Bosch WAW32542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 138 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Admir Foric 17-11-2015

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Jolanda Theunissen 11-11-2017

Grote trommel

Het is een gele fine wasmachine. Alles staat heel duidelijk op het scherm aangegeven. Grote trommel.Ik heb een groot gezin. Mooie vormgeving. Verder is hij tijdens het wassen heel erg stil.

Pluspunten

• grote trommel
  • is stil

maurice 16-01-2018

mooie wasmachine met veel gebruiksmogelijkheden

de wasmachine moets worden vervangen, omdat de oude kapot ging. Na goede ervaringen met warmtepompdroger van het merk Bosch, viel de keuze op deze machine vanwege 9 kg en max. 1600 toeren/minuut centrifugeren. Display is helder en eenvoudig te bedienen. Ingebouwde aqua-stop is prettig. geluidsniveau is goed te doen bij centrifugeren. de machine staat in een aparte ruimte. wasresultaat is prima. na1600 toeren komt de was er al redelijk droog uit. machine geeft zelf aan wanneer er een reinigingsprogramma dient te worden gedraaid om vervuiling in de machine tegen te gaan.

Pluspunten

• redelijk geluidsniveau centrifugeren
  • design en bediening van het display

Gelikt 09-01-2018

Doet waarvoor hij is aangeschaft

Bij alleen extra centrifugeren schiet de uitleg in de handleiding te kort. Er zou in moeten staan met welke knop precies je dit kunt verwezenlijken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Suerink 09-01-2018

Geweldige wasmachine, het lijkt wel een disco.

We moesten een nieuwe wasmachine omdat onze oude bij het centrifugeren een enorm brommend geluid maakte. De hele buurt kon meegenieten. De verkoper adviseerde ons een Bosch, terwijl we eigenlijk helemaal geen Bosch of Miele wilde. Nadat hij alles had uitgelegd hebben we nog even bij de andere gekeken, maar we kwamen toch steeds terug bij deze Bosch. Mijn vrouw heeft de wasmachine de volgende dag de hele dag gebruikt. Ze vindt het bijna leuk om te wassen. De kleurtjes die het display en de knop geven, het lijkt wel een disco. Ook dat hij een piep geeft als hij klaar is, net als de vaatwasser is ook fijn. Gebruik is makkelijk en snel. Dus ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• 9 liter
  • stil

Minpunten

• geen stoom functie

Groeneveld 05-01-2018

Stille machine, makkelijke bediening.

Ik heb zwz alles van Bosch super kwaliteit. Gekozen vooral om de 9 kilo inhoud. En de zuinigheid. En het uiterlijk is ook belangrijk.

Lia 05-01-2018

Makkelijk te bedienen

Ik heb hiervoor ook een Bosch wasmachine gehad en heb er 15 jaar zonder kosten van kunnen genieten. En deze machine is veel makkelijker te bedienen en er zit een kort wasprogamma op. En ik heb 1600 toeren,de komt er vrijwel droog uit.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Korte wasprogamma

Minpunten

• Niets

Schonewille 04-01-2018

Geweldige stille en handig te bedienen wasmachine.

Wasmachine met een grote deur en groot laadvermogen van 9 Kg. Wasmachine is stil ook tijdens centrifugeren. Handig is ook het geluidsignaal als hij klaar is. Wasmachine wast met een uitstekend resultaat. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Groot laadvermogen
  • zuinig
  • stil
  • prijs / kwaliteit goed

Denise 02-01-2018

Veel mogelijkheden

Super prijs kwaliteit verhouding, erg tevreden met deze wasmachine. Ontzettend veel keuze in de programmering.

Pluspunten

• programmakeuzes
  • grote trommel
  • weinig geluid

Alida 31-12-2017

Grote vulopening, stil, schoon

Schone was, stil, en grote vulopening, goede koop, veel verschillende wasopties ,xeer xuinig wassen, maar ook heel snel in te stellen

Marsha W 30-12-2017

Had ik veel eerder moeten kopen...

Fijne wasmachine wast goed schoon ook op het korte programma. Makkelijk te bedienen.
Jammer dat ik zo lang gewacht heb met het kopen van een nieuwe wasmachine.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • goed schoon in kort programma

M. Hetem 29-12-2017

Bosch wasmachien WAW32542NL

Gekozen vanwege gebruiksgemak, garantie op motor a 10 jaar en kwaliteit.
Hiervoor een Zanussi gehad die 15 jaar gedraaid heeft (ietwat geluk) en een Zweeds kwaliteit merk Asko deze heeft het onlangs helaas begeven. Miele werd me te duur en de prijskwaliteit verhouding van deze Bosch is bijzonder goed.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Geluidsniveau
  • Vormgeving
  • Bedieningsgemak
  • Mogelijkheden

Minpunten

• tot nu toe geen

Zeer tevreden gebruiker! 20-12-2017

Stille krachtpatser!

