Whirlpool FSCR10430 - Reviews

68 dB

Brenda 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gisteren geleverd

9,4
nu al een aantal wassen gedraaid.
was is goed schoon
super stil
wel even wennen er zitten heel veel mogelijkheden op de machine die we nog aan het uitzoeken zijn.

Patrick 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

TOP wasmachine en in cashback actie nog voor hele mooie prijs ook! Heel veel mogelijkheden, super stil en schoon wasresultaat en nog energiezuinig ook!

Kamlish 29-11-2015 Product maand in bezit

9,6
Geweldige wasmachine! Wasresultaat is geweldig. Daarnaast ook energiezuinig en met behulp van de doseerhulp bespaar je op wasmiddel. Lekker veel opties, in het begin moet je t wel goed uitzoeken, maar daarna geniet je ervan. Heel handig dat er aparte programma's zijn voor bijvoorbeeld overhemden. Of als je even lekker snel een wasje wilt draaien is dat ook mogelijk.

karinzen 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gekocht via Electroplace Rotterdam voor de laagste prijs van Nederland die ik kon vinden.Fijne grote trommel waardoor laden eenvoudiger is. Tevens een duidelijk en eenvoudig bedieningspaneel dat zichzelf wijst. Wast prima, centrifuge is erg stil en makelijke programmas .

Sander 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer recent aangeschaft, eerste ervaringen zijn zeer positief, vrijwel geruisloos apparaat! Verder bevat het apparaat een dosseerhulp die die hoeveelheid benodigd wasmiddel uitrekent.

Monique 23-11-2015 Product maand in bezit

Mooie geluidloze wasmachine met veel mogelijkheden. Makkelijk te bedienen na even oefenen.
Met een mooie moderne voorgeving.

Maurits 21-11-2015 Product paar weken in bezit

We zijn erg blij met deze zuinige en stille wasmachine. Er kan veel was in, en als ik er minder was in doe dan verbruikt de machine ook minder energie en water! Een super apparaat dus!

juagroke 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

al twee wassen meegedaan en bediening is optimaal. Ik woon in een appartement en de wasmachine is heerlijk geruisloos

nl 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine met veel mogelijkheden en ook nogeens super zuinig. verder ook een zeer mooi design. al met al en goede wasmachine

Marina 18-11-2015 Product paar weken in bezit

Duidelijk en gemakkelijk te bedienen. Erg stil tijdens alle programma's inclusief centrifugeren. Mooie vormgeving en goed wasresultaat in alle programma's.

bettie 18-11-2015 Product paar weken in bezit

prima machine
stil goede was resultaten
wij vinden het een mooie machine
de duurzaamheid is noch te kort voor een oordeel
gebruikersgemak ook goed.

Harry Minten 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Alles was goed. We zijn tevreden. Mooi en groot.
Grote trommel. Eenvoudig in gebruik. Goed merk. Was resultaat is prima

Bfz 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met de wasmachine, zeer stil en doet het top. Goede vervanging van mijn oude wasmachine. Over de duurzaamheid kan ik tot op heden nog niets zeggen.

ed 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

een mooi apparaat en ook nog eens lekker stil .de kleur is ook erg mooi, en ik heb hem nog niet in huis dus eigelijk weet ik nog niet veel van dit apparaat , maar ik moest wat typen hier.

Riverside 14-11-2015 Product paar weken in bezit

Met 2 kinderen in huis, was mijn vrouw altijd aan het wassen. Ze kan zich door deze 10 kilo wasmachine mooi een paar wassen in de week uitsparen. De wasmachine is heerlijk stil en wast goed schoon.

Trudie 13-11-2015 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine, vrijwel geruisloos. Door de grote trommel hoef je veel minder vaak te wassen waardoor het nog energiezuiniger is.
Nog even wennen aan de hoeveelheid programma's die je kunt gebruiken maar ik kan deze machine iedereen aanraden.

parachute 12-11-2015 Product paar weken in bezit

centruficeren is nauwelijks hoorbaar, en ook wassen heb je niet meer door, wat ook nadelig kan zijn. Is even wennen aan de timer; er wordt alleen een programmaduur aangegeven op de machine. Perfecte droogheid voor 1400 toeren/10 kg, vergelijkbaar met 1600 toeren/7kg wasmachine die ik eerst had.

Dennis 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine ziet er mooi uit 10kg perfect veel programmas en mogelijkheden stil en hpoelijk zuinig

Patjedijk 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige wasmachine met heel veel wasprogramma's. Wast goed schoon en er past lekker veel was in. Ook een pluspunt: maakt weinig geluid!

van de Ven 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
mooie machine met heel veel opties
voor elke was een programma
jeans, beddengoed, sportkleding enz enz
ook voor kleine wasjes of stukswas een programma en een doseeradvies. super fijne machine. zeker het geld waard!!