Bosch WOT24255NL - Reviews

6 kg
A++
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Peter_22 17-12-2015 Product maand in bezit

6,8
Waardeloos apparaat was 60 graden duurt 3,1/2 uur op snel 2 1/2 uur en dan als hij klaar is moet je water van de deksel opvangen anders je was weer extra nat.
Nee energie zuinig wil ik niet zeggen sensor zou het wassen in de gaten houden aan mijn hoela.
Niet kopen is mijn advies.

Peter_22 05-04-2016

Mijn opvattingen kan ik helaas nier veranderen. Het is en blijft een verkeerde koop gedaan. Mijn advies betaal iets meer voor een fatsoenlijke bovenlader en dat is de Miele en geen ander.
Dit is een waardeloze namaker. Maar kost ook een derde van Miele.

Lameris 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

bovenlader wasmachine

Deze bovenlader is eenvoudig in de bediening. De programma keuze is helder en heeft een aantal vaste keuzes. De wasmachine is stabiel bij het centrifugeren.

Pluspunten

• eenvoudig en goed in gebruik

Minpunten

• waspoeder bakjes in de deksel

Liesbeth 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

prima wasmachine

Wast goed schoon, makkelijke bediening. Moet even wennen aan de zeepbakjes, deze zitten in de deksel. Duidelijke programmering met
aparte voorwasknop.
Korte gebruiksaanwijzing op 1 blad papier, kun je fijn in het begin erbij gebruiken. Ben heel tevreden

joke muis 23-09-2016 Product paar dagen in bezit

compact

Het is een prima wasmachine. Compact van bouw en een lichtgewich. Makkelijk hanteerbaar. De display is duidelijk. snel geleverd, goed instructie boekje

Pluspunten

• klein
  • lichtgewicht

Minpunten

• lang programma
  • centrifugetoeren

riaA 14-01-2017

voordelen van bovenlader

Enthousiast na jarenlang een bovenlader te hebben gebruikt weer een nieuwe versie gevonden! Zéér tevreden....geen gebuk, kleine afmeting en geen lawaai !

Sepa 23-12-2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Werkt beter dan verwacht! Centrifugeert alles behoorlijk droog. Geluidsniveau zeer aanvaardbaar. Duidelijke display. Het was even zoeken naar de startknop maar eenmaal gevonden werkt het allemaal prima. Verder mooie kleine machine met desondanks ruime trommel.

Pieter 23-07-2016

Wast goed schoon

Wast goed , instellen vooraf makkelijk.
Programmas duren lang.
centrifuge snelheid niet meer aan te passen na start programma.
Duurzaamheid natuurlijk nu nog niet vast te stellen!

Paul 22-04-2016

Goed voor je was en goed voor je rug

Voor oudere mensen (ik was bij aankoop 79) is een bovenlader naar mijn idee eigenlijk onmisbaar, maar gezien het feit dat jongeren vaak niet aan het gevaar van rugklachten denken moet het ook voor jongeren goed zijn.
De bedieningsvoorschriften van dit type zijn eenvoudig en duidelijk, het scala van functies is voor haast 100% van de mensen voldoende, het geluid is nauwelijks storend. Hadden we eerder moeten aanschaffen.

Pedro 03-12-2015

Waardeloos

Ik heb alleen maar minpunten.
Water in de klep als de was klaar is.
60 graden was en dan op snel 2 1/2 uur is een uur te lang, hij past de tijd niet aan.
Maakt veel geluid.
een pluspunt snel te verplaatsen.

Silke 24-11-2015

Goede machine

Nadeel is wanneer aan het einde van het programma bij het openen van de deksel er een plens water op de trommel valt. Hierdoor wordt de gecentrifugeerde was weer nat.

Schrijnemakers 24-09-2015

Zeer aanbevelingswaardig

Geluidsniveau voldoende laag. Ik mis een derde verstelbaar pootje. De 4 losse rubbers zou ik liever vervangen zien door een dempingsmat.

Peter 26-07-2015

Prettig Apparaat

De machine is makkelijk in te stellen met toetsen en de draaiknop werkt niet gek.
Mooi is dat ie halverwege van programma te veranderen is en zelfs te openen na 2 min. zodat je evt. je lievelings T-shirt er nog bij kan doen of je vergeten Beurs uit de broekzak te halen....:)

Nadeel is dat bij mij geen achterwieltjes zijn, maar daar wordt aan gewerkt..zeggeze.

HvanWesselSlikker 25-08-2014

Fijne compacte machine

Deze machine heeft een uitgebreid programma dat in de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk uit de verf komt, je komt er wel achter tijdens het gebruik ,maar dat moet niet nodig zijn

diana 18-02-2014

mooie machine

ik vind het erg jammer dat wanneer hij klaar is er na het openen van de deksel er nog water in de machine loopt dat dus nog in de deksel zit. zo wordt je was toch weer natter.