Bosch WAW32542NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 98 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Admir Foric 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Robert 13-10-2017 Product paar weken in bezit

fijne stille wasmachine

Na onze vorige wasmachine wilde we graag een machine die zuinig stil en veel keuze in promma heeft, en die hebben wij nu dankzij deze bosch wasmachine. een heerlijk grote trommel waar we iedere dag weer blij mee zijn.

Pluspunten

• stille machine
  • veel keuze in programma
  • ook korte programma's
  • grote trommel
  • gewone draai en drukknoppen

Meneer 12-10-2017 Product paar dagen in bezit

Groot en stil

Oude Bosch was na 12 jaar op. Grote vooruitgang in geluid (bijna niets) en bediening. Eerste wasjes komen er zeer schoon uit. Duurzaamheid zullen we merken, vorige Bosch heeft het 12 jaar lang probleemloos gedaan, een maal de koolborstels moeten laten vervangen. Nieuwe machine heeft koolborstelloze motor.

Eric Schnepper 07-10-2017

Geweldige Wasmachine

Goede energiezuinige wasmachine met veel mogelijkheden. Hoog toerental, maakt weinig geluid, prijs-kwaliteit verhouding is erg goed !

Denise 06-10-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe uitstraling, vrij stil en met timer.

Nu enkele wasjes gedraaid en bevalt goed. Wel eerst een trommelwasje gedraaid zonder was want er kwam een vreemde vloeistof met sterke lucht uit de trommel. Na het trommelwasje was dit er nog niet uit maar toch een wasje erin gedaan en ging prima. Heeft aardig wat functies waaronder een functie voor gemixte was (welke ik nu veel gebruik) en licht strijken (in het kort, minder toeren dus minder kreuken) Ook is hij vrij stil en heeft hij een handige timer en piep op het eind waardoor ik mijn was niet gauw meer vergeet. De deur, knop en het digitale scherm geeft het de wasmachine een wat luxere uitstraling.

Pluspunten

• Timer
  • Vrij stil
  • Piep aan het eind
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Eerst vreemde vloeistof met luchtje uit trommel
  • Kan niet warmer dan 40 graden bij functie 'mix'.

R. Haakma 05-10-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasser

Mijn vorige was machine was nog maar 5 jaar oud en de motor begon te vonken. Nieuwe wasmachine uitgezocht. Gekozen voor deze Bosch. Mooie rustige, luxe uitstraling. Het is even kiezen tussen alle mogelijke wasprogramma's, maar wat een gemak: draai aan de programmakeuzeknop, daarna heel rustig met je vinger langs de overige keuzes, je vinger op start leggen.... en hij begint! Heel rustig en stil. Wat een verschil met de andere machine van 5 jaar geleden! Even op pauze om vergeten sok erbij te doen. Niet minuten wachten voordat de deur eindelijk open kan. Dit wordt genieten!

• bedieningsgemak
  • deur gaat direct open
  • grote vulopening

Dalidah 17-09-2017

Geweldige fijne wasmachine

De bediening is makkelijk,fijn. De programmas die op de machine zit zijn perfect voor ons huishouden

Fred 03-09-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch serie8 klasse 1 apparaat

Top wasmachine van Bosch.
Veelzijdig in zijn programma's.
Stelt bij ieder programma automatisch temperatuur duur en snelheid van centrifugeren in maar,
deze zijn ook met tiptoetsen te veranderen als je wilt.
Ook makkelijk zijn de eco-perfect stand voor besparing in energie en water en de speed-effect stand voor een verkorte duur.

• Makkelijke bediening
  • Grote deur
  • 9kg
  • Veelzijdige programma,s

Minpunten

• Snoer te kort voor aansluiting op trekschakelaar
  • Verder geen minpunten

Rietje010 31-08-2017

Heel stil

Al mijn witgoed aankopen worden eerst grondig onderzocht op de verschillende websites en forums... ik koos deze echter niet om de vele lyrische beoordeling maar omdat het merk Bosch mij nooit in de steek heeft gelaten! Ik heb een groot gezin met 3 kids en de 9 kilo wasinhoud is echt een uitkomst!! En wat is ie erg stil zelf met 1600 toeren. Ik ben voor nu tevreden.

