Bosch WAW32542NL - Reviews

A+++-30%
Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

Marjan 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote vulopening die ver opengaat

Wat mij erg aanpreekt in deze machine is het aantal kg wat er mee gewassen kan worden. Superhandig voor ons grote gezin.
Verder vind ik dat er genoeg keuzemogelijkheden zijn wat betreft programma's
Het is ook erg makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• grote vulopening
  • aantal kg
  • makkelijke bediening

Minpunten

Cora 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Dit is een zeer goede wasmachine. Hij is heel rustig en stil, goede variatie en keuze in programma's, mooi design, maakt goed schoon.

Pluspunten

• Stil en rustig
  • Veel mogelijke programma's
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Geen light in de trommel (zit wel in de droger)

Ul-Haq 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zachte was

Ik vind het een top product, want de was is heerlijk zacht en is snel droog ook vind ik bosch een goede merk!

Anja 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Net in huis maar wast lekker stil mooie uitstraling lekker een grote trommel hopelijk gaat hij langer mee dan mijn vorige wasmachine

waw3542 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch produkt

Lay-out en wasgenot is prima. Er zijn veel mogelijkheden om gevarieerd te wassen. Energiezuinig is een pre.

Bosch altijd goed 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Boschgenot

wat een genot, heerlijk stil en eenvoudige bediening met een groot display die precies laat zien wat de instelling zijn en eenvoudig tussendoor te corrigeren indien gewenst

Admir Foric 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Paul 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

kan veel was in(9kg) en is stil naast dat de trommel kleding beschermd. Naast dat hij goed getest is door de consumentenbond

naam1969naam1963 19-06-2015 Product paar weken in bezit

super machine!! met een gezin van 9 personen is het ideaal om een wasmachine te hebben waar zoveel in kan en die toch zo schoon wast! ook de keuze mogelijkheden zijn groot! hij loopt als een zonnetje, je hoort hem bijna niet. ik ben echt blij met deze aankoop en weet dat ik er lang van kan genieten omdat het een Bosch is! echt een aanrader!

C Grijs 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super machine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schoon ,zuinig , ruime keus aan programma's, geluidloos ......................teveel om op te noemen

nta 17-05-2015 Product paar weken in bezit

Ik vind het een heerlijke wasmachine, was komt er schoon uit en de machine heeft tal van mogelijkheden. Je kunt hem helemaal zo instellen zoals je zelf wilt.

Willemijn_7 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben al meerdere Bosch apparaten in huis en ook deze wasmachine is weer een topper in gebruik! Makkelijk te bedienen, enorm stil en zuinig in verbruik. Display is duidelijk en simpel te bedienen, fijn ook dat er een groot scherm is waar je 'instellingen' op worden weergegeven. Alle soorten was kunnen gewassen worden, dus je hoeft bijna niets meer naar de stomerij te brengen. We hebben nog niet alle programma's gebruikt, maar zijn nu al enorm tevreden met onze aankoop!

mandyspaans 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

De eerste resultaten zijn positief. De wasmachine ziet er heel hi-tech uit, maar met de duidelijke handleiding goed te begrijpen. Verder is hij heel stil.