Bosch WAW32461NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 681 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32461NL op Kieskeurig.be.

8,9

Anton 04-03-2016

Goed, stil en snel

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Zoals de titel zegt, goed stil en snel, maar helaas kan je de standaard instellingen niet aanpassen. Zoals programma katoen staat standaard op 60 graden met 1600 rpm, maar wij zouden dat fijn vinden dat het aangepast zou kunnen worden naar 40 graden met 1600 rpm.

Anna 15-06-2020

Hele fijne wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Hele fijne wasmachine. Stil - ook bij 1600 centrifuge, grote trommel, makkelijk te bedienen! De programma's zijn genoeg [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Corina 15-06-2020

In 1 woord geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

We zijn inmiddels anderhalve week de trotse bezitters van deze geweldige serie 8 wasmachine.
De was is ook echt wit en schoon hij is fluisterstil en energie zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heleen 02-06-2020

Heel goed

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Eenvoudige bediening, maakt weinig geluid, volop keuze voor elk soort was [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J Prins 29-04-2020

probleme met haar in pompwaaier

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Rustig en duidelijk droog resultaat bij 1600 toeren. Een probleem is dat haar vast komt te zitten in het pompwaaier en de machine heeft meerdere keren foutcode E18 gehad. Vervolgens moest het water handmatig worden afgevoerd en moest het haar b.v. schaar wordt verwijderd uit het pompwaaier. Dat was behoorlijk tijdrovend en is nog nooit op andere machines gebeurd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thirza 18-04-2020

Beste wasmachine ooit

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Ik ben super blij met mijn nieuwe wasmachine. Na 7 jaar was mijn oude kapot gegaan. Ik had geen twijfel en heb weer een Bosch besteld, maar nu met 8kg vulgewicht. Wasmachine heeft een uitgebreide wasprogramma, bijna geruisloos. Het maakt niet uit welke programma je kiest, die was altijd schoon. Ik ben dik tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elisabeth 17-04-2020

Weer blij met een Bosch artikel !

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Onze nieuwe wasmachine is weer een Bosch geworden.
De eerste heeft ons nooit in de steek gelaten dus hebben we geen moment getwijfeld om weer met Bosch in zee te gaan.
Ook onze andere keukenapparatuur is van Bosch dus hebben we ook geen ander merk bekeken.
Dik tevreden over prijs/kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Taylor 06-04-2020

Te kort snoer

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wasmachine staat naast muur waar contactdoos zich op normale hoogte bevindt maar snoer is een stuk te kort.
Jammer dat er geen programma is voor alleen centrifugeren. Centrifugeren is alleen in combinatie met spoelen mogelijk.
Verder tot nu toe tevreden over apparaat. Vooral over dat wasmachine niet in andere ruimtes hoorbaar is als hij centrifugeert. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-03-2020

Top Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wasmachine werkt goed, zuinig. Ideaal is het draaien van een kort wasprogramma van 15min. Je kunt er veel in kwijt met 8kg was max. Voordeel van 1600 toeren is dat je de was zowat droog aan de lijn hangt. Wasmachine is rustig, maakt weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fred 14-03-2020

Prima wasmachine met veel laadvermogen

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Na 15 jaar intensief begaf onze oude Bosch wasmachine het. Na veel speuren en zoeken opnieuw een Bosch besteld. Nu een WAW32461NL. Wij zijn erg tevreden over deze machine. Hij heeft veel laadvermogen (8 kg) en met 1600 toeren komt de was behoorlijk droog uit de machine. Dat scheelt weer droogtijd in de wasdroger. Verder is er een ruime keuze in wasprogramma's en is de wasmachine stil en zuinig in energieverbruik. Kortom: prima wasmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 14-03-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Bijna geruisloze machine, mooi design en prijs/kwaliteit dik in orde [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

kootje 04-03-2020

super machine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

een super machine echt heel erg stil en confortable ook in het gebruik
hadden we eerder moeten kopen . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rick 10-02-2020

fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Een maand geleden aangeschaft en wat een goede keuze! Machine is erg stil, dit was ook een aankoopargument en zelf het op 1600 toeren centrifugeren doet deze machine zonder lawaai en overmatige trillingen. De machinen staat op zolder en is nauwelijks hoorbaar.
De machine is zuinig en heeft naast het extra snelle programma ook een lang energiezuinig programma. Makkelijk en intuitief te bedienen machine (handleiding nauwelijks nodig) met veel programma's. Maar het belagrijkste: Hij was echt goed schoon!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rudi 05-02-2020

prima machine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Mijn iets meer dan 2jaar oude machine gaf de melding E23 (water bodemplaat) maar daar is geen water.
Bosch service gesproken, is niet te resetten.
Waarschijnlijk software probleem, de kosten worden voor mijn dan te hoog.
Op zoek naar een nieuwe Bosch!

Het is de WAW32461NL geworden.
Heerlijk stil, goed in te stellen programma's, in het algemeen een prima machine.
1 klein minpuntje is dat er een beetje water in de manchet blijft staan als de was klaar is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 25-01-2020

Gewoon een eenvoudige super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wat heb je nog meer nodig, deze machine is stil, ziet er goed uit, is zuinig met energie en hij doet ook nog eens de was!

Happyuser 23-12-2019

Perfect

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Een wasmachine....altijd een Bosch gehad. Duurzaamheid was de reden. Deze voor 8 kilo is perfect voor ons 2. Kleine wasjes, grote of kwetsbare, maakt niet uit. De Bosch wast en centrifugeert uitstekend. Nee voor ons altijd een Bosch! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Happyuser 23-12-2019

Perfect

Steso 19-12-2019

Easypeasy

Makkelijker kan haast niet
Kind kan de was doen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steso 19-12-2019

Easypeasy

Makkelijker kan haast niet

kanjer deze machine 12-12-2019

zelden zo'n fijne wasmachine gehad

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

fijne wasmachine,met veel mogelijkheden en haaast geluidloos [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]