AEG L76680NWD - Reviews

8 kg
A
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jeroen 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

review van de AEG L76680NWD

Ik zelf heb de was/droogcombinatie gekocht
Ben hier erg tevreden over. Hij wast en droogt goed, niets op aan te merken.
Als ik de was gedraaid heb, selecteer ik de dingen die niet in de droger mogen, deze hang ik gewoon op en de rest gaat in de droger.
Ook kan ik instellen dat hij gelijk gaat drogen na het wasprogramma.
Hij doet er bijna net zo lang over als een gewone droger.

John 27-02-2017 Product paar maanden in bezit

meest eenvoudige bediening so far

Toen onze Whirlpool wasmachine en droger op hun eind liepen na krap 3 jaar gebruik, moest er snel een andere komen. Met name de 10 jaar garantie op de motor was aansprekend. Vanuit mijn verleden als verkoper witgoed, weet ik dat vroeger 2-1 apparaten niet de slimste keuze was. Maar met de moderne techniek kan het prima. Wat vooral opvalt, is de extreem simpele bediening. Als iemand dit niet snapt, dan moet hij/zij maar met de hand gaan wassen. 8 kg wassen en daarna in 2x drogen neemt een kleine 6 uur in beslag (synthetische was) Effe gauw bv een spijkerbroek kan in het speciale 60 minuten programma. Ook wol en zijde kun je rustig drogen in deze kanjer. Minpuntje is de tijdklok. Blijft soms erg lang staan op 1 minuut.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • economisch

Minpunten

• tijdklok

S 09-09-2016 Product paar maanden in bezit

Goede was/droog-combinatie

Het apparaat is makkelijk te bedienen en biedt vele mogelijkheden. Tijdens het wasprogramma is de machine zeer stil, het centrifugeren daarentegen hoor je duidelijk.

De machine heeft een grote trommel, waardoor je veel kleding of handdoeken tegelijk kunt wassen. Haal eruit wat hangend moet drogen en de rest blijft gemakkelijk in de trommel liggen; hiervoor kies je een droogprogramma uit.
Wat prettig is, is dat de machine zelf de tijd van het droogprogramma bijstelt aan de hand van de natheid van de lading. Dus vaak is de was eerder droog dan de tijd die je had ingesteld.

Het apparaat droogt perfect, maar kleding komt er met zeer veel kreukels uit (oplossing kan zijn om bij sommige kledingstukken een lager toerental in te stellen).

Afgezien daarvan ben ik erg tevreden met deze was/droog-combinatie van AEG.

Pluspunten

• Droogt perfect

Minpunten

• Veel kreukels na drogen
  • Lawaai bij centrifugeren

Paul 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

Goede wasmachine

9,6
Onze eerste was/droog combinatie en hij bevalt ons helemaal. We leven met zijn 2e en dan zijn 2 aparte apparaten overbodig. Het voordeel is ook dat je de was niet van de ene machine naar de andere hoeft te slepen. Apparaat is zeer stil indien die goed waterpas staat en de knoppen en display zijn zeer gebruiksvriendelijk. Ik raad hem zeker aan.

jc 10-05-2016 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine

+ Prima wasmachine die relatief stil is.
+ Prettig wasmiddelbakje die gemakkelijk te verwijderen is.
- Eco-programma's duren lang (6-8 uur inclusief drogen) maar die draaien we vaak 's nachts.
- Het enige wat ik mis is een programma specifiek voor sportkleding.

DB 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een uitstekende wasautomaat

We zijn zeer tevreden met deze wasautomaat. Prima was resultaat, geluid valt mee en goed droog. Al met al een uitstekend prijs/kwaliteit verhouding.

Ann 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Ideale hulp

Deze wasdroogcombinatie is ideaal. Verschillende keuzeprogramma's qua wassen. Drogen moet je even uitzoeken wat het handigst is. Je kan zelf de droogtijd instellen en dat is handiger. Ik ben er erg blij mee.

Jos 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

AEG combiwasdroger

Prima apparaat, gebruiksvriendelijk en goed resultaat. In het begin wel even wat problemen met de instellingen van de programma voor het drogen, maar gaat na enkele maanden nu prima.

Ali Kilic 26-05-2017 Product paar maanden in bezit

Goede was/droogcombinatie

Goede was/droogcombinatie. Makkelijk te bedienen met goede wasresultaten.
Voor zowel grote en kleine wasjes genoeg keuze mogelijkheden.

Pluspunten

• Makkelijke bediening

MP 24-05-2017 Product paar weken in bezit

2-in-1, handig en werkt goed

Het apparaat neemt weinig ruimte in, ziet er netjes uit en heeft alle opties die ik wenste. Daarnaast werkt het apparaat goed. De programma's duren wel langer dan ik gewend was en het centrifugeren maakt meer geluid dan ik verwachtte. De pluspunten echter zijn dusdanig, dat het apparaat een echte aanrader is!

