AEG L76680NWD - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

S 09-09-2016 Product paar maanden in bezit

Goede was/droog-combinatie

Het apparaat is makkelijk te bedienen en biedt vele mogelijkheden. Tijdens het wasprogramma is de machine zeer stil, het centrifugeren daarentegen hoor je duidelijk.

De machine heeft een grote trommel, waardoor je veel kleding of handdoeken tegelijk kunt wassen. Haal eruit wat hangend moet drogen en de rest blijft gemakkelijk in de trommel liggen; hiervoor kies je een droogprogramma uit.
Wat prettig is, is dat de machine zelf de tijd van het droogprogramma bijstelt aan de hand van de natheid van de lading. Dus vaak is de was eerder droog dan de tijd die je had ingesteld.

Het apparaat droogt perfect, maar kleding komt er met zeer veel kreukels uit (oplossing kan zijn om bij sommige kledingstukken een lager toerental in te stellen).

Afgezien daarvan ben ik erg tevreden met deze was/droog-combinatie van AEG.

Pluspunten

• Droogt perfect

Minpunten

• Veel kreukels na drogen
  • Lawaai bij centrifugeren

Mela 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine voor eenpersoonshuishouden

Ik was niet vaak. Deze was/droger is ideaal voor een klein huishouden.
Mijn beddengoed gaat in een lading, handdoeken van een week in de andere lading. Iedereen schreef dat wassen en gelijk drogen lang duurde maar daar stond niet bij dat dat 7 uur duurt! Dat is best lang. Maar daarna is het wel schoon, droog en zacht!
Er zitten veel functies op die ik nog moet uitzoeken. Je kan bijvoorbeeld wol wassen en drogen, maar dan maar 1 kg. Da's niet veel....
Ik heb hem pas een paar dagen dus weet niet hoe duurzaam of hoe lang hij het doet.
Wassen en drogen is qua volume zacht, de machine beweegt wel redelijk wat. Dus zorg dat hij niet tegen iets aan klapt.

DB 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een uitstekende wasautomaat

We zijn zeer tevreden met deze wasautomaat. Prima was resultaat, geluid valt mee en goed droog. Al met al een uitstekend prijs/kwaliteit verhouding.

els 26-07-2016 Product kwartaal in bezit

tevreden met was/droger

prima was resultaten - droogt goed en een stille machine. makkelijk te bedienen. hoop er lang plezier van te hebben.

Paul 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

Goede wasmachine

9,6
Onze eerste was/droog combinatie en hij bevalt ons helemaal. We leven met zijn 2e en dan zijn 2 aparte apparaten overbodig. Het voordeel is ook dat je de was niet van de ene machine naar de andere hoeft te slepen. Apparaat is zeer stil indien die goed waterpas staat en de knoppen en display zijn zeer gebruiksvriendelijk. Ik raad hem zeker aan.

Margriet 17-07-2016 Product maand in bezit

Fijne wasmachine

De machine bevalt goed. Wel komt het wasgoed nogal gekreukt uit de droger. Het wasresultaat is uitstekend en de machine heeft veel mogelijkheden.

jeroen 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

review van de AEG L76680NWD

Ik zelf heb de was/droogcombinatie gekocht
Ben hier erg tevreden over. Hij wast en droogt goed, niets op aan te merken.
Als ik de was gedraaid heb, selecteer ik de dingen die niet in de droger mogen, deze hang ik gewoon op en de rest gaat in de droger.
Ook kan ik instellen dat hij gelijk gaat drogen na het wasprogramma.
Hij doet er bijna net zo lang over als een gewone droger.

PJM 15-07-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie stille wasdroog combinatie

9,4
De AEG bevalt zeer goed, hij is klein van stuk maar groot in zijn prestaties en specificaties!
Lekker stil bij het wassen, centrifugeren is iets minder geluidloos maar niet storend.
Heel makkelijk is het wassen en daarna automatisch drogen, even strijken en dan zo weer de kast.
Kortom: fijne machine, geen spijt van mijn aankoop.

Wilco 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldige wasdroger combinatie

Was resultaat is erg goed, enorm stil... dat is heel prettig.

Genoeg programma's waar je uit kunt kiezen, zeker ideaal is dat als je klein woont je met deze wasmachine en droger in een ruimte bespaart.

Rob 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG was-/droogcomvinatie

9,6
Ik ben erg tevreden over de nieuwe was-/droogcombinatie. Deze machine is heel erg gebruiksvriendelijk, en vooral erg stil (zeker handig als je in een appartementencomplex woont). Het was resultaat is uitstekend! Enige nadeeltje: wanneer je de maximale capaciteit voor wassen gebruikt (8kg), dan moet het drogen echt in twee keer aangezien de maximale droogcapaciceit 4kg is. Ik zou deze machine aan iedereen aanraden!

Cristina 14-07-2016 Product maand in bezit

Good quality/price ratio!

The machine is silent, I really like it! Easy to use, the washing programs for cotton are a bit too long, even with time saving option. When new - the strong smell of plastic while using drying option, now it starts disappearing. Also after the drying, the clothes are extremely crumpled. It's good I don't use drying too often.

Paul 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG L76680NWD

De wasdroger voldoet aan de eisen waar ik het voor gekocht heb. Om een programma is zijn geheel goed te laten verlopen belaad ik de machine niet teveel, dan wordt het wasgoed in een keer schoon en droog opgeleverd.

RVD 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

combi was/droog machine

Er zit een heel fijn kort was programma op 20/30 min op 30 /40 graden voor kleine wasjes en was uitstekend . Die gebruik ik het meeste, omdat ik heel veel op kleur sorteer. Duurzaamheid weet ik ook niet heb een pas een kwartaal.

RvdH 14-07-2016 Product half jaar in bezit

AEG L76680NWD

Wij hebben de wasmachine nu ruim een half jaar in bezit. Wat ons direct opviel is hoe stil deze wasmachine is. Wasresultaat is goed, wat je van een wasmachine mag verwachten. Er zitten veel programma's op, wat ons betreft teveel en niet allemaal nodig. Al met al een ruime voldoende voor deze wasmachine.

Ann 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Ideale hulp

Deze wasdroogcombinatie is ideaal. Verschillende keuzeprogramma's qua wassen. Drogen moet je even uitzoeken wat het handigst is. Je kan zelf de droogtijd instellen en dat is handiger. Ik ben er erg blij mee.

Ger 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer gebruiksvriendelijk

De machine is zeer geluidarm in gebruik. Meestal 2x luisteren voor je het zeker weet. Ook de timer is een uitkomst. 's-nachts geen herrie en na het wakker worden is de was gereed.

T Mulder 19-05-2016 Product half jaar in bezit

Heerlijke machine

Makkelijk in gebruik, vooral de kleine korte wasjes. Tijdbesparing gebruiken en zelf aangeven hoelang je wilt drogen. Stille machine.

jc 10-05-2016 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine

+ Prima wasmachine die relatief stil is.
+ Prettig wasmiddelbakje die gemakkelijk te verwijderen is.
- Eco-programma's duren lang (6-8 uur inclusief drogen) maar die draaien we vaak 's nachts.
- Het enige wat ik mis is een programma specifiek voor sportkleding.

J 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte machine

Handige machine voor wassen en drogen in een. Neemt op die manier weinig ruimte inbeslag.ook handig is dat hij de programma's achter elkaar doet.

Jos 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

AEG combiwasdroger

Prima apparaat, gebruiksvriendelijk en goed resultaat. In het begin wel even wat problemen met de instellingen van de programma voor het drogen, maar gaat na enkele maanden nu prima.