Zanussi ZWF81663W - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
78 dB

YB 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stille machine, eenvoudig te bedienen.

Mooie machine en zeer stil in bedrijf. Eenvoudig aan te passen wasprogramma's. De was wordt ook goed schoon bij lage temperatuur. Makkelijk is ook de aanpassing die de machine doet per was zodat je energie zuiniger kunt zijn. Het op 1600 toeren centrifugeren maakt dat de was nog droger uit de machine komt en je een evt droger minder snel gebruiken hoeft, bij handdoeken en beddengoed.
Ideaal kinderslot en waterslot.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Peter de Jong 31-05-2016 Product paar weken in bezit

Goed en makkelijk

Wast uitstekend, makkelijke programma's, heel stil en een geluidssignaal als de was klaar is.
Prima machine, zeer tevreden.

helga 30-03-2016 Product paar dagen in bezit

stille fijne wasmachine

De wasmachine is erg stil, het is dan ook erg fijn dat er een signaal klinkt als hij klaar is, supertevreden over het resultaat, fijne grote trommel. Alleen jammer dat niet alles onafhankelijk in te stellen is, ik wil soms het 30minuten programma op hoog aantal toeren maar dat kan dan niet hoger dan 800 toeren. Zou ook graag gezien hebben dat hij na het centrifugeren de was even los gooit, die functie hadden we over het hoofd gezien, verder een hele fijne wasmachine.

christjeeh 24-02-2016 Product jaar of meer in bezit

7,4
Heel goed werkend toestel. Doet goed zijn werk, wast en droogt goed.
Het is verder een mooie wasmachine en hij is ook makkelijk te bedienen.
Echter zijn de mogelijkheden iets te beperkt en is het even zoeken welke stand je gebruikt buiten de (Eco wasstand) oftewel op 30 of 20 graden.

rh58610 26-12-2015 Product jaar of meer in bezit

prima toestel reeds meer dan een jaar in bezit, door zijn 16 00 toeren is de was al goed droog daardoor hoeft de droger minder lang te lopen
is mijn tweede wasm van Zanussi
prima

mark 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super stille wasmachine sta er echt versteld van wassen en instellen is ook helemaal niet moeilijk en de was komt er al bijna droog uit

Torbijn 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine. Zeer tevreden over resultaten.
Was komt er schoon uit, op alle programma's.
Veel mogelijkheden om te kiezen: verkorte duur van programma's, toerental bij centrifugeren.
Geruisloos wassen en centrifugeren.

Eric1957 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Zanussi wasmachine vandaag gekocht bij Expert. De machine heeft een mooie vormgeving, is eenvoudig te bedienen, heeft een waterslot, is vrij stil en centrifugeert op 1600 toeren. Zojuist de eerste witte was er mee gedaan en die is goed schoon. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Danny085 02-07-2015 Product kwartaal in bezit

Wasmachine inmiddels 2 weken in gebruik genomen. Mijn vorige was een oude Miele van bijna 35 jaar oud die inmiddels aan zijn einde is gekomen.

Gebruikersgemak:

Ik ben zeer tevreden over de Zanussi wasmachine. Een grote inhoud van 8KG is hier zeer gewenst (kwam van een 5KG). Ook is de machine eenvoudig in te stellen en doet uitstekend zijn werk. Programma's zijn gemakkelijk in te stellen middels tiptoetsen. Ook de resterende tijd in het display is erg handig.

Mogelijkheden:

Er zijn voldoende mogelijkheden voor alle soorten was. Ik kan me er tenminste prima mee redden.

Duurzaamheid:

Lijkt me een prima degelijke wasmachine. Echter nog maar 3 maanden in gebruik dus hier is nog niet veel over te zeggen. centrifugeren gaat ook erg stil vanwege waarschijnlijk de speciale motor.

Wasresultaat:

De was komt er goed schoon uit en tevens veel droger dan wat ik gewend was.

Henrieke1985 06-05-2015 Product kwartaal in bezit

Machine voldoet aan mijn wensen. Geluid is zachter dan ik aanvankelijk dacht. Vormgeving is iets wat bollig waardoor ik een tussenlade nodig heb voor de droger

PV Copy 16-04-2015 Product kwartaal in bezit

Een zeer goed betaalbaar alternatief, ik hoop dat die betaalbaarheid en ook voor kan zorgen dat ik veel wassen kan draaien.

Maiyke 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat mijn vorige Zanussi na heel veel wasbeurten niet meer werkte, heb ik wederom een Zanussi aangeschaft. Prima gebruiksvriendelijk apparaat!

gerrit33 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie uitziende wasmachine,gemakkelijk de bedienen,
Genoeg mogelijkheden. Was komt er mooi droog uit.
zeer gemakkelijk dat hij aangeeft wanneer hij klaar is.
Mooie grote trommel,terwijl wasmachine niet groot oogt.

Zanusssssi 07-03-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat en wast goed schoon. Ook een stuk stiller dan onze vorige machine. Handig dat hij de hoeveelheid water aanpast aan de hoeveelheid was die erin zit, is weer goed voor het milieu en je beurs !

Bokkie57 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heb nu 3 verschillende wassen gedraaid , 2x fijne was en 1x katoen.
Het wasresultaat is prima.
De wasprogramma's zijn met de functie "snel" inderdaad zo klaar.
Vooral de functie uitgestelde starttijd is voor nachtstroom gebruikers ideaal.
De prijs/kwaliteit verhouding vindt ik zeer goed.

Peter Houten 02-02-2015 Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine. Ruime keuze programmas en makkelijk te bedienen.
Bovenal een zeer stille machine en een grote capaciteit.
al met al dik tevreden.

Peter-G 28-01-2015 Product kwartaal in bezit

Wat vreemd dat we gevraagd worden om direct een review
te schrijven terwijl we de machine nog niet (goed) kennen.
Dus eerst maar even gebruikt voordat we een mening geven.
Het wasrultaat van machine bevalt ons uitstekend en vooral de programmakeuzes zijn super. Het eco program werkt ook perfect en wordt door ons vrijwel altijd gebruikt.
De vraag over duurzaamheid hebben we voorlopig maar
een 8 gegeven uit ervaring van anderen zelf zullen we dat nog moeten ervaren we hebben daar wel vertrouwen in.(echt slechte machines blijven toch niet zolang op de markt.)

Danny085 20-01-2015 Product paar weken in bezit

Gebruikersgemak:

Mogelijkheden:

Duurzaamheid:
Lijkt me een prima degelijke wasmachine. Echter nog maar 2 weken in gebruik dus hier is nog niet veel over te zeggen. centrifugeren gaat ook erg stil vanwege waarschijnlijk de speciale motor.

Wasresultaat:
De was komt er goed schoon uit en tevens veel droger dan wat ik gewend was.

EssieFFF 12-01-2015 Product maand in bezit

Wasmachine waar veel wasgoed tegelijk in past. Maakt weinig lawaai, mits goed waterpas afgesteld.
Veel verschillende programma's. Handig is dat de uitgestelde startijd aangeeft wanneer de wasmachine klaar is, ipv wanneer hij moet starten.

LB Berli 05-01-2015 Product maand in bezit

Super stabiele en zeer stille machine met makkelijke programma's die naar wens te wijzigen zijn.
Kortom we zijn er erg tevreden mee.