Bosch WAW32592NL

Bosch WAW32642NL Best Reviewed 3 keer jan 2020
9,0 (808)
Best Reviewed 3 keer jan 2020
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 496 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32592NL op Kieskeurig.be.

Nanneke Ooms 30-06-2017

Positief over nieuwe wasdroger en wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Eerste bevindingen zijn prima, prima stille wasmachine. Eenvoudig in bediening, zelfs zonder het lezen van de handleiding!

Pluspunten

• machine is stil tijdens wasbeurt,
  • staat stabiel tijdens het centrifugeren.

Jaimy 12-11-2019

Mooie wasmachine, met mooie functies

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Mooie prijs-kwaliteit, ziet er mooi en luxe uit, heeft fijne wasopties, doet zijn werk goed . Erg fijn product in omgang en heeft ook speedfunctie en eco functie dus je kan er alle kanten mee op. Maakt ook niet mega veel lawaai ook wel zo prettig. Bij in-en uitladen brandt er een lampje leuk en handig.

Pluspunten

• Veel wasopties + eco-en speedstand.
  • Luxe uitstraling en doet zijn werk

k wielemaker 22-09-2019

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

mooie machine erg stil en wast mooi schoon is onze tweede Bosch de andere hebben we na veertien jaar weg gedaan deze wasmachine wast veel schoner en is energie zuiniger .

RT 06-07-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een geweldige machine mooi om naar te kijke. Wast schoon, makkelijk in gebruik en is heel erg stil.Dit is de beste aankoop in de huishouding ooit.

Eveline 23-06-2019

Logische opbouw scherm

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Makkelijk te gebruiken, logisch aangegeven welke verschillende programma’s mogelijk zijn en zinvolle info zichtbaar op het scherm. Dat wat je nodig hebt om deze klus wat aangenamer te maken,

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het blijft een noodzakelijke klus

Aldwin 27-06-2018

Bosch wasmachine serie 8, WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een prima wasmachine , veel stiller dan onze oude Bosch wasmachine , kan goed merken dat hier serieus een verbetering is behaald . Voldoet aan al mijn wensen. Prijs /kwaliteit in goede verhouding.

Pluspunten

• lekker stil
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nvt.
  • Nvt.

Tiny cuijk 30-09-2017

duidelijk en overzichtelijk machine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

hebben 18 jaar een bosch wasmachine gehad , heel goed bevallen, nu deze nieuwe machine , hier in cuijk gekocht bij Ronco altijd goede service , kunnen er weer jaren tegen

Michiel 29-06-2017

Bosch WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Zeer mooie en stille wasmachine met veel opties en mogelijkheden. Door het lage water gebruik moet je er wel opletten dat je de machine niet te vol doet. Verder wordt er aangegeven dat het een 9 kg trommel is, maar in de praktijk kun je dit niet volledig benutten. Dit is eigenlijk bij alle wasmachines zo.

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Minpunten

• 9kg is geen 9kg

Fransje 20-03-2020

Toppertje

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Heel duidelijk display. Zuinig met water en erg stil. Zelfs op 1600 toeren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van Houdt 17-03-2020

Tot nu toe bevalt ie prima

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Zeker aan te bevelen ... grote trommel 1600 toeren voor centrifugeren.. was is bijna droog [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Corine 12-03-2020

Makkelijk en fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Een makkelijk in gebruik apparaat, stil en zuinig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anneloes 16-02-2020

Zeer fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Een verscheidenheid aan opties. Zelf je temperatuur instellen van koud met stapjes van 10graden omhoog naar 90. Perfect stille machine, ook het centrifugeren! Erg blij met deze aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-02-2020

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Wat een goede aankoop is dit zeg. Je hoort hem niet wassen, veel gebruiksgemak, schone was en vooral ook bijna droge was, dus met een paar uur is mijn was droog. En heerlijk die grotere trommel. Absoluut geen spijt van deze machine. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wil je een goed apparaat 01-02-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Wij zijn heel blij met deze wasmachine. De grote opening is erg handig met name voor een 2 persoons dekbed. Verder heeft hij veel verschillende programmas en een timer die makkelijk te bedienen zijn. Het licht in de trommel is super handig en hij is ook nog heerlijk stil. Kortom een geweldig apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wil je een goed apparaat 01-02-2020

Super apparaat

Marielle 19-01-2020

Topper

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Nu een aantal weken in huis en non-stop gedraaid zo'n beetje. Heerlijk grote trommel, fijne bediening en weinig geluid. Een topper voor mij! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mischa 25-12-2019

Super fijn

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

We hebben de wasmachine nu een maand. Werkt goed met een simpel te bedienen goed menu. Machine is mooi stil is was goed schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-12-2019

Kanjer van een wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Wat een geweldig apparaat,we hebben altijd een AEG gehad niets mis mee, maar kan niet tippen aan de bosch we zijn overgestapt om eens te proberen, m'n was wast schoner het apparaat praktisch geruisloos al mer al stappen we zo langzamer hand over apparaten van bosch een vaatwasser ook onlangs aangeschaft en nu hopen binnenkort toch ook een koeler nogmaals wat bosch belooft aangaande het apparaat is echt waar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch WAW32592 04-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze machine voldoet aan alle verwachtingen , ik ben er zeer tevreden over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

P Middelkoop 03-12-2019

Minder duurzaam

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze wasmachine geeft vaak foutmeldingen. Met name E18 terwijl het filter leeg is. Ook E23, aquastop. Hiervoor moet een monteur komen om dit te verhelpen maar vervolgens wordt en niet echt een fout geconstateerd wat dan resulteerd in een rekening om de machine van E23 melding af te krijgen. Kan dit niet anders? Ik wil niet zelf aan de machine gaan sleutelen ivm garantie. Met het oude bovenladertje wat we hier voor hadden nooit problemen gehad tot hij het na ca. 20 jaar gewoon opgaf (rubberlek). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]