Zoals de titel al aangeeft is dit een absolute aanrader. Mooi stil dankzij de rechtstreeks aangedreven trommel. Dus ook geen riemen die kunnen knappen.
En dankzij de koolborstelloze motor hoef je ook niet meer bang te zijn voor versleten koolborstels. Tevens zit er 10 jaar garantie op de motor! Dus dat zit wel goed.
Verder ziet deze machine er ook nog eens erg mooi uit met zijn duidelijke display. De bediening dmv tiptoetsen en draaiknop werkt vooral prettig.
Ik heb deze machine aangeschaft op aanraden van een witgoed specialist. Deze beweert dat "er wel een betere is" :)
Dus Miele........

• Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooie afwerking
  • Groot vul gewicht

Minpunten

• Niet te vinden

Ida 18-12-2017

BOSCH WAW32542NL wasmachine - wassen wordt een hobby..!

Na de AEG, waar tot drie keer toe in zijn leven een veer van de trommel knapte weer terug naar een Bosch. Een verademing. Rustige stabiele trommel. overzichtelijk display met veel mogelijkheden. Was komt er schoner en droger uit. Als wassen nog niet je hobby is ..... koop je deze Bosch..!!

dvbeest 18-12-2017

Makkelijk bedienbaar

De wasmachine is makkelijk bedienbaar. De mogelijkheden voor de was zijn duidelijk aangegeven. Ook is het display van de wasmachine erg duidelijk. Het is ook heel fijn dat op het display de water- en stroomgebruik van elke wassoort is aangegeven. Het is alleen jammer dat er weinig mogelijkheden zijn om de was te verkorten.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • groot display
  • duidelijk display
  • zichtbaar bij weinig licht
  • water- en stroomgebruik is aangegeven

Minpunten

• weinig tijd mogelijkheden

Marc 17-12-2017

Fijne machine

Bosch wasmachine 8serie is een erg stil, stijlvol en goed wassende machine, met een erg duidelijk en gemaks vriendelijke bediening

Pluspunten

• 9kg grote trommel
  • Makkelijke en duidelijke bediening

saar 14-12-2017

hele mooie wasmachine

Pas aangeschaft en zeer tevreden. Mooi apparaat met diverse was-opties. Maakt weinig geluid waardoor ik ook 'savonds nog een wasje kan draaien zonder de hele straat wakker te houden

Pluspunten

• kan veel wasgoed in
  • maakt bijna geen lawaai
  • ziet er mooi uit
  • makkelijk te bedienen
  • veel wasopties

familie Kools 14-12-2017

Bosch Wasmachine met grote opening & digitale display

Gemakkelijk in gebruik & super goed funktionerende Wasmachine.
Grote Opening & 9 kg wasgoed mogelijk

Pluspunten

• grote opening
  • gemakkelijk in gebruik
  • Sportkleding programma
  • 15 minuten was programma

Harro 13-12-2017

Stil, modern en gebruiksvriendelijk

Deze Bosch wasmachine gekocht omdat onze oude Samsung na jaren ermee ophield. Paniek...met 3 kinderen en hun sporten draaien wel bijna dagelijks wel 2 wassen. Techniek heeft de afgelopen jaren niet stilgestaan, wat een verademing deze Bosch. Ten eerste een mooie nette moderne machine om te zien, daarnaast....heerlijk stil. Belangrijk omdat de wasmachine bij 1 van de kinderen op zolder staat. Trommel van 9 kg heerlijk ruim en verder heel gebruiksvriendelijk ondanks de vele opties. Prima aankoop en erg blij mee.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Ruim

sum 13-12-2017

stille/snelle wasmachine

prijs-kwaliteit verhouding is in orde. zeer mooie en stille wasmachine met veel opties en mogelijkheden. Door het lage water gebruik moet je er wel opletten dat je de machine niet te vol doet. Verder wordt er aangegeven dat het een 9 kg trommel is, maar in de praktijk kun je dit niet volledig benutten. Dit is eigenlijk bij alle wasmachines zo.

Pluspunten

• stil
  • snel