Bosch Serie 6 WAT28690NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 530 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Ron Brands 28-09-2017

Mooie display, de looks van de machine zijn ook goed

Wij zijn dik tevreden over de beloofde resultaten. Wij vinden het een prettige machine om mee te werken!! Nu kunnen we zien hoe lang de machine nog moet draaien voor het programma klaar is!!

Pluspunten

• Nieuw en beter
  • Tijdsduur programma zichtbaar

Bant 28-09-2017

deze moet je gewoon kopen fantastiche machine

onze vorige machine was ook een BOSCH daar hebben wij 16 jaar een hoop plezier van gehad vandaar dat de keuze snel gemaakt was

M.A. de Ruiter 28-09-2017

Zuinig, schoon en rustig, dat is de BOSCH-wasmachine

De BOSCH-machines staan goed bekend. Die goede naam blijkt BOSCH in de praktijk waard te zijn.
De machine, die wij kochten, is mooi, sterk, maar doet bovenal waarvoor hij is gemaakt. Schoon wasgoed, voorzichtig met kwetsbare materialen, zuinig in stroom- en waterverbruik, gemakkelijk te bedienen, dat zijn zo een handvol voordelen, die in het huishouden van vandaag belangrijk zijn.

G Meulenveld 27-09-2017

wasmachine met digitale bediening en led verlichting

Wasmachine van Bosch, makkelijk te bedienen door digitaal vingertoets scherm, led verlichting zodat je bij schemer licht goed de was in de trommel kan zien, bijna zo goed als geruisloos, handig is het centrifuge toerental naar jou keuze in te stellen ongeacht welk wasprogramma je kiest. Heeft een automatisch dosering systeem van wasmiddel en wasverzachter. Ruim voldoende wasprogramma`s om uit te kiezen. Duur van het programma en het vooraf instellen om op een bepaalde tijd de was laten draaien geeft deze wasmachine ook aan.

Pluspunten

• zo goed als geruisloos
  • instelbaar toerental centrifuge
  • makkelijke bediening
  • ruime keuze aan wasprogramma`s
  • led verlichting in de wasmachine

Maaike 27-09-2017

wasmachine

Super fijne wasmachine, doseerresevoir voor wasmiddel is ideaal en bespaar je ook zeker wasmiddel mee.
verlichting, kinderslot alles zit er op. ideaal in gebruik. erg blij met deze aankoop

Roland 26-09-2017

Futuristische wasmachine

Een machine die veel bied voor zijn geld. Dus prijs / kwaliteit verhouding meer dan goed. (zou best duurder mogen zijn)
Wij hebben het nog maar een paar dagen, veel tekort om alle mogelijkheden uitgeprobeerd te hebben maar tot nu zijn we zeer tevreden.
I-dos systeem is prima, alleen jammer dat er niet meer soorten wasmiddel in kunt doen.
Nu alleen bonte was en wasverzachter. Een reservoir voor witte en zwarte was zou het nog completer maken.

Pluspunten

• instelmogelijkheden
  • bediening
  • stil

Minpunten

• maar 1 reservoir voor wasmiddel

Anneke 26-09-2017

Zeer duidelijk aangegeven Display

Na 11 jaar een storingsvrije BOSCH wasmachine , heb ik nu gekozen voor de moderne en energiezuinige BOSCH 6 serie wasmachine.,
Met een in het oog springend groot display. Tevens is hij zelf doserend , wat natuurlijk zeer handig is .
Over deze machine is dus goed nagedacht.

Pluspunten

• Groot display
  • automatische ontgrendeling
  • Zelf doserend

Henk 26-09-2017

Mooie duidelijke display

Super wasmachine! Een mooi wasresultaat, zonder kreukels de fijne was strijkdroog uit de trommel te krijgen. Daarnaast zijn de doseerverhoudingen die de machine zelf toepast een uitkomst. Heerlijk om geen bolletjes met wasmiddel meer in de trommel te hoeven doen. Door de duidelijke display kun je bij elk wasprogramma het energieverbruik aflezen waardoor je bewuster wordt van het gebruik van je wasmachine.

Pluspunten

• Zelfdosering wasmiddel en wasverzachter
  • Duidelijke display
  • Kreukvrije was door strijktoets
  • Hij weegt de hoeveelheid was
  • Geeft aan wanneer het wasmiddel op is

Albert van den Bosch 26-09-2017

Een mooie -fijne-stille wasmachine met de laatste techniek

Zoals al beschreven in de aanhef een mooie maar vooral stille wasmachine waarin de laatste technische snufjes zijn verwerkt.
Gekozen voor een Bosch vanwege het feit dat mijn oude Bosch wasmachine een kleine 30 jaar zijn dienst heeft bewezen zonder een reparatie. De nieuwe werd dan ook een Bosch vanwege het i- Dos systeem , de grote trommel voor 8 kg en de gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• I-doswas middel systeem
  • 8 kg trommel
  • niet al te moeilijke bediening
  • led trommelverlichting /energie zuinig
  • stil zowel in wassen als in centrifugeren

Ben 25-09-2017

Eerste wasresultaat

We hebben de wasautomaat nog geen week, maar ik ga uit van mij eerste was resultaat. Omdat we al enkele weken zonder wasmachine hadden gezeten hadden we een machine vol met onderbroeken en sokken. Resultaat, mooi schoon en helder. De 1ste indruk moet zijn wat je er van verwacht toch!

