AEG L76672FL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
77 dB

BKI571600 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Mooie wasmachine en voor een goede prijs. Stil en goed wasresultaat. Makkelijk te bedienen en veel instellingen mogelijk.

Jacqueline 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Vanzelfsprekend weer een AEG..

Wij waren al tevreden over de vorige AEG wasmachine (10 jaar intensief gebruikt zonder mankementen), vandaar onze keuze voor een nieuwe AEG. Dit apparaat is energiezuinig (wastijd wordt automatisch aangepast naar hoeveelheid was), geen overbodige wasprogramma's, gebruikersvriendelijk en niet te groot qua afmeting. Kortom: aanrader!

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Prijs/kwaliteit
  • Grootte

Jacqueline 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsarme wasmachine

Zeer tevreden over dit apparaat: zeer stil, energiezuinig (wastijd wordt automatisch aangepast naar hoeveelheid was), voldoende nuttige wasprogramma's, gebruikersvriendelijk. Daarnaast een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Aanrader!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Energiezuinig
  • Gebruikersvriendelijk
  • Geen overdaad aan functies

Hilbert 14-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

prima machine

Schoon, stil, genoeg mogelijkheden (korte programma's, toerental).
Enig minpuntje: als de was klaar is geeft de machine een signaal om de ca 10 seconden...en dat wel 10x.... Als je die nou es uit kon zetten....

Pluspunten

• schone was
  • stil

Minpunten

• piepsignaal nadat was klaar is

Gerard 12-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een jaar in gebruik.

Bij onze verhuizing aan AEG wasautomaat gekocht. En alles wat we eerder hebben gelezen is waar.
- Stil, ook bij een hoog toerental.
- Alles komt er schoon (en droog) uit.
- Met name de korte opfris programma's zijn ideaal voor het behoud van je kleding en het snel opfrissen van (kwetsbare) kleding.

Uiteraard mag je van een wasmachine verwachten dat deze wel een paar jaar mee gaat. Maar inmiddels hebben wij deze een jaar in gebruik en werkt naar behoren en tevredenheis.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Verkorten wasprogramma's

Minpunten

• Verkorten programma's

Erwin 31-07-2016 Product kwartaal in bezit

Nieuwe wasmachine?

Onze 10 jaar oude wasmachine gaf plotseling de geest, dus snel handelen was geboden, uiteindelijk wensen naast elkaar gezet en vergeleken op kieskeurig en de keus was snel gemaakt.
Prima wasmachine voor een goede prijs, met zeer veel mogelijkheden en een prima beoordeling, wast goed en makkelijk te bedienen.

Sandra 29-07-2016 Product maand in bezit

Fijne wasmachine

Ik was nu een aantal weken met deze machine.
Hij is een stuk stiller als mijn oude wasmachine, heel fijn!
De trommel lijkt mij wel kleiner als de inhoud die beloofd was.
Ook met korte programma' s is de was schoon.
Blij met dezewasmachine

Annet 27-07-2016 Product half jaar in bezit

Te laag toerental middenprogramma

6,5
Wasmachine heeft veel hele lange wasprogramma's (4 uur, eco) en maar één hele korte voor laag gewicht (max 3 kg)was.Er is één normaal programma (1,25 uur) maar die kan maar centrifugeren tot 1200 toeren. Ik snap niet waarom daar geen hoger toerental bij in te stellen is. Dus je moet hem daarna nog los op centrifugeren zetten op een hoger toerental. Veel lastiger dan bij mijn oude siemens. Daarnaast valt de deur constant dicht als je hem vult of leeghaalt dus die moet je met één hand blijven vasthouden. De trommel zou groter zijn dan bij mijn vorige wasmachine maar er kan minder in. Dus vrij vreemd... Ik kan er nog niet goed aan wennen.

Evert 26-07-2016 Product half jaar in bezit

Hoe blij kun je zijn? met de aankoop van een wasmachine

Gekozen op basis van prijs/kwaliteitsverhouding. Het komt uit in de praktijk: super schone, droge was uit een goed instelbare machine welke weinig geluid maakt en weinig wasmiddel daarvoor nodig heeft.

Jonathan 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

Veel mogelijkheden, stil en gebruiksvriendelijk

Na lang zoeken en vergelijken uiteindelijk deze AEG machine aangeschaft.
Eisen van mij waren 7kg laadvermogen en 1600t centrifugeren. Daarnaast was ook de startuitstel en aflezen van tijd van het programma een vereiste.

