Beko WMY 81483LMB2 - Reviews

Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Jose 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Super machine

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden. Grote vulopening en veel programma's. Kortom heel blij met mijn nieuwe wasmachine!

Dominique 27-06-2016 Product maand in bezit

Beko een prima wasmachine

Na jaren lang een wasmachine te hebben gehad met weinig opties, werkt dit echt ideaal! Zeer tevreden over alle korte programma's in verschillende graden en alles binnen een uur klaar! Blij met het advies dat ik heb gekregen en met de wasmachine!

niek 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

beko wasmachine

Super blij met mijn beko wasmachine. Gekregen van mijn ouders voor in ons nieuwe huisje.
Machine wast prima en is heerlijk rustig.
mijn zus geeft er ook 1.
zij vindt m ook super

Review 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

8 KG ruimte

Mijn oude was-droogcombinatie ingeruild voor een Beko 8 Kilo wasmachine en wasdroger, nu meer ruimte in de wasmachine en de hele was kan in een keer in de droger wat een ruimte!
De wasmachine is handig in te stellen en heeft daar naast ook een mooi strak ontwerp met een zeer makkelijk toegankelijke kuip en een mooie grote degelijke deur. De vijf jaar garantie en 10 jaar garantie op de motor zijn een mooie toegevoegde waarde.

Tulay 14-06-2016 Product paar weken in bezit

Beko wasmachine

Ik heb de wasmachine al twee weken en ben zeer tevreden. Je hebt heel veel programma's en er kan heel veel was in . Hij wast heel schoon en ik raad het anderen ook aan

anthon 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

super machine

ik heb hem nu 10 dagen maar was alles goed schoon.
hij is makkelijk in gebruik en super stil.
veel wasprogramma's.
ben er erg blij mee hoop dat die nog jaren mee gaat.

Ineke 28-05-2016 Product maand in bezit

Aangenaam verast

Sinds een maand hebben wij deze machine in huis en ben aangenaam verast door het wasresultaat en hoe stil hij is. Tijdens het wassen hoor je alleen het zeepbolletje tegen de ruit tikken maar niks geen motorgeluid. De afgelopen 6 jaar hebben wij 3 machines van zanussie/nordland 2 wasmachines en 1 droger in ons huis voorbij zien komen en wat een ellende was dat. Nu hebben wij dus de overstap gemaakt naar het voor ons nog onbekende Beko maar zijn tot dit moment tevreden over de machine. Via een kennis er op gewezen dat er nog een cashback actie is via Beko en gratis verlengde garantie tot 5 jaar. Het s dat mijn huidige wasdroger nog niet kapot is want ik ben eindelijk al aan het kijken voor de bijpassende warmtepomp droger van Beko uit te zoeken.

Het wasbolletje gebruik ik ondertussen.

Tonnie 28-05-2016 Product maand in bezit

Gebruiksvriendelijke wasmachine

Makkelijk te bedienen machine, de was komt er schoon en droog uit. Machine maakt weinig geluid ook tijdens centrifugeren. Kortom een aanrader met een goede prijs / kwaliteit verhouding.

prisje-lady 28-05-2016 Product paar weken in bezit

Super handig

9,6
Super handige wasmachine die makkelijk te bedienen is. mooie uiterlijk. Programma's zijn makkelijk te bedienen en duidelijk aangegeven hoeveel minuten een wasje duurt.

Zeyno 26-05-2016 Product maand in bezit

Beko wasmachine Pro Smart Wmy81483Lmb2

Het is een hele fijne wasmachine en zeer zuinig.
Ben heel erg blij dat ik deze wasmachine heb gekozen. Is heel ideaal voor alles omdat je zelf keuze kunt maken uit verschillende programma's en op welke keuze je wilt gaan wassen. ik raad aan iedereen en maakt niet zoveel lawaai. Hierbij raad ik aan iedereen aan.

Rob 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goeie wasmachine

De Beko was voor ons een onbekend merk, maar de verkoopster had ons na een goede uitleg ervan overtuigd dat dit zeer goed product was.
Conclusie nadat de machine bij ons werd aangeleverd hebben we zeker geen spijt, hij is zeer gebruiksvriendelijk en heel erg stil.
Een echte aanrader.

