Bosch Serie 6 WAT28690NL

Beoordeling op basis van 443 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Joop Sens 23-04-2017 Product paar dagen in bezit

goed ogende wasmachine

de verkoper had zeer goed uitgelegd wat de voordelen zijn energiezuinig en waterbesparend en zeep besparend en zeer gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• zeer gemakkelijk te bedienen
  • stil als hij aanstaad

Bosch WAT28690NL 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Besparend doseer en watersysteem

Van Siemens overgestapt naar Bosch, mede door de nieuwe innovaties met betrekking tot het doseersysteem is de keuze op deze machine gevallen. Relatief geluidsarm en zeer goede spoelfunctie. Mede gekeken naar diverse beoordelingen, waaronder consumentenbond, waarbij de Bosch machines zeer goed uit de test komen.

Pluspunten

• Doseersysteem
  • Mogelijkheid tot pauzeren
  • Mogelijkheid van tussentijds openen, in beginfase
  • Trommelverlichting
  • Redelijk geluidsarm

jacqueline 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine type WAT28690NL

zeer comfortabele wasmachine,voldoet aan alle moderne eisen met een duidelijke en helder toetsen display.dus makkelijk in gebruik.pakt zelf de juiste hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter.

Wilma 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer praktische machine

Erg handig dat het wasmiddel automatisch wordt toegevoegd, gebruik je ook niet te veel. Erg zuinig in gebruik van water en daardoor energie. Makkelijke bediening. Dus ideale machine voor iemand die van niet te veel snufjes houdt.

Pluspunten

• bediening
  • zuinig in gebruik

putters 13-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch wasautomaat WAT 28690NL

Deze wasautomaat is bijna geruisloos en via het display is alles eenvoudig in te stellen. Handig is ook het automatische doseersysteem. Schoonmaken van de wasmiddel en wasverzachterbakjes is zeer eenvoudig

H Klapwijk 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk

Naast een mooi uiterlijk is het een fantastisch apparaat. Bijna geruisloos en een hele soepele bediening

Pluspunten

• Goed uiterlijk
  • Makkelijke bediening

Van der Bijl 09-04-2017 Product paar dagen in bezit

retour bedrag gehalveerd

Bij de aankoop staat heel slim dat je 50 euro terug krijgt eenmaal geregistreerd dan blijkt dat maar 25 euro te zijn.

Inny Camps 08-04-2017 Product paar dagen in bezit

licht in de trommel

Mijn wasmachine is duidelijk in het gebruik alles staat op de display en je ziet hoever die is met wassen. De keuzes die je hebt zijn fijn om te gebruiken.

Pluspunten

• licht in de trommel
  • display
  • wasmiddel opslag

Minpunten

• de prijs

Roos 07-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stoere sterke uitstraling

Ik heb het product aangeschaft na een goede en correcte voorlichting/demonstratie. Het testen in de winkel qua geluidsniveau heb ik als positief ervaren en heeft mij doen besluiten tot aankoop. De mogelijkheid van de instelling om gedoseerd je wasmiddel en wasverzachter toe te voegen vindt ik ideaal.

Pluspunten

• uitstraling
  • bedieningspaneel

Simon 18-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede vaatwasser, handig, wast goed, relatief veel herrie

We hebben de vaatwasser nu een half jaar in bezit. Over het wasresultaat, droogresultaat en bediening zijn we uiterst tevreden, geen enkele opmerking. Wel vinden we dat de machine veel geluid maakt. Het geluid wat je hoort is van sijpelend/klotsend water, dus geen pomp geluid. Het is moeilijk in te schatten of de constructie van de keuken hier aan mee draag (deze is standaard naar mijn weten). Als we dit van te voren geweten hadden dan hadden we deze machiene toch aangeschaft. Zeer goede prijs/was/droog kwaliteit.
Als eerder genoemt, het droogresultaat is ook erg goed. Zelfs plastic bakjes zijn over het algemeen droog tot bijna droog. Wat wel belangrijk is: gebruik een goed glansspoelmiddel (Sun bijvoorbeeld). Onze ervaring met goedkope merkloze alternatieven is slecht. De vaat komt dan nat uit de machine.

Pluspunten

• Was goed
  • Droogt erg goed
  • Handig in gebruik
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Maakt best veel geluid

Vries 13-03-2017 Product paar maanden in bezit

Groot scherm

Wij hebben deze machine nu 4 maanden.
het I Dos systeem leek ons prettig.
Helaas is de witte was er nog nooit schoon uitgekomen.
we gebruiken vloeibaar wasmiddel geleverd door Bosch .

