Samsung WF80F5EBP4W/EN Eco Bubble - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

imkerij de blije bij natuurvoeding en bestuiving w 21-03-2016 Product half jaar in bezit

Wasmachine

We hebben de wasmachine nu ongeveer een Halfjaar in gebruik, prima machine, stil vergeleken met de oude machine, was is erg schone heeft veel mogelijkheden.duidelijke scherm. Ben benieuwd hoelang die mee gaat bij ons gaan ze gemiddeld 4 a 5 jaar mee.

Diana 10-02-2016 Product maand in bezit

Nadat mijn oude Samsung wasmachine het na 9 jaar wat moeilijk kreeg met wassen besloten wij om opnieuw voor een Samsung wasmachine te gaan en daar hebben wij absoluut geen spijt van. Wat een fijne machine! Erg ruim veel wasprogramma's en daarnaast ook nog een mooi ding voor het oog!

ramon 03-02-2016 Product maand in bezit

super machine. Prachtige interface. Was komt echt schoon uit machine. Trilt heftig tijdens centrifuge, maar probleem is opgelost met een trilplaat die trilling en geluid absorbeert. Gebruiksvriendelijk en niet duur.

Beng 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne mooie wasmachine, goede mogelijkheden ook qua wasprogramma's. resultaat goed. Uiterlijk goed. Niks op het model aan te merken!

RRGaming 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Machine wast goed, zelfs de haartjes haalt hij goed uit je was. Dit gooit de machine in de rubberen ring voor in.

Wat ik zelf wel vind is dat de machine aardig hard zoemt. Ik weet niet of dit normaal is maar vergeleken met mij oude wasmachine is deze aardig stil.

NPBos 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige wasmachine letterlijk en figuurlijk. Stil, kortere programma's en duidelijke lay out en display. Kortom tevreden en een goede garantie voor jaren wasplezier.

Mairi 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, makkelijke wasmachine.
In vergelijking met mijn vorige wasmachine (simpele Whiteline), ben ik erg verheugd. Ik heb het idee dat was schoner is, maar ook dat wasmiddel beter uit kleding is gespoeld.
De mogelijkheid tot zeer korte wasjes vanaf 15 minuten vind ik erg prettig. Daarnaast ook de mogelijkheid om het aantal spoelbeurten in te stellen, eindtijd uit te stellen en noem maar op.
Wat is er nou niet mogelijk met deze wasmachine? :-)
En geheel onbelangrijk maar wel leuk: een zeer chic design!

Nicole 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Pas een paar dagen in bezit maar al veel progamma's gebruikt en echt een fijne machine.
wast goed schoon, snel,grote deur opening,kan veel in,centufigeert goed en past zelf de tijd aan.
kan aan geven wanneer hij klaar moet zijn en er zit een kinderslot op handig met onze peuter ;)
Dus wat ons betreft een zeer fijne wasmachine

Natacha 02-01-2016 Product jaar of meer in bezit

3,6
Wat een drama deze machine. We hebben deze machine nu 2,5 jaar en al binnen een half jaar gedoe. Machine maakt enorm herrie en reparatie nodig. Inmiddels voor 5ex monteur geweest en conclusie nieuwe electronica en nieuwe motor nodig. Helaas garantie is verlopen.
Kortom wat een ellendige machine, 2x per jaar reparatie en dus zo onbetrouwbaar als wat.
Als samsung niet met oplossing komt, en daar lijkt het op, zullen we nieuwe machine moeten kopen binnen 2,5 jaar. Dit opperde ik al na de derde reparatie maar daar wilde toen niemnad naar luisteren.

Ronald 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super degelijke wasmachine. Prijs kwaliteit goed!
Dit is onze tweede samsung wasmachine, omdat wij met de vorige samsung ook zeer tevreden waren.

Marcel 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Vorige samsung heeft de verhuizing niet overleefd vandaar dat we dit model hebben gekocht.
2 wasjes gedraaid loopt lekker soepel, was ruikt weer fris. Prima ding voor 450euro.

pluspunten,
Brushless motor dus geen geluid van de trommel.
Droog resultaat is goed, beter dan de vorige ( ook een 1400)
Programmas lijken lang te duren maar hij past de tijd zelf aan. ( op basis van gewicht en water?)

