Samsung WW80H7600EW/EG

AEG L7FBE86W

8,9

Yvonne 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine

Ben echt super blij met deze aankoop. Super grote deur, makkelijk menu, eco vriendelijk. En een mooie machine om te zien.

Pluspunten

• Grote deur
  • Makkelijk menu
  • Eco

GM 04-03-2016 Product paar dagen in bezit

Deze wasmachine een paar dagen in het bezit. Tot nu toe zeer tevreden over de wasresultaten. Machine heeft veel mogelijkheden en is makkelijk in gebruik. Leuke bijkomstigheid is dat de machine er ook mooi uit ziet. Qua duurzaamheid nog weinig over te zeggen

petra 18-04-2016

Ik zie nergens iets over de openstand van de deur
ik heb er een maar de deur blijft niet op een kier dus onhandig hoe is het met jouw deur. je moet hem kunnen luchten zonder dat hij wagenwijd open staat

Esther 19-02-2016 Product paar weken in bezit

ik ben zeer tevreden. Deze wasmachine heeft een extra grote deur. waardoor het heel gemakkelijk is om de was erin en eruit te halen. Daarnaast vele wasprogramma's die je ook weer specifiek naar je eigen wensen kunt aanpassen kwa tijdsduur en extra spoel ect ect.

verder ben ik heel tervreden over hoe stil hij is. maakt nauwelijk geluid. alleen bij het centrifugeren op 1400 toeren hoor je hem een beetje. Het display is heel gemakkelijk te bedienen. Het wijst zich vanzelf uit. Design prachtig. Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe wasmachine, en mijn kleding ook!

kale 16-02-2016 Product paar weken in bezit

super machine
was perfect schoon ook op koude temperaturen.
20 graden

piepjes en muziekje vindt ik irritant maar kant je uitzetten.
superstil en zuinig.

Owen 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Op basis van goede ervaringen van familie, de goede reviews en energieresultaten van deze machine, gekozen om deze aan te schaffen. Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. De was voelt erg droog aan na het wassen, wat erg fijn is want dan hoeft mijn droger weer wat minder hard te werken :-)

De machine ziet er erg mooi uit....en ja...ik ben er blij mee. Omdat ik hem nog maar net heb, kan ik over de duurzaamheid weinig zeggen. Er wordt wel 10 jaar garantie op de motor gegeven en ook de machine van mn familie, die zo'n zelfde motor heeft draait alweer wat jaartjes zonder problemen. Dus ik heb er wel vertrouwen in.

Samsung wasmachine WW80H7600EW 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Mooie machine met grote vulopening en handige verlichting in de trommel. Wast muisstil en veel keuzeprogramma's die je zelf ook nog kan aanpassen.

Eurtjuh 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijne en gemakkelijke wasmachine. Machine beschikt over een grote duur zodat alles er gemakkelijk inpast, zoals gordijnen etc. Het was resultaat is super en daarbij is hij nog een zuinig en stil.
Zeer geschikte wasmachine voor een gezin

Rob 16-01-2016 Product paar weken in bezit

Tot nu toe, prima wasmaschine, veel mogelijkheden en functies op een makkelijk te bedienen ledscherm. Daarnaast is het een prachtig vormgegeven product.

a3olo 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel gezegd is de wasmachine in vergelijking met andere vergelijkbare producten, zijn geld zeer zeker waard. Verder doet die gewoon wat je van een wasmachine kunt verwachte.

Marlies 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ben super blij met mijn machine. Goed wasresultaat en het design is ook mooi. Naast goede wasresultaten (tot nu toe) ook nog een sieraad in de bijkeuken!

Nicole 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine pas 2 dagen in bezit. Wast voortreffelijk. Fluisterstil en zeer goed resultaat. Een echte aanrader.

Conny 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

In een woord een wereldwasmachine. Maakt nauwelijks geluid vooral opvallend bij het centrifugeren. Makkelijke bediening wast erg schoon.

Ineke Melkert 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Duurzaamheid weet ik nog niet, maar je hoort de wasmachine echt niet, ik hoor hem net zo hard als ik de wasmachine van de buren hier in huis hoor, zelf centrifugeren hoor je niet. wanneer hij te vol zit geeft hij een fout code zo kan je nooit te veel in de machine doen. Er zit een knop op dat je voor een paar minuten een licht in de trommel hebt als hij draait. En op 20 graden wassen en toch een schone was fantastisch gewoon, de pen die ik per ongeluk in de was had laten zitten was niet eens gaan lekken.

blommers39 19-11-2015 Product jaar of meer in bezit

2,2
bh bandje brak af en is op de 1 of andere manier nergens meer te vinden. Verder garantie was heel moeilijk te regelen, cash back ook moeilijk te regelen. Kortom voor mij nooit geen Samsung meer.
zoiezo zitten er onervaren maffe medewerkers bij de helpdesk.

Sedat Ireloy 18-11-2015 Product paar dagen in bezit

Combinatie van mooi design en was kwaliteit in een apparaat.
Een apparaat die vergeleken met de vorige die wij hadden wel doet wat jij belooft qua wassen.
Te kort in bezit om te oordelen over duurzaamheid maar wel benieuwd naar de eindafrekening van de stroom provider omdat het een A+++ model is.

Ingeborg 10-11-2015 Product paar weken in bezit

De machine is overzichtelijk en makkelijk te bedienen, grote vulopening, door middel van lichtjes aan de bedieningsknoppen zeer duidelijk, zeer geruisloze machine !

Denise 06-11-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Mooie vormgeving van de wasmachine, maar het gaat uiteindelijk om het wasresultaat en dit is ook goed. de machine is verder gemakkelijk te bedienen.

fani 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

mooie wasmachine om te zien maakt bijna geen geluid en wast super. als de wasmachine klaar is maakt ie een geluid.Heb eerder een bosch gehad maar ben erg tevreden met samsung. heb er ook een droger bij gekocht ook van samsung

washer 29-12-2015

De machine speelt een melodietje af als ie klaar is met een was, niet een verontrustend "geluid" hoor!

Marc 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super machine, ik heb niet lang hoeven zoeken, was er al snel uit dat het deze Samsung moest worden. De was komt er net zo mooi uit als de machine zelf is.

MARSZALEK 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

BESTE WASMACHINE OOIT! IK BEN ECHT TEVREDEN MET MIJN AANKOOP. IK WIL DEZE WAASMACHINE AAN IEEDEREN AANRADEN. HIJ WAST PERFECT EN IS OOK NIET TE LUID. HIJ HEEFT OOK VEEL HANDIGE PROGRAMMAS BIJVORBEELD BABYPROGRAMMA. WAT IK NOG MOOI VIND IS DAT HIJ HEEFT LICHT TIJDENS WASSEN ZODAT IK KAN ZIEN WAT GEBEURT DAAR BINNEN. LEUKE PUNT IS NOG DAT HIJ SPEELT "LEEDJES" ALS HIJ KLAAR MET WASSEN IS.