Siemens WM14T490NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

8,9

Bridget 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen en excellent wasresultaat

Prima prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk te bedienen en alle relevante wasprogramma's aanwezig met een excellent wasresultaat. Tevens is deze machine supersnel.

Schippost 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stille en snelle Was en Droogcombinatie van SIEMENS

Wij zijn blij verrast met de nieuwe warmtepompdroger en de wasmachine van Siemens, droger is toch een stuk sneller dan verwacht. Wasmachine is bijna fluisterstil, nu maar hopen dat we er lang plezier van mogen hebben.

Marian 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super gebruiksvriendelijke wasmachine

Na het eenvoudig installeren van de wasmachine is het heel eenvoudig om je weg te vinden in het menu. Het wijst zich allemaal vanzelf. Ook als je niet gewend bent aan 'touch screens' word je snel enthousiast!
De grote deur zorgt voor het prettig inladen. Overigens ook fijn dat bij de waterinvoer ook direct een geïntegreerde 'waterstop' is bijgeleverd. Ook een lekbak zit in het apparaat verborgen waardoor je geen externe lekbak meer hoeft te gebruiken.
Als je een wasje aan het draaien bent en er moet nog wat bij dan kan dat gewoon alsnog worden toegevoegd. Op het panel druk je dan op een knopje, het wassen pauzeert, het water zakt automatisch en de deur wordt ontgrendeld. Binnen enkele seconden kan je de vergeten was toevoegen. Deur sluiten en het wasprogramma pakt het verder weer op. Super!

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijkheid
  • Eenvoudige bediening
  • Mooie grote deuropening
  • tot 8 kg was
  • tussentijds wasje toevoegen

Minpunten

• deur gaat alleen naar links open.

Hans 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede was en droog prestaties voor een mooie prijs

Goede en eenvoudige bediening. Prima resultaat was en droog programma's. Ook het rek voor het drogen van schoenen is een plus!

Rossum 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke machine

Dit merk gekozen omdat onze vorige wasmachine van hetzelfde merk goed is bevallen. Goede prijs-kwaliteit-verhouding.

Pluspunten

• degelijk
  • prijs-kwaliteit

Minpunten

• nog ervaring opdoen
  • nog ervaring opdoen

Schippost 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stille en snelle Was en Droogcombinatie van SIEMENS

pieter 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

ziet er goed uit

Ik heb nu enkele keren was gedraaid en wat het meest opvalt is dat hij zo geluidsarm is. centrifugeert goed en was is goed schoon. prima aankoop.

J. van Meurs 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden met nieuwe Siemens wasmachine

Met betrekking tot de wasmachine ben ik zeer tevreden over Isensoric techniek waarbij de machine aangeeft hoeveel kilo was je kunt toevoegen voor het optimale wasresultaat. Door het zuinige gebruik is de gemiddelde duur van een wasbeurt langer, maar je kunt deze inkorten middels de speed stand en het 1 uurs programma.
Ook een handige optie is dat je evt. nog vergeten was kunt toevoegen als je al op start gedrukt hebt. Dit kan tot een bepaalde waterstand. Daarna gaat de deur niet meer open. Maar heel fijn als je net iets vergeten bent!

Pluspunten

• Zeer energiezuinig
  • ruime keuze in wasprogramma's
  • je kunt na het starten nog was toevoegen
  • Isensoric techniek

Minpunten

• Langere duur wasbeurt door zuinige techniek

JPM Nuijten 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijke bediening

Erg fijne machine. Heeft een grote, 8 kg trommel, dit werkt erg fijn. Makkelijk te bedienen met het tiptoetsen systeem.

Pluspunten

• grote trommel
  • makkelijke bediening
  • erg stil

winfried 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine met veel mogelijkheden, centrifugeerd goed

gekocht bij Blom Elektro in hoogland
geplaatst met uitleg
100% blij met deze machine met een lekkere grote deur
duidelijk tutsch screen bedieningsscherm wat een beetje oefening nodig heeft maar na drie verschillende wassen met het boekje ernaast volledig onder controle
deze machine ie erg stil (de vorige was er een Siemens van 11 jaar oud maar die draait nog steeds en doet nu de was voor de werkkleding uit de garage
en volgens mij is tie nog harstikke zuinig ook

Pluspunten

• Bedieningscherm
  • Groede deur
  • supers stil
  • cetrifugeerd zeer droog
  • staat ook stabiel staat op 1600 toeren

Minpunten

• even wennen aan bedieningscherm
  • verder geen minpunten

Brigitte van Tuijl 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

Bij het kopen van een nieuwe wasmachine heb ik een aantal zaken die voor mij belangrijk zijn als eerste op een rijtje gezet:

energiezuinig en duurzaam; aquastop; uitstekend wasresultaat bij zowel volle als half lege trommel; een goed en betrouwbaar merk; stil.

