Bosch WNAT323471

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WNAT323471 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

De Bosch WNAT323471 is uitgerust met een EcoSilence Drive-motor, waardoor de wasmachine extreem stil is met een geluidsniveau van 50 dB tijdens het wassen. Daarnaast zorgen de AntiVibration-zijwanden voor meer stabiliteit en stilte. Ook is deze wasmachine lekker energiezuinig met een energieklasse A+++. De wasmachine beschikt over VarioPerfect-technologie, waarmee je de keuze hebt tussen extra snel of extra zuinig wassen. Wat natuurlijk minstens zo belangrijk is voor een wasmachine is dat je wasgoed er schoon én mooi uitkomt. Om dat te bereiken, is de Bosch WNAT323471 uitgerust met een unieke trommelstructuur, waardoor er extra zacht en efficiënt gewassen wordt.