Indesit XWE 81688X WSSS NL - Reviews

Johan van B 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Een Topper

Met een capaciteit van 8 kg is dit een heerlijke machine. Werkelijk een topper. Mogelijkheid tot verkorte wasprogramma's, eenvoudig bediening paneel, wast erg schoon, 1600 toeren en is bovendien fluisterstil tijdens de was. Valt eigenlijk niet te overtreffen.
Wij betaalden €349,00 en dat is voor zo'n machine geweldig.
Dit is werkelijk een aanrader.

S horstman 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine.

Deze machine is fijn vanwege de mooie grote trommel. Ook is hij makkelijk te bedienen en lekker stil tijdens het draaien. Er zitten genoeg programma's op om al je was goed schoon te krijgen. Ook staat de temperatuur standaard laag dus zuinig in verbruik.

DW 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader van een machine

Machine:
Dit is de 2015 opvolger van de uit 2013 daterende XWE 81683X WSSS EU die wij graag wilde bestellen. Mooi. Het nieuwste daar houden wij wel van.
Tja, het is (maar) een wasmachine maar die ziet er heel mooi uit, mooie matchrome deur en afgeronde zijkanten.
Staat op zolder in een apparte ruimte maar dan heb je ook wat.
Eerste wasbeurten gedraaid, kind kan de was doen, Nederlands talig panel, heel veel mogelijkheden die je waarschijnlijk niet gaat gebruiken maar voor de liefhebber een prima mogelijkheid om ze te gebruiken.
Wij zijn meer van de snelle programma's en daarvoor is de zgn. start en go functie uitstekend. 50 minuten en klaar is de was.
Hoe de duurzaamheid is van de machine kan ik (nu) nog niets van melden, wij hebben hem maar net maar gezien de vele positieve reviews van zijn voorganger verwacht ik dat dit wel goed zit tenzij je net pech hebt met de techniek of er is iets anders maar dat kan met elke machine en fabrikant wel eens gebeuren.

stan blom 18-04-2016 Product paar dagen in bezit

prima machine

Helaas komt de was er extreem gekreukt uit. Tevens is zelfs op het droogste programma de was niet echt helemaal droog.

DGrauwels 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinige en krachtige wasmachine

Nog niet lang in gebruik, maar tot nu toe een schone was welke daarna snel droog is.
Veel programma's en duidelijke werkwijze.

Indisit 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

6,6
Erg moeilijk om de knoppen van de machine te leren kennen .de uitstraling is erg mooi. De machine wast perfect en zeer schoon.

Indesit Wasmachine 08-04-2016 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Nette prijs en fijne machine, veel inhoud 8 kg en zacht qua geluid. Aanrader zeker voor deze prijs en in vergelijking met andere merken is hij voordelig voor wat hij kan.

Mar 02-04-2016 Product paar dagen in bezit

Net in bezit

Ik heb de apparaat net in huis, tot nu toe zeer tevreden.
Ik heb de apparaat net in huis, tot nu toe zeer tevreden.

indesit 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

geweldige machine, mooie vormgeving veel inhoud 8 kg en erg zacht qua geluid. Ik kan deze machine iedereen aanraden, zeker voor de prijs

Hans 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een prima stille wasmachine en zuinig in gebruik kortom een perfecte machine voor een mooie prijs ook de aflevering is perfect en de oude machine werd meegenomen.

hjhenckens 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

gemakkelijk in gebruik en zeer mooie vormgeving,stil tijdens gebruik,duurzaamheid zal zich moeten uitwijzen
tijdens gebruik.

Edwin 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Nadat mijn oude rammelbak de brui eraan had gegeven, heb ik deze indesit gekocht. had ik veel eerder moeten doen, wat een genot! Geen lawaai meer en goede wasresultaten.

Dokter Sultan 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

Indesit XWE 81688X WSSS NL 8KG. 1600 toren is een heel goede wasmachine en je krijgt meer dan waar voor je geld.

1. geluidloos tijdens wassen, centrifugeren hoor je wel maar is niet storend.( normaal geluid)
2. grote deur opening, er past 8 kg. was goed in.
3. 1600 toeren, kleren komen er bijna droog uit.
4. stevig op de grond, trilt niet en verschuift niet.
5. makkelijk, veel functies en duidelijk te gebruiken.
6. mooi design met zilveren deur
7. De was komt er schoon uit

Algemeen: Het is een heel mooie en gebruiksvriendelijke wasmachine die doet wat het moet doen. Ik heb al drie wasjes gedraaid op functie 8( 70 min) en ben zeer tevreden met het wasresultaat.