Minpunten
Idd dat muziekje echt verschrikkelijk.... Maar hij kan Uit :)

soesi 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

wasmaschine is erg stil en zuinig. Tot nu toe geen problemen gehad. De was is schoon. Erg tevreden tot nu toe

RoMaStre 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie grootte wasmachine.
Mooi design.
Ideaal als je was klaar is dat hij een deuntje afspeelt.
Geen spijt van deze aankoop gehad :) (tot nu toe)

BLN 06-11-2015 Product maand in bezit

9,6
Super wasmachine, ik had hiervoor 2 keer een Miele, alleen maar ellende. Deze wasmachine wast super schoon, grote trommel.
Veel mogelijkheden.

lvandermooren 24-10-2015 Product maand in bezit

Top wasmachine die lekker stil is en vele keuzes heeft qua wasprogramma's van ECO stand tot super snel wassen.

Eigenlijk kan ik maar één minpunt bedenken en dat is dat de sokken van onze kleine man (baby sokjes) op één punt onder het deurtje blijft steken tijdens het wassen.

Gilberto 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

Pretty washing machine, with nice sounds. I like it, it's good looking. I am a little bit concerned with the durability of it. Gladly it has a 10 year warranty.

Wasmachine 04-10-2015 Product paar dagen in bezit

Net een paar dagen in huis maar voldoet qua gebruiksgemak en wasresultaat zeer goed. Duurzaamheid is nog afwachten. De machine heeft heel veel mogelijkheden qua wasprogramma`s dat vind ik een groot pluspunt. Is erg stil, ook bij centrifugeren. Mooi design, ben erg blij met mijn aankoop.

X123Z 29-09-2015 Product paar dagen in bezit

2,6
Onbegrijpelijk, al die positieve reacties. Ik heb de wasmachine gisteren gekregen en nu drie wasjes gedraaid. En ook meteen slechte ervaring opgedaan met deze machine. Op het programma 'katoen' komt de was er gewoon nat uit, terwijl er standaard in dit programma op 1400 toeren gecentrifugeerd zou moeten worden. De eerste keer dacht ik dat ik misschien per ongeluk iets aan het programma had gewijzigd (dat kan namelijk heel snel als je per ongeluk op de tiptoetsen drukt), maar ook bij de tweede keer kwam de was er nat uit. Dus ik koos voor het programma 'centrifugeren', al is dat niet de bedoeling van een programma. Dit bleef vervolgens op de 9 minuten hangen (zie ook YouTube, voor dezelfde klacht!).
Ook trilt en schokt de machine behoorlijk bij het centrifugeren (ook al staat deze waterpas!), ik kan de machine niet laten draaien zonder dat de spullen die bovenop de droger op de wasmachine eraf trillen.
Daarnaast ruikt de machine erg muf, maar goed, dat zal wel nieuwigheid zijn.

Ik hoop echt dat de andere programma's beter werken, ik ga het testen, anders zit ik voor de komende jaren opgescheept met een machine die onbetrouwbaar is. Misschien iemand nog tips?

De punten waarop hier bij Kieskeurig beoordeeld moet worden leveren geen terechte score op. Ik mis het punt 'betrouwbaarheid'. Wasresultaat (hoe schoon iets eruit komt), mogelijkheden, gebruiksgemak en vormgeving zijn namelijk op zich prima, maar wat heb ik daar aan als een machine niet betrouwbaar is? Daarom heb ik bij de genoemde punten een lage score ingevuld, alleen al om alle positieve reviews wat te nuanceren.

Samsung EcoBubble 28-09-2015 Product paar dagen in bezit

jij kunt snel progamma's doen zo dat energie is gespaard. Hij is heel still zodra jij het geluid heb uitgeschkeld :-) ... en hij wast vooral heel goed!

Jennifer 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Veel plezier al van deze wasmachine, wast duidelijk schoner dan de oude. Superkort programma voor "spoedjes". Mooie uitstraling.