Bosch Serie 6 WAT28690NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 530 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

José Cevat 22-09-2017

I-dos, zeer geluidsarm, flexibele programma's en 8 kg

i-dos systeem: automatisch doseren is super praktisch, machine maakt zeer weinig geluid en er kan heel veel wasgoed in.
Verder zijn er vele programma's die ook nog heel flexibel in te stellen zijn en is er zelfs een heel kort programma.
Lampje in de trommel ook wel handig om te voorkomen dat je er niets vergeet uit te halen.

Pluspunten

• economisch/zuinige machine
  • i dos doseringssysteem
  • veel flexibele programma's
  • lampje in trommel
  • 8 kg trommel

Minpunten

• economisch en daardoor langere duur programma's

Heuver 22-09-2017

Super Handig

Het i-dos sorteersysteem werkt helemaal geweldig. Nooit meer te veel waspoeder / wasverzachter.
Machine maakt weinig lawaai. Genoeg programma's om uit te kiezen.
Volledig van deze tijd!
Ik heb een goede keuze gemaakt.

Pluspunten

• idos sorteersysteem
  • -weinig lawaai
  • voldoende keuze uit programma's

Maikel 22-09-2017

stil, helder display, makkelijk in gebruik

het is een mooie, stille en makkelijke wasmachine, Snel te gebruiken, geen ingewikkelde instellingen. Ook makkelijk door het i-dos doseersysteem voor zeep, nooit teveel zeep gebruiken op deze manier.

• makkelijk
  • duidelijk touchscreen display

Anoniem 22-09-2017

Duidelijk gebruik

Goede wasmachine, de was word goed schoon, makkelijk in gebruik, duidelijk over de duur en toerental, mooie programma's, intelligente wasmachine!

Pluspunten

• Helder scherm
  • 15 minuten was
  • Standaard programma's
  • Programma's aanpassen mogelijk

Maarten 22-09-2017

Wasmachine Bosch Serie 6 WAT28690NL

Eenvoudig in gebruik. Iedereen kan de was doen.
Stil.

Geen wasmiddel knoeien met het automatische doseer systeem.

• doseer systeem

Marianne 21-09-2017

Goed was resultaat en erg stil

Vanwege de grote inhoud en de kast die erbij geleverd kon worden en veel was programma's
En de doding van wasmiddel en wasverzachter gaat automatisch

Pluspunten

• Wast scoon

Evelien 21-09-2017

Hele stille machine

Machine een aantal keren gebruikt nu, heerlijk stil en de was goed schoon.
Idos principe is geweldig, niet elke keer klooien met wasmiddel.
Scherm is mooi groot en helder.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Grote opening voor trommel

Sleutelhanger55 21-09-2017

Geruisloos en zuinig!

Het I-Dos systeem is voor mij ideaal omdat ik altijd teveel zeepmiddel toevoeg. Het is een redelijk geruisloze machine en dat is prettig omdat hij dicht bij de huiskamer staat. Bovendien ruimte genoeg voor de grote dekbedovertrekken. Ben erg blij met deze machine.

Ilse 20-09-2017

Fijne programmas en tijdsinstellingen

Een fijn wasmachine met veel verschillende programmas, makkelijk te bedienen en in te stellen. Ook heel fijn dat je in kunt stellen over hoeveel uur hij klaar is bijvoobeeld.

Hello 20-09-2017

Bosch WAT28690NL

Een wasmachine zoektocht, tja waar begin je zoveel keuze zoveel reviews. Wij hebben ons eerst op het internet de nodige informatie opgezocht, ik was een Miele gewend dus ja een beetje kwaliteit is wel een must. Zo konden we al verschillende apparaten uitsluiten al snel kwamen we bij de betere merken denk aan Miele Siemens Aeg en Bosch uiteraard. Een Miele heeft mij jaren goed gediend maar om eerlijk te zijn met een gezin en gewoon een gemiddelde portomonee besloten voor een goed betaalbaar merk te gaan. Al snel kwam ik bij de Bosch uit goede referentie.s handleiding gedownload en ja daar stonden we achter. Op naar de winkel daar nog goed geadviseerd door de medewerkers van Expert voor de prijs hebben we een hele mooie deal gemaakt met een prachtige machine! Wat een genot alles wat je nodig hebt zit er op en eraan genoeg programma keuze i dos je eigen wasmiddel met de juiste hoeveelheid gedoseerd (alleen maar voordelen voor de levensduur van je machine)! De was komt er heerlijk schoon en vooral ook fris uit. En het digitale touchscreen is eigenlijk wel een fluitje van een cent een kind kan de was doen zullen we maar zeggen. Ik ben blij met mijn keuze. Dus ja ik raad hem een ander ook zeker aan.

Pluspunten

• Overzichtelijk menu
  • Genoeg programma keuze
  • I dos met eigen wasmiddel
  • Energie zuinig

Minpunten

• Prijs! Mits je hem buiten een aanbieding koopt

Esther Dooper 19-09-2017

Wasmachine exclusiv Bosch

In September hebben wij een nieuwe wasmachine gekocht, de adviseur van de Winkel raadde ons de nieuwe Bosch exclusive Wasmachine aan. binnen een dag hadden we de nieuwe wasmachine, en konden we ons eerste wasje draaien. Wat een prachtige goed werkende wasmachine, hij maakt bijna geen geluid en is super zuinig. Nooit meer het gedoe van wasmiddel erbij gooien want dat doet hij automatisch, ook het instellen van de klok in de wasmachine en de beste stand waarop je kunt wassen berekend hij direct wanneer je de was erin doet. Ik kan iedereen deze wasmachine aanraden! Echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Zuinigheid
  • nieuwe technologie

Nancy 16-09-2017

Stille en slimme wasmachine

Als je even niet kunt wassen, weet je niet dat je er blij van kunt worden 😊. Apparaat is stil, slim, heeft ruime trommel. Ideaal voor gezin.

