel stil en wast goed schoon

Wasmachine is heel stil met wassen en centrifugeren, zitten genoeg programma's op, gebruiksvriendelijk, makkelijke automatische dosering en wast goed schoon, handige speed knop om wastijd in te korten met zelfde resultaat

Pluspunten

• Stil met wassen en centrifugeren
  • Gebruikt weinig water
  • Handige automatische dosering

A Schoot 08-09-2017

super machine

machine wast super super , prijs is in juiste verhouding naar de mogelijkheden van de machine . machine is zeer stil en I-DOS is zeer handig en makkelijk te laten doseren naar je eigen wens . Al met al een perfecte machine voor elk huishouden .

Pluspunten

• prijs
  • bediening
  • wast super

GJ teerling 07-09-2017

Wassen met Flitsende technologie

Met nog meer gemak en keuze mogelijkheden de was doen. Deze machine denkt met je mee. Bepaald hoeveel wasmiddel nodig is en is slim. Het kent de volume van de trommel inhoud en past alles daar op aan. Waardoor het ook duurzaam omgaat met water en wasmiddelen. Met een groot gezin is er ruimte voor grote hoeveelheden was. De wasinhoud is lekker droog als je het uit de trommel haalt en dat lichtje.. als je de deur open doet.. fantastisch!! En super handig voor als je savonds je was in de machine stopt. Ik ben super blij met dit apparaat voor een zeer goede prijs!

Pluspunten

• Makkelijke en efficiënte programmering
  • Grote trommel en licht
  • Weinig geluid

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Willem 04-09-2017

Overzichtelijk scherm en makkelijk te bedienen

Erg tevreden met de recente aankoop van de wasmachine. Heel erg makkelijk te bedienen, geen vage standen, maar duidelijke wasfuncties. Daarnaast zijn deze makkelijk aan te passen in het rechterscherm waar je de temperatuur, snelheid e.d. makkelijk aanpast. Zelfs voor een man nog goed te gebruiken.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Was komt er vrij droog uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

01.09.2017 04-09-2017

Een goede machine mooie prijs ook heel makelijk te bedienen

Deze machine is van een top kwaliteit makkelijk te bedienen en als hij draait geen omkijken meer na pakt zelf zeep en was verzachter nooit te weinig of teveel Wij hebben al 45 jaren Bosch machine en nooit geen spijt gehad.

Hanneke 02-09-2017

goed stil, lastig wasmiddelbakje

wanneer de wasmachine aanstaat hoor je hem bijna niet, zelfs niet wanneer hij aan het centrifugeren is.
Het zeepbakje is lastig schoon te maken, je hebt bijna de technische handleiding nodig om hem schoon te maken als je een nieuw soort wasmiddel erin wilt doen.
Het display werkt goed en is duidelijk.

Pluspunten

• stil
  • duidelijk

Minpunten

• lastig schoonmaken
  • zacht melodietje

Ine454 23-08-2017

Fantastische machine!

Het display ziet er ingewikkeld uit maar in de praktijk, fluitje van een cent! Veel keuzemogelijkheden qua wasprogramma's. Ook de lade, waar het wasmiddel en verzachter ingaan, bevalt prima! Wast en centrifugeert goed. Is stil en 'loopt' niet weg van de plaats. TOP!

familie Rvb 17-08-2017

in 1 woord 'Geweldig' wasmachine!!

een zeer praktisch en goed wasmachine.
makkelijke programmas om in te stellen, en heel veel funcites die ook echt bruikbaar zijn.
een mooi uiterlijk maar zeker belangrijk, een stil wasmachine...
dit machine bespaart ons echt veel water, energie en wasmiddel.
ideaal dat je het wasmiddel geheel kunt vullen en dat hij zelf doseerd!! pluspunt!! geen geknoei.

Pluspunten

• zeepdosering waterstop
  • wateropvang bij eventueel lekage

Oeleke 16-08-2017

Prima!

De wasmachine is zeer milieu vriendelijk en ook zeer gebruikersvriendelijk. Een fantastische combinatie, waar wij heel tevreden mee zijn.

