Panasonic NA-148XR1 - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Sauer 21-05-2016 Product half jaar in bezit

Wat een aankoop

Na jarenlang een Miele wasautomaat in gebruik te hebben gehad overgestapt op deze Panasonic. Inmiddels draait hij een half jaar en overtreft al onze verwachtingen.
De bediening is zo simpel als het maar kan. De was erin doen en dan op de autocare stand zetten. Hij doet dan verder alles zelf. Hij weegt het wasgoed, kijkt hoe vuil het wasgoed is en detecteert ook nog eens uit welk materiaal de was bestaat. Hierop past hij het programma aan. Is nog geen keer verkeerd gegaan. Onze dochter van 5 heeft hem een keer aan mogen zetten en was zo trots als een pauw na afloop.
Het oog wil ook wat en hij ziet er echt heel mooi uit. Het blauwe led oogt fantastisch. Heel energiezuinig, iets wat we nu al merken. Scheelt enorm veel met onze oude Miele. We zijn toe aan een nieuwe droger en denken er aan om ook een Panasonic te nemen daarvoor.
Kortom een machine die meer naar behoren zijn werk doet. Beveel deze wasmachine aan iedereen aan.

famranderaad 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bedankt Sylvia

Sylvia haar review heeft ons over de streep getrokken. Alles wat ze zegt klopt als een huis. Makkelijk te bedienen, stil, programma's te over. Wat een topper is dit zeg. Kan nog geen 10 geven voor de duurzaamheid want dat moet hij nog bewijzen. 10 dagen in gebruik en al verschillende programma's gebruikt. Heerlijk ruikende en zachte was. Een grote duim omhoog voor deze wasmachine.

BiancaA 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wassen in stilte

9,4
Sssttt... Horen jullie iets? Nee, ik ook niet, terwijl de wasmachine toch draait!
Onze oude wasmachine hield er ineens mee op, dus deze nieuwe Panasonic was sowieso erg welkom. Een prachtige deur, die helemaal openklapt (yeah!). Een mooie grote trommel (erg handig met een groot gezin). Maar het fijnste is toch wel het automatische wasprogramma met sensoren die checken wat het beste bij jouw was past. Dat de was superschoon is, verbaast me niet (het IS tenslotte een nieuwe wasmachine). Maar dat hij zijn wetk zo stil doet én aangeeft hoelang hij nog bezig is...? Een droom. Oh, en gelukkig piept hij als hij klaar is, wel zo handig!

Sylvia 05-06-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben zeer blij met deze geweldige wasmachine.

9,6
Zeer duidelijk afleesbaar helder display( de duidelijkste die ik ooit gezien heb)met logische wasprogramma aanduidingen, zo eenvoudig dat zelfs een kind het zou kunnen.
De was komt er heerlijk schoon soepel en zacht en heerlijk ruikend uit(zelfs zonder wasverzachter)want die gebruik ik nooit.
Met deze machine kun je ook kiezen uit(via de mode knop):Alleen centrifugeren bv wanneer je een handwasje in de gootsteen hebt gedaan( zal ook veel minder voorkomen want er is ook een 15 minuten programma aanwezig die je hiervoor kunt gebruiken.
:Wassen en spoelen, het wasgoed blijft na afloop liggen in het water en kreukt daardoor minder bv als je uren later thuiskomt,( er is ook een knop Easy iron om het kreuken te verminderen en het strijken te vergemakkelijken)
:Alleen spoelen en centrifugeren(ook na bv een handwasje)
:Water afpompen
:Ook kun je het aantal keren spoelen zelf bepalen
Dit hoeft natuurlijk niet want je kunt ook het programma autoCare kiezen en dan bepaald de machine alles voor je. Een geweldige machine waar je alle kanten mee uit kunt.

Jungerius 31-07-2016 Product half jaar in bezit

Grote klasse!

erg tevreden over de NA-148XR1. Stil, zuinig, zeer zachte en schone was. Genoeg programma's waar je allerlei wasgoed op verschillende temperaturen kunt wassen, mis geen programma. Inverter motor met 10 jaar garantie, altijd handig. Gebruiken alleen maar het autoCAre programma doet alles zelf dan.

