Siemens WM14Q363NL - Reviews

A+++-20%
Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

Sylvia. 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden.

Fijne wasmachine, compact en veel programma's. o.a. ook een 15 minutenprogramma, heel fijn voor wasjes die niet echt vuil zijn, maar meer even voor de luchtjes gewassen moeten worden. Ook bij de andere programma's een mogelijkheid om de tijd in te korten, een e-programma voor minder energieverbruik, dus wat wil je nog meer. een prima aankoop !

Pluspunten

• energiezuinig
  • ook korte programma's

Minpunten

• géén schuifje in wasmidd.lade dus wassen met bol b

E.J 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Stiller dan de baby van de buren

Gekozen vanwege beste uit de test van de Consumentenbond. We hebben een oud, gehorig huis met oude vloer en waren bang dat hij met centrifugeren door het huis zou stuiteren of de baby van de buurvrouw wakker zou maken. Niets is minder waar! En dat de buurbaby door blijft slapen is voor ons ook wel erg fijn, want die maakt meer herrie dan deze wasmachine!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Mw. Terpstra 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Tja, dan gaat plotseling de wasmachine kapot.....:)
Even wat research gedaan op internet en kwam bij deze machine uit. Criteria waren: A+++, 7 kilo, energiezuinig en niet te duur. S"avonds om 22.30 online besteld bij Coolblue en de volgende middag werd ie bezorgd. Geweldige service! Duidelijke handleiding en de eerste was ging erin. Vooral het Snel+ Mix programma is top! Met een uur is je was klaar! Heel erg stil, je hoort hem nauwelijks Kortom, een uitstekende wasmachine voor een zeer scherpe prijs!

Pluspunten

• scherp geprijsd
  • complete machine, veel programma's

Minpunten

• zeepbakje voelt wat gammel.
  • geen doseerhulp voor vloeibaar wasmiddel

I.TENHAGEN 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk scherm

Mooie wasmachne
Makkelijk in gebruik
Ben er mee in mijn sas
En een juiste prijs en kwaliteiet verhouding
Een echte aanrader

Pluspunten

• STIL
  • MAKKELIJK IN GEBRUIK

bob 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit

Mooie wasmachine. Beste koop volgens de consumentenbond. Prijs/kwaliteit verhouding is top, zeker in het segment to 8kg.

Twanny 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn in gebruik

Hij is energiezuinig; Het toerental centrifugeren is instelbaar is prettig; Een fijn bedieningspaneel;

R.V.Smelt-Verheul 06-10-2016 Product paar maanden in bezit

Wassen zonder zorgen

Uitermate makkelijk om een geschikt programma in te stellen waarna er zonder problemen een schone was uitkomt! Een verademing na mijn vorige wasmachine.

Ben Gregoor 25-09-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine

op alle gebieden een geweldig apparaat
hij wast de was zeer schoon,prima programma,s om te wassen ,zeer duidelijk display

van Son 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk wasprogramma

Tot nu toe 2 keer gewassen. De programma's zijn gemakkelijk in te stellen, met voldoende keuzemogelijkheden. Centrifugeert prima, op 1400 toeren wordt het geluidsniveau wat sterker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • kwaliteits/prijs
  • wasresultaat

avalon13@hetnet.nl 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Ik heb de wasmachine net dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Hij ziet er mooi uit. De testwas ging goed. Hij maakt niet veel minder geluid dan mijn oude Siemens, maar die maakte ook niet veel herrie dus dat is prima. Ik hoop dat hij ook net zo lang mee gaat (14 jaar). Resttijdindicatie is makkelijk en verder lekker simpel, geen overbodige poespas.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Resttijdindicatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marion 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne machine!

Dit is een zeer fijne wasmachine. Bijzonder stil en gemakkelijk in gebruik. Duidelijke selectie knop en grote deur. In vergelijking met onze vorige machine (weliswaar 15 jaar oud) is deze zeer stil en zuinig, een echte verademing!

Pluspunten

• grote deur
  • stil
  • zuinig
  • eenvoudig te bedienen
  • geen touchscreen!

Minpunten

• was iets natter

Bert 27-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede wasmachine

Goede en stille wasmachine met veel opties. We hebben hem net, maar je kunt er snel mee uit de voeten. Wasresultaten zijn goed.

• Kort programma mogelijk
  • Ecostand

Mirjam 10-08-2016 Product paar weken in bezit

fijne stille wasmachine

fijne stille wasmachine, heldere gebruiksaanwijzing. even zoeken hoe je het irritante piepje uitkrijgt als de was klaar is.

Pluspunten

• stil
  • uitgestelde eindtijd

S en T 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

smooth working

wat een stil, gemakkelijk bedienbaar apparaat. WM14Q363NL iQ500 veel bedieningsmogelijkheden. En de was is nog schoon ook.

Helen Z 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Zeer stille machine. Gebruiksaanwijzing is niet erg duidelijk, maar na verloop van tijd kom ik er wel uit. Oefening baart kunst.Goede prijs-/kwaliteit-verhouding.

Voeckler 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Stil, doet wat hij moet doen. Veel programma's waaruit gekozen kan worden. Prima service van Coolblue... Op zaterdag net voor 12 besteld, volgende dag in huis.

Oudshoorn 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine voor een lage prijs

Voor weinig geld haal je kwaliteit van Siemens in huis. Een wasmachine met veel mogelijkheden en makkelijk blijft! Daarnaast is er gedacht aan het mileu door ecostanden die net zo goed wassen als de gewone stand of de snel stand. Centrifuge is vrij stil en 1400 toeren geeft een uitstekend droog resultaat. Prima bouw kwaliteit.

Nelly 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens wasmachine.

Prima wasmachine voor een prima prijs. Heb hem pas een paar weken en al veel wasjes gedraaid naar volle tevredenheid.

Jo 09-07-2016 Product paar weken in bezit

siemens WM14Q363NL

prima wasmachine, je moet inderdaad voor een goed centrifuge resultaat goed vullen. Hiervoor een wasmachine gehad met een max. vulgewicht van 4,5 kg, dan is 7 kg wel heel veel. Maar de extra vulcapaciteit went snel.

ddb1 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit

Gekocht als vervanger voor onze vorige wasmachine van 25 jaar oud. Als beste uit de test consumentenbond in 2015 gekomen en daarom aangechaft. Een wereld van verschil met ons vorige apparaat. Stil, snel en schoon.