Miele WMB120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WMB120 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

antonio 10-03-2021

nooit meer sorry

Geschreven voor: Miele WMB120

hallo, ik heb de tijd genomen om een ​​recensie te schrijven, in de hoop van gedachten te veranderen ... maar helaas, na bijna 3 jaar gebruik ... hebben ze zich nu neergelegd bij het gebruik van deze machine, totdat deze kapot gaat, en dan, NOOIT OPNIEUW EEN WASMACHINE VAN UW MERK
1. de programma's zijn van zeer lange duur
2. het vervelende geluid, zeurend aan het einde van elke wasbeurt, dat niet te stoppen is, totdat je tijd hebt om de voordeur te openen, hij onverschrokken piripipi piripipi, urenlang, wat het als een soort van spicologisch pesten maakt, wat je dwingt om stop met doen wat je doet om het te laten stoppen
3. de machine is altijd correct gebruikt, met een ontkalker systeem in huis geïnstalleerd, laat de machine vaak zwarte strepen op de kleding achter, ondanks dat mijn vrouw de machine een keer per week wast en desinfecteert met producten voor de week. Kalksteen, en met witte azijn en zeep om de afdichtingen schoon te maken, wordt het filter regelmatig wekelijks geleegd en gereinigd ....
kortom nooit, ik herhaal nooit meer een MIELE wasmachine product (aangezien we ook de droger en de vaatwasser hebben en daar zijn we erg blij mee)

Minpunten

• duur
  • zwaarte strijpen
  • awai
  • pesten awai

Cornelis 30-04-2016

uitstekende en fluisterstille wasmachine

Geschreven voor: Miele WMB120

Onbegrijpelijk dat iemand deze wasmachine negatief beoordeeld. Ik ben regelmatig gaan kijken tijdens een wasprogramma, ook bij het centrifugeren: alles was dik in orde. Fluisterstil. 96 kg Duitse robuustheid en kwaliteit. De was komt er schoon en fris uit. Absolute aanrader, deze machine.