Bosch WAW32542NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 272 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32542NL op Kieskeurig.be.

8,9

Admir Foric 17-11-2015

Een zuinige, van alle gemakken voorzien en strakke wasmachine! Alle soorten wasprogramma's mogelijk die ik nodig heb. Voor vlekken, strijken, kreukelprogramma, trommelreiniger en daarnaast een grote trommel van 9kg. Naast alle gemakken voorzien extra zuinig AAA plus 30 procent extra zuinig geeft waterverbruik, kilogram en stroomverbruik aan zeer handig! Zelfs de lange programma van katoen die 2,5 uur duurt kun je met de eco knop verlagen naar 1,08 uur! waauww! Daarnaast nog de extraakorte programma van 15 minuten! voor de snelle was. In 1 wasomdraai en in 1 woord is dit een geweldige wasmachine! helemaal blij mee!

Cm 20-12-2018

Deugdelijk

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Goede prijs kwaliteit, wat je verwacht van Bosch. Wel zwaar apparaat maar wordt gelukkig bezorgd tot aan zolder. Zeker aan te raden!

Pluspunten

• Wast veel
  • Makkelijk keuze programma
  • Mooie verlichting

Minpunten

• Drogers zijn iets dieper dan wasmachine

darifa 31-05-2018

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Heb zo lang moeten wachten op mijn wasmachine omdat ik er eerst voor moest sparen. Heb steeds moeten wassen bij een wasserette. Deze wasmachine is zo stil in gebruik en de was komt er super schoon uit beter nog dan bij de wasserette. Krijg ook een geluidje te horen als de was klaar is. Op het schermpje wordt de graden aangegeven op welke temperatuur er gewassen wordt en de tijdsduur van de was. Dus dan weet je precies wanneer de was klaar is. Ben zoooo blij dat ik niet meer naar de wasserette hoef en dat ik nu een betere wasmachine thuis nu heb.

Pluspunten

• van alle gemakken voorzien

maurice 16-01-2018

mooie wasmachine met veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

de wasmachine moets worden vervangen, omdat de oude kapot ging. Na goede ervaringen met warmtepompdroger van het merk Bosch, viel de keuze op deze machine vanwege 9 kg en max. 1600 toeren/minuut centrifugeren. Display is helder en eenvoudig te bedienen. Ingebouwde aqua-stop is prettig. geluidsniveau is goed te doen bij centrifugeren. de machine staat in een aparte ruimte. wasresultaat is prima. na1600 toeren komt de was er al redelijk droog uit. machine geeft zelf aan wanneer er een reinigingsprogramma dient te worden gedraaid om vervuiling in de machine tegen te gaan.

Pluspunten

• redelijk geluidsniveau centrifugeren
  • design en bediening van het display

Jolanda Theunissen 11-11-2017

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Het is een gele fine wasmachine. Alles staat heel duidelijk op het scherm aangegeven. Grote trommel.Ik heb een groot gezin. Mooie vormgeving. Verder is hij tijdens het wassen heel erg stil.

Pluspunten

• grote trommel
  • is stil

F V Reto Zarate 29-11-2016

werk uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

We hadden een oude Bosch wasmachine , maar die spoelde niet goed meer en het wasgoed rook niet fris.
Deze nieuwe machine werkt en spoelt uitsteken en het wasgoed ruikt heerlijk fris.

Reijnhout 04-03-2020

wel goed

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Welke tekst? van de handleiding ? Van de mededelingen op de machine? Van jullie webside? [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Orhan P 01-03-2020

Superapparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Geweldig ding. Veel minder geluid als de voorganger en veel schoner was. Als b-keus besteld maar je ziet er letterlijk niets van! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jacqueline 26-02-2020

Geweldig apparaaat

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Onze nieuwe wasmachine voldoet aan alle wensen. Duidelijke display en bediening, muisstil en een geweldige centrifuge. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leonardo 17-02-2020

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Ik ben zeer tevreden met de wasmachine. Zeer praktisch, technologisch, efficiënt en gemakkelijk te bedienen. Ik kocht het met mijn droger om het paar te maken en het was prachtig in mijn huis. Het wast erg goed en is de beste wasmachine die ik tot nu toe heb gehad. Ik ben erg blij. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bous 08-02-2020

Bosch WAW32542NL

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Wasmachine is erg stil. Wat super fijn is. Verder is de wasmachine super gemakkelijk in gebruik.
Was is ook snel klaar. En hij ziet er leuk nog eens leuk uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nikki 19-12-2019

Top!

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Inmiddels een week in huis en ben tot nu toe echt blij ermee! Kan alles wel opnoemen, maar de wasmachine loopt niet te springen, heeft een tijduitstel, kan de toeren bepalen, is behoorlijk stil. Zuinigheid kan ik nog niet na gaan, volgend jaar pas met de water- en energie rekening. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nikki 12-12-2019

Slank&even wennen

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Ik moet nog wennen aan de ruimte die de wasmachine bespaart.
Geen lekbak, en ondanks de inhoud van de trommel oogt de wasmachine slank.

Ik ben benieuwd hoe en of de wasmachine gaat bevallen. Maar moest wel wennen aan de stilte van de machine. Wat een technologie er inmiddels is.
En dat de machine nog steeds op dezelfde plek staat. Bij de vorige leek het alsof er een aardbeving was geweest. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robert 01-12-2019

Perfect!

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Prachtige wasmachine. Nu een aantal weken in huis. Bevalt tot nu toe perfect. Is stil, erg makkelijk te bedienen en zuining in gebruik! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eldejo 30-11-2019

wasmachine waw3252nl

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Makkelijk in gebruik, heel stil, kort progammaduur [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

hartevelt 12-11-2019

fijne groote trommel inhoud , heel stil en wast goed schoon

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

ik zocht voor kwaliteit en prijs en goede beoordeling van expert , deze kwam super uit de tests daarnaast is de grote trommel ideaal voor een gezin zelfs mijn dekbed past hierin.

H v Dalen 02-11-2019

Serie | 8 Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Superblij met onze stille/zuigige wasmachine . die ook super handig in gebruik is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Julia 31-10-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Prima wasmachine, gebruiksvriendelijk. Dit is mijn derde Bosch wasmachine en ook de droger is van Bosch. Tevreden Bosch gebruiker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

b0rnew0lf 28-10-2019

duurzame top wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

top wasmachine, stil, zuinig, gebruiksvriendelijk en duurzaam.
duidelijk scherm en weegt de was waarop duur van het programma word afgestemd.

H v Dalen 25-10-2019

Wasmaschiene

Geschreven voor: Bosch WAW32542NL

Ziet er mooi uit, lekker stil en zeer gemakkelijk in gebruik, zuinig in energie. een apparaat met veel mogelijk heden.

Pluspunten

• stil
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• geen minpunt