Whirlpool FSCR 80621 - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Wianne 08-04-2016

Super machine!!!

Super goede machine geeft duidelijk aan welk programma je draait hoelang dit nog duurt. Geluid is hard genoeg als die klaar is. Handige hulp voor vullen van het wasbakje

Bosscher 14-07-2017

Whirlpool

Slechte wasmachine,heb hem nu een jaar maar ze zijn er al vier keer bij geweest
Toen ik een nieuwe kocht zeiden ze in een winkel dat dit een stille wasmaschine was,maar dat is ook niet zo
Heb spijt dat ik deze gekocht hebt

Pluspunten

• Wast prima

Minpunten

• Veel lawaai
  • Blijft niet op zijn plek

PvdK 19-10-2016

Mooie wasmachine

Deze Wirlpool wasmachine hebben we een maand in gebruik
Moest even wennen aan de vele opties maar nu vind ik hem makkelijk in gebruik.
Laatst had ik een storing aan deze machine, hij ging niet meer aan. Ik heb toen een paar uur de stekker eruit gehaald en toen deed hij het weer.
De was is goed schoon, wast erg snel en ruikt fris.
Het is een 8 kg machine maar gaat minder wasgoed in dan mijn vorige machine. Ik vind het geen probleem want de was is snel klaar.
Ik hoop dat we er lang plezier van mogen hebben want we hebben nooit eerder een Wirplool gehad. Het doseer systeem heb ik nooit gebruikt , weet niet hoe het werkt.

J Bosch 29-04-2016

Sublieme machine

Prima was resultaat. Machine is vrijwel geluidloos, dit is erg prettig.
Wel vinden wij de bediening nog wat ingewikkeld. Hopelijk zou dit bij vaker gebruik eenvoudiger worden.

Erwin 29-04-2016

Whirlpool wasmachine FSCR80621

Tot op heden bevalt de wasmachine uitstekend. Eenvoudig in de bediening en doet z'n werk geruisloos.

wasmachine 29-04-2016

wasmachine

Super tot nu toe had eerst een ander merk was daar niet blij mee deze ziet er mooi uit werk goed en is makkelijk ongebruik

Rietdijk Gruiters 18-04-2016

Whirlpool wasmachine

Voor zover ik de wasmachine nu al kan beoordelen, ben ik er erg blij mee en zeer tevreden over. Heb altijd whirpool wasmachines en droogtrommels en de prijs/kwaliteit verhouding is perfect.
De huidige apparatuur is een lust voor het oog en wassen word weer leuk door de manier waarop de machine bedienbaar is. Echt zeer tevreden.

Louis 16-04-2016

wasjmasjien

mooie vormgeving als een wiel van een jaren '50 chevrolet, en door de nieuwe hoor je 'm niet

AvH 24-02-2016

Sinds gisteren deze wasmachine thuis staan en nu een aantal maal gebruikt. De machine is zeer gemakkelijk in gebruik en het menu heeft heel veel opties. Met name de FreshCare optie en de Doseerhulp voor wasmiddel vind ik hierbij een uitkomst. Het allerbelangrijkste voor mij is het gebrek aan geluid bij het centrifugeren. Wij zijn er heel erg blij mee!

SKO 29-11-2015

De wasmachine heeft een mooie vormgeving. De machine is stil en wast goed. Dankzij de nieuwe ZEN motor (op de trommel) is er minimaal 10 jaar garantie op. De 2+2 jaar garantie vind ik ook een zeer sterk punt!

Meerding 12-11-2015

7,6
Zeer tevreden. De was komt er fris en schoon uit. Daarnaast is het makkelijk in gebruik. en ook makkelijk om het programma aan te passen wanneer je toch een andere programma wil laten uitvoeren.

vincent lukken 11-11-2015

Dankzij de Witte Hal in Venlo bij deze wasmachine uitgekomen en we zijn super tevreden.
Gebruiksvriendelijk en met een handige display welke aangeeft wat de looptijd is, weet je waar je aan toe bent.
1 minpuntje (vandaar de 9 bij wasresultaat) is dat de machine gaat "lopen" tijdens het centrifugeren. Dit is opgelost door een balkje voor de wasmachine te monteren, maar dat is dan ook het enige.

wasje 09-11-2015

wasmachine pas twee keer gedraaid.Hij draait bijna geluisloos.
De wasmachine ziet er mooi uit.wij zijn erg blij metde aankoop.

Dolphijn 03-11-2015

Echt een super mooie en handige wasmachine.
Eenvoudig te bedienen!
Echt super blij mee! Wasresultaten zijn uitstekend

DirkJan 29-10-2015

Zeer stille en mooie wasmachine met goed wasresultaat. Voor iedereen is deze wasmachine dan ook aan te raden!

Fred 28-10-2015

7,6
Stille wasmachine en gemakkelijk in te stellen. Nog niet lang genoeg in gebruik om een goed oordeel te kunnen geven over het was resultaat. Zeker geen spijt dat we voor deze machine hebben gekozen.

Cobi 28-10-2015

Prima wasmachine, nu 1 dag in huis en een aantal wassen gedraaid. Makkelijk in gebruik, erg stil. Veel mogelijkheden

Karin 25-10-2015

7,6
Een goedwerkende machine met een gemakkelijke gebruiksaanwijzing. De machine is lekker stil tijdens gebruik.

RD 22-10-2015

Super stille wasmachine. Je hoort hem echt niet als hij loopt (staat op zolder) dus ideaal om s'avonds te laten lopen. Fijn in gebruik en een hoop verschillende programma's en instellingen.

Toonstra 21-10-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb sinds kort deze wasmachine, maar ben zeer tevreden, makkelijk in gebruik, een fijne grote opening, genoeg programma's om mee te wassen.
Enige minpuntje is dat het net een seconde te lang duurt voor je hem aan kunt zetten, je wordt eerst welkom geheten ( naar mijn mening overbodig) en een te zachte piep bij het eindigen van het programma.