Bosch WAW32461NL - Reviews

137 kWh

8,9

avansorgen 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Hele stille wasmachine die de was goed schoonmaakt. Goede keuze in wasmenus en een fijne grote trommel. Wederom een goed produkt van Bosch.

Wil 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch is mijn huismerk

Zolang wij getrouwd zijn gebruiken wij Bosch apparaten, we zijn altijd tevreden geweest.
Ook nu hebben we weer een Bosch wasmachine gekocht.

Esther 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik en stil

Mijn oude wasmachine van bosch was al 17jaar oud en altijd met volle tevredenheid zijn werk gedaan. Ik zocht een nieuwe machine met grotere trommel, 1600 toeren en energiezuiniger. Het is dit model geworden en hij bevalt uitstekend. Makkelijk te bedienen en was komt er heerlijk geurend uit. Hoe energieverbruik is in werkelijkheid kan ik nu nog niet zeggen maar het zal altijd beter zijn dan mijn oude wasmachine.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Energiezuinige programma's duren lang

Riny 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel

De wasmachine ziet er heel netjes uit, werkt goed en het geluid is ook prima. Kortom een goede keuze.

Pluspunten

• Formaat trommel

Schoon genoeg 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Schoon genoeg

Pas twee weken in gebruik.
Je moet er wel even voor gaan zitten om de gebruiksaanwijzing te doorgronden maar eenmaal je wasbewijs gehaald is het een mooi en goed functionerende machine.

Pluspunten

• vormgeving gelijk aan onze droger
  • stille machine

S,van Zanten 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Stil en stijlvol.

Deze wasmachine doet goed zijn werk. Hij heeft een luxe uitstraling,grote opening voor de was, fijn dat het veel mogelijkheden heeft met de progamma,s.wat ik erg fijn vind is dat de progamma,s verkort kunnen worden. De wasmachine is erg stil ook op volle toeren.Dan hoor ik alleen het klotsen van het water en de was. Top! De was komt er ook super schoon uit en erg droog ook met 1200 toeren. Ik heb hem nog niet zo lang maar was elke dag een aantal wassen,dus tot nu toe een geweldige wasmachine!!

Pluspunten

• Erg stil
  • luxe uitstraling
  • veel progamma keuzes
  • erg schone was
  • centrifigeert goed.

Minpunten

• lange progamma,s

José 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte machine, doet waar hij voor staat

Duidelijke display, makkelijk in gebruik, stil en handige programma's.
In een appartement is het vooral handig als de machine niet teveel herrie maakt. Ook het start uitstel programma is handig als je moet werken. als je thuiskomt is hij klaar. Ideaal.

Pluspunten

• stil
  • praktische programma's

Tevreden koper 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine

Wat een fijne wasmachine heb ik gekocht, ben er echt heel blij mee. De wasmachine is eenvoudig te bedienen, heeft een mooie grote trommel, wast goed schoon, maakt op 1600 touren ook maar weinig geluid. Top!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snel schone was

Marianne 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top wasmachine

bosch goede kwaliteit, veel mogelijkheden op de machine, wast goed schoon en is zeer stil, tijdens de was.

Marcel 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Echt een voorruit gang

Wij komen van een bosch maxx 6 wasmachine welke al 10 jaar meegaat. Echter met een uitbreiding in het gezin werd het tijd voor een nieuwe en tot nu toe zijn wij super tevreden. Hij is stil zuinig en groot genoeg.

Pluspunten

• stil
  • groot
  • veel keuze in programma

Minpunten

• Bij somige programma's laag centrifugeren

Bob 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Wij zijn zeer blij met deze machine, de bediening en instelmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en Bosch is het gelukt om dit redelijk simpel te houden.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • energie zuinig

Ben 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke, stille machine.

Het apparaat is bijna fluisterstil, doet zijn werk zoals het hoort. Het gebruiksgemak is zoals we van alle Bosch apparaten gewend zijn, een kind kan de was doen.

Pluspunten

• Goede wasresultaten.
  • Stille machine.

Mevr. Verheij 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veel programma`s super zuinig en stil

Zeer veel programma's, Zuinig en super stil. er zit een speciale knop op voor een snel programma en een eco programma. Was komt super schoon en droog eruit door de 1600 toeren centrifuge

Wijnanda 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

kote watertoevoerslang

Na uitvoerig alle testen gelezen te hebben kwam de Bosch er voor mij het beste uit naar voren. Ook bij navraag om mij heen hoorde ik vooral Bosch als beste, dus de aankoop was eenvoudig.
Hij staat nu boven fluisterzacht zijn werk te doen.
Jammer dat de wateraanvoerslang zo kort is en voor mij aan de verkeerde kant zit. Hierdoor kunnen de droogtrommel en wasmachine niet meer naast elkaar staan. Naar een goede oplossing ben ik nu op zoek.