Deze Siemens wasmachine kwam daarbij direct naar boven toen ik online op deze criteria ging zoeken.

Aangezien ik vorig jaar al een afwasmachine van Siemens had aangeschaft waar ik nog steeds erg tevreden over ben, heb ik ook nu weer voor een Siemens gekozen.

Ik heb 'm nog maar net, maar voor zover ik nu kan zien voldoet ie aan al mijn eisen en wast super schoon.

En: de machine is opvallend stil!

Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• energiezuinig
  • super stil
  • halve was/kleine was mogelijk

Minpunten

• vrij kort snoer

Tienhoven 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinig grote ingang en geruisloos

goede prijs en kwaliteit/verhouding,en deze machine is de vervanging van mijn oude machine die 18 jaar in gebruik is geweest zonder kosten!!

Pluspunten

• grote vuldeur
  • overzichtelijk
  • bijna geruisloos

Minpunten

• gebruiksaanwijzing
  • kan simpeler

moniek 28-11-2016 Product paar maanden in bezit

Ruime trommel, grote vulopening

Fijne wasmachine, doet wat ie moet doen. Kan veel in, grote keuze aan programmas, makkelijk in te stellen.

BP 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima Wasmachine, niks mis mee

We gebruiken de machine met ons beiden. Erg fijne wasmachine. geen minpunten. voor iedereen aan te bevelen.

alice 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine, goede prijs/kwaliteitverhouding

Deze wasmachine heeft geen koolborstels meer, dus maakt haast geen geluid meer. Bovendien een grote trommel maar door het wegen zijn ook kleine wasjes geen probleem. Bovendien ben ik superblij met Siemens. Mijn vorige wasmachine is 11 jaar meegegaan hetgeen betekent dat dit ons 60 euro per jaar kost. Geen geld als je bekijkt hoeveel trommels was er met een sportend gezin en twee meiden gedraaid moeten worden. Ook deze wasmachine is weer een genot!

Pluspunten

• geen koolborstels
  • grote trommel
  • extra kledingstuk kan toegevoegd worden

Minpunten

• je kunt zelf geen programma's instellen

HdV 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Belofte waargemaakt!

Wat een uitstekende machine! Mijn vorige wasmachine was ook een Siemens. Ik heb daar 11 jaar enorm veel plezier aan beleeft. Deze is echter véél stiller en zuiniger. De mogelijkheden zijn gigantisch. Metname de eenvoud van het instellen, de heldere en duidelijk display zijn voor mij dé reden geweest voor het aanschaffen van dit pracht apparaat. En voor een prijs die ik nog steeds niet geloof. Juist nu Siemens ook nog een duit in het zakje doet (CASHBACK/Geld retour) kon ik deze machine niet laten staan. Een zéér tevreden klant die wederom voor Siemens heeft gekozen. Hopelijk tot over 11 jaar!! Ik zeg; DOEN!

Pluspunten

• een zeer stil apparaat
  • heldere en duidelijk display
  • zuinig
  • eenvoud van gebruik en de grote vulopening
  • korte wasprogramma's maken goed schoon

Henk 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine

Omdat onze vorige wasmachine, ook een Siemens, aan vervanging toe was hebben wederom gekozen voor een Siemens wasmachine. De keuze om voor een Siemens te kiezen was niet moeilijk omdat het vorige apparaat ons nooit in de steek heeft gelaten.

Pluspunten

• degelijk
  • weinig of geen onderhoudskostedn
  • eenvoudige bieding
  • overzichtelijke display

Marian 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, duidelijke display, veel mogelijkheden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg handig in gebruik. Verschillende wasmogelijkheden. Duidelijke display.

Pluspunten

• Duidelijke display

HenK Wardenier 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Geluidsarm, frisse was, duidelijk display

Keurige machine, met duidelijk display en tal van wasprogramma,s.
Betrouwbare dorpswinkel te Creil, fam. Van Hulzen

Gielen 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Grote trommel, simpele bediening

De trommel is groot (8 kg) en dus groot genoeg voor een gezin van gemiddelde doorsnee. Bediening is vrij simpel. Programma's duren wat langer maar dat schijnt dan weer milieuvriendelijk te zijn. Prima machine