Bosch WAW32461NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 678 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32461NL op Kieskeurig.be.

8,9

Anton 04-03-2016

Goed, stil en snel

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Zoals de titel zegt, goed stil en snel, maar helaas kan je de standaard instellingen niet aanpassen. Zoals programma katoen staat standaard op 60 graden met 1600 rpm, maar wij zouden dat fijn vinden dat het aangepast zou kunnen worden naar 40 graden met 1600 rpm.

Fijne wasmachine 17-11-2019

Geluidsarm

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wast schoon. Centrifugeert goed en met heel weinig geluid. Simpel te bedienen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

merel26 29-07-2019

Fijne stille wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Goed product. Wast goed. Het korte programma is een fijne optie. Centrifugeren doet de machine goed en maakt daarbij weinig geluid. Duidelijk keuzeprogramma. Kortom erg blij mee. Onze oude wasmachine, ook een Bosch, doet het nog steeds bij iemand anders en dat na 23 jaar! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sis24 27-07-2019

Fijne en zeer geluidsarme wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wat een verademing! Als mijn vorige machine ging centrifugeren dan trilde zelf de vloer en leek het of zich een Boeing 747 stond warm te draaien voor de start.
Deze Bosch wasmachine hoor je nauwelijks, zelfs niet bij het hoogste toerental voor centrifugeren (1600). Temperatuur, centrifuge etc zijn per programma naar keuze in te stellen.
Een kort geluidssignaal als de machine klaar is... kortom wat mij betreft een AANRADER!

Wasmaman 01-07-2019

Snelle, goede en stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

De wasmachine wast heel goed schoon en het is fijn dat elk programma naar wens aan te passen is (temperatuur, toerental centrifuge). Hij is ook erg stil.

wissewasje 29-06-2019

Powerbox

wissewasje 29-06-2019

Powerbox

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Oude machine kapot, nieuwe zoeken en door de bomen jouw Bosch niet zo snel zien. Zoveel types, allemaal met andere leukigheidjes. Dus gegokt op deze en goed gegokt. Ik moet om de haverklap kijken of ie het nog doet, zo stil is ie. En ook gekocht om de 1600 toeren centrifuge, maar dat is bijna overkill. Wat een power! Op 1200 geprobeerd en dat werkt net zo goed als mijn ' oude' op 1400. Nog even alle mogelijkheden proberen. Geen spijt tot nu toe. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-06-2019

Geweldig merk

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Zeer tevreden. Maakt weinig geluid, inhoud van de trommel is naar wens. Kleding wordt goed gewassen. Fijne wasprogramma s. Moet wel even het instructie boekje doornemen. Bij eerste x gebruik de wasmavhine leeg laten draaien. Wel is het wasmiddelbakje minder stevig, maar geen reden om de wasmachine niet aan te schaffen.

Mariska 14-06-2019

Prijs kwaliteitsverhouding goed

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Een goede wasmachine die prettig is omdat je hem zelf kan instellen. De wasmiddel lade heeft een wat goedkoop uiterlijk.

Niels 01-06-2019

Mooie snelle wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Hadden voorheen een bosh (die kwam uit 1991 met koolborstels) nu deze aangekocht hopen dat hij net zo lang mee gaat!

Cefra 13-05-2019

Fluisterstil

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Fijne machine, vind alleen dat het hoofdwasprogramma erg lang duurt, maar dat komt blijkbaar door het economisch wassen, dat moeten we maar voor lief nemen. Wast erg schoon ivgm mijn oude Bosch van 12 jaar oud... nieuwe technieken?

Ferrina 13-05-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

We hebben de machine inmiddels een paar weekjes. Tot nu toe tevreden. Hij is stil, makkelijk te bedienen. Wel even zoeken naar een passend programma voor de diverse wasjes. Fijn dat hij ook ecostand heeft. Soms wel een wat lang wasprogramma. Echter, we hadden hiervoor een Samsung ecobubble.. tot 2x toe..was het na 3 jaar al gedaan met de machine. We hopen dat deze wat langer meegaat.

Saskia 13-04-2019

Uitstekende wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Goede kwaliteit en prijsverhouding. Grote laadtrommel 8 kg en verschillende fijne functies als ecoprogramma, sportprogramma en allergie spoel functie. De machine hheft ook een mogelijkheid om wasgoed bij te vullen of van programma te veranderen, het programma is voorinstelbaar, zodat je zelf kan bepalen wanneer de was klaar moet zijn met een eenvoudig bedieningspaneel. Kortom een fijne wasmachine voor een groot gezin.

Sabsenga 22-03-2019

Geavanceerd en daardoor niet makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

De aan/uit toets is zo aangeraakt, je komt er maar even langs en de instellingen zijn gewijzigd. Je hebt dat niet in de gaten, en de instelling voor max 1600 toeren centrifugeren is lager gezet. Was is daardoor nat, en achteraf alleen centrifugeren is niet mogelijk, dat moet met spoelen, wat weer 22 minuten programma spoelen/centrifugeren kost.

Rick 30-12-2018

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Hij is zuinig, stil en wast perfect. Genoeg instellingen om elke type was te doen. De 1600 toeren zorgen uiteindelijk voor een nagenoeg droog resultaat. Een echte aanrader.

Versteeg 30-12-2018

Goede programmakeuze en duidelijk display

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Na 18 jaar met onze vorige Bosch machine gedaan te hebben zijn We echt verrast met de nieuwe mogelijkheden van programma's en de grote trommel. Ik hoop er weer 18 jaar mee te doen dan is het de prijs dubbel en dwars waard.

Hedy 29-12-2018

Zeer stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wat een verschil met onze oude wasmachine!

Even wennen aan de nieuwe programma’s, maar doet wat hij moet doen en zeer geruisloos.

Zeer tevreden en aan te raden!

Rick 26-12-2018

Tevreden

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Zaterdag de wasmachine besteld, zondag ontvangen en maandag met heel veel plezier mijn kleren gewassen. Een echte aanrader.

Hulya 04-12-2018

Wast supergoed

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Deze wasmachine is zuinig en de was komt er schoon en vrij droog uit. Hij maakt weinig geluid. Ik raad hem ten zeerste aan.

Gerda 03-12-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Eenvoudige bediening met duidelijke display. Temperatuur en toerental centrifuge kun je naar wens aanpassen. Drievoudige beveiliging op waterlekkage. Stille machine.