AEG L76485NFL

AEG L7FEE84W

• Energieklasse A+++
  • Geluidsniveau 75 dB (centrifugeren)
AEG L7FEE84W

Siemens iQ500 WM14T2G2NL

• Energieklasse A+++
  • Geluidsniveau 72 dB (centrifugeren)
Siemens iQ500 WM14T2G2NL
8,5 (4)

Whirlpool FSCR 80422

• Energieklasse A+++
  • Geluidsniveau 69 dB (centrifugeren)
Whirlpool FSCR 80422

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ria 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

fijne wasmachine

Fijne stille wasmachine,hij staat bij ons in de keuken maar je hoort hem nauwelijks.Ik gebruik meestal de knop tijd besparen anders duren programmas te lang.wast toch schoon.andere functies werken ook prima.

Natje75 15-07-2016 Product half jaar in bezit

Wil niks anders meer dan een AEG

Mijn eerste wasmachine heb ik na 13 jaar weggedaan omdat hij langzaam op begon te raken, maar hij was nog steeds niet stuk. Zonder twijfelen natuurlijk weer een AEG aangeschaft deze machine is erg geruisloos en heeft een lekkere grote trommel waarin ik nu zelfs mijn dekbedden kan wassen ( scheelt weer in stomerij kosten). De machine heeft ook lekker veel programma's maar ik moet wel zeggen dat ik meestal zelf de temperatuur en het centrifuge vermogen aanpas. Het is ook erg fijn dat de machine zichzelf nadat hij eerst een aantal keer een geluidssignaal heeft gegeven zelf uitschakelt, zeer fijn als je op nachtstroom wast zoals ik. Het enigste minpuntje dat ik kan benoemen is dat je de aan en uit knop best stevig moet indrukken voordat hij het doet. Maar als deze jongen het daarom weer 13 jaar doet ben ik een tevreden mens.

MT 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine, simpele bediening, kind kan de was doen.....

Makkelijk in gebruik, veel keuze mogelijkheden in programma’s of zelf samen te stellen.
Stoom programma, opfrissen, 20 minuten, strijkvrij en nog veel meer….
De machine is stil en energie zuinig en handig in gebruik, een kind kan de was doen!

Petra 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Grote trommelinhoud
Kort wasprogramma.
Timerfunctie is heel prettig

ekkersj 04-07-2015 Product kwartaal in bezit

Eigenlijk pas in de winkel overgehaald om aeg aan te schaffen naar geb seconde spijt van gehad. De machines zijn stevig, duidelijk en modern vormgegeven. De was resultaten zijn prima. Wij gegevens ziek de droogtrommel als de wasmachine. Beugen prefect apparaten.

Johan Sittard 24-06-2015 Product maand in bezit

Dit is voor ons de derde keer dat wij een AEG machine kopen.
Beide vorige machines hebben erg lang naar tevredenheid dienst gedaan dus dan is de keuze makkelijk.
Omdat wij op een appartement wonen was het belangrijk dat de machine stabiel en stil zou zijn. En dat is bij deze machine absoluut het geval. Verder is het wasresultaat uitstekend.
Bediening en mogelijkheden zijn prima. Over duurzaamheid is natuurlijk nog niets te zeggen.

saskia 15-07-2016 Product half jaar in bezit

goede wasmachine

9,6
Het gebruiksgemak van de wasmachine is goed.
Het gebruiksgemak van de handleiding had wat duidelijker gekund, zeker voor mensen die net op zichzelf gaan wonen en het hele wassen zich nog eigen moeten maken.
De vormgeving is goed. De wasmachine past goed bij de droger en samen zien ze er mooi uit.
De wasmachine is erg degelijk. De was komt er goed uit. De wasmachine heeft vele mogelijkheden.

Nicole 15-07-2016 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine

Fijne geruisloze wasmachine. Handig te bedienen. Grote trommel en deuropening. Ook handig zijn de korte wasprogramma's.

michel 15-07-2016 Product maand in bezit

Grote trommelinhoud
Kort wasprogramma.

Maria 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

zeer tevreden

ik heb geen klachten, alles werkt prima en het geheel is overzichtelijk, zelfs voor iemand van 78 jaar oud.

Qtje 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Superwasmachine

Wast goed, centrifugeert goed, geen zeep resten en mooi schoon.
Ook het delicate was gaat goed snel en schoon.

Double Trouble 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Wasmachine aeg

Fijne machine, duidelijke en gebruiksvriendelijke keuzeprogramma's, fijn dat je ook kortere programma's in kunt stellen en dat er startuitstel op zit.
Dit is fijn ivm dag en nachtstroom.

ergkritisch 08-07-2015 Product maand in bezit

Fijne en ruime wasmachine, is gemakkelijk in het gebruik, en wast goed schoon. Verder zitten er alle functies op die nodig hebt.

Bliv 27-06-2015 Product kwartaal in bezit

De was is goed schoon. En de trommel lekker groot.
Fijn dat je een klein wasje kunt doen (20min.) en de opfrisfunctie is een uitkomst!
De machine is absoluut geluidsarm. Je hoort 'm nauwelijks.
Ik heb nog niet alle functies gebruikt, maar die ik wel gebruik zijn een duidelijke verbetering tov mijn oude machine.

Madelonmartijn 25-06-2015 Product maand in bezit

Uitstekende wasmachine. Alles word goed schoon. Veel verschillende wasprogramma's met instelbare temperatuur en toerental. Uitermate tevreden mee.

moos1981 24-06-2015 Product kwartaal in bezit

zuinige wasmachine makkelijk in gebruik zeker voor korte wasjes snelklaaren bijna niet meer te hoeven strijken