Veel gebruikte programma's zijn katoen, strijkvrij en fijne was. Deze programma's pas ik aan door bijvoorbeeld de wastijd te verkorten, de temperatuur te verhogen/verlagen of de centrifugeer snelheid te verhogen/verlagen. Door de duidelijke knoppen en menu op de machine is dit goed en snel in te stellen. De gebruiksaanwijzing had ik niet nodig.

Ik maak ook veel gebruik van startuitstel. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld 's avonds de machine vast aanzetten, waarbij hij de volgende dag in de middag pas gaat wassen. Als ik dan 's middags thuis kom is mijn was net klaar en kan ik het direct ophangen.

Opvallend is dat de machine zo stil is. Natuurlijk zal elke nieuwe machine stiller zijn dan een veel oudere, maar bij deze ging ik af en toe weleens controleren of de machine wel aan stond. Bij het centrifugeren maakt de machine wat meer herrie, maar zelfs dat vind ik reuze meevallen.

De komende tijd zal ik een aantal functies testen, zodat ik deze review uit kan breiden. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

I.O. 20-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne machine voor juiste prijs/kwaliteit

Mijn 1ste wasmachine was een AEG-bovenlader, daarna een AEG-voorlader en nu toch wéér een AEG-voorlader. Voor de daadwerkelijke aanschaf vele machines 'bekeken' en reviews gelezen, maar dit is de juiste keuze! Grote trommelinhoud, het tijdsverloop wordt duidelijk aangegeven. Aan het einde v.h. wasprogramma klinkt meerdere malen een signaal dat men weet dat de was klaar is en de machine schakelt vanzelf uit. Heel fijn! (Klein minpuntje: het centrifugeren van een handwas duurt wat lang....)

Kees015 18-07-2016 Product half jaar in bezit

Ruime opening voor was eenvoudig in gebruik

Een handige wasmachine met ruime opening om de was in te doen. Hoog toerental waardoor de was goed droog te trommel uitkomt. De wasmachine is stil in gebruik. Door de digitale knoppen eenvoudig te bedienen. Was komt goed er goed schoon uit, toch ook niet onbelangrijk.

MartinD 18-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

Heb hem nu een paar maanden bevalt uitstekend wat opvalt is geruisloos hij is . Grote opening is erg handig. Aanrader

Tine 16-07-2016 Product half jaar in bezit

prima wasmachine

9,4
Prima wasmachine ,wast super schoon met een goed resultaat van de centrifugesnelheid van 1600 toeren bevalt de machine goed .

J 16-07-2016 Product kwartaal in bezit

Een kind kan de was doen!

Wat ben ik blij met deze wasmachine! Het wasgoed komt er zo heerlijk schoon uit.
De machine is gebruiksvriendelijk en zo makkelijk in te stellen. Wat ik ook zo prettig vind is dat na het programma de machine uitgezet wordt. De droog resultaten zijn prima 1600 toeren !
Tijdens de katoenwas past de machine zelf de tijdsduur aan naar gelang de vuilheid en hoeveelheid was in de machine zit. Ik ben er super blij mee!

J. S. 15-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG wasmachine

3,8
Deze machine gaf na twee maanden gebruik meerdere malen storingen en lekkages, wat volgens de fabrikant aan zeepgebruik zou liggen. Indien u dit apparaat aanschaft is het aan te raden om een minimale hoeveelheid wasmiddel te gebruiken, doseren moet echt op de milliliter nauwkeurig. Wij hebben na enkele weken zonder wasmachine een apparaat van een ander merk aangeschaft.

Ab en Truus 15-07-2016 Product kwartaal in bezit

Heel tevreden

Vergeleken bij onze vorige wasmachine, ook een AEG, alweer een hele vooruitgang. Machine is stiller en er gaat meer was in en dat scheelt aanmerkelijk in het aantal wasbeurten en ik denk dus ook in de duurzaamheid van de machine.

Nico 15-07-2016 Product maand in bezit

Prima aankoop

Naast het goede wassen en de scherpe prijs, vinden wij vooral de mogelijkheid van de korte wasjes heel prettig. dit zorgt ook dat je voordelig kunt wassen.

Jos 15-07-2016 Product half jaar in bezit

Heel tevreden

Machine is gemakkelijk te vullen door de ruime trommel. Wasmachine is heel stil door de koolborstelloze motor, zelfs tijdens centrifugeren op 1600 toeren. Makkelijke bediening en wast zeer schoon, alleen als de machine werkt is het programma niet meer te veranderen. Prijs Kwaliteit verhouding is uitstekend!

DdB 15-07-2016 Product half jaar in bezit

fijne machine

Ik heb de machine nu een half jaar en ik ben er heel tevreden mee. Veel programma keuze en hij is heel stil.