Panasonic NA-147VC6 - Reviews

A++
Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

Tita 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heeft mijn kleding en dekbedden kapot gemaakt

2,8
De nieuwe kleren zien er oud na het eerste wassen.

Krijg ik gescheurde kleren even met handwas programma.

De kledingstukken blokker de afvoerfilter en krijg je E03 fout- geen waterafvoer=verstopping! Elke keer weer! Verschrikkelijk.

Mariel 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Ik heb de wasmachine pas een paar dagen, maar vond de handleiding heel duidelijk. Verder heb ik er een paar keer mee gewassen met een prima resultaat. Kortom een goede aanschaf.

M.H. Breemer 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden

9,4
Sinds mei in bezit van mijn nieuwe wasmachine en zeer tevreden!
Grote vulopening;
Zeer gebruiksvriendelijk;
Timer - uitgesteld wasprogramma is top;
Stil tijdens het centrifugeren;
Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding.

ineke 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

fijne wasmachine

dit is een prima wasmachine, stil, gebruiksvriendelijk en centrifugeert prima.veel programma's. vooral het handwasprogramma vind ik fijn en het uitgesteld starten.

cornelissendaan 29-06-2016 Product half jaar in bezit

veel reviews gaven de doorslag

9,6
Wasautomaat in januari van dit jaar gekocht naar aanleiding van de zo vele positieve reviews hier op Kieskeurig. Bijna al een half jaar probleemloos draaiend bij ons drukke gezin (vele wasbeurten in de week) en nog steeds zeer tevreden. Geen nutteloze mogelijkheden op de machine maar de dingen die je nodig hebt zijn aanwezig en werken prima. Zeer acceptabel geluid bij volledig centrifugeren en was is uitstekend schoon na een draaibeurt.

Zoeker 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Panasonic wasautomaat.

Zeer tevreden en stil tijdens centrifugeren.
Grote trommel inhoud.
En de prijs en de revieuws gaf de doorslag.

Spijkenisse 17-06-2016 Product kwartaal in bezit

Goede machine

9,4
Tevreden, heel erg tevreden met deze wasmachine. Mogelijkheden genoeg, programma's zijn makkelijk in te stellen, stil, centrifugeren op 1400 toeren en wasgoed is erg droog. Draait nu een half jaar en iedere keer goed, wassen soms wel 8x tot 10x in de week!

verboompje 11-06-2016 Product maand in bezit

best review en prijs gaf de doorslag

Na 14 jaar een ander merk te hebben gehad, koos ik nu eigenlijk vanwege de vermelding als beste review en de prijs voor deze Panasonic
Zijn veel mogelijkheden om programma's zelf aan te passen.
De mogelijkheden zijn goed en centrifugeren, tijdsduur werken heel fijn.
De machine is zeer simpel te bedienen en lekker geruisloos in gebruik ook tijdens het centrifugeren.
Ik kan nu na 5 weken alleen maar concluderen: Geweldige Machine, mooi afgewerkt en een aanrader!

de Jongh 11-06-2016 Product half jaar in bezit

top prijs kwaliteit verhouding

9,6
Al meer dan een half jaar in ons bezit en wat een verademing in vergelijk met onze vorige wasmachine die niet goed schoon en fris waste. Deze panasonic wasmachine wast heerlijk schoon, fris en het komt er goed droog uit. Ik doe er alles in van beddengoed tot wol en met de juiste programma's een goed eindresultaat. Ook maakt hij niet veel geluid

Niek 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Deze week in huis en tevreden over de aspecten. Voor een alleenstaande is zijn de vele mogelijkheden erg prettig en daarnaast is hij ook energiezuinig. Nu nog kijken hoe het de komende jaren doorkomt.

Els 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Overzichtelijke bediening met voldoende mogelijkheden. Het was resultaat is prima, centrifugeren ook prima. De startuitstel mogelijkheid is ook erg prettig

Klokje1971 28-05-2016 Product kwartaal in bezit

Wasmachine review

tevreden over deze wasmachine, hebben hem nu een kwartaal. droog wasgoed na centrifugeren. Stilben schone was. voor ons zitter de juiste programma.s op; wol, handwas, allergie en eco. Startuitsel erg handig. een dikke 9

gerda 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Panasonic wasmachine

zeer tevreden was komt goed droog uit machine
wast schoon, goede programma,s en makkelijk te bedienen
geen lawaai,

Tiny42 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

lekkere wasmachine

Gekocht naar aanleiding van de scores op kieskeurig. Nu een kwartaal draaiende en we zijn zeer tevreden. Was is schoon, ruikt lekker en er zijn verschillende programma's die zeer handig zijn. Wolprogramma, allergieprogramma. We zetten hem vaak op nachtstroom en de startuitstel werkt dan prima. Maakt niet veel geluid want we liggen naast het washok en slapen lekker door.

Ahmet 17-05-2016 Product paar weken in bezit

tevreden klant

Goede kwaliteit prijs verhouding,stil,komt schoon eruit en gecentrifugeerd goed droog, makkelijk te bedienen

allotesting 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit waarop men kan vertrouwen

9,6
Ik heb voor een panasonic gekozen, omdat ik reeds een aantal apparaten van het merk heb gehad en daar kan ik alleen tevreden over wezen. Wat betref de wasmachine had ik voor heen een AEG echter was ik nooit tevreden over het wasresultaat en gebruiksgemak. De was kreeg ik nooit schoon zonder deze op hoge tempraturen te wassen. Gelukkig is dat anders bij deze panasonic na-147VC6 zelfs op 30-40 graden krijg de was helemaal schoon en zo goed als droog door de hoge toerental. Al met al gewoon super tevreden.

ton 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Zonder poespas

9,6
DE vorige wasmachine ging stuk en was toen aan vervanging en moest kiezen uit de panasonic en de samsung.
Laatste reviews waren nogal negatief van de samsung en heb de Panasonic besteld!
Ongelooflijk wat een machine! Alles voelt robuust wat alleen een Japanse edelsmid voor elkaar kan krijgen!
Hij doet wat hij moet doen en dat is wassen!
Zonder poespas en zonder teveel hightech!
Echt een Prius onder de Wasmachines!

Melissa86 29-04-2016 Product maand in bezit

Goede machine voor een mooie prijs

Ik heb Panasonic was,achine nu sinds een maand. De was komt er goed schoon uit, het is een makkelijke machine!

LienNij 24-04-2016 Product maand in bezit

Zeer goede aankoop

9,6
Zeer goede aankoop met de juiste wasprestaties en mogelijkheden. Lekker stil bij maximaal centrifugeren. Prijs is echt heel goed voor deze prestaties. Mogelijkheden zijn niet extreem maar alle programma's die je gebruikt zitten er op. Mooi uiterlijk!

familie Jalink 24-04-2016 Product paar weken in bezit

perfecte wasmachine

9,4
De wasmachine bevalt prima! En overhemden hoef ik niet meer te strijken. Zelfs met gewone programma.