LG FH4B8TDA7 - Reviews

Energieverbruik per jaar
137 kWh

Anneke 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede wasautomaat

De machine is prettig in gebruik, is geluidsarm. De 1400 toeren centrifuge is ook geweldig. (Ik was 1200 toeren gewend) Gebruiksvriendelijk, geen ingewikkelde toestanden. Waar om dan toch geen 10? Omdat er geen 30 graden was op zit, gaat van koud naar 20 naar 40 enz. Ben er erg blij mee!!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen 30 graden programma

René 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Voor de prijs een prima apparaat.
Het maakt niet veel lawaai.
De was is schoon en voldoende droog.
IK kan de aankoop ervan zeker aan bevelen.
Gezien de gebruiksduur kan ik niets zeggen over duurzaamheid.

• goedkoop

1952hans 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine lg

Deze wasmachine wast prima schoon en de mogelijkheden zijn er voldoende, en hij ziet er ook nog een goed uit, hij werkt heel erg stil.

Leon 14-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goed wasresultaat

Fijne wasmachine met grote trommel. Vooral het wasresultaat was een enorm verschil met onze vorige wasmachine. Veel schoner en zachter. Groot pluspunt dat de machine lekker stil is. Het apparaat weegt eerst hoeveel was er in het apparaat zit, zodat je bij een kleine was geen lang programma hoeft te draaien, scheelt weer energie. Erg tevreden!

• Grote trommel
  • Energie zuinig
  • Goed wasresultaat

Rahiel 12-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine van LG

Een goede wasmachine met genoeg wasprogrammas om je kleding altijd schoon en fris te laten zijn, zeer stil in gebruik, het gebruik is ook zeer makkelijk, geeft een leuk muziekje bij het starten en stoppen van het was programma. En de prijs is helemaal top, zo kan je bijvoorbeeld wel elk 5 jaar een nieuwe wasmachine kopen. En boven alles krijgt het oog ook wat ze wilt. Echt een mooie keus!

Pluspunten

• Zeer stil in gebruik
  • Makkelijk in gebruik
  • Voldoende wasprogrammas
  • Prijs en kwaliteit
  • Uiterlijk

Marja 11-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Het is een mooie machine om te zien. Prettig dat de machine zelf beoordeeld hoe lang de machine moet draaien verder is hij erg stil met centifugeren.

naomie 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

prima wasmachine

heb deze machine gekocht ook de prijs is goed en is makkelijk te bedienen. Wast ook zeer goed. Werd ook netjes afgeleverd en kreeg op tijd een sms toen ze er waren weer een sms en meteen ging de bel ook alle transport spullen en oude machine mee terug genomen.

Nonja 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine!

ik vind het een gebruiksvriendelijke wasmachine duidelijk programma's en genoeg keuze! snelle was of lange duurzame was alles zit erop. Maakt niet veel geluid

Harvangel 26-02-2016 Product maand in bezit

5,5
Een wasmachine bedacht door een man die de was niet zelf hoeft te doen. Want hij heeft het gemak van alleen even centrifugeren over het hoofd gezien en dus onmogleijk gemaakt. Even kort laten centrifiguren de kreukbare stukken eruit halen en verder op hoge toeren, dat kan niet. Een handwasje even centrifugeren kan niet, ja als je eerst een 20 minuten durend spoelprogramma wil doorlopen, dan wel. Hadden we dit geweten dan zouden we dit machine niet gekozen hebben.mdat was met het vorige machien (miele) een stuk makkelijker.