Samsung WW70J3473KW - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
78 dB

oalammers 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima energiezuinige wasmachine

De wasmachine is ideel voor een gezin met kinderen. Deze trommel is groter dan onze vorige wasmachine waardoor we toch meer was in 1x kunnen doen. De machine is energiezuinig en het geluid vind ik erg meevallen tijdens het centrifugeren. Kortom een fijne machine die in de bediening erg makkelijk werkt!

Jan 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijskwaliteit wasmachine

Rustige machine. Goede centrifuge en wasprogramma's. Makkelijke bediening en de prijs- kwaliteitverhouding is prima.

Christa 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima kwaliteit voor een lage prijs

Geweldige wasmachine die makkelijk is in gebruik en een leuk melodietje geeft als de was klaar is en daarna de wasmachine uitschakelt, (geeft een vellig gevoel als je niet thuis bent)
Fijne wasprogramma`s waardoor ik het idee heb dat mijn was een stuk ZACHTER is dan met mijn vorige machine.
Wasmachine maakt niet teveel geluid, ondanks dat hij op een badkamer staat.
In 1 woord een geweldige machine voor niet al teveel geld.....!!!

Jj 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

Stil in gebruik, eenvoudige bediening en mooie grote trommel.
Je zit in display hoeveel tijd er nog staat voor de was. Tevens is het korte programma ook ideaal.

Marjan 07-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden met deze voordelige wasmachine.
Ik waardeer het muziekje ook zeer!
Goed wasresultaat.

manuela 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

top apparaat zeer tevereden mee!!zeker een aanwinst voor ons gezin . een aanrader voor mensen met een groot gezin die veel moeten wassen

Mommy 30-09-2015 Product maand in bezit

Hele fijne en gebruiksvriendelijke wasmachine, met fijne wasprogramma's. Ook een heel mooi design. Een hele mooie aanwinst voor mijn gezin.

mama1 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi vormgegeven wasmachine die makkelijk in gebruik is.
Het is energiezuinig en bij het einde speelt die een vrolijk deuntje af. zeer te vreden met deze aankoop.

Samsung Wasmachine 24-09-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Een eenvoudige bediening, wast schoon, gebruikt weinig water en energie.
Helemaal top en waar voor je geld!

Jeroen Arnhem 21-09-2015 Product paar dagen in bezit

Kleding komt er goed en schoon uit, niks om iets over op of aan te merken. Hoewel de mogelijkheden erg uitgebreid zijn, kan ik nog niet op de eerste dag goed omgaan met de 'touch buttons'. Later zal ik daar wel aan wennen, maar ik kan me voorstellen dat de ouderen onder ons hier niet blij van worden.

Verder ziet de machine er prima gelikt uit en ben ik zeer te spreken over het energie label. Één klein puntje kritiek: Ik mis de mogelijkheid om de machine makkelijk te verplaatsen/vervoeren. Waar moet je de machine vast houden? Had graag iets gehad waarmee dat makkelijker kan.

Hetty 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine sinds een week in gebruik. Duurzaamheid dus nog niets van te zeggen. Verder is de wasmachine stil en wast goed schoon. Een mooie strakke uitstraling en een overzichtelijke display.

Aly 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

je wordt door het melodietje vrolijk. de duurzaamheid kan ik niet beoordelen in verband met de korte tijd dat ik het in bezit heb.

Aly

de Groot 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prima machine, Kan alleen helaas niet op 30 graden wassen.
Ook mis ik de knop om het programma te verkorten, dit maakt de machine wel weer goed door een 15/20 (ligt aan de tempratuur) programma te hebben.
Vormgeving is mooi, strak.
Doormiddel van lichtjes word alles heel duidelijk aangeven op het apparaat.
Goed te bedienen

pascal 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

tot nu toe prima wasmachine
alleen jammer dat een normale was (katoen) 3uur duurt
en dat kan je niet aanpassen. en eco katoen duurt 4uur snap niet dat dat goedkoper is. maar daar moet ik me maar veder in verdiepen

Sharell 12-09-2015 Product maand in bezit

Bevalt me zeer goed. Bij een normale draai geeft het 3 uur aan maar het past zich aan aan het gewicht van de was dat je erin doet. Zeer zuinig dus!

Miranda 09-09-2015 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine voor een goede prijs! Groot gebruiksgemak met duidelijke knoppen. Fijn dat er een schermpje op zit die de nog resterende wastijd laat zien.

Denice 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

geweldige machine, weinig geluid, wast schoon en zeer gebruikersvriendelijk. Ook bestellen ging makkelijk.

wim 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

Nette gebruikersvriendelijke machine. Wast goed schoon.Laag geluidsnivo. Bestellen ging makkelijk en aflevering was correct. Een tevreden klant dus

DrKrakaka 03-09-2015 Product paar dagen in bezit

handig 15 min voor niet zo vuile was.handig 15 min voor niet zo vuile was.handig 15 min voor niet zo vuile was.handig 15 min voor niet zo vuile was.handig 15 min voor niet zo vuile was.handig 15 min voor niet zo vuile was.

Loes Voerman 02-09-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met deze wasmachine.De was komt er zeer schoon uit,de motor maakt weinig geluid. De wasmachine geeft met een melodie aan dat de was klaar is.Ik beveel hem zeker aan bij mijn vriendinnen.