Jannie 15-05-2016

Ja dat was ik vergeten te melden over hoe stil hij is,onze vorige leek wel een helikopter die opstijgt.

aninhe14 21-08-2014 Product paar dagen in bezit

Erg prettig dat de machine een 8kg trommel heeft, met groter wordende kinderen is dit ideaal. Is stil, je merkt nauwelijks dat de machine centrifugeert en komt er erg droog uit. Wel even wennen dat je de aan/uit knop stevig moet indrukken. Mooie grote display en het is handig dat je kunt zien hoe lang het nog duurt voordat de was klaar is. Na deze paar dagen al erg tevreden!

Elsa 24-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Heb hem nu ongeveer een half jaar en de machine bevalt uitstekend. Zacht geluid, wast schoon, genoeg mogelijkheden voor een korte of lange was. Met verstelbare temperaturen.

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Veel mogelijkheden

Katip 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

nog steeds prima toestel

Ik ben nog steeds zeer tevreden. Groot inhoud, stil, zuinig en stevig gebouwd. Top toestel. Elektriciteit snoer moet wel iets langer. Als je het wil sluiten aan de schakelaar is de kabel iets te kort. Dat is wel snel op te lossen maar toch. Beko moet daar opletten.

Pluspunten

• stil
  • stevig
  • energiezuinig
  • groot inhoud

Minpunten

• elektriciteitsnoer mag nog iets langer zijn.

erikgalien 27-09-2016 Product paar maanden in bezit

verrassend

weinig wasmiddel gebruiken anders komt t schuim er aan de bovenkant uitzetten ( dus zuinig)
trommel is kleiner dan mijn vorige ( samsung ookk 7kg) valt dus erg tegen moet meer wassen omdat er dus minder inkan terwijl hij hetzelfde aan zou moeten kunnen

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• geen 7kg trommel

Yet 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds super blij met mijn Beko Wmy81483Lmb2

Ik heb deze wasmachine nu een aantal maanden en ik ben er nog steeds super blij mee.Degelijke wasmachine,lekker groot dus ook je beddengoed kan er makkelijk in.
Veel keuze uit verschillende programma's en de was is altijd schoon.
Een uitkomst vind ik het Daily express programma in 28 minuten even snel een wasje draaien en je kunt de temperatuur of centrifuge snelheid bij ieder programma ook nog aanpassen. ik vind het een top product.

Pluspunten

• Grote trommel 8 kg
  • Daily express programma
  • Keuze programma's
  • Aanpassen programma's

AV 10-07-2016 Product maand in bezit

Fijne stille gebruikersvriendelijke machine

Machine werkt tot op heden naar behoren. Is erg stil en zuinig in gebruik. Moest wennen aan de hoeveelheid wasmiddel die moet worden gebruikt, heel erg weinig anders gaat machine schuimen. Anders dan bij mijn vorige machine.
Korte programma's bevallen ook goed. Voor delicate wasjes (gordijnen bijvoorbeeld) is machine ook geschikte. Veel ruimte met laadruimte voor 8 kg was.
Tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop.

Grietje 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie en makkelijk bedienbare wasmachine

Mooie en makkelijk bedienbare wasmachine.
Handige wasprogramma's
Ideaal die korte programma's.
weinig geluid
blij met deze aankoop.

Antonette 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Top wasmachine

Super fijne wasmachine ik moest met spoed een nieuwe hebben en had niet veel te besteden en ben super blij met mijn nieuwe aanwinst heb nog nooit zo een schone was gehad en er kan lekker veel in en veel mogelijkheden

Jopie 27-06-2016 Product maand in bezit

Beko WMY 81483 LMB2

Heb de wasmachine nu circa een maand in bezit. De wasmachine is eenvoudig te bedienen; je kunt makkelijk zelf een programma instellen, maar er zijn ook meer dan voldoende (en handige) voorgeprogrammeerde wasprogramma's
De machine wast heel stil. Het geluidsniveau bij centrifugeren valt me echter tegen op de hoogste stand. Dat had ik stiller verwacht. Bij 800 toeren vind ik de machine wel een stuk stiller dan de oude wasmachine (een Zanussi uit 2007), dus die stand gebruik ik het vaakst. De was is naar mijn idee bij 800 toeren ook droog genoeg.
Wat wasresultaat betreft, ben ik nog niet helemaal overtuigd. Over het algemeen is het wasresultaat prima, maar de machine heeft volgens mij wat meer moeite met moeilijkere vlekken dan de oude.