Bosch WAW32642NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 276 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Vaarwelmielewelkombosch 06-10-2016 Product paar weken in bezit

stil en schoon

3 jaar geleden kochten we als opvolger van een 24 jaar oude maar fijne Miele wéér een Miele. Niet goed dus, kreeg de was niet schoon. 2x Mieleman er bij: mevrouwtje zus mevrouwtje zo. hielp geen moer. Nu kogel door de kerk, een Bosch gekocht. Wat erg hielp om te beslissen was de proefperiode van 30 dagen. Hij is prima, muisstil, lekker groot, wast en spoelt uitstekend en heeft een gadget in de vorm van wasmiddeldosering. DIe kan je gewoon uitzetten hoor, dus elk wasje krijgt z'n eigen middels, net als vroeger. Oh ja, deze kost bijna de helft van de mislukte Miele....

Pluspunten

• wast prima
  • lekker groot
  • betaalbaar

Minpunten

• kom ik over 10 jaar op terug...

Rene 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Pefecte wasmachine, i-dos is fantastisch!

We hebben gekozen voor dit model vanwege de 9 KG aan was die erin kan, daarnaast lazen we veel positieve reacties over het i-dos systeem, en ze zijn terecht! De machine is verder compleet met veel optie, verlichting in de trommel en is super makkelijk in gebruik. Hij krijgt het cijfer 9 en geen 10 omdat hij de was nog niet zelf opvouwt ;-).

Pluspunten

• 9 KG trommel
  • I-dos
  • veel keuzes qua programma

Huỳnh Long 09-03-2017

Kan deze machine kleine was doen ( b.v. 1 of 2 kg ) of alleen maar volle bak ( 9kg )? Dankuwel ...!!!

Lydia 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

minpunt bosch wasautomaat

Wat ik echt een minpunt aan deze wasautomaat vindt is het feit dat je niet kunt centrifugeren zonder te spoelen. Hoezo energiezuinig? Moet je me toch eens uitleggen wat het nut is om extra water te verspillen terwijl je alleen maar een drogere was wilt.

Natasja 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote trommel

Wast ook zonder voor te behandelen goed schoon. Komt mooi droog uit de machine. Veel ruimte, makkelijke bediening. Handig doseersysteem van wasmiddel.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Slimme dosering

Minpunten

• Geen minpunten

jo 23-06-2017 Product paar weken in bezit

bosch wasmachine

Super fijne wasmachine met heel veel mogelijkheden! Later was toevoegen, wastijd instellen, water en wasmiddel passen zich aan aan de hoeveel was die er in zit. Maximaal 9 kilo was in 1 keer wassen is met een gezin fantastisch, maar minder is ook mogelijk. Toerenaantal aanpassen aan de soort was tot maximaal 1600 toeren. Ik zit als een blij kind voor de wasmachine als hij hard aan het werk is haha

Pluspunten

• 9 kilo trommel
  • wasmiddel/verzachter past automatisch aan
  • maximaal 1600 toeren
  • diverse wasprogramma's

Minpunten

• vouwt de was niet zelf op

Ad 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Werking en design

Wasmachine doet wat je ervan verwacht. Centrifugeert voldoende droog en is vrij stil. Duidelijk display

Pluspunten

• stil
  • werking

ing 14-06-2017 Product paar maanden in bezit

mooi apparaat

werkt eenvoudig en wast goed schoon. veel keuze uit programmas en voor een groot gezin ideaal met 9 kg. de idos is ook fijn

hjohan 13-06-2017

Stil

ik "zwoer" altijd bij een andere merk, maar liet mij overhalen deze Bosch wasmachine te kopen... na drie dagen vroeg ik mijn vriendin of ze de wasmachine nog ging uitproberen... "ik heb al drie wassen gedraaid" was haar antwoord... ik heb het apparaat niet gehoord en mijn kleding zag er schoon uit.... dus zeker geen spijt van de aankoop...;)
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

John van der Jagt 10-06-2017 Product paar weken in bezit

prima wasmachine duidelijke bediening, erg stil in geluid.

Ik vindt dit product erg goed wast goed schoon beter als de vorige en hier voor gekozen omdat we zo goed geholpen zijn door de verkoper (E********) van de Media Markt

Pluspunten

• erg stil
  • de hoeveelheid wasmiddel aan naar gewicht
  • energie zuinig

Minpunten

• nog niet gevonden

Jeske 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel, prettige bedieining

De wasmachine is groot, waardoor er veel in past. Het bedieningspaneel is erg duidelijk. Bij de keuze van de verschillende programma's, kun je ook de individuele eigenschappen nog wijzigen (temperatuur, snelheid van het centrifugeren, hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter en de tijd). Hierdoor kun je voor ieder type was een geschikt programma vinden.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Zeer prettig bediendingspaneel
  • Veel verschillende opties

Johansio 05-06-2017

Een mooie machine die echt lekker schoon wast.