Pluspunten

• wast goed schoon
  • makkelijke bediening
  • vele mogelijkheden eigen instellingen
  • grote trommel
  • eco en speed knop

Minpunten

• stil maar niet de allerstilste machine
  • handleiding lezen kost tijd

Wilma 25-09-2017

Wasmachine

Geweldig ,makkelijk in bediening ,stil ,mooie schone was , geen wasmiddel meer toevoegen door de voorraad die er in zit .Al veel eerder moeten aanschaffen .

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille machine
  • Mooie prijs
  • Automatiche Wasmiddel dosering
  • Ook kleine wasjes van 30 minuten

Roeliena Lanting 25-09-2017

Wasmachine is erg stil.

Het vind het een geweldig aankoop zeker niet duur vanwege de aanbieding en 50 euro terug van bosch.
Hij is overzichtelijk af te lezen in het scherm en eenvoudig in gebruik. Dosering van wasmiddel geweldig en erg mooie machine.De was komt er goed schoon uit. Veel keuzes in programering eco en snel en gewoon veel afzonderlijke instellingen erg handig.

Pluspunten

• geruisloos
  • mooie machine
  • veel keuzes in programmas
  • zuinig

Gea 25-09-2017

Heel handig i-DOS systeem

Heel handig met het i-DOS systeem, hierdoor nooit teveel wasmiddel. Is een behoud van de machine. Super duidelijk touch-LED-display.

Pluspunten

• Doseersysteem wasmiddel
  • Touch Display - duidelijke en goed leesbaar

Weerman 25-09-2017

Voortreffelijke wasprogramma's

Wederom een uitstekende product met vele functie's, zoals een slimme waspoederdosering. De machine is uitgevoerd met een stille motor, daardoor is deze machine energie zuinig. De prijs kwaliteit verhouding is voortreffelijk.

FransNuenen 24-09-2017

Gebruiksvriendelijk

Nadat machine geplaatst is, na lezen duidelijke gebruiksaanwijzing, meteen was gedraaid en alles ging voortreffelijk.
Omdat we al op leeftijd zijn hebben we bij de machine een verhoging gekocht waar de machine op staat.
Hierdoor is het laden van de machine een stuk makkelijker

Pluspunten

• duidelijke gebruiksaanwijzing
  • makkelijk inladen door ,bij gekochte, verhoging

Stronks 24-09-2017

met een Bosch wordt u van iedere was verlost

Onze keuze is bepaald door de mooie vormgeving, en alle hieronder geschreven pluspunten. Onze dochter heeft dezelfde wasmachine gekocht en is zeer tevreden, gebruik wasmiddel is erg laag (25 wasbeurten met 1,3 liter wasmiddel).

Pluspunten

• automatische dosering wasmiddel
  • geluidloos
  • energie zuinig
  • gebruiksvriendelijk, grote trommel
  • veel mogelijkheden qua was programma's

Minpunten

• niet ontdekt

P vd K 24-09-2017

Prachtige was machine en prettig in gebruik.

Prachtig mooie wasmachine. Makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Stil tijdens de wasbeurt. Heeft mooi en overzichtelijk bedieningsscherm.

MTV 24-09-2017

Groot Display

Het automatisch dosseersysteem werkt perfect. De bediening van de machine is zeer eenvoudig. Ben zeer tevreden over Bosch.

Carla en Willem 23-09-2017

Eeens een BOSCH, altijd een BOSCH

We hebben weer voor een BOSCH wasmachine gekozen om dat de oude BOSCH het na ruim 16 jaar nog steeds maar wel jammerend zijn werk goed deed. Zo verruilden we de oude elektromechanische klok voor een processor gestuurd programma met een fraai meer-kleuren display, een 6 liter trommel voor 8 liter en 1200 toeren centrifugeren voor 1600 toeren. De speciale veiligheidsmaatregel die de machine beveiligd tegen lekkage bij een eventueel euvel is de slagroom op de taart en met het A+++ label is hij nog zuinig voor onze portemonnee ook. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Zuinig met water en elektra
  • Automatische wasmiddeldosering
  • Eenvoudige moderne bediening

Hedda 22-09-2017

Groot scherm en eenvoudig in gebruik! ik snap het zelfs!!

Super fijn dat je wasmiddelgebruik omlaag gaat door het doseersysteem! Ook zuinig qua watergebruik! Ik ben verbaasd dat ik het apparaat in 1x aan de praat kreeg en dat de eerste wasbeurt reeds perfect is voltooid: alles schoon!

Pluspunten

• groot scherm
  • eenvoudig in gebruik