LG F14B8TDA7 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
75 dB

naomie 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

heb deze gekocht en ben zeer tevreden werd ook zeer netjes behandeld en kreeg geregeld een sms over de bezorging

Hanneke 10-04-2016 Product half jaar in bezit

Fijne wasmachine

Deze wasmachine doet zijn werk goed en is makkelijk te bedienen. Erg tevreden over mijn aankoop! Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Levensduur op de lange termijn, kan ik natuurlijk nog niks over zeggen, maar met de nieuwe trommel techniek, zal t daar in ieder geval niet aan liggen. (gebroken trommel, was de reden dat mijn oude wasmachine het na 4 jr het begaf)

Marian 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne wasmachine, goed wasresultaat en weinig geluid
veel keuzeprogramma's . Prima aankoop. ben zéér tevreden

Hanneke 22-12-2015 Product maand in bezit

9,4
Wast schoon. Al een aantal wasprogramma's geprobeerd, doen allemaal goed waar ze voor bedoeld zijn. Handig in te stellen. Fijn dat ie de hoeveelheid was weegt en t waterverbruik daarop aanpast. Centrifugeert goed en de was komt vrij droog uit de trommel.
Hij is een stuk stiller dan mijn oude LG wasmachine.
Kortom erg blij mee!

mhnl1979 11-09-2015 Product paar dagen in bezit

Na een kapotte Bosch van vier jaar oud dacht ik een ander merk eens te proberen. En dat werd deze LG. Hij bevalt goed en wast schoon. Heerlijk ook dat er acht kilo in kan. Super ding.

Prijs/kwaliteit verhouding ook prima dus hopelijk gaat deze een flink aantal jaren mee!

Roelof1958 27-07-2015 Product paar dagen in bezit

We hadden hiervoor ook een LG die jaren trouwe dienst gedaan heeft.
Toen hij het begaf en de reparatiekosten voor een apparaat van die leeftijd me te hoog uitkwamen direct weer gezocht naar een LG.
Had eerst een ander model besteld bij Veiligkopen.nu maar kreeg deze voor dezelfde prijs omdat het model niet meer geproduceerd werd.
Hij wast nog schoner en heeft een hogere capaciteit en toerental dan de vorige.
Enig puntje waar we tegenaan liepen is dat onze vorige de mogelijkheid had een eigen programma samen te stellen, dat missen we omdat we altijd op 30 graden wasten en nu moeten kiezen tussen 20 of 40.
Wel is er een ruime keuze in wasprogramma's.
was even wennen dus maar hij is super.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen maar als hij net zo lang meegaat als de vorige ben ik zeer tevreden.

matthijs2101 27-07-2015 Product paar weken in bezit

We hebben de wasmachine nu drie weken en ik ben er erg tevreden mee. De wasmachine is stil, er kan veel (8kg) was in en de was komt er een stuk droger uit dan ik gewend was van de vorige.

De rare eigenschap is dat er geen 30 graden was op zit. Het is 20 of 40 graden. Terwijl we hier gewend zijn om op 30 graden te wassen.

De werking:
Je selecteert bijv de 60 graden was. Dan geeft de machine aan dat hij daar 1u over doet. Standaard staat de centrifuge stand dan op 800 toeren. Je kan dan voor 1400 kiezen, dan komt er vijf minuten bij op. etc. De tijd die in het display staat komt goed overeen met de werkelijke tijd.

filoetje 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

bij het uitpakken was ik aangenaam verrast,mooie design kloeke bouw.
het is wonderlijk hoe stil deze machine is zelfs bij het zwieren.
ik denk eindelijk DE wasmachine te hebben gevonden na alle tegenslagen met de vorige,en hoop hier jaren te kunnen van genieten.

filoetje

nicodekliko1 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

een zeer mooie schoon wassende machine die geluidsarm zijn werk doet het melodietje aan het einde is zeer handig kun je beneden horen dat de was boven klaar is.
ziet er mooi en degelijk uit ik heb goed technisch inzicht en dit is gewoon solide

nicodekliko1 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Nu een paar dagen in bezit en werkelijk gewoon een verademing wast zeer schoon loopt lekker rustig en een bijzondere grote trommel wat erg handig is.
Het muziekje vind ik wel prettig hoor ik beneden dat boven de was klaar is vroeger hoorde ik de centrifuse maar deze machine is echt stil.
We zijn gegaan voor het design gebruikersgemak en de motorgarantie van 10 jaar ze staan echt achter hun product toppie!

