Samsung WW80J6400CW - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 87 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

MB 13-06-2016

Prachtig apparaat

Nu een paar dagen deze prachtige machine in het bezit. Wat een verademing na 10 jaar verdienstelijk, maar met wat ongemakken wassen met mijn vorige whirlpool wasmachine. Los van alle technische snufjes, de handige programma's (waaronder babycare), het prachtige uiterlijk, en de grote trommel valt vooral de degelijkheid van het design op. De manier waarop de trommel en de manchethoes zo gemonteerd zijn dat het risico op het blijven haken van wasgoed minimaal is tov mijn vorige machine. Kortom ik ben blij! Mocht mijn mening wijzigen ivm opgedane ervaring dan zal ik mijn review updaten. Blijft de review ongewijzigd dan ben ik dus onverander positief gebleven over dit product.

M te NWK 15-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

even zoeken maar echt waar voor je geld

4 gaatjes gemaakt in laminaat en onderliggende isolatie thv pootjes staat nu op betonnen vloer en maakt nu o,o geluid bij centrifugeren (was tip van monteur)
Alleen centrifuge droogheid verschild wel,af en toe wat te nat

Wvr 21-01-2016

Wat een geweldige machine! alles goed schoon en gecentrifuseerd. uiterst stil en mooi om te zien. Ik hoop hier nog lang plezier van mogen te hebben.

Herman Tenten 13-01-2016

De eerste wasresultaten geven een duidelijke verbetering t.o.v. onze oude wasmachine (Miele).
De mogelijkheden zijn vele malen beter!
Ondanks een indrukwekkend display is de wasmachine verbazingwekkend gemakkelijk in gebruik.
Door de grote wasopening, de fraai gevormde deur, het geringe gewicht vergeleken bij onze oude wasmachine en de prachtige display met muziek is deze wasmachine een aanwinst voor ons huishouden.
Nog maar net aangeschaft dus v.w.b. de duurzaamheid moeten we nog even afwachten dus, maar gezien de wasresultaten t.o.v. het gebruikte wasmiddel, het lage geluidsniveau en het stroomverbruik zal deze machine heel erg duurzaam zijn!

Jos 07-01-2016

Alles wat je van een goede wasmachine mag verwachten. Prima wasresultaat, energiezuinig, weinig lawaai en makkelijk in gebruik.

Michael 08-05-2017

Stuiterbal

Apparaat stuitert over de hele zolder bij het centrifugeren. Na aankoop hoorde we van de fabrikant dat de machine niet goed op een laminaatvloer staat. Werd bij aankoop, bij BCC, helaas niet vermeldt.

Minpunten

• Centrifugeren

Daisy 16-03-2017

Prachtige machine

Wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon. Goeie prijs en kwaliteitverhouding.
Werd goed geleverd en aangesloten. En de eerste was draaide fantastisch. Helaas ging ie wel aan de dans met de eerste centrifuge, maar dat vond ik niet erg. Mooie machine, leuke geluidjes en erg stil.

Pluspunten

• Grootte opening
  • Erg stil
  • Kort was programma
  • BEMMEL&KROON goeie levering en aankoop

rsnel 24-02-2016

Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik, super leuk deuntje bij gereed wasprogramma :). verschillende opties en het is raadzaam om de handleiding goed te lezen alvorens gebruik. Montageservice is zeer prettig. (BCC)

Kromdijk 19-02-2016

Prima, mooie wasmachine. Veel mogelijkheden, vooral voor de sportwas. Eco-bubbleprogramma zorgt ervoor dat de was met hardnekkige vlekken ook schoon gaat. Erg fijn met kleine kinderen!

Willem 15-02-2016

Fijne wasmachine wast goed schoon. Centrifugeert ook goed, makkelijk in bediening. Muziekje aan het einde is wel wat vervelend na meerdere keren gebruiken. Duurzaam in gebruik.

Jo 15-02-2016

Deze wasmachine is geluidsarm, gebruiksvriendelijk, efficiënt, effectief en mooi en daarom erg aan te bevelen.

Brian 10-02-2016

Mooie machine (voor de vrouw) wast goed, maakt niet te veel geluid. ik vind het erg prettig dat je voor de verschillende programma's de temperatuur zelf kan instellen.

Rikki 29-01-2016

Was is lekker fris en schoon. Er zijn flink wat mogelijkheden, maar iets eenvoudigs als 'alleen water wegpompen' lijkt er niet op te zitten. Fijne overzichtelijke display met alle gekozen instellingen. Fraai apparaat (past leuk bij onze Samsung warmtepompdroger).

Laura 27-01-2016

Hele fijne wasmachine, de benodigde makkelijke menu's voor het drukke leven waarbij de wasmachine fijn ondersteunt.

shanrie10 26-01-2016

Een hele fijne machine. Maak geen lawaii en de was is goed schoon! Qua uiterlijk is echt een mooie machine met goede kwaliteit!

Jan 24-01-2016

Machine ziet er goed uit. Bediening duidelijk. Veel instelmogelijkheden. Nog niet veel mee kunnen wassen, maar verwacht wel dat de machine doet wat beloofd is.

Constance 24-01-2016

We hebben 2 weken geleden onze wasmachine ontvangen. Inmiddels een aantal keer mee gewassen. Alle programma's zijn naar wens aan te passen - basis eco programma duurt 4 uur en is daarmee ongeveer het langste programma (uiteraard zorgt dit wel voor de besparing). Fijne grote trommel en de was is goed schoon.
Enige minpuntje, tijdens het centrifugeren produceert hij aardig wat geluid.

Erik 24-01-2016

Makkelijk te bedienen lekker stil en schone was geen moeilijke instruktieboekjes nodig leuke vormgeving een plezier om mee te wassen

mario 24-01-2016

Een top wasmachine makkelijk in gebruik en de mogelijkheden die hij heeft.
Ben zeer tevreden mee :)

NAOMI 13-01-2016

DEZE MACHINE AANGESCHAFT EN IK WAS BLIJ VERRAST TOEN HIJ UIT DE VERPAKKING KWAM.
MACHINE ZIET ER MOOI UIT, IS HANDIG IN GEBRUIK EN HET WASRESULTAAT IS PERFECT.
DE HOEVEELHEID WASPROGRAMMAS IS EVEN WENNEN MAAR TOT NU BEN IK ERG TEVREDEN MET MIJN AANKOOP.