Siemens WM14Q363NL - Reviews

7 kg
A+++-20%
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 345 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ingrid 24-02-2016 Product half jaar in bezit

De machine is prettig in gebruik. Het is een stille machine. De was komt super schoon uit de machine. De start uitstel knop is super handig en laat zien over hoeveel uur de was klare is. Kortom een goede aankoop

QuiB 18-12-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Dit is een fijne wasmachine al een half jaar in ons bezit. Hij is zuinig is met elektra en waterverbruik en dat is nu te merken als je het verschil ziet met het verbruik van onze oude machine . Hij heeft een makkelijke bediening, startuitstel en veel wasmogelijkheden. De display geeft diverse gegevens weer, waaronder ook de tijd die er nog rest. Hij maakt niet veel geluid zelfs niet bij het centrifugeren . Top apparaat en door de makkelijke bediening kan iedereen hier in het gezin er mee omgaan, ook degene met de 2 linkerhanden. ;-) 

edend 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine die doet wat het moet doen maar dan wel erg zuinig en stil. De centrifuge zorgt zelfs niet voor enorm veel geluid!

Huib 06-11-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg blij met deze machine! Hij oogt in combinatie met de droger als een strak geheel. Zeer weinig geluid bij het wassen en centrifugeren. Overigens dit laatste met een prima resultaat. Wij kunnen er voorlopig weer mee vooruit. Trouwens alle apparatuur in de keuken is ook van Siemens en dat bevalt al enige jaren.

Monique 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Stille machine met grote inhoud

Tot nu toe heel tevreden: stille machine waar niet alles vanaf schudt als hij gaat centrifugeren. Hiervoor had ik een apparaat voor 5 kilo; deze trommel voor 7 kilo ervaar ik als heel riant voor 2-persoonshuishouden. De handleiding lezend leek deze machine alleen te kunnen centrifugeren gecombineerd met een spoelbeurt (onhandig bij handwasje), maar als je de extra spoelgangknop uitzet gaat hij toch alleen centrifugeren.

Pluspunten

• stil apparaat
  • verkort programma is handig
  • toerental centrifuge regelbaar

Minpunten

• temperatuur niet vrij regelbaar

avalon13@hetnet.nl 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Ik heb de wasmachine net dus kan er nog niet heel veel over zeggen. Hij ziet er mooi uit. De testwas ging goed. Hij maakt niet veel minder geluid dan mijn oude Siemens, maar die maakte ook niet veel herrie dus dat is prima. Ik hoop dat hij ook net zo lang mee gaat (14 jaar). Resttijdindicatie is makkelijk en verder lekker simpel, geen overbodige poespas.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Resttijdindicatie

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marion 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne machine!

Dit is een zeer fijne wasmachine. Bijzonder stil en gemakkelijk in gebruik. Duidelijke selectie knop en grote deur. In vergelijking met onze vorige machine (weliswaar 15 jaar oud) is deze zeer stil en zuinig, een echte verademing!

Pluspunten

• grote deur
  • stil
  • zuinig
  • eenvoudig te bedienen
  • geen touchscreen!

Minpunten

• was iets natter

Oudshoorn 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Perfecte wasmachine voor een lage prijs

Voor weinig geld haal je kwaliteit van Siemens in huis. Een wasmachine met veel mogelijkheden en makkelijk blijft! Daarnaast is er gedacht aan het mileu door ecostanden die net zo goed wassen als de gewone stand of de snel stand. Centrifuge is vrij stil en 1400 toeren geeft een uitstekend droog resultaat. Prima bouw kwaliteit.

Paul 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de wasmachine nog maar net, maar eerste indruk is erg goed. Vormgeving zou beter kunnen (minder uitgesproken en opvallend)

Christien 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is fijn dat je kunt kiezen voor een volledig wasprogramma van 1 uur. Machine blijft stevig op z'n plek staan bij centrifugeren en is vrij rustig.

Jan 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens wasmachine WM 14 Q363NL

Een prima wasmachine, die geweldig wast en vrijwel geen geluid maakt tijdens het draaien van de was.

Pluspunten

• schone was
  • weinig lawaai

Minpunten

• nog niet ontdekt !

M.B. 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

Praktische machine

Nog maar net in mijn bezit en 1 keer gewassen, maar de machine is stil, goede keuzemogelijkheden in wasprogramma's en grote vulopening. Kortom een machine die bij mij past!

Pluspunten

• regelbaar toerental centrifuge
  • grote vulopening

Big Smile 02-07-2017

Werkt vrijwel geluidloos

Ik heb deze machine pas gekocht en ben er erg gelukkig mee. De overhemden komen er kreukloos uit en geen geluidsoverlast

Blokkie 11-06-2017

Stil,zuinig, schoon

Deze wasmachine uitgekozen door de vele goede revieuws, en dat deze machine in Maart 2017 als beste getest is door de consumentenbond.
Voldoende programma's je kunt de wasprogramma's zuinig of snel laten wassen
Ruime trommel 7 kilo voor ons met 3 personen.
Was komt er voldoende droog uit.
Stil en zuinig.
10 jaar garantie op de motor na inschrijving bij Siemens.
Maar het belangrijkste mijn was komt er schoon er fris uit

ViMe 30-05-2017

Fijne wasmachine

Ik heb de wasmachine nu een jaar. Wast fijn en wasprogramma's zijn eenvoudig te bedienen. Ook erg zacht qua geluid tijdens centrifugeren.

merigje 03-05-2017

fijne handige wasmachine

Fijne wasmachine die prima schoon wast, handig met speed perfect en geen moeilijke bediening. Ben er blij mee.

Sannie65 11-04-2017

Uitstekend wasresultaat

Deze machine 10 dagen in gebruik, laatste Samsung machine 2 jaar mee gedaan (EcoBubble) ivm continue elektronische printplaat problemen, deze direct de deur uit gedaan, wasresultaat mag er zijn evenals de 1400 toeren van de centrifuge, druk gezin dus staat eigenlijk continue te draaien maar wast onverstoorbaar schoon, machine staat in bijkeuken dus geen last van geluid maar dat valt wel mee volgens mij, eenvoudige bediening, ik heb de slang met aquastop van oude machine laten overzetten want deze machine komt zonder aquastop, jammer maar geen drama voor mij, al met al prima koop !

E 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

Onder de indruk

Zeer stil en doet wat hij moet doen. Duidelijke bediening. Service via Coolblue zeer goed en netjes geinstalleerd. Zeer tevreden

Dianaaaa 27-03-2017 Product paar dagen in bezit

Stille machine

Slechts een paar dagen deze machine in bezit. Grote opening, stil, ook met centrifugeren. Wel weinig programma's. Katoen duurt 2.45 uur, wanneer je de knop gebruikt om het programma te verkorten, duurt hij slechts een uur, wat wel eer heel weinig is. Het andere programma is namelijk ook een uur, maar iets er tussenin, zou fijner zijn

Pluspunten

• stil

Minpunten

• weinig programma's

JvE 21-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine met lange en korte programma's

Fijne wasmachine, heft lange en korte programma's zodat je met een minder volle trommel ook wasjes kunt draaien.

Pluspunten

• Lange en korte programma's
  • Kreukvrij programma
  • Eco programma
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Bij centrifugeren op 1200 toeren lawaaierig