Piet van der Wiel 26-07-2017

Eigen dosering

Een vernieuwd apparaat met veel innovaties, waaronder een eigen dosering die goed voldoet. Zeer duidelijke display en de verlichting in de trommel is heel handig.

Pluspunten

• Goed uitgebalanceerde programma's
  • Handige automatische dosering
  • Uitstekende resultaten

Robbert 22-07-2017

I-dos systeem

Het i-dos systeem van bosch is een handige uitvinding. Geen gemorst,vergeten,uitgeschoten of te weinig wasmiddel of wasverzachter
Echt top we zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Morsen
  • Vergeten
  • Juiste dozering

Minpunten

• Iets duurder

Mellina 16-07-2017

Mooie wasmachine, doet z'n werk goed!

Het is een prijzige wasmachine, maar werkt goed en is relatief stil. Wij hebben na veel vergelijken uiteindelijk voor deze gekozen ivm trommelverlichting, speed functie en i-Dos. Daarbij wilden we een droger uit dezelfde serie die op elkaar lijken. En dat is gelukt.
Nu 2 weken in gebruik en geen negatieve punten kunnen vinden.

Pluspunten

• Trommelverlichting
  • i-Dos
  • Simpele bediening

Nel 13-07-2017

In plaats van een Miele een Bosch

Jarenlang gewassen met een Miele nu een Bosch aangeschaft, goedkoper, stiller en zéér gebruiksvriendelijk. De doorslag van deze aankoop was de enorm goede naam die Bosch heeft als het over de garantie gaat!!!!! Ga zo door!!!!!

Siuwie 13-07-2017

Gemak dient de mens !

Ik heb hem een paar weken. Super apparaat. makkelijk in gebruik. Automatische dosering erg handig. Trommelreiniging met herinneringfunktie. 1-8 kg dus kan lekker grote wassen draaien maar ook kleine. Energie en waterverbruik word dan aangepast

Inge 12-07-2017

zuinig in water en zeep gebruik

Ik ben erg tevreden met onze wasmachine.
Het scherm is duidelijk met veel keuzemogelijkheden voor verschillende programma's.
Het iDOS systeem vind ik ideaal, altijd precies genoeg zeep en niet bij elke was wasmiddel toevoegen.
En de trommelinhoud is goed voor een gezin met 2 kinderen.

Pluspunten

• geluidsarm
  • iDOS
  • zuinig met water, zeep en stroom
  • "Speed" stand
  • trommelinhoud

Peruba 12-07-2017

Schitterende Wasmachine. Eenvoudig en zuinig in gebruik.

Mooie vormgeving. Zuinig prima doseersysteem. Wat moet ik er verder nog van zeggen. KLASSE Apparaat.

Irmapip 11-07-2017

Wat een gemak!

Heerlijk dat I dos programma, in begin was t even wennen omdat ik voor bonte of witte of zwarte was een ander wasmiddel gebruik, maar dat kan gewoon!Even het programma goed doorlezen en je bent van alle gemakken voorzien. Makkelijk dat automatisch doseren ! Was lekker schoon en fris, geluidsarm en veel extra programma's, voor elk wasje aan te passen! Top

Richard Hoets 10-07-2017

Bosch wasmachine type WAt28690NL

Sinds een paar weken hebben wij een Bosch wasmachine type WAT28690NL. Een zuinige was machine met het A+++ label. De machine maakt weinig geluid. Het bedieningsgemak is zeer vriendelijk. Deze wasmachine heeft het Idos doseer systeem dat zorgt ervoor dat we niet meer te veel wasmiddel gebruiken. De was komt perfect schoon uit de machine. Er gaat een wereld aan mogelijkheden voor ons open. Kortom een prachtige wasmachine met veel nieuwe snufjes en technieken.

Pluspunten

• Idos dosseer systeem
  • De vele programma en mogelijkheden
  • eenvoudig in gebruik, iedereen kan de was doen
  • 8 kg wasinhoud
  • Kan zuinige en snelle wasprogramma 's uitvoeren