Bosch WAW32542NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 90 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Admir Foric 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Desiree 31-07-2017 Product paar weken in bezit

Grote vulopening

Uit de vele types Bosch wasmachines was het even lastig kiezen maar de programma's en t zelf te kiezen centifugetoeren en graden gaf al snel het juiste type .....je kunt ook alleen spoelen en/of cenriguren . Handig voor de handwas!!!

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Los spoel en/of cetrifugeerprogramma

Werner 24-07-2017

Een goede wasmachine die er ook nog mooi uit ziet.

Ik heb de wasmachine nu een week in bezit en ben zeer tevreden. De wasmachine wast goed, is stil en heeft voldoende programma's. Wat erg handig is, is dat je de tijd kunt verkorten en dat de wasmachine zelf de tijd aanpast als je er minder was in stopt of als de was niet erg vies is.
Er zijn echter twee dingen die ik wel kenbaar wil maken. De wasmiddellade bevat geen apart gedeelte voor vloeibaar wasmiddel. Dit is nergens bij de productinformatie te vinden. Als ik dat had geweten dan had ik een andere machine gekozen. Nu moet ik weer terug in de tijd met een bolletje op de was.
En de wasmiddellade is zelfreinigend, hierdoor ligt er altijd water op de rubberen rand van opening. Als je de wasmiddellade opent komt er water (van het zelfreinigen) uit de lade waardoor er nog meer water op de rand valt en waardoor er ook water op de grond komt.
Op deze twee kleine ergernisjes na een prima wasmachine waar ik waarschijnlijk nog jaren plezier van zal hebben.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Mark 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

stille wasmachine

gekocht in combinatie met korting van mediamarkt. Uitstekende waarde /kwaliteit. De machine is zeer stil

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Hanny 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine goede wascapaciteit

Prijs kwaliteit vind ik goed ik heb de machine nog maar kort heb goede ervaring grote kussens gewassen goed schoon en behoorlijk droog

Pluspunten

Minpunten

• Nog geen

Jan Gerard 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Bosch wasmachine WAW32542NL

Wasmachine met veel mogelijkheden zoals korte was van 15 minuten, sportkleren of overhemden. Zeer stil, ook met centrifugeren. Grote trommel van 9 kilo. Binnen de programma's kan je nog afzonderlijk bijstellen. Wat ook erg handig is is dat je kunt zien hoe lang het programma nog duurt. Geen mogelijkheid om met een app op je telefoon te zien wat de status is van de was, maar dat is voor mij niet belangrijk. Even wennen aan de vele mogelijkheden van het apparaat, want dit was ik niet gewend.

Pluspunten

• 9 Kg
  • Zeer stil

Tin 17-07-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte wasmachine.

Dit apparaat heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. De Programma's zijn aan te passen en het heeft bovendien ook een Mooi design.

Pluspunten

• Programma's zijn aan te passen
  • vrij stil

Familie Oosterveer 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Grote capaciteit maar toch zuinig

Top kwaliteit wasmachine, presteert naar verwachting en zuinig in gebruik. Handige duidelijke bediening waar je geen extra cursus hoeft te nemen of lijvige gebruiksaanwijzing hoeft te hebben.

Pluspunten

• Capaciteit
  • Verbruik
  • Mogelijkheden

Minpunten

• niet van toepassing

Petra 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine

Perfekte wasmachine.
He hoort hem niet. Alles komt er schoon uit. De wasmachine is heel handig in gebruik

Tamara Jovanovic 15-07-2017 Product paar weken in bezit

Very easy cashback !!! Bosch quality is one and only!

We bought a washing machine that is just silent, energy efficient and I like it so much how it cleans the laundry! When we turned it on for the first time, it was everything so easy to understand that I felt like I have it for long time. The display and design of buttons is natural, in the same time very fancy. The cashback action is very easy in 3 steps without a lot of administration.... SOOooo easy and perfect!!! I love my machine!

martin 14-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine met veel opties

9 kilo inhoud, zeer stil, veel mogelijk heden,korte programma's, na reviews deze gekocht bij Mediamarkt en de aanbieding €200 retour.

Pluspunten

• 9 kg
  • zeer stil
  • kort programma 15 min
  • betrouwbaar merk

M. Riemens 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

super machine!

super fijn wasmachine ziet er netjes uit en heeft veel mogelijkheden.
maakt erg weinig geluid, bevat veel ruimte en schakelt zichzelf na een poosje uit.

het enigste min punt was de lange levertijd (besteld via mediamarkt)

Pluspunten

• ruim!

Minpunten

• levertijd was wat lang

Saida 11-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

goed en vertrouwd

Bosch staat bij ons bekend als een goed merk wat lange levensjaren kent. Daarbij maken ze waar wat ze aanbieden en boeken ze je cashback binnen enkele dagen ook nog eens terug. Een tevreden klant in alle opzichten ;)

Pluspunten

• vertrouwd
  • levensduur
  • service

Hanny 08-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine goede wascapaciteit

Pluspunten

Minpunten

• Nog geen

Elly52 06-07-2017

Zeer prettige wasmachine

Is gemakkelijk in gebruik, zeer prettig dat de wastijd aangepast wordt aan het gewicht van de was. Met 12 jaar oude LG was het niet mogelijk om uitgestelde tijd in te stellen. Kan nu op goedkopere stroom wassen. Maakt met centrifugeren iets meer geluid dan LG, maar ik wordt er niet wakker van. Heb al diverse programma''s zie ruikt en ben zeer tevreden
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

j.v. 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goed was resultaat.

Kleine tot grote wassen waardoor energie, en tijd besparend en een goed droog en was resultaat en je hoort de wasmachine niet!!

Maurice 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, erg stil

Sinds een paar dagen maken wij gebruik van onze eerste wasmachine! En wat zijn we er blij mee!! De zeer uitgebreide functies en is ook nog eens erg stil! En eentje die ook nog eens duurzaam. Zeker met de eco-stand. Zou iedereen deze Bosch aanbevelen!

• Functies
  • Erg duurzaam

balemans hm 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne duidelijke geruisloze was machine

hij biedt wat ik zocht /programma makkelijke bediening geruisloos uitstraling korte lange was ,je kunt hem afstemmen op jou behoefte.

Pluspunten

• schoon
  • geruisloos
  • droog

KRMCAN 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Inhoud +kwaliteit+ design= TEVREDENHEID

Na 15 jaar een dezelfde wasmachiene gebruikt te hebben waren we eraan toe om een nieuwe aan te schaffen, goed onderzocht op google en snel viel de keuze op deze model die ik ook nog eens kon aanschaffen met een geweldige actie wij zijn er heel blij mee! Ruim 9 kg inhoud! 1600 toeren en super zuinig!

Pluspunten

• Specificaties
  • Inhoud

Minpunten

• Heel zwaar maar dat is dus ook kwaliteit

Wilma Z 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk, mooie machine, en toen de was !!

Eerste indruk mooie machine, en na enkele wasbeurten super tevreden, wast goed schoon, is geluidsloos en makkelijk te bedienen, ik ben tevreden.

Pluspunten

• Goed overzichtelijk wasprogramma
  • Mooi uiterlijk
  • Geluidsloos

Minpunten

• Kan op dit moment even niets bedenken.