Joyce Kraanen 09-07-2016 Product maand in bezit

kwaliteit wasmachine die uitstekend zijn werk doet

Deze wasmachine lijft al onze verwachtingen in, de bediening is zo eenvoudig dat is niet normaal. De sensoren doen alles zelf en je hebt er geen omkijken meer naar. Verbaasd over de hoge waarderingen hier op Kieskeurig onderstrepen we met de volle 100%. Naast de eerdergenoemde zeer simpele bediening is het geluid bij volledig centrifugeren ook een verademing, de 10 jaar extra garantie op de motor is ook meegenomen. Het uiterlijk is werkelijk prachtig en het blauwe led licht is duidelijk leesbaar. Heeft ook nog een 3D sproeisysteem waardoor er minder water nodig is en vlekken er sneller uit gaan. Bij het eerder genoemde AutoCare progamma druk je op een knop en de machine doet alles. hij weegt het wasgoed, inspecteert de vuilheidsgraad, kijkt wat voor wasmiddel gebruikt wordt en welke vezels het zijn. Meer kun je toch niet wensen van een wasmachine!!

Bart 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Ontevreden over wasmachine

Ik zie alleen maar positieve reviews hier staan, maar wij zijn absoluut niet tevreden over deze machine. Uiterlijk is prachtig maar de was kwam er niet schoon uit en wat erger is is dat de was er beschadigd uitkwam met gaatjes. Gelukkig was het wasgoed niet al te duur. We hebben hem snel omgeruild voor een ander.

Minpunten

• Was niet schoon
  • Gaatjes in was

DeWit57 16-07-2016 Product half jaar in bezit

10 is jammer genoeg maximale wat gegeven kan worden

8 maanden geleden gekocht en na vele wasbeurten kunnen we stellen dat deze wasmachine de beste is die we ooit hebben gehad. Maakt weinig geluid, duidelijk display, schone was, kinderlijk eenvoudig te bedienen en programma's genoeg. Vrienden van ons hebben ook inmiddels deze wasmachine aangeschaft (op advies van ons) en zijn net zo tevreden. Altijd leuk!!

Jacob Baas 13-07-2016 Product maand in bezit

Wat een genot deze Panasonic wasmachine

Zou eigenlijk overal een 10 voor willen geven maar kan met betrekking tot de duurzaamheid nog geen 10 geven, we hebben hem immers nog maar een maand in ons bezit. Doet alles meer dan goed van wat je van een wasmachine mag verwachten. Stil en zuinig. Programma's zijn er in overvloed en de bediening is uitermate simpel. AutoCare programma aanzetten en alles gaat vanzelf.

vermeulen 05-06-2016 Product kwartaal in bezit

Geweldige wasmachine

Nu inmiddels een aantal maanden draaiend en gezien de vele positieve reacties wil ik er ook graag 1 aan toevoegen, machine draait probleemloos, wisten niet goed welke we moesten kopen maar op aanraden van verkoper voor deze gegaan. Was erin, autocare knop aanzetten en hij doet alles vanzelf. Was is schoon, droog, ruikt lekker, niet kreukelig en erg stil. Schijnt ook zuinig te zijn door het label A+++-40

Anja 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit is perfect

Kwaliteit is perfect schrijf ik als titel van mijn review. Doet alles wat ik van een wasmachine verlang. Stilte vind ik erg belangrijk, dat is hij. Schone was ook niet onbelangrijk, bewerkstelligt hij. Frisse was, ook dik in orde. Makkelijk in gebruik, kind doet de was. Zuinig, A+++-40, zeer zuinig dus. Jeetje, wat een wereldding!

Paula 09-10-2016 Product paar weken in bezit

Tevreden

Vanwege de positieve reviews deze wasmachine gekozen. We hebben hem nu een paar weken in gebruik en we zijn tevreden. Het AutoCare programma is erg makkelijk. Maar ik gebruik het liefst het EasyCare programma omdat ik zelf in kan stellen. Hij centrifugeert vrij agressief. Niet qua geluid (hij staat in de bijkeuken en ik hoor m vrijwel niet), maar hij heeft wel wat theedoeken, die wel ver aan hun eind waren, gepromoveerd tot poetslap. Oftewel de kleine gaatjes die er al in zaten wat vergroot. Ik centrifugeer nu dus op 1000 toeren. En zelfs dan komt de was droger uit de machine dan bij mijn vorige apparaat met 1400 toeren.

