Whirlpool FSCR 70420 - Reviews

69 dB

Christopher 03-05-2016 Product paar dagen in bezit

Het is goed

6,6
Dit wasmachine is echt makkelijk te gebruiken. Het is stil, dus je kan altijd je kleren wassen zonder lawaai te maken.

Sweetpants 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Super wasmachine! Eenvoudig te bedienen. Na installatie draaide binnen een paar minuten de eerste was met precies de juiste instellingen. Super stille wasmachine. Je hoort hem bijna niet. Het is geen geintje: zelfs tijdens het centrifugeren kun je gewoon blijven slapen.

Majo 26-04-2016 Product maand in bezit

Mooie, stille en zuinige machine

Het is een mooie zuinige machine die erg stil is, ook tijdens het centrifugeren.
Hopelijk gaat de machine lang mee, maar dat moeten we nog afwachten.

fijne wasmachine 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

fijne wasmachine

Erg fijne wasmachine, omdat het makkelijk is in gebruik en veel verschillende programma's heeft. Zo kun je voor elke was het juiste programma kiezen. Heb ook dezelfde droger erbij, dus dat is helemaal prima. Ze functioneren allebei naar volle tevredenheid.

Top wasmachine 23-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Ik ben erg blij met deze wasmachine! het ruikt schoon en fris en je hoort hem niet! zelfs snachts kan de was aan!

Chiel 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi ding maar hij doet het niet

6,5
Volgens mij een prima wasmachine maar het showroom model dat we geleverd kregen werkt niet, vanwege de DEMO mode waarin die verkeert. Een slordige fout van de media markt.

Assie 17-03-2016 Product paar dagen in bezit

Assie review

Lastig in te stellen maar zeer compleet. Zeer lange garantie op motor. Mooi design , echte aanrader. Prgramma van 6 uur wat aan de lange kant.

Raj 03-01-2016 Product kwartaal in bezit

So far satisfied with the performance. Easy to operate with interesting programs and features. Clothes are washed well and almost dry.

J. van de Wetering 25-11-2015 Product paar weken in bezit

Wast erg goed schoon en is zeer stil als hij wast.Ook de bediening is simpel.Ik heb er goed schik van en hoop er nog heeel lang plezier van te hebben.

Bokhoven 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine. Alle programma's zeer duidelijk aangegeven en niet moeilijk te bedienen. Wast zeer schoon en helder. Maakt weinig tot bijna geen geluid.

shann 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Nog geen beoordeling kunnen geven, heb de wasmachine nog niet in huis. ik heb veel goede verhalen gehoord, wat prima leek!

Andrea 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine wast goed en is erg stil. De grote deur en opening is prettig, want zo kan je gemakkelijk de was er in stoppen en er uit halen. Bovendien ziet het er mooi uit. De bediening gaat gemakkelijk. Kortom, ik ben blij met de aankoop!

Matmar 07-11-2015 Product kwartaal in bezit

Het mooie is je hoor de wasmachine echt niet qua geluid. De ingebouw tijdschakelaar is fijn om een was in goedkoop stroom te draaien.

Sander 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine, wast goed schoon en is erg stil vooral met centrifugeren, en veel ruimte om voor de was

ana 04-11-2015 Product maand in bezit

My laundry is coming out clean and with very little water left in the clothes which makes them easier to dry.

steven 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
erg stille machine en past bij onze andere appaarten zoals de droogmachine van whirlpool die als wat jaren ouder is maar het nog steeds doet

Aynur 29-10-2015 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden over levering en aansluiten. Super stille wasmachine soms twijfel of het wel aan staat. Was komt goed schoon en droog uit wasmachine. Ik moet alleen wat wennen aan bediening programma's.

Peter 28-10-2015 Product maand in bezit

9,4
Deze Whirlpool Zen wasmachine is echt perfect. Hij ziet er niet alleen fantastisch mooi uit, hij werkt ook fantastisch. Hij is erg energiezuinig met zijn programma's. Hij werkt heel stil, ook bij het centrifugeren op 1400 toeren. Dit komt door de borstelloze motor waar trouwens een levenslange garantie op staat !!! Hij heeft meer dan genoeg keuzeprogramma's. Verder bij het starten weegt hij de was die in de trommel zit en aan de hand daarvan bepaalt hij automatisch de (meestal kortere) duur van het wasprogramma, ook laat hij zien hoeveel (minder) waspoeder dat je dan kunt gebruiken. Het wasresultaat is perfect en na het centrifugeren komt de was er veel droger uit dan voorheen. Ik denk dat dit de beste koop van mijn leven is.

Arie 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super snelle levering, goede service.
Was resultaten prima. Geluidsarm.
Moeten wennen aan bedieningspaneel.

Hanzie 27-10-2015 Product maand in bezit

Ben erg tevreden over deze machine, de ZEN motor is echt heel stil! En Whirlpool geeft levenslang garantie op deze motor! de was komt er heel schoon uit en de machine ziet er modern uit, over de betrouwbaarheid kan ik natuurlijk nog niet veel zeggen maar heb er vertrouwen in dat dik in orde is.