m.vd.klooster lenovo 15-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie ding ! doet wat ie moet doen en ziet er goed uit.
Leuke geluidjes, had ik nog nooit bij een wasmachine gehoord..
Bediening is eenvoudig en je kan makkelijk op de instellingen ingrijpen. Warmer wassen of harder centrifugeren. De service via piepjes door de telefoon vind ik als techneut wel briljant :-)
Verder is ie heel stil, eerste wasjes ging ik toch even kijken of ie het nog doet :-)

Kort om top apparaat.

kielfje 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Een zeer prettige machine. Had al eerder een vergelijkbare LG wasmachine gehad die nu al ongeveer 15 jaar probleemloos werkt
bij onze dochter.
Door omstandigheden kregen wij een andere zeer goed aangeschreven wasmachine die echter zo zuinig was dat er niet eens water zichtbaar was in de trommel tijdens gebruik.
Gelukkig is deze nu zodanig defect dat we een nieuwe konden kopen haha.
De wasmachine is zeer eenvoudig te bedienen en heeft heel veel mogelijkheden.
kortom een aanrader voor een mooie prijs.

mihaela111 10-06-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
We hebben deze wasmachine net en verassing: we ontdekken dat we een 8 kilo hebben gekregen in plaats van de 7 kg wasmachine die we hebben besteld. Dank!
De wasmachine is heel stil, gebruiksvriendelijk, de was is bijna droog.
Ik vraag me af in hoe verre het wasresultaat afhankelijk is van het gebruikte wasmiddel (bij ons is het altijd vloeibaar ariel). Niemand zegt daar ooit iets over...
Nog iets: bij bemmel-kroon.nl lage aansluitkosten! (rond de 5 euro)

Ismara 27-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prima machine. Inmiddels 3 wassen gedraaid met goed resultaat. Vooral de centrifuge vind ik erg prettig, daar ik geen droger heb. Nog even kort aan de lijn en droog...erg fijn.
Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. Ook het korte wasprogramma is erg fijn. Ik kan nu echt 'even n wasje draaien'.. Top!

peterjack12 22-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
we hadden een oude aeg lavamat van 20 jaar oud nu een LG
ziet er strak uit( mooi design ) lekker stil super blij mee
duidelijke gebruiksaanwijzing etc

peterbeugelink 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds afgelopen donderdag deze LG-wasmachine in huis, nadat ik mijzelf eerst goed had georiënteerd was dit naar mijn idee de juiste machine voor een mooie prijs.
Het is gewoon bizar wat voor techniek erop zit en hoe superstil en zuinig deze machine is .
Wasresultaten zijn tot dusver perfect en de was komt na het centrifugeren op 1400 toeren nagenoeg bijna droog eruit, het resultaat is dan klam.
Over de duurzaamheid kan ik echter weinig zeggen, dat moet de praktijk uitmaken maar gezien de garantie van twee jaar en tien jaar op de motor zijn mijn verwachtingen hoog.
Lg heeft naar mijn mening met deze machine, echt een state of the art product neergezet.

Jolanda Biemans 21-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wasmachine is makkelijk te bedienen. Veel wasprogramma's erop zoals programma voor donsdeken, sportwas e.d. Hij is erg stil en wast goed. De was is als hij op 1400 toeren heeft gedraaid al erg droog als het eruit komt!
Er zit zelfs een trommelreiniger programma op

jaimytime 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

Deze wasmachine is in zeer fijn gebruiksgemak, simpel te bedienen, en levert die gewenste resultaten. De prijs/kwaliteitsverhouding is daarom een zeer grote plus!

Charlotte018 09-01-2015 Product paar weken in bezit

Een hele fijne wasmachine! Had hem uitgekozen met name op geluid en centrifugeren. Volgens de specificaties en de test van de Consumentenbond kwam deze machine er goed uit, en ik ben er inderdaad erg tevreden over!

Wast goed schoon en centrifugeert zo goed (op 1400 toeren) dat de was bijna droog uit de machine komt. Diverse extra programma's en de mogelijkheid om zelf nog de temperatuur, centrifugesnelheid, voorwas etc. aan te passen. Heel simpel in gebruik.

Enige nadeel is dat er geen mogelijkheid voor 30 graden is (alleen 20 of 40, en voor fijne- of wolwas mis ik soms een 30 graden programma).

Maakt weinig geluid. Trilt wel bij het centrifugeren dus kijk uit met wat je er bovenop zet.

Erg fijn is dat je de resttijd kunt zien op het display. De grote trommel heb ik eigenlijk niet nodig maar is fijn als je wel veel was tegelijk wilt doen.

Heeft zelfs een mogelijkheid voor donsdekens, maar let op wat je er in doet, want een ander (blijkbaar niet dons-)kussen dat ik op deze stand had gewassen kwam er minder goed uit.