Kortom, een stille, hardwerkende, stoere gozer. Wij gaan hem houden.

• Energiezuinig
  • Ook kleine wasjes zijn schoon

Dennis H. 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Overtreft de verwachtingen

Deze wasmachine gekozen mede op basis van de reviews op deze site. De beloftes worden volledig waargemaakt. Stil, zeer zuinig, mooi design, eenvoudig te bedienen en een perfect wasresultaat!

Kanbier21 27-06-2016 Product kwartaal in bezit

FANTASTICH!!!

Niet te geloven maar wat een fijne en goede wasmachine is deze machine. Een aantal maanden draait de machine moeiteloos. Heerlijk zachte was, stil, makkelijk te bedienen en heel veel programma's. ABSOLUTE TOPPER!!

nzwiers 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

SupermWasmachine

Vandaag de nieuwe wasmichine van Panasonic gekregen en was wel even nadenken of Panasonic wel goed zou zijn met een wasmachine maar na alle positieve reviews op kieskeurig hebben we de aankoop gedaan.

Hij is gewoon lekker simpel, lekker rustig en het belangrijkste ook schone was en het 3D spoelsysteem werkt volgens mij ook super om de was te spoelen en de wasverzachter goed te verdelen, en wat mij ook opgevallen is dat juist de wasverzachter op deze manier zeer goed zijn werk doet want de was komt er zo zacht uit als nooit te voren en een mooi alarm als de was klaar is, wij hebben nu pas 2 wassen gedaan maar wij zijn compleet overtuigd.

Robert 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Kan niets anders doen dan alleen maar 10-en geven voor deze wasmachine. Inmiddels 3 maanden in ons bezit, gezin van 6 personen, wordt dus vaak gebruikt. Het is echt een wereldapparaat. Bedienen is een fluitje van een cent. Op 1 knop drukken en 4 sensoren bepalen de hoeveelheid was, hoe vuil de was is, welke temperatuur moet worden gebruikt en wat voor wasgoed er in de trommel zit. iedereen kan hem bedienen bij ons thuis. We werden in de winkel zeer goed voorgelicht en zijn enorm blij met deze aankoop.

Lynner 10-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prima machine, wast goed schoon

Wast prima, is vrij geruisloos en heeft fijne opties. Pas een paar dagen in bezit, dus over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Enige minpunt is dat het wasmiddelbakje erg plastic en goedkoop aanvoelt t.o.v. mijn oude Miele wasmachine.

Pluspunten

• Veel en fijne opties
  • Wast schoon
  • Bijna geruisloos

Minpunten

• Plastic ogend wasmiddellaatje

stefan 27-01-2017 Product paar weken in bezit

niet thuis

Bij aankoop waren de tiptoetsen al niet goed. winkel heeft het zelf opgelost alleen werk het nog steeds niet goed zijn ontevreden

Minpunten

• tiptoetsen
  • bediening

tom formesyn 08-01-2017 Product paar maanden in bezit

top machine en duiddelijk

Grote en heldere display gemakkelijk in te stellen heb deze nu ongeveer 2 maand in dienst.
Prijs is top voor de miele van Japan.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • stil
  • a+++

Franka 02-01-2017 Product paar maanden in bezit

Magere voldoende

Aangeschaft oktober 2016. Zijn redelijk tevreden over de machine, de programma's duren wel wat lang en de Nederlandse sticker is toch wel wat jammer. Verkleurt ook een beetje en dat geeft de machine een wat goedkoop uiterlijk.
Doet zijn werk naar behoren maar het AutoCare programma werkt niet altijd optimaal. Bij wol is het een keer fout gegaan. We gebruiken het programma dan ook maar niet meer.
Onze vorige machine was een Bosch en eerlijkheid gebied me te zeggen dat dit geen vooruitgang is.
Sticker, wasprogramma te lang, autocare werkt niet optimaal zijn toch wel minpunten.
Magere voldoende.

Pluspunten

Minpunten

• Lange duur programma
  • AutoCare werkt niet altijd
  • Nederlandse sticker