Desiree 31-07-2017 Product paar weken in bezit

Grote vulopening

Uit de vele types Bosch wasmachines was het even lastig kiezen maar de programma's en t zelf te kiezen centifugetoeren en graden gaf al snel het juiste type .....je kunt ook alleen spoelen en/of cenriguren . Handig voor de handwas!!!

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Los spoel en/of cetrifugeerprogramma

Werner 24-07-2017

Een goede wasmachine die er ook nog mooi uit ziet.

Ik heb de wasmachine nu een week in bezit en ben zeer tevreden. De wasmachine wast goed, is stil en heeft voldoende programma's. Wat erg handig is, is dat je de tijd kunt verkorten en dat de wasmachine zelf de tijd aanpast als je er minder was in stopt of als de was niet erg vies is.
Er zijn echter twee dingen die ik wel kenbaar wil maken. De wasmiddellade bevat geen apart gedeelte voor vloeibaar wasmiddel. Dit is nergens bij de productinformatie te vinden. Als ik dat had geweten dan had ik een andere machine gekozen. Nu moet ik weer terug in de tijd met een bolletje op de was.
En de wasmiddellade is zelfreinigend, hierdoor ligt er altijd water op de rubberen rand van opening. Als je de wasmiddellade opent komt er water (van het zelfreinigen) uit de lade waardoor er nog meer water op de rand valt en waardoor er ook water op de grond komt.
Op deze twee kleine ergernisjes na een prima wasmachine waar ik waarschijnlijk nog jaren plezier van zal hebben.

Mark 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

stille wasmachine

gekocht in combinatie met korting van mediamarkt. Uitstekende waarde /kwaliteit. De machine is zeer stil

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Hanny 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine goede wascapaciteit

Prijs kwaliteit vind ik goed ik heb de machine nog maar kort heb goede ervaring grote kussens gewassen goed schoon en behoorlijk droog

Pluspunten

Minpunten

• Nog geen

Jan Gerard 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Bosch wasmachine WAW32542NL

Wasmachine met veel mogelijkheden zoals korte was van 15 minuten, sportkleren of overhemden. Zeer stil, ook met centrifugeren. Grote trommel van 9 kilo. Binnen de programma's kan je nog afzonderlijk bijstellen. Wat ook erg handig is is dat je kunt zien hoe lang het programma nog duurt. Geen mogelijkheid om met een app op je telefoon te zien wat de status is van de was, maar dat is voor mij niet belangrijk. Even wennen aan de vele mogelijkheden van het apparaat, want dit was ik niet gewend.

Pluspunten

• 9 Kg
  • Zeer stil

Tin 17-07-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte wasmachine.

Dit apparaat heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. De Programma's zijn aan te passen en het heeft bovendien ook een Mooi design.

Pluspunten

• Programma's zijn aan te passen
  • vrij stil

Familie Oosterveer 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Grote capaciteit maar toch zuinig

Top kwaliteit wasmachine, presteert naar verwachting en zuinig in gebruik. Handige duidelijke bediening waar je geen extra cursus hoeft te nemen of lijvige gebruiksaanwijzing hoeft te hebben.

Pluspunten

• Capaciteit
  • Verbruik
  • Mogelijkheden

Minpunten

• niet van toepassing

Petra 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine

Perfekte wasmachine.
He hoort hem niet. Alles komt er schoon uit. De wasmachine is heel handig in gebruik

Tamara Jovanovic 15-07-2017 Product paar weken in bezit

Very easy cashback !!! Bosch quality is one and only!

We bought a washing machine that is just silent, energy efficient and I like it so much how it cleans the laundry! When we turned it on for the first time, it was everything so easy to understand that I felt like I have it for long time. The display and design of buttons is natural, in the same time very fancy. The cashback action is very easy in 3 steps without a lot of administration.... SOOooo easy and perfect!!! I love my machine!

martin 14-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine met veel opties

9 kilo inhoud, zeer stil, veel mogelijk heden,korte programma's, na reviews deze gekocht bij Mediamarkt en de aanbieding €200 retour.

Pluspunten

• 9 kg
  • zeer stil
  • kort programma 15 min
  • betrouwbaar merk

M. Riemens 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

super machine!

super fijn wasmachine ziet er netjes uit en heeft veel mogelijkheden.
maakt erg weinig geluid, bevat veel ruimte en schakelt zichzelf na een poosje uit.

het enigste min punt was de lange levertijd (besteld via mediamarkt)

Pluspunten

• ruim!

Minpunten

• levertijd was wat lang