Pluspunten

• fluister stil
  • uitstekend wasresultaat
  • millieu vriendelijk

Minpunten

• lengte wateraanvoerslang

Lianne 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne, gemakkelijk te bedienen wasmachine

Fijne wasmachine, goed en gemakkelijk te bedienen. Grote trommelinhoud (8 kg).
Is energiezuinig en heeft bovendien nog besparingsopties. Handige automatische programma opties, die heel gemakkelijk zijn aan te passen.

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • duidelijke aanwijzingen

Esther 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Handige wasmachine

Mooie wasmachine. Makkelijk te bedienen. Zat er wel over in dat de wasprogramma's lang duren maar dat valt reuze mee. Dit kun je eenvoudig instellen met de speedperfect knop.

Pluspunten

• Veel programma keuzes

Minpunten

• nog niet gevonden

jolanda 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk te bedienen apparaat

hebben al een wasdroger van Bosch en deze bevalt zo goed dat we ook voor een wasmachine zijn gegaan een zeer stille en makkelijk te bedienen apparaat

Pluspunten

• bediening
  • stil

Alex 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW32461NL

Wij waren nog niet toe aan een nieuwe machine. Onze oude is nog prima. Maar eind vorig jaar hebben we een nieuwe Bosch warmtepompdroger aangeschaft en deze bevalt zo goed dat ik op zoek ben gegaan om ook de wasmachine vroegtijdig te vervangen.

3 redenen.
1. Naast een Bosch moet natuurlijk een Bosch staan. Het oog wil ook wat! De apparaten zijn mooi vorm gegeven.
2. De vorige is uit nood even snel gekocht, en was een goedkoop merk. We willen nu goed en degelijk.
3. De betrouwbaarheid van Bosch. We hebben diverse huishoudelijke apparaten van Bosch en ze zijn nog nooit stuk gegaan. Gereedschap, stofzuiger, keuken apparaten en badkamer spul.

Waarom gekozen dit model? Hij heeft zeer veel programma’s en alle programma’s zijn te tweaken naar eigen behoefde. De temperatuur kan apart worden ingesteld en ook de centrifuge snelheid is te regelen. Er zitten zeer snelle programma’s op maar ook spaar programma’s die extra zuinig werken. Het is een grootte ruime trommel met 8 kg inhoud. Ze kunnen we met minder wasjes doen en weer besparen. De machine herkent de hoeveelheid was er in zit en past het water gebruik er op aan. Super hanig en wederom besparend. Hij is ook erg stil. Mocht voorheen de wasmachine duidelijke hoorbaar draaien en vooral centrifugeren, is deze mooi stil. Er zit een sensor in die voorkomt dat de was klontert en dus gaat schudden. Het was resultaat is zeer goed en de was komt er niet of nauwelijks gekreukt uit. Ook op lage temperaturen is het resultaat zeer goed. Wat trouwens super handig is dat er een geluidsignaal klinkt als de was klaar is. (ook aan en uit te zetten trouwens.) Kortom alles naar eigen smaak in te stellen, stil, zuinig en ook nog eens mooi en betrouwbaar.

Super machine!

Pluspunten

• Eind- of starttijd in te stellen
  • Wast katoen zeer goed schoon
  • Grote vulopening (32 cm)
  • Zeer stil
  • Centrifugeert goed

Minpunten

• niet gevonden

Marjet 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote deur kan ver open

Ik heb de wasmachine net, de eerste was gedaan... de deur kan helemaal open en dat is heel handig. Ook lekker groot dus de was kan er goed in.
De machine is redelijk stil, je hoort alleen de was en het water en niet de motor.
Ook staat hij mooi stabiel met centrifugeren (op 1600 toeren).

Pluspunten

• deur bijna 180 graden open

Judith 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stil, veel programma's

Machine heeft grote deur en is makkelijk te vullen. Heeft veel programma's en elke programma kun je o.a. zelf de temperatuur bepalen. Het heeft zelfs een sportkleren programma en een 15-minuten programma. Bovendien is de machine erg stil omdat het geen koolstofborstels heeft. Waar ik het meest tevreden mee ben is de kwaliteit van de was die klaar is: het is schoner dan bij mijn vorige machine!. Ik zeg een aanrader.

Pluspunten

• wast schoon
  • veel programma's
  • grote deur
  • stil

Minpunten

• niet de goedkoopste machine