• Test panel 8.9 okt 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4WV708S0E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Luke van der Loop 17-01-2022

Fijne, grote en snelle wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV708S0E

Een zeer fijne wasmachine, aanzienlijk sneller klaar met de was dan onze vorige wasmachine. Maar toch is het schoon! Het is groot genoeg voor de meeste gezinnen en gemakkelijk in gebruik. Er zijn genoeg programma's beschikbaar en als je iets mist kan je een extra programma downloaden via de app

Het instellen binnen de app gaf mij wat problemen, er zat een QR code bij die je in de app moest scannen, dit werkte helaas niet dus ik moest het apparaat uit de lijst kiezen. Uiteindelijk ging het en sindsdien is de connectie stabiel. Het enige wat ik een beetje jammer vind, is dat je het apparaat eerst aan moet zetten voordat je starten op afstand kan gebruiken via de app.

Pluspunten

• Groot genoeg voor meeste gezinnen
  • Snel
  • Veel programma's
  • Relatief stil

Minpunten

• Instellen app ging wat moeizaam
  • (nog) weinig extra programma's in de app

Mygeo g 12-01-2022

Hippe mooie zuinige wasmachine die goed schoonwast

Geschreven voor: LG F4WV708S0E

Leuker fijn om deze Wasmaginne te mogen testen .

Wij gebruiken hem nu zo’n drie weken en heb vrijwel alle. Wasprogramma’s getest.
Ik vindt de uitstraling super mooi, in de eerste instantie miste ik een lichtje in de trommel zodat ik kon zien dat hij aan was ( ik hoor wat slechter ) maar nu heb ik door dat ik het ook prima kan zien aan het schermpje of kan voelen.

Mijn was komt echt goed schoon uit de trommel en dat is echt knap gezien onze 3 jonge kids geen problemen hebben met spelen in de modder.

Ik miste wel het programma met delicaat stand. waarschijnlijk is deze gewoon te downloaden super cool overigens dat je zelf passende programma’s kunt samenstellen . Helaas heeft onze WiFi geen berijkb op zolder blijkbaar dus dit heb ik niet kunnen testen.

Hij is heel zuinig en heeft een super veilig systeem wanneer er iets mis gaat met de water aansluiting waardoor hij niet voor lekkage zou moeten kunnen zorgen.

als gezin heb ik ook wel wat nadelen gevonden , veel wasstanden zijn niet voor 8 kilo , maar voor 4 of 5 dit betekend meer handelingen om alles gewassen te krijgen . Ook miste ik een versnel stand voor 8 kilo .

Wellicht heb ik deze nog niet gevonden .

Ik zou het liefste mijn oude Wasmaginne combineren met deze zodat ik gewoon een goede 8 kilo binnen 2 uur kan wassen in een veilige en mooie zeerzuinige trommel.

Ik ga de mogelijkheden met de WiFi nog bekijken wellicht dat daar al mijn oplossing in zit .

Afsluitend met iets nog iets heel positiefs , de opening is heel ruim waardoor ik ook makkelijk ons 2 persoonsdekbed kon wassen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote trommel opening
  • Zelf wasprogramma’s toevoegen
  • Mooi design
  • Wast goed schoon

Minpunten

• Geen belichting in trommel
  • Vaste programma’s voor minder dan 8 kilo
  • Werkt op wifi en geen kabel
  • Lange programma’s bij de vaste programma’s

Liesje1 29-12-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV708S0E

Het is een zeer degelijke wasmachine . Ik had het geluk deze te mogen testen. Ik hield eerder altijd vast aan een ander merk en LG leek mij niet echt een merk van wasmachines maar eerder van andere elektrische apparaten .
Maar ik heb dus mijn mening moeten herzien .
Het enige waar ik een opmerking over heb is de darm voor de watertoevoer . Deze is vrij kort . Maar voor de rest heeft een enorm veel programma’s , kan je het gemakkelijk tijdens het programma bijvullen, de uitgestelde startknop is heel handig en ook de bediening met je GSM is een serieus pluspunt .
Kortom het is een aanrader !

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Stoomfunctie
  • Gemakkelijk bijvullen tijdens programma
  • Bediening via GSM van op afstand

Minpunten

• Toevoer kabel voor water is vrij kort

minnaertrob 12-12-2021

Handig in gebruik

Geschreven voor: LG F4WV708S0E

Zeer tevreden over dit apparaat. De interface is duidelijk en gebruiksvriendelijk, de communicatie met de smartphone is handig. Deze wasmachine bespaart ons heel wat tijd, water en energie door de programma's aan te passen aan het gewicht van de inhoud. De wastijden zijn daardoor gevoelig ingekort, en het wasgoed is altijd schoon. Wel is dit apparaat vrij duur.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • kortere wastijden
  • stil

Minpunten

• duur