Wij waren op zoek naar een Bosch machine van 9 kilo. Wij hebben een aantal katten en een hond. Echt mooi dat de "dierenkleden" makkelijk in deze machine schoon worden dankzij de allergie+ stand. Er zitten veel verschillende programma's op, zodat er altijd wel een keuze bij zit die je af en toe nodige hebt. Ook fijn is dat je de fabrieksinstellingen heel makkelijk naar eigen voorkeur kan aanpassen. Jaren lang gewassen met een bolletje , nu met I-dos...ik zou niet anders meer willen!
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Hollander 05-06-2017 Product paar weken in bezit

mooie stille machine

Mooie stille wasmachine , wast goed , makkelijk in te stellen .
Wij zijn er zeer tevreden over en vinden dit een goede aankoop .

Pluspunten

• wast goed
  • stille machine

Minpunten

• nog niet ontdekt

Ric 05-06-2017 Product paar weken in bezit

snel, stil en schoon

Perfecte wasmachine, blij dat we iets meer hebben besteedt! Makkelijk bedienbaar en goed uitleesbaar scherm.
De was komt er schoon en bijna droog uit. Ook het automatische doseersysteem is geweldig.
Een echte aanrader!!

Pluspunten

• stil
  • erg schone en geurige was
  • makkelijk doseerbaar

Marjolein 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch wasmachine WAW32642NL

Het is een zeer geruisloze wasmachine, makkelijk te bedienen en in te stellen. Genoeg keuze qua was programma's. Wast goed schoon. Daarnaast kan er veel was per wasbeurt gedaan worden (9 kg, grote opening waardoor was makkelijk in en uit te laden is)

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • geruisloos
  • diverse programma's
  • kinderslot

E.Kroese 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote trommelinhoud en stil

Goede beoordeling en zuinig in gebruik
Stil Grote trommelinhoud en zelfdosering systeem echt ideaal
Makkelijk in gebruik

• Zelfdosering wasmiddel

Minpunten

• Deuropening had wat groter gemogen

Dogan 31-05-2017 Product paar weken in bezit

WASMACHINE

De wasmachine is rustig, economisch en vooral i-dosering is super! Je merkt direct aan de kwaliteit van de merk Bosch.
Wij gebruik de wasmachine al 2 weken en zijn voorlopig erg blij ermee. Vooral 9 kg en toch alles automatisch instelt.
Echte aanrader.

• Zuinig
  • I-Dos
  • Makkelijke programma

Minpunten

• Niveau I-Dos is onduidelijk
  • Eind melodie is minder leuk

Hanneke 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Een kind kan de was doen, zeggen ze wel eens als iets makkelijk te doen is. Dat geldt zeker voor dit type wasmachine van Bosch. De aansluiting was even lastig, omdat het aansluitsnoer te kort was. Maar deze vervangen door een langere en er kon gewassen worden. Het display wijst eigenlijk voor zich. Makkelijke tiptoetsen en geen omkijken meer naar de hoeveelheid wasmiddel die je moet toevoegen. I-dos is zeker een aanrader.

Pluspunten

• overzichtelijk bedieningpaneel
  • automatische toevoeging wasmiddel en wasverzachter
  • kleine wasjes geen probleem
  • geluidsarm

Minpunten

• kort aanslsuitsnoer

maria 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooi design en erg stil

ontzettend te vrede met de wasmachine!
hij is muis stil,mooi design,wast perfect,energie zuinig.
voor een groot gezin van 5 is dit een perfecte machine!
aanschaf prijs was voor mij aan de hoge kant, maar ben blij dat ik die keuze gemaakt.
ondanks de grote uitgave krijg je er een hoop voor terug.
zeker een aanrader!

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • mooi design

Martin van D. 25-05-2017 Product paar weken in bezit

Prima automaat

Grote trommel, automatische dosering (voor één soort wasmiddel) kan ook uitgeschakeld worden, om ander wasmiddel te gebruiken op de normale manier. Ziet er ook mooi uit.

Pluspunten

• Automatische dosiering
  • grote trommel

Minpunten

• één soort wasmiddel (en wasverzachter)

Sandra 25-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische wasmachine

Een Fantastische wasmachine. Mooi om te zien en extra grote trommel. Ondanks de 1600 toeren is hij bijna geruisloos.
Deze wasmachine is tot nu toe de beste die ik ooit heb gehad. Handig is de extra grote trommel waardoor je wassen kan draaien tot wel 9 kilo. Het gewicht wordt netjes aangegeven op het display. Ideaal is het vullen van het wasmiddel, je gooit de bakjes vol en h de machine detecteer wat hij nodig heeft, nooit meer verspillen van wasverzachter of wasmiddel.
Ook niet geheel onbelangrijk dat deze machine energie A+++ is _30% Kortom zeer tevreden!!!
Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen want ik heb de machine net een paar dagen, maar je krijgt een motorgarantie van 10 jaar. Laten we hopen dat de wasmachine zolang meegaat.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Geruisloos
  • Duidelijk Display
  • Energiezuinig

Minpunten

• Kort snoer.