Pluspunten

• Was- en droogfunctie in 1 apparaat
  • Uitstraling
  • Functies
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Tijdsduur programma's

Barb 22-05-2017 Product paar maanden in bezit

Was/droger

Fijne wasmachine en droger ineen. Had vantevoren gehoord dat de was veel meer kreukels zou hebben. Dit klopt ook, als je de was niet meteen eruit haalt. Doe je dit wel, dan valt het reuze mee.
Handige tijdsbesparing knop en het is ook reuze handig dat je de droogtegraad kunt instellen

Joke van Dantzig 20-05-2017 Product paar maanden in bezit

De was-droogcombinatie is een superapparaat. Werkt prima.

Het product voldoet aan mijn eisen. Het is fijn,dat je het ook nog een beetje kan sturen omtrent was en droogprogramma 's.

R.J. Huijsing 20-05-2017 Product paar maanden in bezit

AEG was/droogcombinatie

Vanwege gebrek aan ruimte heb ik gekozen voor een was/droogcombi. Deze bevalt mij uitstekend en doet wat hij belooft. Prima machine en voor een klein gezin een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • aanschaf van slechts 1 machine

V. F. 20-05-2017 Product paar maanden in bezit

Heel makkelijk in gebruik

Wassen, drogen, stomen is een handige combinatie, maar de gedroogde was komt heel verkreukeld uit de machine. Ik gebruik de droger functie alleen voor de handdoeken die zo heel zacht worden.
Het wasresultaat is goed, mits geen verkorte tijd wordt gebruikt. Voor centrifugeren gebruik ik maximaal 800 toeren voor katoen en 600-400 voor synthetisch , want anders gaat de was te veel kreuken.
Het bedieningspaneel is heel overzichtelijk, bevat veel opties en geen overbodige toetsen.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • combinatie was/droog/stoom

Minpunten

• gekreukte was bij hoge toerental centrifuge
  • gekreukte was bij hoge drogerfuntie

Rob 19-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Super machine!

Fijne automaat. Wassen en drogen in 1 cyclus gaat prima. Handdoeken komen er gewoon droog en zacht uit. Veel keus in was programma's en een stoom programma. Voor deze prijs een mooi apparaat. Kan mijzelf voorstellen dat voor grotere gezinnen 2 in 1 niet handig is maar voor 1 of 2 personen is het een super oplossing.

Pluspunten

• Stomen
  • 1 cyclus wassen en drogen

Monique 19-05-2017 Product paar maanden in bezit

Very good machine

A wide variety of washing programmes, possible to adjust time and I like the quick was for 20 minutes option! Very silent, and good size (it is smaller than other models). Drying is OK too.

Pluspunten

• silent
  • time adjuster
  • quick wash

Elska 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Wassen en drogen in één machine: het werkt!

Ik ben allereerst erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Omdat ik weinig ruimte heb en geen twee apparaten kwijt kan, heb ik gekozen voor de was/droog combinatie en dat is geweldig handig en het functioneert goed. Wat ik vooral erg fijn vind is de bijzonder eenvoudige bediening.
Verder zit er een programma op van 20 of 30 minuten voor kleine wasjes. Dat is ideaal voor een klein huishouden of alleen een opfrisbeurt en is al veel gebruikt.
Maar handdoeken kurkdroog krijgen doet hij ook prima.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Perfect voor als je weinig ruimte hebt
  • Lekkere korte wasprogramma's voor kleine wassen
  • Is vrij stil, op centrifugeren na

Minpunten

• centrifugeren is redelijk luid, maar niet té

Greet 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne was droog machine

Makkelijke bediening, vrij stil, droogt goed. Wel wennen aan langere wasprogramma's, machine past tijd aan aan gewicht.

Mela 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine voor eenpersoonshuishouden

Ik was niet vaak. Deze was/droger is ideaal voor een klein huishouden.
Mijn beddengoed gaat in een lading, handdoeken van een week in de andere lading. Iedereen schreef dat wassen en gelijk drogen lang duurde maar daar stond niet bij dat dat 7 uur duurt! Dat is best lang. Maar daarna is het wel schoon, droog en zacht!
Er zitten veel functies op die ik nog moet uitzoeken. Je kan bijvoorbeeld wol wassen en drogen, maar dan maar 1 kg. Da's niet veel....
Ik heb hem pas een paar dagen dus weet niet hoe duurzaam of hoe lang hij het doet.
Wassen en drogen is qua volume zacht, de machine beweegt wel redelijk wat. Dus zorg dat hij niet tegen iets aan klapt.

Annette 08-10-2016

dat is dan 3,5 uur voor het beddengoed en 3,5 uur voor de handdoeken neem ik aan....?

els 26-07-2016 Product kwartaal in bezit

tevreden met was/droger

prima was resultaten - droogt goed en een stille machine. makkelijk te bedienen. hoop er lang plezier van te hebben.