Minpunten

• I Dos systeem

Huisman 11-03-2017 Product paar weken in bezit

Technologisch hoogstaand

Bosch apparaten gaan lang mee, zo weet ik uit ervaring. Mijn ouders kochten in 1957 een Bosch koelkast, en toen zij in 1992 verhuisden, deed deze het nog steeds!
Wat ik aan deze Bosch wasmachine erg handig vind, is de grote deur, en het lampje dat binnen in zit, Kun je tenminste een boek lezen als je er in kruipt! De machine is milieuvriendelijk, ook omdat de stroom vanzelf uitschakelt als de machine klaar is met wassen. De was ruikt ook erg fris.

Pluspunten

• lampje
  • grote deur

corry 08-03-2017 Product paar dagen in bezit

geruisloos

Deze wasmachine levert geruisloos een schone en frisse was. Bedieningspaneel is overzichtelijk en gemakkelijk te bedienen.

J.O 07-03-2017

Zeer stil.

Hebben inmiddels 2 wassen gedraaid en moet zeggen dat deze machine zeer stil is. Ook erg gebruiksvriendelijk. Zelfdosering is ook erg makkelijk. Hierdoor zal je tijdens de levensduur van het apparaat toch wel wat besparen op het wasmiddel

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie vormgeving

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

WASHULP43 21-02-2017

Weer uitstekende ervaringen met Bosch

Na de vorige Bosch wasmachine zijn we weer verrast met de gebruikersvriendelijke moderne wasmachine. De bediening is
zeer duidelijk weergegeven op het paneel en vooral het i-Dos
systeem werkt mee aan milieuvriendelijk gebruik van wasmiddelen.
Wasresultaten uitstekend.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Stephanie 12-02-2017 Product paar weken in bezit

Luxe wasmachine met goed uiterlijk en wasvermogen

Mooi apparaat om te zien. Het touchscreen scherm maakt het gemak om te wassen nog groter. Uitgebreid wasprogramma. Het doseersysteem werkt goed. Fijn dat je zelf de hoeveelheid wasmiddel/ water/ etc kunt instellen. Groot voordeel vind ik ook dat ieder wasprogramma een 'speed' functie heeft voor een schone was in korte tijd.

Mandy 05-02-2017 Product paar maanden in bezit

Goede machine

Prima machine goed te gebruiken. Persoonlijk valt de automatische doseer voor wasmiddel en wasverzachter me tegen. Ik kreeg binnen 3.mnd gevalletje was Luis nader onderzoek wees uit dat dit kon komen door gebruik vloeibare wasmiddel. Was regelmatig op 60 graden en elke maand om schoon te maken op 90 graden. Na overstap op poeder geen last meer gehad.
Minpuntje is dat je niet alleen kan centrifugeren
Later toe voegen was is echt wel ideaal

Pluspunten

• Later toevoegen was
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Automaat doseer wasmiddel
  • Geen losse centrifuge knop
  • Lastige Manuel om te lezen.

Martijn 31-01-2017

Automatisch doseren werkt top, machine stil!

Het iDos systeem werkt super; je gooit het eenmalig vol en kunt vervolgens automatisch de machine laten doseren. Geen vieze bakjes meer met zeepresten, geen ongelukjes meer met vullen. Handig en instelbaar hoeveel wasmiddel en of wasverzachter gebruikt moet worden. Mooi ook dat je kunt instellen over hoeveel uur hij klaar moet zijn.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

wim 28-01-2017 Product paar weken in bezit

De ideale wasmachine

Het is een wasmachine met weinig water stroom en waspoeder verbruik. Bijna geen geluid dus ideaal voor s,nachts en bovendien het prijs verschil ten opzichte van een miele je betaald maar de helft.

Chris van Bruchem 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine met een xxl-trommel

Wij waren aan onze 3e Bosch wasmachine toe. We hebben na goed advies van Wakkermans Electro in Beesd gekozen voor een xxl-trommel. Vooral omdat we heel veel wassen. Ook de automatische dosering van wasmiddel was een extra motivering. We kozen voor Bosch vanwege de prima kwaliteit en we hebben er na een aantal weken wassen zeker geen spijt van!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Automatisch doseersysteem