Bosch WAW32592NL

Siemens WM16W672NL

Siemens WM16W672NL
9,0 (534)
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 496 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32592NL op Kieskeurig.be.

Nanneke Ooms 30-06-2017

Positief over nieuwe wasdroger en wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Eerste bevindingen zijn prima, prima stille wasmachine. Eenvoudig in bediening, zelfs zonder het lezen van de handleiding!

Pluspunten

• machine is stil tijdens wasbeurt,
  • staat stabiel tijdens het centrifugeren.

Jaimy 12-11-2019

Mooie wasmachine, met mooie functies

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Mooie prijs-kwaliteit, ziet er mooi en luxe uit, heeft fijne wasopties, doet zijn werk goed . Erg fijn product in omgang en heeft ook speedfunctie en eco functie dus je kan er alle kanten mee op. Maakt ook niet mega veel lawaai ook wel zo prettig. Bij in-en uitladen brandt er een lampje leuk en handig.

Pluspunten

• Veel wasopties + eco-en speedstand.
  • Luxe uitstraling en doet zijn werk

k wielemaker 22-09-2019

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

mooie machine erg stil en wast mooi schoon is onze tweede Bosch de andere hebben we na veertien jaar weg gedaan deze wasmachine wast veel schoner en is energie zuiniger .

RT 06-07-2019

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een geweldige machine mooi om naar te kijke. Wast schoon, makkelijk in gebruik en is heel erg stil.Dit is de beste aankoop in de huishouding ooit.

Eveline 23-06-2019

Logische opbouw scherm

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Makkelijk te gebruiken, logisch aangegeven welke verschillende programma’s mogelijk zijn en zinvolle info zichtbaar op het scherm. Dat wat je nodig hebt om deze klus wat aangenamer te maken,

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het blijft een noodzakelijke klus

Aldwin 27-06-2018

Bosch wasmachine serie 8, WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Het is een prima wasmachine , veel stiller dan onze oude Bosch wasmachine , kan goed merken dat hier serieus een verbetering is behaald . Voldoet aan al mijn wensen. Prijs /kwaliteit in goede verhouding.

Pluspunten

• lekker stil
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nvt.
  • Nvt.

Tiny cuijk 30-09-2017

duidelijk en overzichtelijk machine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

hebben 18 jaar een bosch wasmachine gehad , heel goed bevallen, nu deze nieuwe machine , hier in cuijk gekocht bij Ronco altijd goede service , kunnen er weer jaren tegen

Michiel 29-06-2017

Bosch WAW32592NL

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Zeer mooie en stille wasmachine met veel opties en mogelijkheden. Door het lage water gebruik moet je er wel opletten dat je de machine niet te vol doet. Verder wordt er aangegeven dat het een 9 kg trommel is, maar in de praktijk kun je dit niet volledig benutten. Dit is eigenlijk bij alle wasmachines zo.

Pluspunten

• stil
  • bedieningsgemak

Minpunten

• 9kg is geen 9kg

Mischa 25-12-2019

Super fijn

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

We hebben de wasmachine nu een maand. Werkt goed met een simpel te bedienen goed menu. Machine is mooi stil is was goed schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 10-12-2019

Kanjer van een wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Wat een geweldig apparaat,we hebben altijd een AEG gehad niets mis mee, maar kan niet tippen aan de bosch we zijn overgestapt om eens te proberen, m'n was wast schoner het apparaat praktisch geruisloos al mer al stappen we zo langzamer hand over apparaten van bosch een vaatwasser ook onlangs aangeschaft en nu hopen binnenkort toch ook een koeler nogmaals wat bosch belooft aangaande het apparaat is echt waar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch WAW32592 04-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze machine voldoet aan alle verwachtingen , ik ben er zeer tevreden over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

P Middelkoop 03-12-2019

Minder duurzaam

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze wasmachine geeft vaak foutmeldingen. Met name E18 terwijl het filter leeg is. Ook E23, aquastop. Hiervoor moet een monteur komen om dit te verhelpen maar vervolgens wordt en niet echt een fout geconstateerd wat dan resulteerd in een rekening om de machine van E23 melding af te krijgen. Kan dit niet anders? Ik wil niet zelf aan de machine gaan sleutelen ivm garantie. Met het oude bovenladertje wat we hier voor hadden nooit problemen gehad tot hij het na ca. 20 jaar gewoon opgaf (rubberlek). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Meijer 29-11-2019

Echt een hele fijne wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Gewoon een hele fijne wasmachine. Wast goed schoon, trommel goed bereikbaar, is redelijk stil in gebruik en een overzichtelijk displey. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Helma 23-11-2019

Superfijne wasmachine !

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

De wasmachine nu 10 dagen in huis en al verschillende programma's gebruikt. Hij is stil , wast perfekt schoon en is super makkelijk te bedienen. Dankzij het hoge toerental komt de was er al behoorlijk droog uit. En hij ziet er ook nog goed uit , mooi meegenomen want hij staat bij ons in de badkamer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rene de koning 28-10-2019

grote trommel, stil, goed merk

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

ideaal tot 9 kilo, lekker stille motor en centrifuge, blijft een goed en betrouwbaar merk. Kon voor ander merk kiezen maar de vorige was ook een bosch en die hebben we 21 jaar gehad

Pluspunten

• grote trommel
  • lekker stil

Minpunten

• prijs maar rickelman is uitstekend qua service

Miranda 19-10-2019

Grote trommel makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Voldoet volledig aan de verwachting, top machine. Zelf gezocht naar nieuwe machine en deze kwam als beste uit de bus. De witgoed leverancier kwam onafhankelijk van mijn zoek actie met dezelfde machine als aanbeveling. Dit bevestigde dus mijn eigen bevindingen.

Pluspunten

• makkelijk en duidelijk te bedienen
  • grote trommel
  • stil

Janssen 08-10-2019

Goeie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Deze wasmachine kwam al hoog uit de test. Daardoor heb ik voor deze wasmachine gekozen. Verder bleek bij het gebruik ook een goeie en vooral makkelijke wasmachine te zijn.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Was goed

Minpunten

• Moet ik nog vinden

hama 06-10-2019

Heel fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

wast heel schoon. en is zeer rustig fijne machine perfect .we hadden al een Bosch droger
ook een goede keus.

Madelon 29-09-2019

Niets van gelogen! Briljant!

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Ik ben fantastisch geholpen door de dealer van Duppen in Helmond!
In onze situatie; gezin met 2 kleine kinderen. Sluit dit type Bosch perfect aan op onze huidige en toekomstige behoefte. De goede uitleg en tips door de monteur bij ons thuis sluite daar ook nog eens goed op aan. Een makkelijke en duidelijke bediening van de machine. Waardoor je heel makkelijk de verschillende functies kan inzetten. Er zitten zelfs blokkades op, waardoor je eigenlijk ook niet meer een fout kan maken bij het zelf onjuist instellen. Geruisloos wat briljant! Ons huis trilt niet meer weg en de kinderen worden er niet wakker van, wat betekend dat ik nu weer in de avond kan wassen!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijke bediening van heel veel functies

Amsterdam 27-09-2019

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32592NL

Fantastische wasmachine voor het grotere gezin. Wast super schoon en de machine is lekker stil. Bosch is echt een kwaliteitsmerk!

Pluspunten

• Wast echt goed schoon