Bosch WOT24255NL

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WOT24255NL op Kieskeurig.be.

Peter_22 17-12-2015
  • Product maand in bezit

6,8
Waardeloos apparaat was 60 graden duurt 3,1/2 uur op snel 2 1/2 uur en dan als hij klaar is moet je water van de deksel opvangen anders je was weer extra nat.
Nee energie zuinig wil ik niet zeggen sensor zou het wassen in de gaten houden aan mijn hoela.
Niet kopen is mijn advies.

Peter_22 05-04-2016

Mijn opvattingen kan ik helaas nier veranderen. Het is en blijft een verkeerde koop gedaan. Mijn advies betaal iets meer voor een fatsoenlijke bovenlader en dat is de Miele en geen ander.
Dit is een waardeloze namaker. Maar kost ook een derde van Miele.

Lameris 10-01-2017

bovenlader wasmachine

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Deze bovenlader is eenvoudig in de bediening. De programma keuze is helder en heeft een aantal vaste keuzes. De wasmachine is stabiel bij het centrifugeren.

Pluspunten

• eenvoudig en goed in gebruik

Minpunten

• waspoeder bakjes in de deksel

Liesbeth 24-09-2016

prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Wast goed schoon, makkelijke bediening. Moet even wennen aan de zeepbakjes, deze zitten in de deksel. Duidelijke programmering met
aparte voorwasknop.
Korte gebruiksaanwijzing op 1 blad papier, kun je fijn in het begin erbij gebruiken. Ben heel tevreden

joke muis 23-09-2016

compact

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Het is een prima wasmachine. Compact van bouw en een lichtgewich. Makkelijk hanteerbaar. De display is duidelijk. snel geleverd, goed instructie boekje

Pluspunten

• klein
  • lichtgewicht

Minpunten

• lang programma
  • centrifugetoeren

Ching 09-02-2019

Verschikkelijk

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Krijg steeds foutmelding, kleren valt steeds door de gatje, of klepje gaat vanzelf open waardoor ik steeds foutmelding krijg. Wasmachine maakt veel geluid. Ik durf mijn was niet meer te draaien.

Ron Nuberg 14-01-2019

Tekort aansluitsnoer

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Een van de weinige smalle bovenladers, helaas zat de transport beveiliging zo VAST en had de installateur geen gereedschap om de schroef c.q bout, los te draaien. Ik kon dus eerst een dop sleutel 8 aanschaffen/halen voordat ik deze transport beveiliging kon verwijderen. Helaas viel ook een van de schroeven achter in de machine en is niet meer bereikbaar, zonder eerst de gehele achterkant te verwijderen. Tevens is het aansluitsnoer zo kort, dat de trekschakelaar bovenaan de muur niet te bereiken is. Nergens een handleiding of informatie hoe het aansluitsnoer te vervangen. Zeer slechte beurt van Bosch, schuld afschuiven op de installateur slaat nergens op!

Pluspunten

• Smal
  • Bovenlader

Minpunten

• Te vast gemonteerde transport beveiliging
  • Te kort aansluit snoer
  • sumiere en ontbrekende handleiding (technisch)

Rob5616 05-01-2019

goede werker

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

De wasmachine doet wat je er van verwacht. Hij is stil en is makkelijk in gebruik. Voldoende programmas voor normaal gebruik. Ruime trommel. Minpuntje is het ontbreken van een audiosignaal als de was klaar is. Prijs/prestatie verhouding is goed.

Teddy 22-12-2018

Coating laat los

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

De coating van de wasmachine laat los en bij het centrifugeren lekt er water onder de deksel vandaan. Dit verwacht je niet van Bosch. Bosch doet niks want de garantie is verlopen. Maar dit zou een wasmachine uberhaupt niet moeten doen. Bosch was een goed merk met mijn vorige heb ik 20 jaar gedaan. Helaas blijkt dat Bosch nu niet meer garant staat voor kwaliteit.

Pluspunten

• Handig voor kleine ruimtes

Minpunten

• Coating laat los
  • Deksel lekt
  • Geen optie voor alleen centrifugeren
  • Geen kort programma voor 60 graden

Supervisor 28-09-2017

Bosch WOT24255NL

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Bosch WOT24255NL Alle waar naar zijn geld.
Eenvoudig te installeren, duidelijke handleiding en goed wasresultaat.
Een hoop snufjes die men wel eens nodig kan hebben.
Gekocht bij Bosch.
Eerdere bovenladers van Italiaanse komaf bleken miskopen te zijn.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in.
  • Bedieningsgemak
  • Energiezuinig
  • Goed wasresultaat
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

riaA 14-01-2017

voordelen van bovenlader

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Enthousiast na jarenlang een bovenlader te hebben gebruikt weer een nieuwe versie gevonden! Zéér tevreden....geen gebuk, kleine afmeting en geen lawaai !

Sepa 23-12-2016

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Werkt beter dan verwacht! Centrifugeert alles behoorlijk droog. Geluidsniveau zeer aanvaardbaar. Duidelijke display. Het was even zoeken naar de startknop maar eenmaal gevonden werkt het allemaal prima. Verder mooie kleine machine met desondanks ruime trommel.

Pieter 23-07-2016

Wast goed schoon

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Wast goed , instellen vooraf makkelijk.
Programmas duren lang.
centrifuge snelheid niet meer aan te passen na start programma.
Duurzaamheid natuurlijk nu nog niet vast te stellen!

Paul 22-04-2016

Goed voor je was en goed voor je rug

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Voor oudere mensen (ik was bij aankoop 79) is een bovenlader naar mijn idee eigenlijk onmisbaar, maar gezien het feit dat jongeren vaak niet aan het gevaar van rugklachten denken moet het ook voor jongeren goed zijn.
De bedieningsvoorschriften van dit type zijn eenvoudig en duidelijk, het scala van functies is voor haast 100% van de mensen voldoende, het geluid is nauwelijks storend. Hadden we eerder moeten aanschaffen.

Pedro 03-12-2015

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Ik heb alleen maar minpunten.
Water in de klep als de was klaar is.
60 graden was en dan op snel 2 1/2 uur is een uur te lang, hij past de tijd niet aan.
Maakt veel geluid.
een pluspunt snel te verplaatsen.

Silke 24-11-2015

Goede machine

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Nadeel is wanneer aan het einde van het programma bij het openen van de deksel er een plens water op de trommel valt. Hierdoor wordt de gecentrifugeerde was weer nat.

Schrijnemakers 24-09-2015

Zeer aanbevelingswaardig

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Geluidsniveau voldoende laag. Ik mis een derde verstelbaar pootje. De 4 losse rubbers zou ik liever vervangen zien door een dempingsmat.

Peter 26-07-2015

Prettig Apparaat

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

De machine is makkelijk in te stellen met toetsen en de draaiknop werkt niet gek.
Mooi is dat ie halverwege van programma te veranderen is en zelfs te openen na 2 min. zodat je evt. je lievelings T-shirt er nog bij kan doen of je vergeten Beurs uit de broekzak te halen....:)

Nadeel is dat bij mij geen achterwieltjes zijn, maar daar wordt aan gewerkt..zeggeze.

HvanWesselSlikker 25-08-2014

Fijne compacte machine

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

Deze machine heeft een uitgebreid programma dat in de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk uit de verf komt, je komt er wel achter tijdens het gebruik ,maar dat moet niet nodig zijn

diana 18-02-2014

mooie machine

Geschreven voor: Bosch WOT24255NL

ik vind het erg jammer dat wanneer hij klaar is er na het openen van de deksel er nog water in de machine loopt dat dus nog in de deksel zit. zo wordt je was toch weer natter.