AEG L76680WD

Miele WDD 030 WCS Classic

Miele WDD 030 WCS Classic Best Reviewed feb 2017
8,3 (6)

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

cidem 30-06-2015 Product maand in bezit

9,4
Super was- en droog machine. Ik ben zeer tevreden over de wasresultaten en de droogfunctie. Hij is handig in gebruik en maakt heel weinig geluid. De volgende wasmachine wordt weer een AEG! Een absolute aanrader.

Minski 30-06-2015 Product maand in bezit

9,4
I've bought this washing machine 2 months ago. So far so good. Very quiet. Clothes come out clean. Only used the dryer twice for sheets which came out OK too

VoorburgL 15-06-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb de machine nu een aantal maanden, ben er heel blij mee! de was komt er fantastisch uit, halve dag aan de waslijn en het kan zo de kast in. De machine blijft netjes op zijn plaats staan en maakt weinig geluid. Ik heb nog nooit een AEG gehad, maar ik raad hem zeker aan.

BogoSon 03-06-2015 Product maand in bezit

Onze vorige AEG wasdroogautomaat heeft het, met intensief gebruik, 15 jaar volgehouden. Vandaar weer een AEG die na een maand gebruik een goede indruk achterlaat. Over duurzaamheid valt uiteraard nog niet wat te zeggen.

snijhof1990 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Wassen gaat prima, droger echter iets minder. De aeg kan niet heel veel gewicht aan qua drogen, doe bijv bedlakens los en niet met iets anders. Verder een prima was/droogcombinatie.

janna 09-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

goede wasmachine, iets minder goede droger

De wasmachine wast goed en schoon. Een was/droogcombinatie is erg handig. Het neemt minder plaats in en is niet zo'n obstakel in de badkamer.
De droger droogt goed, maar het wasgoed komt er wel erg kreukelig uit. De droger ruikt tijdens en na gebruik naar plastic.

Pluspunten

• wast schoon
  • veel gebruiksgemak

Minpunten

• wasgoed wordt erg kreukelig in de droger