• Past zelf dosering aan

Versluis 14-09-2017

Heerlijk stil

Deze machine overtreft mijn verwachtingen. Je hoort hem bijna niet, heerlijk stil. Bedieningspaneel zeer gebruiksvriendelijk. I-dos is een uitkomst!

Pluspunten

• Verlichting in trommel
  • I-dos
  • Heerlijk stil

Marco 12-09-2017

Bosch WAT28690NL Wasmachine

Wij hebben voor deze machine gekozen omdat deze een zelf doseer systeem heeft m.b.t. wasmiddel en wasverzachter. Via wasmachinehuis te Delft, een topbedrijf met hele goede service, deze gekocht en wij zijn super blij met deze machine, Hij is veel stiller dan de vorige die hadden en economisch voordeliger. Met zijn touch display is hij erg gebruikersvriendelijk en makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Ik kan deze wasmachine iedereen aanraden een goede prijs/kwaliteit verhouding en via Wasmachinehuis Delft ook nog een goede service met installeren en uitleg. Kortom wij zijn weer helemaal happy ;-)

• Economisch voordelig
  • Makkelijke automatische dosering wasmiddel
  • Gebruikersvriendelijk door touch display

Minpunten

• tot nu toe geen!

René 11-09-2017

Touch-Display geeft volautomatische info over i-DOS gebruik

Het aansprekende concept i-DOS werd door de Bosch dealer prettig en duidelijk uitgelegd. De keuze om onze oude Siemens ExtraKlasse machine te vervangen voor de WAT28690NL was in dit geval niet moeilijk. Machine is nu enkele dagen in gebruik. Het gebruiksgemak in de inmiddels vele benutte programma instellingen is heel plezierig. Zeker zijn wij nu al zeer enthousiast over de mogelijkheden die i-DOS blijkt waar te maken in de praktijk van het het gebruik. Het nieuwe wassen kan iets meer tijd vergen, is desgewenst aan te passen. Zijn zeer tevreden met de tot nog toe opgedane ervaringen; komen echt overeen met gestelde verwachting bij de aanschaf afweging. Veronderstellen dan ook met genoegen vele jaren deze nieuwe machine te zullen gebruiken

Pluspunten

• Uitgebreide gebruiksaanwijzing/programma-overzicht
  • trommelverlichting

Minpunten

• tot nog toe geen minpunten aan te geven

Van Leerdam 08-09-2017

Heel stil en wast goed schoon

Wasmachine is heel stil met wassen en centrifugeren, zitten genoeg programma's op, gebruiksvriendelijk, makkelijke automatische dosering en wast goed schoon, handige speed knop om wastijd in te korten met zelfde resultaat

Pluspunten

• Stil met wassen en centrifugeren
  • Gebruikt weinig water
  • Handige automatische dosering

A Schoot 08-09-2017

super machine

machine wast super super , prijs is in juiste verhouding naar de mogelijkheden van de machine . machine is zeer stil en I-DOS is zeer handig en makkelijk te laten doseren naar je eigen wens . Al met al een perfecte machine voor elk huishouden .

Pluspunten

• prijs
  • bediening
  • wast super

GJ teerling 07-09-2017

Wassen met Flitsende technologie

Met nog meer gemak en keuze mogelijkheden de was doen. Deze machine denkt met je mee. Bepaald hoeveel wasmiddel nodig is en is slim. Het kent de volume van de trommel inhoud en past alles daar op aan. Waardoor het ook duurzaam omgaat met water en wasmiddelen. Met een groot gezin is er ruimte voor grote hoeveelheden was. De wasinhoud is lekker droog als je het uit de trommel haalt en dat lichtje.. als je de deur open doet.. fantastisch!! En super handig voor als je savonds je was in de machine stopt. Ik ben super blij met dit apparaat voor een zeer goede prijs!

Pluspunten

• Makkelijke en efficiënte programmering
  • Grote trommel en licht
  • Weinig geluid

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Willem 04-09-2017

Overzichtelijk scherm en makkelijk te bedienen

Erg tevreden met de recente aankoop van de wasmachine. Heel erg makkelijk te bedienen, geen vage standen, maar duidelijke wasfuncties. Daarnaast zijn deze makkelijk aan te passen in het rechterscherm waar je de temperatuur, snelheid e.d. makkelijk aanpast. Zelfs voor een man nog goed te gebruiken.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Was komt er vrij droog uit

Minpunten

• Nog niet ontdekt

01.09.2017 04-09-2017

Een goede machine mooie prijs ook heel makelijk te bedienen

Deze machine is van een top kwaliteit makkelijk te bedienen en als hij draait geen omkijken meer na pakt zelf zeep en was verzachter nooit te weinig of teveel Wij hebben al 45 jaren Bosch machine en nooit geen spijt gehad.