Bosch WAW32542NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Admir Foric 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

LiKa 27-01-2017

Grote trommel, rustige centrifuge

Prima wasmachine, grote trommel,veel keus in programma's. staat erg stabiel bij centrifugeren. Makkelijke bediening.

Corine 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Nieuwe Bosch wasmachine gebroederlijk naast Bosch wasdroger

De Bosch wasmachine is helemaal blij, nu hij gebroederlijk naast de Bosch wasdroger is komen te staan. Ook wij zijn uitermate tevreden met de nieuwe machine welke op prettige, professionele wijze werd aanbevolen door onze vast witgoed leverancier. Levering en installatie werd dan ook prompt verzorgd en registratie op website was een fluitje van een cent.
Super tevreden en dus een dikke pluim voor Bosch !!

Pluspunten

• Makkelijk in bediening
  • Voldoende programma's
  • Spaarzaam in water/stroom verbruik

Prenger 07-01-2017 Product paar weken in bezit

stil en veelzijdig

Een heel fijne wasmachine, lekker stil ook tijdens het centrifugeren en veelzijdig in de wasprogramma's!

Pluspunten

• veelzijdig
  • stil

Memss7 24-12-2016

Geweldig wasresultaat

Snel en makkelijk te bedienen menu met ruime keuze mogelijkheden. Het wasresultaat is perfect. Een schone en frisse was.

Corinne 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke en stille machine

Omdat onze oude wasmachine het begaf zochten wij naar een nieuwe. Gelet op ons gegroeide gezin zochten we naar een apparaat wat beter geschikt is voor het draaien van veel was. We kwamen op deze machine uit vanwege het hoge toerental (1600) zodat de was droger uit de machine komt en vanwege de hoge capciteit (9kg). Deze machine is één van de beter betaalbare machines met vergelijkbare capaciteit.

Alhoewel ons vorige apparaat nog niet zo oud was (6 jaar) staan we echt verstelt van het zeer lage geluidsniveau. Zelfs het centrifugeren is nauwelijks hoorbaar en zeker niet storend. Omdat de wachmachine bij ons in de keuken staat is dat een duidelijk pluspunt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Geen tot nu toe.

Rotterdam 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Machine met veel mogelijkheden

Ik heb de wasmachine pas net dus ik weet nog niet precies hoe goed hij werkt. Echter, uit de gebruiksaanwijzing maak ik op dat veel mogelijk is (soort vlekken aangeven, snachts wassen in zuinige stand zonder harde piep dat hij klaar is, extra lang en zuinig wassen (eco) en extra snel). Verschillende toeren mogelijk.
Ben benieuwd naar het programma voor blouses met lage toerental en daarna niet hoeven strijken :-)

Pluspunten

• keuzemogelijkheden
  • goede prijs

Minpunten

• nog niet gevonden

Anoniem 17-12-2016 Product paar weken in bezit

Energiezuinig

Het is een energiezuinig apparaat wat zowel gunstig is voor het milieu als voor de portemonnee. Maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Prima wasresultaat

Mame 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine WAW32542 NL

Hele fijne wasmachine! We hadden de pech na 1e wasje code E23 te krijgen waardoor er 4 dagen later door Bodch-reparateur naar gekeken werd! Daarna niets dan lof! Ben zeer tevreden over het korte 15 min wasprogramma?

Pluspunten

• Korte wasjesprogramma
  • Goede service vanuit Bosch
  • Goed droog gecentrifugeerde was

Minpunten

• na eerste was code E23, super opgelost!

Kertil 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot, zeer stil en superzuinige wasautomaat

Gekozen voor dit product wegens 9kg uitvoering. Een geweldig apparaat. Zeer stil, design is erg goed, overzichtelijk en zeer gemakkelijk in gebruik. Beslist een aanrader voor mensen die kwaliteit erg hoog hebben staan en zorgeloos willen gebruiken.

Pluspunten

• Zeer stil, gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

MJW 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

grote inhoud; eenvoudige bediening; ruime keus uit programma's; geluidsarm; temperatuur voor ieder programma apart in te stellen; programmaduur kan ook apart worden ingesteld.

Pluspunten

• zeer ruim laadvermogen
  • veel opties

Laszlo Bakker 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Oase van rust

Wij hebben voor dit product gekozen vanwege de stille motor en dat is zeker niet tegengevallen. Het apparaat doet exact wat je wil dat hij doet, maakt je was stil, snel en goed schoon. Pure Duitse degelijkheid.

Pluspunten

• Stilte
  • Maakt kleren schoon
  • Kleren zeer droog naar wassen

F V Reto Zarate 29-11-2016

werk uitstekend

We hadden een oude Bosch wasmachine , maar die spoelde niet goed meer en het wasgoed rook niet fris.
Deze nieuwe machine werkt en spoelt uitsteken en het wasgoed ruikt heerlijk fris.

Marjan 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote vulopening die ver opengaat

Wat mij erg aanpreekt in deze machine is het aantal kg wat er mee gewassen kan worden. Superhandig voor ons grote gezin.
Verder vind ik dat er genoeg keuzemogelijkheden zijn wat betreft programma's
Het is ook erg makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• grote vulopening
  • aantal kg
  • makkelijke bediening

Cora 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Dit is een zeer goede wasmachine. Hij is heel rustig en stil, goede variatie en keuze in programma's, mooi design, maakt goed schoon.

Pluspunten

• Stil en rustig
  • Veel mogelijke programma's
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Geen light in de trommel (zit wel in de droger)

Ul-Haq 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zachte was

Ik vind het een top product, want de was is heerlijk zacht en is snel droog ook vind ik bosch een goede merk!

Anja 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Net in huis maar wast lekker stil mooie uitstraling lekker een grote trommel hopelijk gaat hij langer mee dan mijn vorige wasmachine

Arde44 19-08-2016

Frisse schone was

Wij zijn verrukt over de was kwaliteiten van onze nieuwe Bosch was machine. De was komt er er heelijk fris en schoon uit. Een heel verschil met de vorige van een ander merk. Bosch bedankt!

waw3542 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch produkt

Lay-out en wasgenot is prima. Er zijn veel mogelijkheden om gevarieerd te wassen. Energiezuinig is een pre.

Bosch altijd goed 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Boschgenot

wat een genot, heerlijk stil en eenvoudige bediening met een groot display die precies laat zien wat de instelling zijn en eenvoudig tussendoor te corrigeren indien gewenst